Προς το περιεχόμενο

Metro Exodus [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, noFEARgr είπε

 

Όταν ειχε πρωτοβγεί το παιχνίδι λέγαμε ουαυ για το απίστευτο RT GI ,ποσο σωστούς φωτισμούς είχε και ποσο ψεύτικο έδειχνε χωρίς rtx

Τώρα εγώ παρατηρώ οτι η πρώτη έκδοση είναι πολύ πιο σκοτεινή από την enhaced...

Αντε βγάλε συμπερασμα τωρα ποιο ειναι το σωστο rtx GI

Επεξ/σία από tolisrx8
Δημοσ.
13 ώρες πριν, KilliK είπε

σωστα. μου κανει εντυπωση που οι DF στην αναλυση του, το βαφτισανε πρωτο ΑΑΑ που φταχτηκε εξαρχης με γνωμονα το RT, οταν προφανως κατι τετοιο δεν ισχυει.

 DF και ιδιαίτερα ο Alex έχουν τέτοιο έρωτα με το RT και το DLSS που χάνουν την μπάλα ώρες ώρες. 

  • Like 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε

Όταν ειχε πρωτοβγεί το παιχνίδι λέγαμε ουαυ για το απίστευτο RT GI ,ποσο σωστούς φωτισμούς είχε και ποσο ψεύτικο έδειχνε χωρίς rtx

Τώρα εγώ παρατηρώ οτι η πρώτη έκδοση είναι πολύ πιο σκοτεινή από την enhaced...

Αντε βγάλε συμπερασμα τωρα ποιο ειναι το σωστο rtx GI

 

36 λεπτά πριν, liakinen είπε

 DF και ιδιαίτερα ο Alex έχουν τέτοιο έρωτα με το RT και το DLSS που χάνουν την μπάλα ώρες ώρες. 

Στο πρώτο RTGI εγώ ο ίδιος έλεγα πόσο σκοτεινό είναι σε κάποιες σκηνές εξαιτίας χρήσης μιας αντανάκλασης(one light bounce). Ήταν όμως καλύτερο από το pre-computed σε άλλες σκηνές. Κανείς δεν ισχυριζόταν τελειότητα.

Το νέο RTGI λειτουργεί ακριβώς το ίδιο. 1 Ray per Pixel per Frame σε RT ULTRA. Γι αυτό και είναι τόσο ελαφρύ που παίζω σε 1080p χωρίς DLSS με την 2080 @ ULTRA με RT τέρμα, όπως και το πρώτο. Εδώ όμως δημιουργησαν έναν μηχανισμό(infinite light bounces) που συσσωρεύει φωτισμό από διαδοχικά καρέ και μετά από ~1 δευτερόλεπτο(60 rays) καταλήγει σε CGI-like αποτέλεσμα. Όπως και η Uunreal Engine 5. Όταν μπαίνεις σε δωμάτιο στην αρχή είναι λίγο σκοτεινό και μετά από ελάχιστο χρόνο φωτίζεται σωστά.

Όσες λύσεις βγάζει η 4A games, ως συνεργαζόμενο στούντιο, αργά η γρήγορα περνάνε σε όλα τα nvidia sponsored games. Ακόμα και αυτή η λύση βέβαια πάσχει από λίγο θόρυβο σε ορισμένες σκηνές πράγμα που το έχει αναφέρει και ο Alex.

Κατά τα άλλα η 2080 πάνω από 6700XT(479$ MSRP) χωρίς DLSS. Η 3090 μια γενιά μπροστά από την 6900XT επίσης. Οι 5700XT...καλά είναι τα παιδιά, μια χαρά.

  • Like 4
Δημοσ.

Μόνο τα ματάκια μου βλέπουν ένα ανεβασμένο gamma 😛 και μια βελτίωση στο performance λόγω dlls? Το reflect είναι απλά ok 

Τέλος πάντων αν θέλετε να τεσταρετε η Taiga κατεμε δίνει ρέστα με το πέρασμα του κοπαδιού/αρκούδας, hairworks/fog/lighting τα πάντα όλα..

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Sprou είπε

Μόνο τα ματάκια μου βλέπουν ένα ανεβασμένο gamma 😛 και μια βελτίωση στο performance λόγω dlls? Το reflect είναι απλά ok 

Τέλος πάντων αν θέλετε να τεσταρετε η Taiga κατεμε δίνει ρέστα με το πέρασμα του κοπαδιού/αρκούδας, hairworks/fog/lighting τα πάντα όλα..

Και στο παλιό με hairworks on η Taiga ήταν ασήκωτη. Σε extreme ειδικά είναι λες και τρέχεις δεύτερο RTX παράλληλα χωρίς ουσιαστική βελτίωση στο μάτι. Mόνο σε κάτι μακρινα αντικείμενα κυρίως. Εκεί ανοίγεις DLSS και είσαι άρχοντας.

Υ.Γ.:

Σχετικά με το gamma. Πολλά games δεν έχουν καλές ρυθμίσεις gamma(Cyberpunk 2077, Metro exodus κ.α.α). To gamma άλλες φορές είναι πραγματική gamma καμπύλη και άλλες φορές επίπεδο λευκού. 

Για όμορφο αποτέλεσμα σε όλα τα games κάντε το καλιμπράρισμα που προσφέρουν τα Windows(search bar "color calibration"). Αν το κάνετε σωστά θα δείτε ότι στο 95% δεν υπάρχει ανάγκη για άλλη ρύθμιση. Στο metro με λάθος καλιμπράρισμα οθόνης είναι αδύνατο να σκοτεινιάσεις σωστά το σκίτσο στα αριστερά με τις ρυθμίσεις που προσφέρει.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

 

Στο πρώτο RTGI εγώ ο ίδιος έλεγα πόσο σκοτεινό είναι σε κάποιες σκηνές εξαιτίας χρήσης μιας αντανάκλασης(one light bounce). Ήταν όμως καλύτερο από το pre-computed σε άλλες σκηνές. Κανείς δεν ισχυριζόταν τελειότητα.

Το νέο RTGI λειτουργεί ακριβώς το ίδιο. 1 Ray per Pixel per Frame σε RT ULTRA. Γι αυτό και είναι τόσο ελαφρύ που παίζω σε 1080p χωρίς DLSS με την 2080 @ ULTRA με RT τέρμα, όπως και το πρώτο. Εδώ όμως δημιουργησαν έναν μηχανισμό(infinite light bounces) που συσσωρεύει φωτισμό από διαδοχικά καρέ και μετά από ~1 δευτερόλεπτο(60 rays) καταλήγει σε CGI-like αποτέλεσμα. Όπως και η Uunreal Engine 5. Όταν μπαίνεις σε δωμάτιο στην αρχή είναι λίγο σκοτεινό και μετά από ελάχιστο χρόνο φωτίζεται σωστά.

Όσες λύσεις βγάζει η 4A games, ως συνεργαζόμενο στούντιο, αργά η γρήγορα περνάνε σε όλα τα nvidia sponsored games. Ακόμα και αυτή η λύση βέβαια πάσχει από λίγο θόρυβο σε ορισμένες σκηνές πράγμα που το έχει αναφέρει και ο Alex.

Κατά τα άλλα η 2080 πάνω από 6700XT(479$ MSRP) χωρίς DLSS. Η 3090 μια γενιά μπροστά από την 6900XT επίσης. Οι 5700XT...καλά είναι τα παιδιά, μια χαρά.

Μακαρι να ειχε ομως και τα πολυγωνα και τα textures που εδειξαν στο demo της UE5, γιατι και στα δυο ειναι πολυ ξεπερασμενο το exodus, τρωει ομως και 8.5gb σε 2Κ με rt, φανταζομαι το demo της UE5 τι vram θα θελει, τα 8gb τα βλεπω για 1080p.

Επισης αν δεν κανω λαθος το infinite light bounce ειναι στο RTXGI 1.1 SDK της nvidia και δεν το δημιουργησε η 4A games, απλα το χρησιμοποιησε για να φτιαξει την enchanted edition, ειναι ενας αυτοματος αλγοριθμος - tool για rtgi χωρις prebaked, εχει ομως και το μειονεκτημα το να μην βγει η σκηνη οπως θα την ηθελε ο artist, ειδη θα διαβασες 2-3 ποστ πιο πανω οτι δημιουργει θεματα στο gameplay, γιατι φωτιζει και σκηνες που δεν θα επρεπε.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Μακαρι να ειχε ομως και τα πολυγωνα και τα textures που εδειξαν στο demo της UE5, γιατι και στα δυο ειναι πολυ ξεπερασμενο το exodus, τρωει ομως και 8.5gb σε 2Κ με rt, φανταζομαι το demo της UE5 τι vram θα θελει, τα 8gb τα βλεπω για 1080p.

Επισης αν δεν κανω λαθος το infinite light bounce ειναι στο RTXGI 1.1 SDK της nvidia και δεν το δημιουργησε η 4A games, απλα το χρησιμοποιησε για να φτιαξει την enchanted edition, ειναι ενας αυτοματος αλγοριθμος - tool για rtgi χωρις prebaked, εχει ομως και το μειονεκτημα το να μην βγει η σκηνη οπως θα την ηθελε ο artist, ειδη θα διαβασες 2-3 ποστ πιο πανω οτι δημιουργει θεματα στο gameplay, γιατι φωτιζει και σκηνες που δεν θα επρεπε.

Αφού το τρέχεις σε AMD κάρτα. Είναι δική τους τεχνική, αλλά δεν θυμάμαι που το διάβασα. Το εντυπωσιακό είναι ότι η UE5 πετύχαινε παρόμοιο αποτέλεσμα με καθαρά raster τεχνικές και light caching(infinite bounces).

Πιστεύω λοιπόν ότι θα έχουμε σε 1-3 χρόνια αποκλειστικά RT games, όπου στις κονσόλες θα έχουν κάργα θόρυβο και ένα σωρό artifacts(βλέπε XbSS) ενώ στα PC θα βλέπεις πεντακάθαρη εικόνα.

Σχετικά με το gameplay μπορείς να κάνεις bias τον αλγόριθμο να σκοτεινιάζει περισσότερο σκηνές από ένα επίπεδο φωτεινότητας και κάτω. Το metro σχεδιάστηκε αρχικά γύρω από τον pre-baked φωτισμό.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Αφού το τρέχεις σε AMD κάρτα. Είναι δική τους τεχνική, αλλά δεν θυμάμαι που το διάβασα. Το εντυπωσιακό είναι ότι η UE5 πετύχαινε παρόμοιο αποτέλεσμα με καθαρά raster τεχνικές και light caching(infinite bounces).

Πιστεύω λοιπόν ότι θα έχουμε σε 1-3 χρόνια αποκλειστικά RT games, όπου στις κονσόλες θα έχουν κάργα θόρυβο και ένα σωρό artifacts(βλέπε XbSS) ενώ στα PC θα βλέπεις πεντακάθαρη εικόνα.

Σχετικά με το gameplay μπορείς να κάνεις bias τον αλγόριθμο να σκοτεινιάζει περισσότερο σκηνές από ένα επίπεδο φωτεινότητας και κάτω. Το metro σχεδιάστηκε αρχικά γύρω από τον pre-baked φωτισμό.

Εδω παντως βλεπω οτι συμπεριλαμβανεται στο dev kit της nvidia.

Μονος σου το λες, στην UE5 θα δουμε και σε καθαρα raster τεχνικες παρομοιο αποτελεσμα, οποτε στα πραγματικα next gen παιχνιδια που θα ερθουν αργοτερα, δεν χρειαζονται καν το rt για να πετυχουν ενα καλο αποτελεσμα ή μπορει να μεινει μονο για hybrid reflections, οποτε εχει μελλον το rasterization κυριως οταν το performance ειναι το ζητουμενο, γιατι δεν ειμαστε ολοι ικανοποιημενοι απο 1080p και 60 καρε.

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν γινεται να πετυχουμε φωτο ρεαλισμο χωρις global illumination.

 

Πολλα θελει για να πετυχουμε φωτο-ρεαλισμο, αλλα το global illumination δεν χρειαζεται απαραιτητα rt, ακομα και αυτο που βλεπουμε στο metro exodus ειναι πολυ φθηνο rt, για να γινει σε real time ολος ο φωτισμος σε RT, θελεις τα μηχανακια που πουλαει ο πετσινος 200.000$ η καμια 10ετια για να υπαρξει κατι αντιστοιχο σε single gpu και παλι για χαμηλες αναλυσεις/καρε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eαν δεις το ratchet & clank που τρεχει στο ps5 θα πεις οτι ειναι pixar ταινια.

Σε μερικα χρονακια θα εχει αναπτυχθει τοσο η τεχνολογια οπως και οι τεχνικες,με την καρτα που σου πουλαει η nvidia και εναn καλο cpu θα εχεις αποτελεσματα που θα κοντραρουν cgi ταινιες.

Απο επιλεκτικα στουντιο παντα!!

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, optimus prime είπε

Eαν δεις το ratchet & clank που τρεχει στο ps5 θα πεις οτι ειναι pixar ταινια.

Σε μερικα χρονακια θα εχει αναπτυχθει τοσο η τεχνολογια οπως και οι τεχνικες,με την καρτα που σου πουλαει η nvidia και εναn καλο cpu θα εχεις αποτελεσματα που θα κοντραρουν cgi ταινιες.

Απο επιλεκτικα στουντιο παντα!!

Το ειδα, αλλα κατι μου λεει οτι αυτο που σε εντυπωσιασε ειναι οντως cgi, αυτο ειναι το προβλημα με τις κονσολες, τα cut scenes τους ειναι τοσο δεμενα που δεν ξερεις ποτε γυρναει σε real time γραφικα, βασικα ξερεις, μολις πεφτει αισθητα η ποιοτητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Razor333 είπε

Το ειδα, αλλα κατι μου λεει οτι αυτο που σε εντυπωσιασε ειναι οντως cgi, αυτο ειναι το προβλημα με τις κονσολες, τα cut scenes τους ειναι τοσο δεμενα που δεν ξερεις ποτε γυρναει σε real time γραφικα, βασικα ξερεις, μολις πεφτει αισθητα η ποιοτητα.

Δεν με εντυπωσιασαν ta cutscenes,δεν ειμαι πιτσιρικος που βλεπει trailer και κανει κωλοτουμπες!

Με εντυπωσιασε οτι ειναι ενα μηχανακι που μπροστα στο pc μου ειναι μια τριχα και ειδα αυτα που ειδα!

Η τεχνολογια εξελισσεται ραγδαια,ειτε αυτο εχει να κανει με hardware,ειτε με software/developer tools.

Ειδες εδω στο Μetro με το που ενσωματωσαν στην μηχανη τους το GI και δεν εκανα πασαλειματα οπως τοτε τι καταφεραν.

Και ολα αυτα μεσα στα πρωτα 2-3 χρονια που καθησαν και πειραματιστηκαν!

Κραζαμε ολοι στην αρχη το RT που γονατιζε τα pc μας για να πιασει 60 fps σε 1080p και τωρα παιζουμε Metro με DLSS (που σε πολλες περιπτωσεις ειναι καλυτερα απο native) σε 4κ 60 fps και extreme.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν με εντυπωσιασαν ta cutscenes,δεν ειμαι πιτσιρικος που βλεπει trailer και κανει κωλοτουμπες!

Με εντυπωσιασε οτι ειναι ενα μηχανακι που μπροστα στο pc μου ειναι μια τριχα και ειδα αυτα που ειδα!

Η τεχνολογια εξελισσεται ραγδαια,ειτε αυτο εχει να κανει με hardware,ειτε με software/developer tools.

Ειδες εδω στο Μetro με το που ενσωματωσαν στην μηχανη τους το GI και δεν εκανα πασαλειματα οπως τοτε τι καταφεραν.

Και ολα αυτα μεσα στα πρωτα 2-3 χρονια που καθησαν και πειραματιστηκαν!

Κραζαμε ολοι στην αρχη το RT που γονατιζε τα pc μας για να πιασει 60 fps σε 1080p και τωρα παιζουμε Metro με DLSS (που σε πολλες περιπτωσεις ειναι καλυτερα απο native) σε 4κ 60 fps και extreme.

Το hardware ειναι οσο καλο το software και ο developer - studio. Στο metro εκαναν πολλα πασαλειματα, αλλα απο αποψη rt δεν μπορουσαν να κανουν κατι καλυτερο εκεινη την περιοδο, ουτε με το dlss, βελτιωσε τα dev tools η nvidia και τωρα με την ιδια ισχυ κανουν κατι πιο εντυπωσιακο, συν οτι πηγαν στο dlss 2.0 που ειναι το real deal, δυστηχως το υπολοιπο παιχνιδι στον τεχνικο τομεα παραμενει μια μετριοτητα, καποια πραγματα δεν ειναι τοσο ευκολα οσο ενα καλυτερο dev tool, απαιτουν πιο πολυ χρονο και ικανοτητες που δεν τις εχουν στην 4Α Games.

Οσο για το παιχνιδι που ανεφερες ειναι το κλασικο καλοφτιαγμενο sony game, μπορει να μην εχει κατι ιδιαιτερο απο tech, οπως το ειδα ακομα και τα reflections φαινονται για screen space και οχι rt, παρ'ολ'αυτα ειναι εντυπωσιακο, αν σκεφτεις οτι τρεχει σε κατι κατωτερο απο μια 6700xt. Καλυτερα να μην συζητησουμε τι θα βλεπαμε απο την sony αν το ps5 ειχε μια 3090, ισως το ps5 pro εχει κατι αντιστοιχο απο AMD με rdna 3.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...