Heybro Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, firepc είπε πλεον το sli θεωρειται κακη ιδεα και ξεπερασμενο. Λογο drivers και αλλων προβληματων. Παντως αν πας σε 100fps και πανω, εκει να δεις πως θα γλυκαθεις Αυτό παρατηρώ πολύ κακοί drivers για sli profile που πρακτικά δεν το εκμεταλλευονται και μερικά έχουν και χειρότερο performance από μια κάρτα. Δεν θέλω να πάω γιατί μετά ξέρω ότι η θα πρέπει κάθε χρόνο να χώνω το χέρι βαθιά για νέα gpu η να αναγκάζομαι να ρίχνω ρυθμίσεις που δεν μου αρέσει για τέτοια fps. Στα παλιότερα παιχνίδια βγάζω άνετα 100+fps αλλά η οθόνη πάει μέχρι 60 οπότε δώρο άδωρο. Τα 60 πάντως σε σύγκριση με τα 30 που έπαιζα είναι απείρως πιο smooth η όλη εμπειρία. Δεν έχω παίξει σε 144hz monitor ακόμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 How "Open-World" Is Metro Exodus? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Προσωπικά δε με χαλούσε η γραμμικότητα των πρώτων δύο. Για μένα είναι πολύ λεπτή η γραμμή μεταξύ του open world και του βαρετού. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Με τόσο τρελό detail που έχει ο κόσμος ειλικρινά δεν με χαλάει και επειδή το game έχει στοιχεια survival το semi-open world νομίζω θα εμβαθύνει ακόμα περισσότερο αυτό το κομμάτι. Στην τελική μπορείς να κανεις εσύ linear το game και να παίξεις μονο το main story Προσωπικά γούσταρα παρα πολύ τα STALKER οποτε μονο θετικό το βρίσκω το "open-world" κομμάτι. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Προσωπικα δεν με χαλουσε ουτε εμενα το οτι ηταν γραμμικο το παιχνιδι στο που πρεπει να πας. Με χαλουσε ομως η ολη ροη του παιχνιδιου που ηταν χωρισμενο σε chapters. Παιζεις το παιχνιδι φτανεις μεχρι ενα σημειο και μετα το παιχνιδι σταματαει,κανει το σχετικο loading της επομενης περιοχης και σου πεταει και δυο κουβεντες του κεντρικου(ο οποιος περιεργως in game δεν μιλαει :D). Ειμαι παντα ανοιχτος σε νεες προτασεις ειδικα σε sequels για να μην φτασουμε σε σημειο να λεμε''αλλη μια απο τα ιδια'',αρκει βεβαια να μην φτανουν στο αλλο ακρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Ας μείνει και κάνα παιχνίδι linear, έχουμε πήξει στα βαρετά open-world.. 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 28 λεπτά πριν, Fulgore είπε Προσωπικα δεν με χαλουσε ουτε εμενα το οτι ηταν γραμμικο το παιχνιδι στο που πρεπει να πας. Με χαλουσε ομως η ολη ροη του παιχνιδιου που ηταν χωρισμενο σε chapters. Παιζεις το παιχνιδι φτανεις μεχρι ενα σημειο και μετα το παιχνιδι σταματαει,κανει το σχετικο loading της επομενης περιοχης και σου πεταει και δυο κουβεντες του κεντρικου(ο οποιος περιεργως in game δεν μιλαει :D). Ειμαι παντα ανοιχτος σε νεες προτασεις ειδικα σε sequels για να μην φτασουμε σε σημειο να λεμε''αλλη μια απο τα ιδια'',αρκει βεβαια να μην φτανουν στο αλλο ακρο. Κάπου είχα διαβάσει γιατί δε μιλάει. Συνέντευξη dev νομίζω, δε το βρίσκω τώρα. Περισσότερο το είχαν κάνει για να δεθεί περισσότερο ο παίκτης με τον κεντρικό χαρακτήρα. Όπως επίσης και το πρόσωπο του, δε το έχουν δείξει καθόλου πέρα από 1-2 cinematic όπου φαίνεται με τη μάσκα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Κάπου είχα διαβάσει γιατί δε μιλάει. Συνέντευξη dev νομίζω, δε το βρίσκω τώρα. Περισσότερο το είχαν κάνει για να δεθεί περισσότερο ο παίκτης με τον κεντρικό χαρακτήρα. Όπως επίσης και το πρόσωπο του, δε το έχουν δείξει καθόλου πέρα από 1-2 cinematic όπου φαίνεται με τη μάσκα. Για το προσωπο του δεν αντιλεγω αλλα ειδικα στο 2 που εχεις περισσοτερους διαλογους με αλλα ατομα,το να σου μιλανε και εσυ να μην απαντας γιατι...ετσι(ακομα και μεσα σε πολεις βεβαια) ε οσο να ναι δεν ειναι οτι το καλυτερο και σιγουρα δεν δενεσαι ετσι με τον χαρακτηρα. Οτι δηλαδη κανει πολυ πιο σωστα το πιο δημοφιλες Last Of Us. Ο dev μπορει να ειπε οτι ειπε(δεν το εχω ψαξει)αλλα εμεις σαν τελικη αγοραστες ειμαστε που κρινουμε το ολο παιχνιδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν μπορώ να το βρω, εξηγούσε αρκετά την "τεχνική" αυτή που υιοθέτησαν στον Artyom. Πριν καμια εβδομάδα διάβαζα κάποιο άρθρο πάνω στο παιχνίδι και δε θυμάμαι το λινκ ώστε να το παραθέσω εδω. Περισσότερο πάντως μιλάει στα loading screens στο Last Light (?) αναφερόμενος σε flashbacks ή γεγονότα. Στο πρώτο πάλι δε θυμάμαι καλά. Γενικά από το να έχουμε χαζούς διαλόγους ή διαλόγους απλά για να υπάρχουν σέβομαι τον "δρόμο" που επέλεξαν και τον κράτησαν όσο -silent- μπορούσαν. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2018 από 7nisiotis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2018 Σημασία έχει ότι την ατμόσφαιρα του Metro δεν την βρίσκεις σε άλλο παιχνίδι. Σε συνδυασμό με τα κορυφαία visuals που δίνουν κάθε φορά, το κάνουν ανάρπαστο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 19 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Σημασία έχει ότι την ατμόσφαιρα του Metro δεν την βρίσκεις σε άλλο παιχνίδι. Σε συνδυασμό με τα κορυφαία visuals που δίνουν κάθε φορά, το κάνουν ανάρπαστο. Με τις ανάλογες απαιτήσεις σε υπολογιστική ισχύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
7nisiotis Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έχουν ανακοινώσει ότι θα προσφέρει πολύ καλό οπτικό αποτέλεσμα, ακόμα και στα πιο "χαμηλά" settings. Ψάξτε στο dsog ένα άρθρο που είχαν ανεβάσει την μέρα της ανακοίνωσης το καλοκαίρι. ( Ε3 νομίζω ) Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από 7nisiotis Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Επεσε εξαγορα της Deep Silver(εταιρεια των παιχνιδιων metro μεταξυ αλλων)απο την THQ Nordic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Έπρεπε γιατί τα games τους είναι μέτρια στην καλύτερη και οι Deep Silver/4A έχουν βγάλει παιχνιδάρες. Μονο για καλο το βρίσκω, επίσης δηλωσαν ότι "names of both operational companies, including its publishing units Deep Silver and THQ Nordic, will remain unchanged." https://www.polygon.com/2018/2/14/17011564/thq-nordic-koch-media-deep-silver-saints-row-homefront-dead-island Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 Share Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2018 3 ώρες πριν, 7nisiotis είπε Έχουν ανακοινώσει ότι θα προσφέρει πολύ καλό οπτικό αποτέλεσμα, ακόμα και στα πιο "χαμηλά" settings. Ψάξτε στο dsog ένα άρθρο που είχαν ανεβάσει την μέρα της ανακοίνωσης το καλοκαίρι. ( Ε3 νομίζω ) Ναι, το θέμα είναι τι απαιτήσεις θα έχουν τα «χαμηλά» settings όμως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα