Dimitrsthras Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα, με κυνηγάει μια κατάρα γενικά με τρύπιες σαμπρέλες .., έχω κάνει τα πάντα από αλλαγή λάστιχου μέχρι και αλλαγή ολόκληρου ζαντολάστιχου εννοείται πως κάθε φορά κάνω όλους τους απαραίτητους ελέγχους για να μην τρυπήσει η καινούρια σαμπρέλα και απλά έχω αποδεχτεί οτί στη διαδρομή που κάνω όλο και κάποιο αγκάθι θα καταφέρει να περάσει στη σαμπρέλα και να με αφήσει στη μέση της διαδρομής. 26" τροχός, το ποδήλατο είναι Mountain.Έψαξα λίγο και βρήκα δύο τύπους αεροθάλαμων με προστασία διάτρησης και ρωτώ τι από τα δύο είναι πιο αξιόπιστο. SLIME Με υγρό: http://www.gatsoulis.gr/pd/slime-aerothalamos-slime-me-ygro-26x1-75-2-125-a-v-36596.htm?lang=el&path=1765230223 Ενισχυμένη 3.6mm: http://www.houtasbikes.gr/aerothalamos-26-1-95-2-1-25-cst-av-have-dute.html/
CleanthisD Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Ο πρώτος είναι καλύτερος. Το ιδανικό θα ήταν να μετατρέψεις τους τροχούς σε tubeless και να βαλεις Μέσα κάποιο υγρό όπως το stans η το caffelatex! Βέβαια δεν μας λες και τι ποδήλατο ακριβώς έχεις για να δούμε αν αξίζει η μετατροπή
Dimitrsthras Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Ο πρώτος είναι καλύτερος. Το ιδανικό θα ήταν να μετατρέψεις τους τροχούς σε tubeless και να βαλεις Μέσα κάποιο υγρό όπως το stans η το caffelatex! Βέβαια δεν μας λες και τι ποδήλατο ακριβώς έχεις για να δούμε αν αξίζει η μετατροπή Ευχαριστώ για την απάντηση, το ποδήλατο είναι Scott Aspect 29 2012
achilles_g_ Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Φίλος μου, τρελός ποδηλάτης, έβαλε μόνιμα αφρό.
achilles_g_ Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Επισκευής ελαστικών Νόμιζα απευθύνομαι σε γνώστες
VonLoutsos Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Μία πατέντα που μπορείς να κάνεις είναι να κόψεις μια σκασμένη σαμπρέλα κατά μήκος (ώστε να είναι κυκλική πάλι) και να την τοποθετήσεις στο εσωτερικό του λάστιχού σου. Έτσι ώστε να μπει ανάμεσα από το λάστιχο και την νέα σου φουσκωμένη σαμπρέλα. 2
41ex Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Υπάρχει κι η λύση να βάλεις ενισχυμένα ελαστικά. Το είχα κάνει σε τρέκινγ και δεν ξαναέπαθα λάστιχο. Από 2 σκασίματα το μήνα πήγα σε 0 στην διετία, (κίνηση σε πόλη). Βέβαια μιλάμε για κοστος 40 ευρώ για το ζευγάρι, πάντως άξιζε.
Dimitrsthras Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Μου το πρότεινε φίλος αυτό με την extra σαμπρέλα και πράγματι δούλεψε για αρκετό καιρό , δυστυχώς όμως και πάλι πέρασε κάτι μέσα στο λάστιχο. Υπάρχει κι η λύση να βάλεις ενισχυμένα ελαστικά. Το είχα κάνει σε τρέκινγ και δεν ξαναέπαθα λάστιχο. Από 2 σκασίματα το μήνα πήγα σε 0 στην διετία, (κίνηση σε πόλη). Βέβαια μιλάμε για κοστος 40 ευρώ για το ζευγάρι, πάντως άξιζε. Το ενισχυμένο λάστιχο δεν το έχω σκεφτεί λόγω της αυξημένης τιμής
dollyyy19 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 αν δεν μπορεις να δωσεις, για καλα εξωτερικα,και την εξτρα εσωτερικη σαμπρελα την βγαζεις εκτός,εχεις αλλες τρεις επιλογες.ή αλλαζεις δρομολογιο ή περπατας μπροστα απο το ποδηλατο για να καθαριζεις τον δρομο,ή κουβαλας αφρο επισκευης και σε κθε σκασιμο του δινεις και καταλαβαινει.
CleanthisD Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Εάν πιάνουν τα χέρια σου δες παρακάτω και θα λύσεις μια για πάντα το πρόβλημα. Ειδικά αν είσαι βουνίσιος δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα από δω και πέρα Θεσσαλονίκη σχεδόν όλοι οι ποδηλατάδες που ξέρω το κάνουν. Δεν είναι κάτι δύσκολο https://www.youtube.com/watch?v=ByBAItDM3Ws
dollyyy19 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2017 με τετοιο εξωτερικο,και μια καλη σαμπρελα,θα ηταν αθανατο.το εκανε ασαμπρελοτο και τι κερδισε?μεγαλυτερο ρισκο διαροης αερα......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα