Προς το περιεχόμενο

Assassin's Creed: Origins


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

συμφωνώ μόνο και μόνο επειδή αλλάζουν τη φόρμουλα επιτέλους μετά από τόσο καιρό

 

παρόλα αυτά με προβληματίζει η αποδοχή αρκετών χρηστών (όπως είπα δεν πιάνω τους χρήστες pc για ευνόητους λόγους.. δεν θα σταθώ στον τεχνικό τομέα) που παραπονιούνται ότι αυτό δεν είναι ac θα μπορούσε να έχει άλλο όνομα και να είναι άλλη σειρά 

και αντικειμενικά δηλαδή να το δεις, το origins δεν είναι ακριβώς assassin's creed όπως το ξέραμε έως τώρα

βέβαια αυτό που θα μετρήσει τελικά είναι οι πωλήσεις

 

αν είναι σαφώς πιο επιτυχημένο από το syndicate, θα συνεχίσουν πάνω σε αυτό

αν τα πάει όπως περίπου το syndicate, ίσως στο επόμενο προσπαθήσουν να φέρνει στα παλιά, ειδικά στον τομέα της μάχης και αντί να εξελίξουν τη μάχη "στυλ zero dawn" που έχει τώρα να πάνε να εξελίξουν τα counter attacks και τα χορευτικά που είχε μέχρι και το προηγούμενο (λες να δούμε κάτι σε στυλ shadow of war/mordor?? που θεωρώ ότι είναι και η κορυφή σε αυτό το είδος, ποιος ξέρει.. ) 

 

βαθμολογικά πάντως στο user score του metacritic δεν τα πάει και πολύ καλύτερα από το syndicate.. και ας τα πηγαίνει καλύτερα στους reviewers (αυτή τη φορά προφανώς θα ταχθώ με τους reviewers) , αλλά όπως είπα και πριν σημασία έχουν οι πωλήσεις.. 

 

το ότι δεν βλέπουμε ήδη πάντως γενναίες εκπτώσεις στον τίτλο σε σχέση με άλλες αντικειμενικά αποτυχίες, σημαίνει ότι μάλλον τα πάει καλά.. 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το να πηδάς από τον ένα εχθρό στον άλλο ενώ απέχουν 10 μέτρα μεταξύ τους(Όπως στα Batman και Shadow of War) σίγουρα δεν κολλάει σε AC παιχνίδι. Το combat του Origins θεωρώ ότι είναι σωστότατο για AC, μακάρι να μην το αλλάξουν. Στα προηγούμενα το combat ήταν το λιγότερο τραγικό. Οι ιδέες που έκλεψαν από το Witcher 3 τους έβγαλε ένα επιτυχημένο AC. Το μόνο που μου την έσπασε στο Origins είναι η έλλειψη του sprint.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ μαζί σου συμφωνώ, αλλά αυτοί δεν ξέρεις πώς θα το σκεφτούν 

 

σίγουρα πάντως θέλει αρκετό polish η μάχη ακόμα για να φτάσει witcher, για αυτό είπα ότι η melee μάχη μου θυμίζει περισσότερο zero dawn που είναι επίσης φουλ unpolished, αλλά εκεί η φάση έπαιζε με το τόξο σπάνια φτάνεις να χτυπάς με το κοντάρι σου, το origins ούτε και στο τόξο σου παίρνει τα μυαλά..

θέλει δουλίτσα.. είναι σε καλό δρόμο, αλλά θέλει δουλειά για να γίνει πιο ευχάριστη.. 

όσο για το sprint ναι κι εμένα μου έχει κάνει (αρνητική ) εντύπωση, ούτε καν στο άλογο.. μόνο με τη βάρκα μπορείς να δώσεις αφύσικα πολύ γκάζι για κάποιο λόγο 

 

βέβαια για να μην είμαι και μόνο γκρινιάρης υπάρχουν και πράγματα που μου αρέσουν πολύ, η ιδέα με τον αετό πχ ενώ μου φαινόταν λίγο χαζούλα στα trailer στην πράξη μου είναι πολύ ευχάριστη

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικη αποψη....

Η σειρα AC πρεπει να επιστρεψει στην αρχικη ιδεα του παιχνιδιου που εδινε βαρος στο σεναριο (αποκρυφισμο, μυστικισμο) και την εκανε μοναδικη οταν πρωτοεμφανιστηκε.

Εννοειται οτι και τα υπολοιπα στοιχεια θα πρεπει να διατηρουν ενα επιπεδο, οπως το gameplay, melee combat, πολυ ομορφη αναπαρασταση διαφορετικων ιστορικα και γεωγραφικα περιοδων, αλλα δεν βγαζουν τη σειρα απο τη μετριοτητα των open world παιχνιδιων που κυκλοφορουν με το τσουβαλι. Οπως και εχει γινει δηλαδη.....

Για να εξηγουμαι....επαιξα το origins και το ευχαριστηθηκα αν και ειχα να ασχοληθω με AC απο το black flag. Ειχε πολυ ωραιο setting, γραφικα, combat, rpg στοιχεια και καλυτερα side quests ΑΛΛΑ δεν ειχε παλι αυτο που αγαπησα εγω στη σειρα, δηλαδη βαρος στην ιστορια. Ok εκαναν μια προσπαθεια με τα tombs και την εκτος animus ιστορια(αν και μικρη) αλλα...

Παλι apple of eden, παλι ιστορια εκδικησης(τι αλλο!) απο το πουθενα και plot twists του δημοτικου. Το setting ειχε πολλα να προσφερει για μενα εκτος απο κατι ancient tablets και ancient mechanisms που δε μας ειπαν και τιποτα ξανα. Για το πως δημιουργηθηκε το creed και η order τα πραγματα τα ειδα απο χλιαρα εως νεροβραστα.

Φυσικα δεν περιμενω και πολλα(σεναριακα) στο μελλον γιατι ετσι οπως το εχουν κανει το story so far ειναι πολυ δυσκολο να το μαζεψουν και να βγει κατι σχετικα  πρωτοτυπο και καλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλά υπάρχει η δυνατότητα για μια καλή ιστορία, προσφέρει δυνατότητα η σειρά.. αν δεν προσφέρει αυτή ποια προσφέρει το mario? 

απλά δεν ασχολούνται οι άνθρωποι, πλέον τουλάχιστον..

 

επίσης μιας και πιάσανε εκεί στην ubisoft το witcher, το witcher 3 για παράδειγμα δεν είχε και καμιά φοβερή ιστορία.. αλλά είχε ωραίο τρόπο που σου έλεγε αυτή την ιστορία με αποτέλεσμα να δένεσαι με τους χαρακτήρες και να νοιάζεσαι.. ήταν πιο πιστευτοί... εδώ ο κεντρικός ήρωας είναι αδιάφορος, η γυναίκα του είναι αδιάφορη, η μεταξυ τους σχέση γελοία..  το δράμα του παιδιού που πέθανε να πεις ότι θα σε νοιάζει η εκδίκηση, αδιάφορο επίσης.. οι διάλογοι παιδικοί, το χιούμορ παιδικό.. όλα είναι πολύ επιφανειακά και δε σου μένουν καν

 

από το black flag που λες θυμάσαι τίποτα από το σενάριο; εγώ όχι.. το να περνάνε χαρακτήρες απλά για να περνάνε και να μην μας μένει τίποτα σημαίνει αδύναμο σενάριο και αδύναμο γράψιμο γενικά.. ας είχε την ιστορία που είχε το παιχνίδι, αλλά ας έκαναν πιο ενδιαφέροντες τους χαρακτήρες και την μεταξύ τους σχέση και την ανάπτυξή τους.. το μόνο που πραγματικά σε κρατάει στο origins είναι η εξερεύνηση του πολύ ωραίου κόσμου. τα υπόλοιπα είναι afterthoughts που λένε και οι φίλοι μας οι αμερικάνοι 

και όντως το πιστεύω ότι έτσι δουλεύουν σε αυτή την εταιρεία.. αρχικά αποφασίζουν πού θα γίνει το παιχνίδι, δίνουν όλο το βάρος στο να δημιουργήσουν μια όμορφη "παιδική χαρά" να εντυπωσιάσουν με πολλή σημασία στη λεπτομέρεια σε όλα τους τα παιχνίδια και στη συνέχεια λένε.. 

ωραίατι αλλαγές να κάνουμε στο gameplay, οκ ας αλλάξουμε/προσθέσουμε/διορθώσουμε αυτά.. τι σενάριο να βάλουμε; ο,τι πρωτοσκεφτούμε δεν έχει σημασία, τι να κάνουμε με το animus (βάρος πλέον το συγκεκριμένο) ; ας πούμε ότι είμαστε πολυεθνική που φτιάχνει παιχνίδια.. ας μην το παρακάνουμε αυτή τη φορά γιατί εκτός του animus ενοχλούνται.. και κάπως έτσι πάει το πράγμα..

εδώ δηλαδή θα έλεγα ότι φαίνεται ακόμα περισσότερο το "πρόβλημα" , αφού έφτιαξαν έναν τεράστιο κόσμο που σε αρκετό βαθμό είναι ανεκμετάλλευτος.. 

ξεκίνησαν δηλαδή πρώτα να σχεδιάζουν μανιωδώς/δίχως αύριο αίγυπτο και μετά σκέφτηκαν τι θα κάνουν με αυτή

 

από την άλλη υπάρχουν παιχνίδια με 2 μικρές semi open world περιοχές (και μιλάω για το yakuza 0 που προσωπικά ήταν αυτό που ευχαριστήθηκα περισσότερο το '17) όπου είναι γεμάτες και με περιεχόμενο και με σενάριο που σε κρατάει από την αρχή μέχρι το τέλος, γιατί προφανώς πρώτα σκέφτηκαν την ιστορία και ο κόσμος υπάρχει απλά για να εξυπηρετήσει την εξιστόρηση.. δεν υπάρχει ένα τυπικό σενάριο για να γίνει επίδειξη του οπτικού τομέα και του φοβερού κόσμου που έφτιαξαν.. κάτι αντίστοιχο πρέπει να ισχύει και για το nier, αλλά δεν το έχω παίξει ακόμα

 

βέβαια υπάρχουν και πιο ισορροπημένα παραδείγματα όπως το zero dawn που και γραφικά έχουν και κόσμο ικανοποιητικά μεγάλο με περιεχόμενο, αλλά και μια ιστορία που σε κρατάει και σε κάνει να ενδιαφέρεσαι τουλάχιστον για τον κεντρικό χαρακτήρα.. 

 

ο bayek από την άλλη είναι άλλος ένας χαρακτήρας της ubi που πέρασε και δεν ακούμπησε.. 

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημαντικη στροφη για το franchise αλλα και για την Ubisoft Ηταν το Origins.

Πλεον το παιχνιδι απο action-adventure...εγινε action RPG.

To combat system θυμιζει αρκετα Souls...και καποια στοιχεια απο witcher 3 εχουν ενσωματωθει ομαλα.

τα side quests θελουν περισσοτερη δουλεια και χρονο....να μην ειναι επαναλαμβανομενα και να εχουν καποια ξεχωριστη ιστορια να διηγηθουν.

Γενικα η σειρα μπηκε σε σωστο δρομο...ειμαι περιεργος να δω το επομενο settings

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την είδα καβαλάρης εκείνη τη στιγμή.. αυτή ήταν η δεύτερη μου απόπειρα, είχα πάει και πριν να τον φάω πεζός και ενώ τον έφαγα όταν πήγα να κάνω confirm kill με έφαγαν οι άλλοι στρατιώτες και ξανά από την αρχή οπότε λέω έτσι είστε, θα δείτε :lol: 

αν και το άλογο με σπαθί δεν είναι και τόσο εύκολο όσο με δόρυ, με δυνατό δόρυ είσαι op με σπαθί πρέπει να υπολογίσεις λίγο καλύτερα τις αποστάσεις και ελιγμούς 

απλά το σπαθί του ff κάνει συνέχεια critical και το πρώτο μου χτύπημα που του έκανε 3500 ζημιά μου παραφάνηκε υπερβολικό 

τώρα έχω το σπαθί του φίλου που είναι φλεγόμενο (το πήρα από το story), το προτίμησα γιατί έχω πάρει αναβάθμιση στο fire damage οπότε τους καίω και όταν είμαι μακριά τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, gtzilas είπε

Μια noob ερώτηση.

Progress (σε %) που βλέπουμε; Πχ ότι είμαι στο 55%.

Εμενα στο uplay το εγραφε στην εφαρμογη οπως και ποσα χιλιομετρα εχω κανει. Μεσα στο παιχνιδι δεν βρηκα κατι. Στο syndicate πχ το γραφει παντου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, gtzilas είπε

Οκ θα το δω σπίτι...

Ξέρεις μήπως και για xbox που το βγάζει; Βασικά έχω δυο κόπιες του παιχνιδιού στο account μου (xbox - pc)

Δεν γνωριζω να σου πω.

Μόλις τώρα, logistoulis είπε

την ώρα που πας να φορτώσεις το save δεν λέει; δεν θυμάμαι κι εγώ ακριβώς αλλά λογικά εκεί θα πρέπει να λέει 

Εκει γραφει ποσες ωρες εχεις παιξει οχι το ποσο % εισαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...