Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αρχικά για μένα λέω οπότε μην θίγεσαι. Εσύ ξέρεις καλύτερα τι παίζει επειδή ξέρεις και τους νόμους. Πότε δεν το αρνήθηκα αυτό.

Δε θίγομαι, απάντησα με ανάλογο ύφος, στο ειρωνικό σου post.

 

Και ναι οι υπάλληλοι των αντιπροσωπειών είναι φίλοι φίλων γνωστών ξαδέρφων κρεοπώληδων. Κακώς τα έγραψα όλα αυτά. Οπότε "διορθώνω" ό,τι είπα πριν: ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι σε αυτόν τον νόμο ισχύει ό,τι αναγράφεται. Γι αυτό πηγαίνετε και ζητήστε αντικατάσταση συσκευής αν αργήσουν πάνω από 15 εργάσιμες μέρες. Από κει και πέρα ελάτε και πείτε μου τι σας είπανε, και τι κάνατε μετά. Έχω μεγάλη απορία. Αυτά.

Προφανώς και καμία αντιπροσωπεία, και κανένα κατάστημα δε θα θελήσει να καλύψει την εγγύηση ως γράφει ο νόμος. Ούτε πρώτη φορά είναι, ούτε τελευταία. Γνωστή πολιτική.

Όταν όμως αρχίσεις να τρίζεις τα δόντια, τους κάνεις ρόμπα στο Facebook, μιλήσεις με ΣτΚ, κλπ, τότε συμμορφώνονται. Το να λέμε "μην πας, έχουν παραθυράκια, τσάμπα κόπος", είναι το εντελώς αντίθετο από το "προσπάθησε".

Χωρίς προσπάθεια, χωρίς επιμονή, χωρίς πίεση, δεν καταφέρνεις τίποτα. Οι καλύτερες αντιπροσωπείες, δε θα σου στρώσουν κόκκινο χαλί και θα σου πούνε "ελάτε, πάρτε άλλο γιατί αργήσαμε".

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προφανώς και καμία αντιπροσωπεία, και κανένα κατάστημα δε θα θελήσει να καλύψει την εγγύηση ως γράφει ο νόμος. Ούτε πρώτη φορά είναι, ούτε τελευταία. Γνωστή πολιτική.

Όταν όμως αρχίσεις να τρίζεις τα δόντια, τους κάνεις ρόμπα στο Facebook, μιλήσεις με ΣτΚ, κλπ, τότε συμμορφώνονται. Το να λέμε "μην πας, έχουν παραθυράκια, τσάμπα κόπος", είναι το εντελώς αντίθετο από το "προσπάθησε".

Χωρίς προσπάθεια, χωρίς επιμονή, χωρίς πίεση, δεν καταφέρνεις τίποτα. Οι καλύτερες αντιπροσωπείες, δε θα σου στρώσουν κόκκινο χαλί και θα σου πούνε "ελάτε, πάρτε άλλο γιατί αργήσαμε".

Το προφανώς κλπ κλπ που γράφεις τώρα όμως αναιρεί ό,τι είπες προηγουμένως!!! Μου έλεγες για απόψεις, και τώρα γράφεις ξεκάθαρα άποψη! Και το λέω αυτό διότι το δικό μας κατάστημα προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατήσει μια καλή εικόνα στους πελάτες γιατί δεν είναι η εποχή που μας αφήνει περιθώρια να "παίζουμε" και να χάνουμε πελατεία. Αυτό πραγματικά θέλω. Όπως είπα και πριν μακάρι να δίναν συσκευές. Θέλω να τηρούνται οι νόμοι (γιατί όχι άλλωστε;)

 

Τέλος πάντων όμως, η τελευταία απάντηση που έδωσες αρκεί, μην χαλάμε τις καρδιές μας. Εγώ μίλησα ξεκάθαρα από εμπειρίας, από προσπάθειες που έκανα να βρω μια λύση στους αρμόδιους (δεν μιλούσα με φίλους μου αλλά με τις αντιπροσωπείες themselves) και άλλωστε το διευκρίνισα, δεν είπα σε κανέναν να μην σεβαστεί τα καταναλωτικά του δικαιώματα, ίσα ίσα προϊδέασα. Τα ποστ μας ίσως βοηθήσουν κάποιους ακόμα περισσότερο (τα δικά μου ανέφεραν την κατάσταση που επικρατεί και τα δικά σου το τι πρέπει πραγματικά να γίνει).

 

Δε θίγομαι, απάντησα με ανάλογο ύφος, στο ειρωνικό σου post.

 

Φίλε ήσουν κι εσύ ειρωνικός και επιθετικός όμως, δεν συνηθίζω να "τσακώνομαι" εδώ πέρα, και συγγνώμη αν ξέφυγα σε κάποιες γραμμές.

  • Like 1
Δημοσ.

προσπερνω το hijack του thread και θα πω οτι απλα επειδη η γγκ στην ουσια μονο επιπληξεις κανει δεν ειναι δυνατον να τηρηθει ο νομος καθως δεν ειναι και πολλοι αυτοι που θα το πανε δικαστικα για ενα κινητο.ενω εαν ειχε και την εξουσια να υποχρεωνει σε αποζημειωσεις να δειτε πως θα τηρουταν ο νομος.

Δημοσ.

προσπερνω το hijack του thread και θα πω οτι απλα επειδη η γγκ στην ουσια μονο επιπληξεις κανει δεν ειναι δυνατον να τηρηθει ο νομος καθως δεν ειναι και πολλοι αυτοι που θα το πανε δικαστικα για ενα κινητο.ενω εαν ειχε και την εξουσια να υποχρεωνει σε αποζημειωσεις να δειτε πως θα τηρουταν ο νομος.

Αναφέρθηκα στον ΣτΚ και όχι στη ΓΓΚ.

Ο Συνήγορος πάει δικαστικά αν χρειαστεί, αλλά σπάνια τυχαίνει, γιατί ακριβώς δε συμφέρει μια εταιρία να δώσει 1000-1500€ για παράβολα και δικηγόρους, από το να δώσει ένα κινητό στον άλλον να κάνει τη δουλειά του. Συνήθως αναλαμβάνουν οι τοπικές οργανώσεις φιλικών διακανονισμών την επίλυση των θεμάτων.

Μην ξεχνάμε, ότι χάνοντας τη δίκη μια εταιρία, θα πρέπει να πληρώσει και τα δικαστικά έξοδα του μηνυτή.

Δημοσ.

και τωρα που μετα απο πολλα τηλεφωνα μου εστειλαν το χαρτι που λεει για αντικατασταση και αναφερει Exceptional DOA και μου ειπαν επικοινωνησε με το καταστημα ,το καταστημα μου λεει οτι δεν δεχεται το χαρτι γιατι λεει δεν αναφερει το λογο της αντικαταστασης και της βλαβης.......μιλαω παλι με arvato και μου λενε εμεις αυτο το χαρτι δινουμε βρες τα με το καταστημα.

Δημοσ.

Και κάπου εδώ συνειδητοποιείς, ότι δε θα γλιτώσεις τον ΣτΚ κι ότι αν είχες πάει τη 16η μέρα, θα είχες γλιτώσει κόπο και χρόνο...

Δημοσ.

επισης να πω οτι ο υπευθηνος του καταστηματος μου λεει ''Δεν υπαρχει αυτο το Exceptional DOA πουθενα στον κοσμο, ειναι δικο τους για να μην το φτιαξουν΄΄ και μου λεει περιμενε κι αλλο να μιλησω κι εγω μαζι του. τωρα θα φταιω εγω να του στηλω τη συσκευη μαζι με το χαρτι και να του πω κοψε το λαιμο σου?

Δημοσ.

και τωρα που μετα απο πολλα τηλεφωνα μου εστειλαν το χαρτι που λεει για αντικατασταση και αναφερει Exceptional DOA και μου ειπαν επικοινωνησε με το καταστημα ,το καταστημα μου λεει οτι δεν δεχεται το χαρτι γιατι λεει δεν αναφερει το λογο της αντικαταστασης και της βλαβης.......μιλαω παλι με arvato και μου λενε εμεις αυτο το χαρτι δινουμε βρες τα με το καταστημα.

Σε αυτο βασικα φταιει η Arvato παντως. Τι παει να βρει βρες τα με το καταστημα?

Δημοσ.

Η κοπέλα μου είπε "εμείς κάναμε τις διαδικασίες και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.αυτο το χαρτί δίνουμε βρείτε τα με το κατάστημα."

Δημοσ.

Ε θα τα βρουν οι αρμοδιοι φορεις και θα δουμε τοτε το καταστημα αν θα λεει τα δικα του. Ποιο καταστημα ειναι ειπαμε?

Δημοσ.

Σημερα μου λεει και το τρελο επρεπε να το στειλεις σε μενα θα καναμε πιο γρηγορα και πως φταιω εγω που τους το αφησα τοσο καιρο ενω το καταστημα μου ειπε στειλτω στην arvato......και αρνητε να μου στειλει εγγραφως οτι δεν δεχεται το χαρτι απτο σερβις και να περιμενω να μιλησει ο δικηγορος του μαζι τους....(οκ αυτο με το δικηγορο κατανοητο ως ενα βαθμο).

 

 

εντωμεταξη στο skroutz εχει σχεδον μονο θετικες αλλα ολες λενε για το ποσο γρηγορα στελνουν τις παραγγελιες(αληθεια ειναι τις στελνουν γρηγορα),

Δημοσ.

κανει να λεμε?

Προφανως και κανει(μην πω επιβαλεται)προς ενημερωση του κοσμου φυσικα για να ειναι ενημερος,ειδικα αν ειναι γνωστο καταστημα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

ανανεωση

 

μετα απο πολλα τηλεφωνα(και παλι) και αφου μιλησα με τον δικηγορο τους μου ειπαν να το στειλω να το δει ενας δικος τους τεχνικος ΄΄κατεξαιρεση΄΄ και βλεπουμε.τι να κανω το εστειλα βεβαια στο χαρτι της αρβατο ελεγε χτυπημενα πλαστικα ενω το κινητο ηταν αθικτο * οποτε εβγαλα και μερικες φωτο να της στειλω με email στο μαγαζι να μην εχουνε να λενε.

 

*αυτο καπου ειχα διαβασει οτι το κανουν ολα τα σερβις για να ειναι καλημενοι ισχυει?

 

και το καταστημα ειναι το Mytel.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...