Heybro Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Fulgore είπε Γιατι συνεχιζεις και συγκρινεις παιχνιδια με διαφορετικο gameplay και θεματολογια μεταξυ τους?Το uncharted συγκρινεται με τα τελευταια tomb raider συνολικα,που κολλανε η ατμοσφαιρα και τα συναισθηματα με τα metro παιχνιδια? Τα έγραψα στην απάντηση του icenex αν και ξεφύγαμε ναι. Το uncharted είναι μια interactive movie αν το δείτε χωρίς το κόλλημα της naughty dog. 3 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Προσωπικά δεν θα σύγκρινα ποτε fps με 3rd person αλλα δυστυχώς ήταν τόσο damn good το TLOU που im ok with it Το last of us ειναι το διαμάντι της εταιρείας και του ps3. Δεν συγκρινεται με κανένα uncharted που έχει εύπεπτο σενάριο με φουλ δράση. Είναι από μόνος του λόγος για να πάρεις ps4. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από Heybro 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Interactive movie?! Dude αρχίζεις και μιλάς out of your ass, no offence ofc. Interactive movie einai to Until Dawn, Telltale games, άντε δέχομαι κάπως και το The Order. Με αυτή την λογική και τα MGS με τόσο cutscene interactive movies είναι. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc
icenex Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Fulgore είπε Ναι δεν αντιλεγω αλλα δυστηχως ενω τα metro στο κομματι ατμοσφαιρας ειναι κορυφαια,το παραπονο μου ειναι οτι πασχουν στους υπολοιπους τομεις κυριως το πρωτο metro. Επισης δεν ειπε κανεις οτι πρεπει να το κανουν με το ζορι open world αλλα λειπουν χαρακτηρες(και αναπτυξη τους φυσικα),διαλογοι,πλοκη/ιστορια(ειδικα απο το 2033),μουσικη(σε ολη την διαρκεια του παιχνιδιου και οχι μεμονομενα). Καποια απο αυτα τα διορθωσανε στο LL εως ενα βαθμο,γιαυτο εχει και καλυτερη υποδοχη συνολικα ολως τυχαιως(παρολο που τα dlc του ηταν μαπα αντικειμενικα). Το point μου ειναι οτι εως ενα βαθμο τα metro παιχνιδια(ειδικα το πρωτο)περαν απο 1-2τομεις ειναι ψιλο overrated τουλαχιστον ετσι οπως τα παρουσιαζει ο κοσμος. Ναι μεν ειναι καλα παιχνιδια αλλα και παλι εχουν πραγματα που απουσιαζουν για να φτασουν το επιπεδο του last of us. και ο λογος που αναφερω το τελευταιο ειναι γιατι ειναι το Benchmark/σημειο σταθμος και συγκρισης ολων των post apocalyptic παιχνιδιων. Νομιζω το last of us ειναι καθαρα χτυπημα κατω απο την μεση..νιωθω οτι δεν θα ξαναβγει τετοιο παιχνιδι ποτε ξανα μακαρι να βγω ψευτης πηρα κονσολα επι το πληστον για αυτο το παιχνιδι.Αλλα νομιζω αδικεις τo studio μιας και μιλαμε για το πρωτο της παιχνιδι το θεμα ειναι να βελτιωθει και νομιζω οπως και εσυ ειπες εκανε καποια βηματα στο LL βαλε σε αυτο οτι σιγουρα σαν πρωτη δουλεια δεν θα ειχε τους ιδιους πορους.Θεωρω-ευελπιστω τωρα που επιασε και σιγουρα επεσαν πιο πολλα λεφτα θα δουμε καλυτερο αποτελεσμα. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από icenex
Heybro Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Interactive movie?! Dude αρχίζεις και μιλάς out of your ass, no offence ofc. Interactive movie einai to Until Dawn, Telltale games, άντε δέχομαι κάπως και το The Order. Κατάλαβες πως το είπα. Έχει αρκετά cut scenes το όλο theme του είναι φουλ δράση με τουμπαρισμενα αμάξια τραίνα η ότι τι γλιτώνει στο τσακ από μια έκρηξη. Δεν είναι κάτι αρνητικό απλά αυτή είναι η naughty dog με τα uncharted.
Fulgore Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 6 λεπτά πριν, icenex είπε Νομιζω το last of us ειναι καθαρα χτυπημα κατω απο την μεση..νιωθω οτι δεν θα ξαναβγει τετοιο παιχνιδι ποτε ξανα μακαρι να βγω ψευτης πηρα κονσολα επι το πληστον για αυτο το παιχνιδι.Αλλα νομιζω αδικεις τo studio μιας και μιλαμε για το πρωτο της παιχνιδι το θεμα ειναι να βελτιωθει και νομιζω οπως και εσυ ειπες εκανε καποια βηματα στο LL βαλε σε αυτο οτι σιγουρα σαν πρωτη δουλεια δεν θα ειχε τους ιδιους πορους.Θεωρω-ευελπιστω τωρα που επιασε και σιγουρα επεσαν πιο πολλα λεφτα θα δουμε καλυτερο αποτελεσμα. Δεν αδικω το studio απλα οταν βλεπω αποθεωση των παιχνιδιων τι να πω δηλαδη,οτι ετσι ειναι τα πραγματα ακριβως?Το σωστο δηλαδη ειναι να λεμε ποσο φοβερο ειναι ενα παιχνιδι μονο σε συγκεκριμενους τομεις και στα υπολοιπα να μην μιλαμε καθολου? Οσο για το για ποιο λογο αναφερω τοσο το πρωτο παιχνιδι,ειναι γιατι αυτο αναφερθηκε πιο πανω αυτο.
Heybro Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Τα metro βασίζονται σε βιβλία. Οπότε από μόνο του είναι ένας λόγος για να είναι εξαιρετικά σε υπόθεση ατμόσφαιρα κτλ. Το ότι έχουν θέματα τεχνικά όπως facial animation αυτό είναι καθαρά της εταιρείας που ήταν ο πρώτος της τίτλος και που τα βελτίωσε στο επόμενο όπως διαβάζω. Θυμηθείτε το πρώτο uncharted και δείτε και το 4. Θυμηθείτε το πρώτο Witcher και δείτε και το 3. Το σημαντικό είναι μια εταιρεία να βλέπει τα λάθη του παρελθόντος και να τα διορθώνει όσο είναι δυνατόν.
icenex Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 4 λεπτά πριν, Fulgore είπε Δεν αδικω το studio απλα οταν βλεπω αποθεωση των παιχνιδιων τι να πω δηλαδη,οτι ετσι ειναι τα πραγματα ακριβως?Το σωστο δηλαδη ειναι να λεμε ποσο φοβερο ειναι ενα παιχνιδι μονο σε συγκεκριμενους τομεις και στα υπολοιπα να μην μιλαμε καθολου? Οσο για το για ποιο λογο αναφερω τοσο το πρωτο παιχνιδι,ειναι γιατι αυτο αναφερθηκε πιο πανω αυτο. Μιλαμε για εκεινη την εποχη η κανεις συγκρισεις με το τωρα?Για εκεινη την εποχη σιγουρα δεν ητανε οτι καλυτερο υπηρχε αλλα θεωρω θα επρεπε να ειμαστε πιο επιεικης γιατι οπως ειπα ητανε το πρωτο τους παιχνιδι που λογικα αυτο σημαινει μικρη εμπειρια, λιγοτερα χερια,λιγοτερο budget και γενικα δεν γινεται να το συγκρινεις με ενα μεγαλο studio εκεινης της εποχης.Θεωρω αυτο που ειπε και ο heybro οτι οσο ενα studio βελτιωνεται και διορθωνει τα κακως κειμενα τοτε ειμαστε κομπλε και αυτο περιμενω να δω στο exodus.
Fulgore Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 32 λεπτά πριν, icenex είπε Μιλαμε για εκεινη την εποχη η κανεις συγκρισεις με το τωρα?Για εκεινη την εποχη σιγουρα δεν ητανε οτι καλυτερο υπηρχε αλλα θεωρω θα επρεπε να ειμαστε πιο επιεικης γιατι οπως ειπα ητανε το πρωτο τους παιχνιδι που λογικα αυτο σημαινει μικρη εμπειρια, λιγοτερα χερια,λιγοτερο budget και γενικα δεν γινεται να το συγκρινεις με ενα μεγαλο studio εκεινης της εποχης.Θεωρω αυτο που ειπε και ο heybro οτι οσο ενα studio βελτιωνεται και διορθωνει τα κακως κειμενα τοτε ειμαστε κομπλε και αυτο περιμενω να δω στο exodus. Θες να συγκρινεις το LL με το Last of Us?Ιδια εποχη βγηκαν και τα δυο. Το point μου δεν ειναι στο αν τα παιχνιδια αυτα ειναι καλα οπως το ειπα,αλλα στο οτι συγκρινονται με λαθος παιχνιδια για να τα κανουν περισσοτερο καλυτερα απο οσο ειναι. Επισης οτι δεν αρκει μονο μια πολυ καλη ατμοσφαιρα και γραφικα για να θεωρηθει ενα παιχνιδι κορυφη. Φυσικα εγω σχολιαζω με βαση τι εχω παιξει,οταν με το καλο βγει το Exodus εδω θα ειμαστε να πουμε τι βελτιωσεις εκανε. Αλλα μεχρι τοτε θα τονιζω καθε φορα τα καλα και τα κακα του καθε παιχνιδιου. Γιατι μην ξεχναμε οτι το καθε παιχνιδι ζηταει καποια χρηματα και αρα υπαρχουν και καποιες απαιτησεις. Τελος στην περιπτωση του LL να ξανατονισω για αλλη μια φορα τι ρολο βαραγε οταν βγηκε γιατι τα πραγματα δεν ηταν ολα τοσο ροδινα? 5ευρω χρεωση για ranger mode(very hard)και dlc μετρια/ψιλο αρπαχτες? Αρα γιατι να ειμαι ακριβως επιεικης οταν βλεπω στην συνεχεια του metro 2033 το LL τετοια πραγματα και ποιος μου λεει οτι δεν θα δουμε κατι αναλογο και στο exodus?
icenex Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Σου ειπα πιο πριν γιατι πρεπει να ειμαστε πιο επιεικης κατα τα γνωμη μου.Απο εκει και περα το να μου αναφερεις ως λογο οτι δεν εισαι επιεικης επειδη εκανε το στραβοπατημα με τα 5 ευρω στο ranger mode τι στιγμη που μιλαμε για τα γραφικα,πλοκη κτλ. Ενω θα επρεπε να σταθουμε στο γεγονος κατα ποσο το παιχνιδι στην κατηγορια του εχει αρκετα καλα σημαδια να γινει πολυ καλυτερο στο μελλον τι στιγμη που μιλαμε για πρωτη προσπαθεια με οτι δυσκολιες υπηρχαν ειτε αφορουσε μπατζετ ειτε δεν ξερω και εγω τι.Ισα ισα το γεγονος οτι προσπαθησε με καποιον τροπο να αρμεξει το κοινο του ναι μεν φαινεται αρνητικο απο την πλευρα μας αλλα απο την πλευρα τους μπορει να σημαινει πολλα στο οικονομικο θεμα.Ισως το σκεφτηκαν ετσι για να ανεβασουν το μπατζετ τους στο επομενο προτζεκτ ισως απλως απληστια, πολλα τα μπορει αλλα δεν μπορουμε να ξερομμε με σιγουρια.Το θεμα ειναι να εμαθε απο τα λαθη τους γιατι σιγουρα θα κανει κ αλλα σκοπος ειναι να ομως να διορθωσει τα κακως κειμενα κ εκει θα σταθω εγω.Γιατι ποιος δεν επεσε πριν περπατησει? Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από icenex
logistoulis Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντως και το να είναι ένα παιχνίδι πλήρως open world δεν δουλεύει πάντα καλά, μπορεί να δουλεψε στο Witcher 3 ή στο zero dawn αλλά για παράδειγμα στα παιχνίδια της Ubisoft δεν δουλεύει σεναριακά τουλάχιστον. Εγώ δεν θεωρώ το open world πανάκεια και πιστεύω ότι στο μέτρο ειδικά θα χαθεί και λίγο η μπάλα αν γίνει πλήρως ανοικτού κόσμου γιατί ίσως το studio δεν μπορείς να το χειριστεί σωστά. Ένα ημι-open world είναι μια χαρά για να πεις καλά μια ιστορία, ίσως και παραπάνω από ότι χρειάζεται.. ΥΓ αν καταφέρουν να βγάλουν παιχνίδι με ανάλογη ποιότητα του last of us με σημερινά δεδομένα (μιλάω για το sequel) , έχει να πέσει τρελό κλάμα και σε γραφικά και σε αφήγηση και ατμόσφαιρα. Πολύ δύσκολο μεν αλλά βλέποντας ότι κατάφεραν να εξελίξουν πράγματα με το uncharted 4 σε ένα είδος και μια σειρα που είχε φτάσει σε τέλμα πιστεύω σε αυτούς. Στο lou έχουν πράγματα ακόμα να κάνουν Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από logistoulis
Heybro Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 2 λεπτά πριν, logistoulis είπε Πάντως και το να είναι ένα παιχνίδι πλήρως open world δεν δουλεύει πάντα καλά, μπορεί να δουλεψε στο Witcher 3 ή στο zero dawn αλλά για παράδειγμα στα παιχνίδια της Ubisoft δεν δουλεύει σεναριακά τουλάχιστον. Εγώ δεν θεωρώ το open world πανάκεια και πιστεύω ότι στο μέτρο ειδικά θα χαθεί και λίγο η μπάλα αν γίνει πλήρως ανοικτού κόσμου γιατί ίσως το studio δεν μπορείς να το χειριστεί σωστά. Ένα ημι-open world είναι μια χαρά για να πεις καλά μια ιστορία, ίσως και παραπάνω από ότι χρειάζεται.. Ένα στυλ tomb raider που δεν είναι ούτε linear ούτε open world καθαρό είναι το καλύτερο.
logistoulis Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Ναι.. ίσως και λιιιγο πιο open Αλλά για full open πρέπει να είσαι master για να βγάλεις καλό παιχνίδι ΚΑΙ σε αφήγηση και ατμόσφαιρα.. όχι κάνας τυχαίος Δηλαδή σε κάνα red Dead 2 περιμένω κάτι τέτοιο στο άμεσο μέλλον που η R* δεν παίζει (βέβαια οι αναβολες με προβληματίζουν) Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2018 από logistoulis
icenex Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Για μενα το metro θα πρεπει να κυμαινεται στο ιδιο μηκος με το last of us γραμμικο να πει μια ιστορια απλα σε fps ουτε χρειαζεται Open world ουτε τιποτα.Λιγη πλοκη ενα σεναριο ωραιο που ηδη εχει απλα να το βαλουν σωστα στο παιχνιδι και λιγο βαθος στους χαρακτηρες οπως ειπε και ο fulgore.Απο εκει κ περα στο τεχνικο τομεα νομιζω θα δουμε καλα πραγματα. 1
Fulgore Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 16 ώρες πριν, Heybro είπε Το 2033 παίζω που είναι του 2010 και ακόμα έχει γραφικαρες. Εξ αρχης αναφερθηκε αυτο και εγω ανεφερα το παρα πολυ απλο στην συνεχεια που ειναι τα μοντελα χαρακτηρων/τερατων(ειδικα το πρωτο). Δεν ειπα πουθενα οτι το παιχνιδι ειναι κακο ή οτι οταν βγηκε δεν ειχε καλα γραφικα. 1
Zus Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2018 Sorry για το offtopic, αλλά το The Last Of Us κυκλοφόρησε ποτέ σε PC τελικά?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα