Προς το περιεχόμενο

Η Tesla μας δίνει μία μικρή ιδέα για το επερχόμενο crossover EV της, Model Y


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα χρειαστούν ορισμένα χρόνια ακόμη ωσότου η Tesla λανσάρει επίσημα το Model Y, ωστόσο έχουμε τη δυνατότητα από τώρα να γνωρίζουμε ορισμένα στοιχεία για την εμφάνιση του.

Ο γνωστός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων μας έδωσε την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση για το επερχόμενο ηλεκτρικό crossover της, στην ετήσια συνάντηση των μετόχων της.

 

Η εικόνα που έδωσε βεβαίως στη δημοσιότητα κρύβει πολλά και είναι αρκετά σκοτεινή ώστε να μην αποκαλύπτει κάτι ουσιαστικά, αλλά το πιθανότερο είναι ότι θα παρατηρήσετε την απουσία καθρεπτών στο design του. Βεβαίως δεν γνωρίζουμε αν το design είναι ημιτελές ή πράγματι η Tesla πιστεύει ότι οι καθρέπτες δεν θα είναι απαραίτητοι όταν κυκλοφορήσει το 2019. Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής πάντως είναι ότι δεν πρόκειται να βασιστεί στην πλατφόρμα του Model 3, επειδή ο CEO της Tesla, Elon Musk θέλει να επιταχύνει και να βελτιστοποιήσει τη μέθοδο παραγωγής.

 

Την ώρα λοιπόν που σε μία προσπάθεια να μειώσουν τα κόστη και να εξορθολογήσουν τη διαδικασία παραγωγής, οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων οδηγούνται στη λύση των κοινών ή των αρθρωτών πλατφορμών, ο CEO της Tesla, σκέφτεται το αντίθετο. Πιστεύει για παράδειγμα ότι η επιλογή να βασιστεί το Model Χ, στη πλατφόρμα του Model S ήταν ένα λάθος. “Θα ήταν καλύτερα να είχαμε απλώς σχεδιάσει ένα SUV όπως θα έπρεπε να είναι σχεδιασμένο, και ένα sedan όπως θα έπρεπε να είναι σχεδιασμένο” είπε μεταξύ άλλων ο Elon Musk.

 

Η συγκεκριμένη απόφαση επίσης δίνει τη δυνατότητα στην Tesla να χρησιμοποιήσει νέες και καλύτερες κατασκευαστικές τεχνικές για το SUV, και παράλληλα να μειώσει τις δαπάνες. Για παράδειγμα, ο CEO της Tesla επιθυμεί να μειωθεί το μήκος των καλωδιώσεων που απαιτούνται στην κατασκευή των οχημάτων της εταιρείας για να εξορθολογιστεί και να επιταχυνθεί η παραγωγή με τη χρήση ρομπότ.

 

Εκτός από την μάλλον… σκοτεινή εικόνα του επερχόμενου crossover/ SUV της, η Tesla καθησύχασε τους πάντες ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει η παραγωγή του Model 3 τον Ιούλιο. Τότε είναι που θα λανσαριστεί και ο online configurator, ξεκινώντας με τις απλούστερες επιλογές, όπως είναι το χρώμα του αυτοκινήτου, οι ζάντες κ.ά. Κατά τη διάρκεια επίσης της συνάντησης με τους μετόχους της εταιρείας, ο CEO, Elon Musk είπε ότι “υπάρχουν περισσότερα, από όσα λέγονται εδώ” ενδεχομένως υπονοώντας το ημιφορτηγό που φημολογείται ότι ετοιμάζει η εταιρεία.

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις ελληνικές τιμές ρεύματος , στις οποίες προσθέτουν δημοτικά τέλη , ΕΡΤ και ΦΠΑ επί όλων αυτών,  δεν τα κοιτάμε καν τα ηλέκτρικά αυτοκίνητα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις ελληνικές τιμές ρεύματος , στις οποίες προσθέτουν δημοτικά τέλη , ΕΡΤ και ΦΠΑ επί όλων αυτών,  δεν τα κοιτάμε καν τα ηλέκτρικά αυτοκίνητα.

Με τις τιμες ρευματος σε λιγο δε θα εχουμε καν φως να κοιταμε τιποτα.

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τις ελληνικές τιμές ρεύματος , στις οποίες προσθέτουν δημοτικά τέλη , ΕΡΤ και ΦΠΑ επί όλων αυτών,  δεν τα κοιτάμε καν τα ηλέκτρικά αυτοκίνητα.

Σε 6μηνες εχω κανει 5.000χλμ και εχω καψει 1000KW, δηλαδη 5.000χλμ μου εχουν κοστισει 87Ε.

Δεν υπαρχει καν συγκριση ουτε με βενζινη , ουτε με πετρελαιο.

 

Τις υπολοιπες χρεωσεις/τελη τα πληρωνουμε ετσι κι αλλιως.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

mdr21 μαθηματικα και ελληνικη πραγματικοτητα δεν πολυ κανουν παρεα

Χαχαχ

 

Φιλικα παντα. Παλια παρομοιους υπολογισμους εκανα και για το πετρελαιοκινητο μας και ενας διλος για το αεριοκινητο του αμαξι αλλα η ελληνικη πραγματικοτητα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 6μηνες εχω κανει 5.000χλμ και εχω καψει 1000KW, δηλαδη 5.000χλμ μου εχουν κοστισει 87Ε.

 

Μας λες ότι πληρώνεις 0,87 ευρώ το κιλοβάτ. Και κάθε κιλοβάτ που χρεώνει ο μετρητής της ΔΕΗ αποθηκεύεται στην μπαταρία σου.

Και δεν υπερβαίνεις τις 1600 κιλοβατώρες ;;;

Και αν κάψεις 800 κιλοβατώρες ή 3500 κιλοβατώρες, μας λες ότι θα πληρώσεις τον ίδιο ΦΠΑ ;

Και τους ίδιους περιβαλλοντικούς φόρους ;

 

ΔΕΣ ΕΔΩ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ:

 

ΑΔΜΗΕ

Τύπος υπολογισμού: ΜΠΧ(€kVA&έτος) x kVA x Ημέρες /365 + kWh x ΜΜΧ(€/kWh)

όπου,

ΜΠΧ: Μοναδιαία Πάγια Χρέωση

ΜΜΧ: Μοναδιαία Μεταβλητή Χρέωση

kWh: κιλοβατώρες που έχουν καταναλωθεί

kVA: Συμφωνημένη Ισχύς : είναι η ανώτερη ισχύς που έχει συμφωνηθεί και δικαιούται να απορροφά ο καταναλωτής από το Δίκτυο της ΔΕΗ και αναγράφεται στο Συμβόλαιο Προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος

 

ΔΕΔΔΗΕ

Τύπος υπολογισμού: ΜΠΧ(€kVA&έτος) x kVA x Ημέρες /365 + kWh x ΜΜΧ(€/kWh)/συνφ

όπου,

ΜΠΧ: Μοναδιαία Πάγια Χρέωση

ΜΜΧ: Μοναδιαία Μεταβλητή Χρέωση

kWh: κιλοβατώρες που έχουν καταναλωθεί

kVA: Συμφωνημένη Ισχύς : είναι η ανώτερη ισχύς που έχει συμφωνηθεί και δικαιούται να απορροφά ο πελάτης από το Δίκτυο της ΔΕΗ και αναγράφεται στο Συμβόλαιο Προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος

συνφ: Συντελεστής ισχύος : υπολογίζεται σε ορισμένες κατηγορίες πελατών με μεγάλη Συμφωνημένη Ισχύ και υπολογίζεται από τις καταναλώσεις ενεργού και αέργου ενέργειας. Για τους υπόλοιπους πελάτες ο συντελεστής ισχύος λαμβάνεται ίσος με τη μονάδα (συνφ=1)

 

ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ

Τύπος υπολογισμού: kWh x Μοναδιαία Χρέωση (€/kWh)

 

Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ)

kWh x Μοναδιαία χρέωση (€/kWh)

 

 

 

Eιδικό Tέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕTΜΕΑΡ):

kWh x Μοναδιαία χρέωση (€/kWh)

 

 

 

Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 3336/05)

Τύπος υπολογισμού: τιμή ΕΦΚ x kWh

 

Ειδικό Τέλος 5‰ – ΕΙΔ.ΤΕΛ 5‰ (Ν. 2093/92)

Τύπος υπολογισμού: αξία ρεύματος – αξία ΑΠΕ + αξία ΕΦΚ x 0,005

 

 

Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)

Τύπος υπολογισμού : τιμή ΕΤΜΕΑΡ x kWh

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν kW είναι ισχύς. Δεν έχει νόημα. kWh πρέπει να εννοείς.

 

Μας λες ότι πληρώνεις 0,87 ευρώ το κιλοβάτ.

0.087 Ευρώ αναλογούν.

 

Αν ήταν 8.7 λεπτά η κιλοβατώρα, θα πετούσαμε όλοι απ' τη χαρά μας και κανένας δεν θα είχε πρόβλημα με την τιμή του ρεύματος! Η μέση τιμή μετά φόρων στην Ελλάδα είναι 18 λεπτά. 

Οπότε οι 1000 kWh κόστισαν 180 ευρώ (η και περισσότερα λόγο της αύξησης στην κατανάλωση). Πρόσθεσε και ένα 10-20% απώλειες του Inverter κατά την φόρτιση των μπαταριών οπότε περίπου 210ευρω+ είναι πιο ρεαλιστικό για τις 1000 kWh.

 

Με ένα diesel, με 5lt/100km κατανάλωση, τα 5000 km θα στοίχιζαν 315 ευρώ (1.25 λεπτά/litre τιμή πετρελαίου). οπότε μιλάμε για μια διαφορά 200 ευρώ το χρόνο, οπότε εάν η τιμή αγοράς του αυτοκινήτου είναι πάνω από 2000 ευρώ περισσότερα (υποθέτουμε αξιοποίηση 10 χρόνια) από το diesel αυτοκίνητο, το ηλεκτρικό τελικά είναι πιο ακριβό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουδεις υπολογιζει τα εξοδα συνεργειου-σερβις?

που μετα απο 10-20 χρονια πανε moon για τα κλασικα βρωμο-αυτοκινητα!

επισης το ρευμα υπαρχει τροπος να το παραγεις και μονος σου! αντε να φτιαξεις πετρελαιο :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ουδεις υπολογιζει τα εξοδα συνεργειου-σερβις?

που μετα απο 10-20 χρονια πανε moon για τα κλασικα βρωμο-αυτοκινητα!

επισης το ρευμα υπαρχει τροπος να το παραγεις και μονος σου! αντε να φτιαξεις πετρελαιο :D

Προς το παρών τα έξοδα συντήρησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι λεπτομερώς γνωστά, όύτε οι αντοχές των ηλεκτρικών/ηλετρονικών μερών και μπαταριών (ειδικά μετά από μερικά χρόνια καθώς 5 χρόνια έχει που κυκλοφορεί το model S) καθώς η tesla που έχει τα περισσότερα ηλεκτρικά, δίνει εγγύηση για αρκετά χρόνια οπότε δεν φαίνεται εκτός εταιρείας τι γίνεται (8 χρονια για μπαταρίαις και drive uint). 

Πάντως το  χρονιαίο service δεν θα το γλιτώσεις γιατι φρένα έλεγχος, κτλπ υπάρχουν και στους δυο τύπους αυτοκινήτων.  Μόνο το λάδι μηχανής θα γλιτώνεις.

 

+ Υποθέτω ότι τα έξοδα συνεργείου θα αυξηθούν επειδή χρειάζεσαι επιπρόσθετες γνώσεις (σεμινάρια κλπ) για τα ηλεκτρικά - υβριδικά αυτοκίνητα, + ειδικά εργαλεία ασφαλείας για υψηλή τάση, γειωμένες εγκαταστάσεις κλπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 6μηνες εχω κανει 5.000χλμ και εχω καψει 1000KW, δηλαδη 5.000χλμ μου εχουν κοστισει 87Ε.

Δεν υπαρχει καν συγκριση ουτε με βενζινη , ουτε με πετρελαιο.

 

Τις υπολοιπες χρεωσεις/τελη τα πληρωνουμε ετσι κι αλλιως.

Όχι δεν σου κόστισε 87 ευρώ. 87 ευρώ θα σου κόστιζε αν πλήρωνες μόνο το ρεύμα. Πληρώνουμε όμως και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις (μεταφορά, ΑΠΕ κτλ) που κοστίζουν άλλα τόσα. Τυπικά θα έλεγα ότι πλήρωσες 170 ευρώ που και πάλι όμως είναι 55% φθηνότερα απο το οικονομικότερο diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...