progs_00 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Καλημέρα σας, Ψάχνοντας για web hoster μετά απο την πολύ κακή εμπειρία απο πέρσυ με την Site5, άρχισα να κοιτάω και ελληνικο hosting και έπεσα επάνω στην konet.gr. Από ότι είδα προσφέρουν cloud hosting σε πάρα πολύ καλή τιμή. Γνωρίζει κανείς τίποτα για την εταιρεία; Σημαντικό για μένα είναι και ο χώρος στο δίσκο όπου χρειάζομαι πάνω από 10GB και φυσικά γρήγορο hosting σε wordpress. Αυτό κάνεις λύσεις όπως της cretaforce ανέφικτες λόγω τιμής. Επίσης από ό,τι είδα papaki (και tophost που φαίνονται να είναι ίδιες εταιρείες) δεν αποτελούν την καλύτερη επιλογή Σαν τελευταία λυση αν δεν βρω κάτι αξιόλογο σκέφτομαι να καταφύγω στην Siteground Τί λετε;
thleorasakias Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 δεν ξερω τι σε χαλασε στο παπακι,εγω εχω καταδυτικο κεντρο ολα μια χαρα,μαλιστα ισως δεν το προσεξες αν διαλεξεις πχ τριμηνη η ενα χρονο συνδρομη εχεις εντελως διαφορετικη τιμη προς τα κατω σε σχεση με τον ενα μηνα
progs_00 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Γεια σου thleorasakias και ευχαριστώ για την απάντηση, Δεν με χάλασε τίποτα. Απλά αυτή την εντύπωση πήρα διαβάζοντας σε αυτό και άλλα fora. Για την ακρίβεια ήταν η πρώτη μου επιλογή πριν βρω την konet
CyberCr33p Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Oι τιμές που έχουμε (CretaForce) είναι υπολογισμένες ώστε και δεδομένης της οικονομικής κρίσης, να βγαίνει ένα αρκετά μικρό κέρδος από τη κάθε υπηρεσία. Σκέψου ότι σχεδόν το 80% της καθαρής αξίας μιας υπηρεσίας είναι φόροι και εισφορές και το υπόλοιπο ποσό πηγαίνει για τα έξοδα τεχνικής υποστήριξης και υποδομής. Καταλαβαίνω ότι στον ιδιώτη πελάτη το τελικό ποσό μπορεί να φαίνεται ακριβό και την απόδειξη δεν μπορεί να την περάσει ως έξοδα. Όμως στους πελάτες που έχουν επιχείριση, οπότε και κόβεται τιμολόγιο, τα έξοδα τα περνάει στην επιχείρηση, οπότε για παράδειγμα όταν μια υπηρεσία κοστίζει 124 ευρώ / έτος, τότε τα 24 ευρώ ΦΠΑ συμψηφίζονται με το ΦΠΑ των παραστατικών που κόβει για τους πελάτες του (δηλαδή είναι σαν να μην πληρώνει ΦΠΑ) και το ποσό της καθαρής αξίας αφού το περνάει ως έξοδα γλιτώνει τις αντίστοιχους φόρους και εισφορές ώστε από τα 124 ευρώ στην ουσία η υπηρεσία να του έχει κοστίσει το πολύ 20-30 ευρώ / έτος. Στα πακέτα που δίνουμε, ο χώρος που καταλαμβάνουν τα backups, τα log files και τα στατικά (π.χ. awstats) δεν μετράει στον διαθέσιμο χώρο του πακέτου. Στους περισσότερους webhosts αυτά μετράνε στο χώρο του πακέτου, οπότε ο πραγματικός χώρος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία μιας ιστοσελίδας είναι πολύ λιγότερος. Επίσης το πακέτο που αναφέρεσαι, είναι semi-dedicated, δηλαδή ανοίγουμε από 2 μέχρι και 8 τέτοια πακέτα σε ένα server (ανάλογα τι πακέτα υπάρχουν ήδη στο server) οπότε το κόστος παροχής της υπηρεσίας είναι πολλές φορές μεγαλύτερο από τα απλά πακέτα shared hosting. Πολιτική μας είναι όταν μια ιστοσελίδα (κυρίως ειδησεογραφικές) έχει μεγάλο όγκο από φωτογραφίες είναι αντί να αναβαθμίσει ο πελάτης σε μεγαλύτερο πακέτο, να του προτείνουμε πάντα να του συμπιέσουμε τις εικόνες (μειώνεται ελάχιστα η ποιότητα των φωτογραφιών και ο επισκέπτης δεν καταλαβαίνει τη διαφορά) ώστε να μειωθεί ο χώρος που καταλαμβάνεται στο δίσκο. Στις περισσότερες περιπτώσεις η μείωση του χώρου στο δίσκο είναι της τάξης του 40-50% και έτσι ο πελάτης μπορεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το ίδιο πακέτο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Eπίσης άλλοι webhosts έχουν περιορισμούς, π.χ. στο μέγεθος των μέγεθος των βάσεων δεδομένων, στο μέγιστο χώρο που μπορεί να πιάνει το κάθε mailbox, στο μέγιστο αριθμό e-mails που μπορούν να σταλθούν ανά ώρα, δεν κάνουν backup τα e-mails, δεν κάνουν backup τα αρχεία των ιστοσελίδων εάν ξεπεράσουν κάποιο χώρο, έχουν περιορισμό στον αριθμό των αρχείων που μπορούν να φιλοξενηθούν, κλπ. Αυτά τα αναφέρουν μόνο στους όρους χρήσης (που δεν τους διαβάζουν οι περισσότεροι) ή και καθόλου ώστε να φαίνεται πιο δελεαστικό το πακέτο για λόγους marketing. Σε εμάς δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμοί. Γενικά όπου δεις πολύ χαμηλές τιμές να είσαι σίγουρος ότι έχουν λιγότερες παροχές, αλλιώς πουλάνε κάτω από το κόστος με αποτέλεσμα να είναι αμφίβολο εάν η επιχειρήση θα συνεχίσει να υπάρχει στο μέλλον. Δεν υπάρχει δηλαδή μαγικός τρόπος να παρέχει κάποιος την ίδια υπηρεσία φτηνά, για αυτό θα πρότεινα να επικοινωνήσεις με τον κάθε πάροχο ξεχωριστά για να διευκρινίσουν τι παρέχουν. Εάν θέλεις δες και εδώ: https://wiki.cretaforce.gr/charges 2
progs_00 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Καταρχήν να σε ευχαριστήσω πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση. Καταλαβαίνω απόλυτα τα βάρος του κόστους απλά μου είναι πρακτικά αδύνατα να πέσω κάτω από τα 7gb όχι λόγω εικόνων του site αλλά λόγω mail χρηστών. Οπότε παρόλα τα καλά λόγια που έχω ακούσει για την εταιρεία σας, δεν υπάρχει κάποιο πακέτο που να καλύπτει τις ανάγκες μου. Και πάλι ευχαριστώ 1
CyberCr33p Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Xαίρομαι που καταλαβαίνεις το κόστος γιατί οι περισσότεροι εάν δουν τα ίδια GB και βασικά χαρακτηριστικά ενός πακέτου νομίζουν ότι είναι ακριβώς η ίδια υπηρεσία. Σχετικά με το θέμα με τα e-mails, αυτό μπορεί να λυθεί εάν ο κάθε χρήστης έχει και από ένα gmail account. Εάν δεν κάνω λάθος το gmail παρέχει 15GB δωρεάν χώρου. Ο κάθε χρήστης θα μπορεί να βλέπει και να απαντάει στα e-mails του μέσα από το www.gmail.com και ως αποστολέας θα φαίνεται το κανονικό του e-mail (και όχι το gmail). Για τις αποστολές των e-mails θα γίνεται χρήση του δικού μας SMTP. Τα εισερχόμενα μηνύματα θα αποθηκεύονται αρχικά στο δικό μας mail server και στη συνέχεια ανά διαστήματα θα τραβιούνται με POP3 από το gmail και αφού κατέβουν στο gmail θα διαγράφονται από το πακέτο hosting (ώστε να μην πιάνουν χώρο). Το μόνο αρνητικό με αυτό το setup είναι ότι το gmail θα συνδέεται κάθε 1 λεπτό - 60 λεπτά για να τραβήξει τα αποθηκευμένα e-mails. Εάν το mailbox λαμβάνεται πολλά μηνύματα τότε το gmail θα συνδέεται πιο συχνά να τα κατεβάσει. Εάν λαμβάνει πολύ σπάνια μηνύματα τότε θα συνδέεται πιο αραιά αλλά σε κάθε περίπτωση όχι περισσότερο από 60 λεπτά. Επίσης αυτό το setup παίζει και σε υπολογιστές (π.χ. Outlook) και κινητά, βάζοντας για IMAP τον server του gmail και για SMTP το δικό μας SMTP. Δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις ο πιο πάνω τρόπος, όμως σε περιπτώσεις που δεν χρειάζεται να είναι άμεση η ανάγνωση των εισερχόμενων μηνυμάτων είναι η πιο φτηνή και αξιόπιστη λύση, όταν υπάρχει ανάγκη για μεγάλη χωρητικότητα. Mιας και ανέφερες τη siteground, πελάτης μας με μεγάλη αλυσίδα φροντιστηρίων, φιλοξενούσε τη σελίδα του σε εμάς και τα e-mails σε siteground. Τελικά μεταφέραμε και τα e-mails σε εμάς, διότι η siteground είχε όριο 400 αποστολές e-mails ανά ώρα (το όριο είναι ανά domain και όχι ανά mailbox), με αποτέλεσμα όταν ήθελε να στείλει ένα μαζικό μήνυμα σε όλα τα φροντιστήρια είχε πρόβλημα. 2
dominotrix Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Οχι πως ειναι λαθος - αλλα οσον αφορα τα email πελατων, ειναι λογικο να μην φιλοξενουνται στον server μιας και ετσι θα γεμισει πολυ γρηγορα ο δισκος (συνηθως τους δινω 2GB χωρο). Εχουν συνηθισει οι χρηστες εδω και χρονια να μη σβηνουν ποτε emails. Αυτο γιατι ειτε το Facebook ειτε το Gmail δεν εχουνε θεματα χωρο οποτε και ο χρηστης συνηθιζει να αγνοει το θεμα αυτο. Δεδομενου του οτι πολλα απο τα emails εχουνε και συνημμενα αρχεια ο χωρος γεμισει γρηγορα. Οποτε τους δινω μονο 250MB χωρο για emails, οχι γιατι "δεν εχω" αλλα γιατι ειναι μια καλη τακτικη να τους ελευθερωσω χωρο στο δισκο για αλλες λειτουργιες. Με λιγα λογια, σε οποια εταιρεια και αν καταληξεις, την παραπανω λυση που σου προτεινε και o Creep, σε συμβουλευω να την ακολουθησεις. Ειναι τραγικο να δινεις 10GB χωρο - η σελιδα να πιανει το 1GB και τα emails το υπολοιπο. Ειναι απλα waste of space οταν υπαρχουν δωρεαν υπηρεσιες γι αυτο το σκοπο. 2
progs_00 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τη λύση αυτή (smtp relaying στην ουσία) την είχα δοκιμάσει πριν από πολύ καιρό (κάποια χρόνια ίσως) και τα αποτελέσματα δεν ήταν ιδιαίτερα καλά. Θυμάμαι σίγουρα ότι το yahoo είχε συνεχώς πρόβλημα με mail που δεν φτάναν (όχι ότι χρησιμοποιεί και κανείς πλέον yahoo-verizon) και το ίδιο είχα δει και με κάποια mail προς πελάτες. Επίσης θυμάμαι ότι για ένα διάστημα η google είχε κουτσουρέψει την υπηρεσία η οποία μετά επανήλθε. Γενικά αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τα επίπεδα αξιοπιστίας αυτής της λύσης, αλλά τα mail για την επιχείρησή μου είναι ουσιώδη οπότε θέλω να είμαι σίγουρος οτι έχω κάτι αξιόπιστο. Αν έχετε πάντως πληροφορίες για την τωρινή κατάσταση, θα χαρώ να τις ακούσω Ευχαριστώ και για την ενημέρωση σχετικα με τη siteground. To limit αυτό οπως σίγουρα γνωρίζεις είναι κάτι το απόλυτα φυσιολογικό και μάλιστα βλέπω ότι δεν καν ιδιαίτερα σφιχτό. Στην bluehost που ήμουν ένα φεγγαρι είχαν mail rate limit στα 150 την ώρα και είμαι σίγουρος ότι έχω ακούσει και για providers με 100 την ώρα. Ενδεικτικά το gmail είναι απίστευτα χειρότερο με όριο τα 400 ή 500 την ημέρα
spacer Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Τα όρια αποστολής που έχουν θέσει οι περισσότεροι hosting providers είναι αρκετά για τις ανάγκες της μέσης επιχείρησης ή ιστοσελίδας. Κρατώντας τα όρια χαμηλά προστατεύουν τους server από overload και από τον χαρακτηρισμό ως spam. Το κενό αυτό καλύπτουν στην αγορά οι εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες smtp με αρκετά χαμηλό κόστος και πολλαπλά extra οπως στατιστικά παράδοσης, εκκαθάρισης λίστας, κ.α. Οπότε αν θέλεις να στέλνεις πάνω από 500 transnational ή promotional emails ανά ημέρα κάλο θα είναι να εξετάσεις μια λύση ανεξάρτητου smtp. Εγώ χρησιμοποιώ τo sendgrid και είμαι πολύ ευχαριστημένος και από το inbox rate και από τα extra που προσφέρει. Και μπορεί να ορίσεις τιμή ή ανά πακέτο αποστολής ( π.χ. 40.000/μήνα - $9,95) ή ανά σύνολο αποστολών μηνός. Θεωρώ ότι είναι λάθος να κρίνεις έναν hosting provider από το limit που έχει στην αποστολή email.
progs_00 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Γειά σου spacer. Αν αναφέρεσαι σε εμένα δεν χρειάζεται να στέλνω κανένα promotional email οπότε δεν υπάρχει και κανένα θέμα με το limiting όποιος κι αν είναι ο provider. Το απολύτως απαραίτητο είναι να έχω μια αξιόπιστη λύση αποστολής email οπότε το smtp relaying δεν είναι ότι καλύτερο (ειδικά όσον αφορά τη google που είναι γνωστή για τις ξαφνικές "μικροαλλαγές" στις υπηρεσίες της - δείτε google voice) Τελικά ουδείς γνωρίζει κάτι για komet;
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Οχι πως ειναι λαθος - αλλα οσον αφορα τα email πελατων, ειναι λογικο να μην φιλοξενουνται στον server μιας και ετσι θα γεμισει πολυ γρηγορα ο δισκος (συνηθως τους δινω 2GB χωρο). Εχουν συνηθισει οι χρηστες εδω και χρονια να μη σβηνουν ποτε emails. Αυτο γιατι ειτε το Facebook ειτε το Gmail δεν εχουνε θεματα χωρο οποτε και ο χρηστης συνηθιζει να αγνοει το θεμα αυτο. Δεδομενου του οτι πολλα απο τα emails εχουνε και συνημμενα αρχεια ο χωρος γεμισει γρηγορα. Οποτε τους δινω μονο 250MB χωρο για emails, οχι γιατι "δεν εχω" αλλα γιατι ειναι μια καλη τακτικη να τους ελευθερωσω χωρο στο δισκο για αλλες λειτουργιες. Με λιγα λογια, σε οποια εταιρεια και αν καταληξεις, την παραπανω λυση που σου προτεινε και o Creep, σε συμβουλευω να την ακολουθησεις. Ειναι τραγικο να δινεις 10GB χωρο - η σελιδα να πιανει το 1GB και τα emails το υπολοιπο. Ειναι απλα waste of space οταν υπαρχουν δωρεαν υπηρεσιες γι αυτο το σκοπο. Βέβαια αυτό με τα mail είναι και θέμα τεχνικού ο οποίος εγκαθιστά τους διάφορους mail clients. Έχω συνεργαστεί με εταιρείες οι οποίες είχαν πρόβλημα με τα mail τους και αυτό που έβλεπα είναι ότι τα mail παρέμεναν στον server αντί να σβήνονται... 1
dominotrix Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Συμφωνω, σε καθε περιπτωση πρεπει να γινεται και ελεγχος αν το POP3 εχει εντολη να διαγραφει τα μηνυματα μετα απο 1 μηνα πχ.
CyberCr33p Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τη λύση αυτή (smtp relaying στην ουσία) την είχα δοκιμάσει πριν από πολύ καιρό (κάποια χρόνια ίσως) και τα αποτελέσματα δεν ήταν ιδιαίτερα καλά. Θυμάμαι σίγουρα ότι το yahoo είχε συνεχώς πρόβλημα με mail που δεν φτάναν (όχι ότι χρησιμοποιεί και κανείς πλέον yahoo-verizon) και το ίδιο είχα δει και με κάποια mail προς πελάτες. Επίσης θυμάμαι ότι για ένα διάστημα η google είχε κουτσουρέψει την υπηρεσία η οποία μετά επανήλθε. Γενικά αυτή τη στιγμή δεν ξέρω τα επίπεδα αξιοπιστίας αυτής της λύσης, αλλά τα mail για την επιχείρησή μου είναι ουσιώδη οπότε θέλω να είμαι σίγουρος οτι έχω κάτι αξιόπιστο. Αν έχετε πάντως πληροφορίες για την τωρινή κατάσταση, θα χαρώ να τις ακούσω Ευχαριστώ και για την ενημέρωση σχετικα με τη siteground. To limit αυτό οπως σίγουρα γνωρίζεις είναι κάτι το απόλυτα φυσιολογικό και μάλιστα βλέπω ότι δεν καν ιδιαίτερα σφιχτό. Στην bluehost που ήμουν ένα φεγγαρι είχαν mail rate limit στα 150 την ώρα και είμαι σίγουρος ότι έχω ακούσει και για providers με 100 την ώρα. Ενδεικτικά το gmail είναι απίστευτα χειρότερο με όριο τα 400 ή 500 την ημέρα Όχι αυτό δεν είναι smtp relaying. SMTP relaying είναι όταν ο mail client στέλνει ένα e-mail στον mail server για να το παραδώσει στον παραλήπτη και αντί να το στείλει απευθείας ο ίδιος, το προωθεί σε άλλο SMTP για την τελική παράδοση. Σχεδόν όλοι οι webhosts χρησιμοποιούν την ίδια IP για αποστολές e-mails με αυτή που είναι και οι ιστοσελίδες. Όμως με αυτό το τρόπο εάν λόγο κάποιου malware / phising / κλπ μπει η IP του web-server σε blacklist τότε θα υπάρχει πρόβλημα με την παράδοση των e-mails. Εμείς κάνουμε χρήση smtp relays, και τα e-mails στέλνονται από διαφορετικές IP. Αυτή τη στιγμή έχουμε 4 smtp relays και εάν χρειαστεί μπορούμε να προσθέσουμε και άλλα. Εάν μπει η IP του κανονικού server σε blacklist, μέχρι να την αφαιρέσουμε, δεν επηρρεάζει τη λειτουργία των e-mails. Και επίσης εάν ποτέ μπει κάποια IP των smtp relays σε blacklist, κάνουμε αυτόματο monitoring κάθε 1 λεπτό και αφαιρείται προσωρινά αυτός o smtp relay μέχρι να βγάλουμε την IP του από την ή τις blacklists που έχει μπει. Tέλος ελέγχουμε καθημερινά στέλνοντας δοκιμαστικά μηνύματα από τους SMTP relays προς gmail, hotmail, yahoo, και τους λοιπούς γνωστούς παρόχους e-mails για να δούμε εάν τα μηνύματα παραδίδονται στο Inbox και όχι στο φάκελο Spam. Έτσι γνωρίζουμε εάν κάποια IP μας έχει πρόβλημα στην παράδοση των e-mails στο Inbox (εάν παραδίδεται από τη δοκιμή μας στο Inbox και κάποιο e-mail που στέλνει κάποιος πελάτης πηγαίνει στο φάκελο Spam στους παραπάνω παρόχους τότε συνήθως οφείλεται στο περιεχόμενο του μηνύματος που στέλνει, π.χ. εάν βάζει links ή κείμενο που μπορεί οι πάροχοι αυτοί να το θεωρήσουν διαφημιστικό). Στην ουσία με αντίστοιχο τρόπο δουλεύουν και οι υπηρεσίες που είναι για μαζικές αποστολές e-mails όπως το sendgrid που αναφέρθηκε πιο πάνω. 1
madx2 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 εγώ πάντως θα κοίταγα και στο εξωτερικό για hosting , το cloud hosting το θες για availability; 1
progs_00 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Όχι αυτό δεν είναι smtp relaying. SMTP relaying είναι όταν ο mail client στέλνει ένα e-mail στον mail server για να το παραδώσει στον παραλήπτη και αντί να το στείλει απευθείας ο ίδιος, το προωθεί σε άλλο SMTP για την τελική παράδοση. Σχεδόν όλοι οι webhosts χρησιμοποιούν την ίδια IP για αποστολές e-mails με αυτή που είναι και οι ιστοσελίδες. Όμως με αυτό το τρόπο εάν λόγο κάποιου malware / phising / κλπ μπει η IP του web-server σε blacklist τότε θα υπάρχει πρόβλημα με την παράδοση των e-mails. Εμείς κάνουμε χρήση smtp relays, και τα e-mails στέλνονται από διαφορετικές IP. Αυτή τη στιγμή έχουμε 4 smtp relays και εάν χρειαστεί μπορούμε να προσθέσουμε και άλλα. Εάν μπει η IP του κανονικού server σε blacklist, μέχρι να την αφαιρέσουμε, δεν επηρρεάζει τη λειτουργία των e-mails. Και επίσης εάν ποτέ μπει κάποια IP των smtp relays σε blacklist, κάνουμε αυτόματο monitoring κάθε 1 λεπτό και αφαιρείται προσωρινά αυτός o smtp relay μέχρι να βγάλουμε την IP του από την ή τις blacklists που έχει μπει. Tέλος ελέγχουμε καθημερινά στέλνοντας δοκιμαστικά μηνύματα από τους SMTP relays προς gmail, hotmail, yahoo, και τους λοιπούς γνωστούς παρόχους e-mails για να δούμε εάν τα μηνύματα παραδίδονται στο Inbox και όχι στο φάκελο Spam. Έτσι γνωρίζουμε εάν κάποια IP μας έχει πρόβλημα στην παράδοση των e-mails στο Inbox (εάν παραδίδεται από τη δοκιμή μας στο Inbox και κάποιο e-mail που στέλνει κάποιος πελάτης πηγαίνει στο φάκελο Spam στους παραπάνω παρόχους τότε συνήθως οφείλεται στο περιεχόμενο του μηνύματος που στέλνει, π.χ. εάν βάζει links ή κείμενο που μπορεί οι πάροχοι αυτοί να το θεωρήσουν διαφημιστικό). Στην ουσία με αντίστοιχο τρόπο δουλεύουν και οι υπηρεσίες που είναι για μαζικές αποστολές e-mails όπως το sendgrid που αναφέρθηκε πιο πάνω. Αναφορικά με το SMTP relaying είχα την εντύπωση ότι έτσι ακριβώς όπως περιγράφεις (που είναι το smtp relaying) έτσι και δουλεύει και η διαδικάσια μέσω google που δείχνει όμως στον αποδέκτη το εταιρικό μου mail Πολύ καλή η διαδικασία σας με το external smtp relaying. Στην site5 που ξεκίνησαν να το χρησιμοποιούν πρόσφατα, μου έλυσε αρκετά ζητήματα αν και αρχικά είχε τα θεματάκια του. Να σ'ευχαριστήσω και εσένα madx2. Μια από τις πρώτες μου επιλογές ήταν η siteground. Απλά φοβάμαι μην μου σέρνεται το site ειδικά σε ώρες αιχμής Ναι για το cloud hosting
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα