Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με μια συντομη ματια στο car, μπορω να βρω rallye με περιπου 1500 ευρω. Σε τι κατασταση ομως θα ειναι δε ξερω, τι θα ζηταει, τι προβληματα θα βγαλει.

Γενικα εχω ακουσει οτι ειναι ζημιαρικα και οχι τοσο αξιοπιστα οσο τα ιαπωνικα. Αυτο ισχυει; Μπορει να το επιβεβαιωσει καποιος κατοχος; 

 

Επισης, ισχυει οτι ανταλλακτικα βρισκεις μεχρι και στο περιπτερο για τo rallye και οτι ειναι φθηνα;

Το point ειναι να μη χρειαζεται να ριξω μια περιουσια, μιλαμε για χομπι απλα και σε πολυ νορμαλ πλαισια. Δε με νοιαζουν οι τρελοι χρονοι, δε με νοιαζει να τους περναω ολους, απλα να κανω το κεφι μου 2 φορες τον μηνα που θα μπαινω στην πιστα, κατι που με το τωρινο μου αυτοκινητο δε μπορω να το κανω.
 

Επομενως στοχευω σε αυτοκινητο φθηνο, γρηγορο, οσο το δυνατον πιο αξιοπιστο και λιγοτερο ζημιαρικο, που να μη ζητησει πολλα για αρχη. Ελαστικα φυσικα και θα παιζουν μεταχειρισμενα, λογικα θα το εχω κανονικα δηλωμενο με πινακιδες για να γλυτωσω τα κοστη μεταφορας με τρειλερ (ασε που μπορει να το βγαζω και κανα σαββατοκυριακο για βολτα εκτος πιστας).

 

Rallye; Ή κατι αλλο; Ξαναλεω, φθηνο, αξιοπιστο.

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κατά την γνώμη μου rallye με 1500 ευρώ δεν αξίζει καν να μπεις στον κόπο. Θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις μετά. Έχω εμπειρία απο γνωστό που έχει αλλάξει 2 rallye μέσα σε 1 χρόνο και κάθε βδομάδα είναι συνεργείο. Ψάχνει να το ξεφορτωθεί όπως όπως.

Για τα ανταλλακτικά ισχύει ότι βρίσκεις και στα σκουπίδια που λέει ο λόγος.

 

Τo rallye είναι μια άριστη λύση για αυτό που θες να κάνεις αλλά τα συντηρημένα από ότι έχω δει ξεκινάνε από 3.000€-3.500€ που και πάλι δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος.

 

Edit: Ίσως θα ήταν καλύτερα να δεις για κάνα civic ή κάποια παλιά bmw να βγάζεις και γούστα.

Δημοσ.

Δεν ειμαι fun της Bmw, οσο περιεργο και αν φαινεται... Επισης θα ηθελα αυτοκινητο σβελτο και οχι ταφο οπως ξερω οτι ειναι τα 316 1.600 κυβικα.

 

Δευτερον, για civic κοιτουσα και παλαιοτερα και ηταν η πρωτη μου επιλογη σαν γνησιος Ιαπωνας, ομως θελω ενα 4.000-5.000 στο χαλαρο και δεν ειμαι σε αυτη την φαση τωρα.

 

Επομενως κοιταω για rallye, στο 1.500αρι, οσο το δυνατον πιο ετοιμο και με λιγοτερες ζημιες. Τωρα ο θεος βοηθος. Απλα φοβαμαι τις ζημιες του, γιατι δεν εχει και την καλυτερη φημη στην αξιοπιστια του.

Δημοσ.

Κατά την γνώμη μου θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Η επιλογή είναι δική σου βέβαια. Ζύγισε τα πράγματα, Βάλτα κάτω, υπολόγισε τα έξοδα κλπ και δες αν αξίζει το ρίσκο.

 

Πάντως εγώ που από μικρό παιδί είχα τρέλα να αποκτήσω 106 rallye τώρα πλέον δεν θα το έκανα με τίποτα. Και εγώ δεν είμαι bmwδακιας αλλά θα επερνα μια καλή καρότσα και θα έκανα μια μετατροπή με μοτέρ από 330. Εξάλλου πινακίδες δεν θα έβγαζα και θα το είχα μόνο για πίστα.

Δημοσ.

Για να στησεις ενα τετοιο αμαξι με μεσαιας κατηγοριας aftermarket θα χρειστεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5-6 χιλιαρικα ΜΟΝΟ για το συστημα πεδησης την αναρτηση και τα σινεμπλοκ του.
Θες να συνεχισουμε και στα υπολοιπα;

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν με καταλάβατε, δε με ενδιαφέρει να κυνηγάω χρόνους και να συμμετέχω σε αγώνες επαγγελματιών οδηγών, με ενδιαφέρει να περνάω καλά στην πίστα και να κάνω την πλάκα μου.

Άρα δεν κυνηγάω το τέλειο στησιμο!

Η ερώτηση μου λοιπόν είναι αν αξίζει ενα rallye στα 1500-2000€, τι κόστος συντήρησης έχει και αν είναι ζημιαρικο.

Θα καταφέρω να το οδηγώ χωρίς να είμαι κάθε βδομάδα στο συνεργείο;

Δημοσ.
Δεν με καταλάβατε, δε με ενδιαφέρει να κυνηγάω χρόνους και να συμμετέχω σε αγώνες επαγγελματιών οδηγών, με ενδιαφέρει να περνάω καλά στην πίστα και να κάνω την πλάκα μου.

 Άρα δεν κυνηγάω το τέλειο στησιμο!

 Η ερώτηση μου λοιπόν είναι αν αξίζει ενα rallye στα 1500-2000€, τι κόστος συντήρησης έχει και αν είναι ζημιαρικο.

 Θα καταφέρω να το οδηγώ χωρίς να είμαι κάθε βδομάδα στο συνεργείο;

 

Μα δεν σου ειπε κανεις για το τελειο στησιμο.
Σου ανεφερα μεσαιας κατηγοριας τιμες για aftermarket υλικα.
Δηλαδη εσυ πιστευεις οτι θα βαζεις ενα αμαξι πιστα να το στριβεις τερμα και να φρεναρεις και θα αντεξουν τα μαμα φρενα-συνεμπλοκ και αναρτησεις;
Θα τα αλλαζεις μαζι με την αλλαγη λαδιων :Ρ

  • Like 3
Δημοσ.

Ενα 106/σαξό θα ήταν κουκλάκι για τη περίπτωση σου.

 

Οσο σκίσιμο και να έχει φάει, ότι και να έχει, επισκευάζεται με μικρό κόστος. Απο ανταλλακτικά βρωμάει ο τόπος. 

 

Επίσης, χρειάζεσαι 2-3-4-5 βελτιώσεις, που με υπομονή (οπως έκανα εγώ) σε βάθος χρόνου, θα βρείς σε καλές τιμές και θα δημιουργήσεις ένα συμπαθητικο σύνολο. 

 

Επίσης το 1500 δε σημαίνει απαραιτήτως οτι ειναι παρτάλι το αυτ/το. 1000ε έδωσα το δικο μου (για άλλους λόγους) το οποιο εάν εξαιρέσεις την εξωτερική του όψη (ποτέ δε με ενδιέφερε η ομορφια και η μουρη) ειχε σαζμαν απο ριμπιλντ, κινητήρα 206 (γι'αυτους που γνωρίζουν) απο ριμπιλντ επίσης.

Το πήρε το παιδι, το συμμαζεψε σε λαμαρινά, το ξαναβαψε και δεν του χει ριξει μηχανικά ούτε ευρώ 3 χρόνια τώρα...

 

Θέλω να πω, πως ευκαιρίες υπάρχουν.

 

Για να το χαρείς, μπορείς να ξεκινήσεις με ένα ΦΠΕ , μια αναρτησούλα , κι ένα κοντό Κ/Π.

 

Κι αργότερα αν καυλώσεις, αρχίζεις τις βελτιώσεις κατά τόπους.


Να προσθέσω, πως ΑΝ σκέφτεσαι να ασχοληθείς σοβαρά, να αγοράσεις ένα έτοιμο Ν/2 αγωνιστικό (διοτι οι περισσότεροι τα έχουν φτιάξει με μεράκι) το οποιο θα χει τα πραματάκια του πάνω...Κι ας εχουν λήξει μπακετ,ζώνες, κι ας εχει το παλιο κουμπωτό κλουβί...

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω βρει rallye ετοιμο απο rebuild και με πολλα εξτρα πανω.
Το θεμα ειναι πως λογικα θα ειναι τρελοσκισμενο το αμαξι.
Απο την στιγμη που εχει γινει rebuild, ειναι πρακτικα εντελως καινουριο το μοτερ; Σε φαση οπως σε καινουριο αυτοκινητο; Ή εξακολουθει να υπαρχει η προηγουμενη καταπονηση; 

Δημοσ.

στο rebuild,ειναι ακομη πιο αξιοπιστο το μοτερ,αν εχει γινει σωστα,διοτι εχει παρει τις θερμικες ανοχες σε οτι δεν αλλαχτηκε ,και αποδεδειγμενα αντεχει και λειτουργει.

Δημοσ.

Εξαρτάται βέβαια και από ποιόν έχει γίνει. Ακόμα και μισό χιλιοστό να έχει σφιχτει λάθος μια Βίδα μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα. Ένα ανακατασκευασμενο μοτέρ πάντως όντως είναι σαν καινούριο.

Δημοσ.

Επιστρεφω με νεοτερα, εχω βρει rallye μοντελο '98, 160.000χλμ, 3ο χερι στα 1500 ευρω.

Ειναι ατρακαριστο (τουλαχιστον ετσι λενε, θα ελεγχθει αυτο), φοραει τα "βασικα" (σκουπα, τελικο, εκκεντροφορους) και τιποτα αλλο.
Θα το κοιταξω αυριο, το παλικαρι που το εχει το πηρε 2 μηνες πριν λεει και το δινει γιατι φευγει εξωτερικο, τωρα ποιος ξερει αν ειναι αληθεια.

Δημοσ.

Φίλε, πάρε καλύτερα ενα nissan 100sx ή 200sx, silvia,και χωρίς πολλά πολλά για αρχή, μπες στην πίστα και στεγνωστο.

μετέπειτα, το φτιάχνεις και το κάνεις τρένο.

Αν θες, υπάρχει στο YouTube,κανάλι ελληνικό, που θα σε βοηθήσει. Zf garage λέγεται.

Το αμάξι το θες για drift, ή για να τρέχεις;

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε, πάρε καλύτερα ενα nissan 100sx ή 200sx, silvia,και χωρίς πολλά πολλά για αρχή, μπες στην πίστα και στεγνωστο.

μετέπειτα, το φτιάχνεις και το κάνεις τρένο.

Αν θες, υπάρχει στο YouTube,κανάλι ελληνικό, που θα σε βοηθήσει. Zf garage λέγεται.

Το αμάξι το θες για drift, ή για να τρέχεις;

 

Φιλε το Budget μου ειναι το πολυ 2.000 και ψαχνω κατι πολυ φθηνο οπως καταλαβαινεις. Το μονο που εχω βρει που ειναι φθηνο, σβελτο, στριφτερο κλπ ειναι το rallye στα λεφτα αυτα. Το αμαξι δε θα βελτιωθει ιδιαιτερα, αρχικα θα χρησιμοποιηθει για πιστα και καμια σαββατιατικη βολτα. Δε θα ριξω επιπλεον λεφτα πανω του δηλαδη, εφοσον με καλυπτει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...