Προς το περιεχόμενο

Metro Exodus [PC]


solidsnake222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε

Μάστορα βάλε photo  "πριν" και "μετά" να βλέπουμε διαφορες. 

αυτο. γενικα ειμαι πολυ επιφυλακτικος σε τετοιες παρεμβασεις. συνηθως ειναι καποιοι που τους αρεσει και καλα κανουν, αλλα στα comparison βγαινουν ενα σωρο προβληματα που δεν τα πιανουν.

η εμπειρια μου παντως μου λεει οτι 9/10 των περιπτωσεων που νομιζουν πως βελτιωνουν το source, κανουν λαθος και τελικα υπαρχει detail loss.  καλα κανουν αφου αυτοι γουσταρουν, αλλα its a fact.

Επεξ/σία από rofl
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, rofl είπε

αυτο. γενικα ειμαι πολυ επιφυλακτικος σε τετοιες παρεμβασεις. συνηθως ειναι καποιοι που τους αρεσει και καλα κανουν, αλλα στα comparison βγαινουν ενα σωρο προβληματα που δεν τα πιανουν.

η εμπειρια μου παντως μου λεει οτι 9/10 των περιπτωσεων που νομιζουν πως βελτιωνουν το source, κανουν λαθος.  καλα κανουν αφου αυτοι γουσταρουν, αλλα its a fact.

Το Lumansharpen του Reshade αξίζει. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Το Lumansharpen του Reshade αξίζει. 

Ιδιως για sharpen ειμαι πολυ επιφυλακτικος οτι κατα βαθος δεν υπαρχει detail loss.

o μονος τροπος για να το πεις 100% ειναι να συγκρινεις πολλα screenshots.

Aπο κει και περα να μου πεις οτι καποιοι shaders σε καποιες περιπτωσεις αξιζουν ok. αλλα αμα το παιζεις παντου και παντα ειναι  γιατι γουσταρεις το εφε, οχι οτι βελτιωνει το source.

το sharpen παντα στοιχιζει σε details. τα filters πρεπει να χρησιμοποιουνται μονο σε καποιες περιπτωσεις.

δεν ειναι τυχαιο οτι στα encodes τα scene ειναι τελειως unfiltered και οι encoders με filters θεωρουνται γραφικοι απο οσους γνωριζουν... πχ kk650. εχει βγαλει και 2 -3 καλα αλλα μεχρι εκει.

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καφέ τα έκανες όλα. Δεν είμαι υπέρ του να χαλάς την χρωματική παλέτα του dev.

οι κουκιδες στα συννεφα και αλλου τι σου λενε.:P και παλι το ξαναλεω ο καθενας οτι του καθεται καλυτερα στο ματι. αλλα artifacts απο το sharpen ειναι αυτα.

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Καφέ τα έκανες όλα. Δεν είμαι υπέρ του να χαλάς την χρωματική παλέτα του dev.

Μα δεν εχω πειραξει τιποτα, μονο clarity & lumasharpness, δεν εχω αγγιξει χρωματα.

reshade on

gk07jb7.jpg

reshade off

bBysYPq.jpg

 

 

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ADHD είπε

Έχει πάει το cheat engine σύννεφο ε ?? :P Αλλά οκ single player είναι, ψήνομαι και εγώ να βάλω godmode και να το rusharw η να το δω yt.. 

Οχι cheat ρε σεις. Δεν εχει νοημα. Τερματιστε το μια στην κανονικη δυσκολια και μετα καντε οτι θελετε. Δεν γινεται να ευχαριστηθεις παιχνιδι ετσι ουτε μπορω να καταλαβω οσους το βλεπουν στο youtube/twitch προσωπικα μονο trailer και αν. 

Στο metro 2033 ειχα σκαλωσει σε ενα σημειο ειχα πολυ λιγες σφαιρες και οταν το καταφερα και το περασα η ικανοποιηση ηταν μεγαλη. Με cheat δεν το ευχαριστιεσαι. Γνωμη μου ετσι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, rofl είπε

Ιδιως για sharpen ειμαι πολυ επιφυλακτικος οτι κατα βαθος δεν υπαρχει detail loss.

o μονος τροπος για να το πεις 100% ειναι να συγκρινεις πολλα screenshots.

Aπο κει και περα να μου πεις οτι καποιοι shaders σε καποιες περιπτωσεις αξιζουν ok. αλλα αμα το παιζεις παντου και παντα ειναι  γιατι γουσταρεις το εφε, οχι οτι βελτιωνει το source.

το sharpen παντα στοιχιζει σε details. τα filters πρεπει να χρησιμοποιουνται μονο σε καποιες περιπτωσεις.

δεν ειναι τυχαιο οτι στα encodes τα scene ειναι τελειως unfiltered και οι encoders με filters θεωρουνται γραφικοι απο οσους γνωριζουν... πχ kk650. εχει βγαλει και 2 -3 καλα αλλα μεχρι εκει.

Οχι στο lumasharpen δεν υπαρχει loss στο detail. Με το clarity δημιουργητε υπερκορεσμος της οξυτητας και χαλαει αρκετα θελει ρυθμιση απο κατω. Απειρες συγκρισεις με toggle on/off σε πολλα παιχνιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

35 λεπτά πριν, Arkin είπε

Οχι στο lumasharpen δεν υπαρχει loss στο detail. Με το clarity δημιουργητε υπερκορεσμος της οξυτητας και χαλαει αρκετα θελει ρυθμιση απο κατω. Απειρες συγκρισεις με toggle on/off σε πολλα παιχνιδια.

https://www.shutterstock.com/contributorsupport/articles/kbat02/000006588

για το LS σαν shader προσωπικα δεν εχω γνωμη ουτε για το reshade σαν πρακτικη. υποθετω οτι το clarity ειναι κατι σα denoise

γενικα οσα λεει το λινκ ισχυουν, σιγουρα τα τονιζει υπερβολικα (και κριμα που δεν εχει βαλει την πηγη για referrence) αλλα θα σας το πω διαφορετικα.

εκτος κι αν υπαρχει καποιο καλο forum, που συστηματικα τσεκαρουν τα παιχνιδια και δινουν optimal settings πολυ ψαγμενα ατομα ξεχωριστα για το καθε παιχνιδι, ακομα κι αν υποκειμενικα δεν το καταλαβαινετε ιδιως στη ροη της εικονας, στο 90% των χρηστων, αμφιβαλλω οτι παιρνουν πραγματικα καλυτερο αποτελεσμα. θα τρωνε halo και artifacts και detail loss, ακομα κι αν υποκειμενικα η εικονα τους αρεσει. εχω δει πολλες φορες ατομα σε συγκρισεις να προτιμουν το χειροτερο απο τα 2.

δες ας πουμε το screenshot του παληκαριου απο πανω... ποιο ειναι καλυτερο το με η χωρις? η πρωτη δεν φαινεται εντελως fake σε σχεση με τη 2η?

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...