weirdo Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 5 λεπτά πριν, bill27 είπε σου ηρθε το μυνημα? Ναι 3 λεπτά πριν, Genatos είπε Μηπως πρεπει πρωτα να τελειωσει το παλιο πακετο της προσφορας? Το παλιό τελειώνει στις 8
Craven Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Άμα τελειώνει στις 8 και πρέπει πρώτα να τελειώσει και εφόσον η προσφορά είναι μέχρι 6/2 τότε? Μας δουλεύουν... Τι παίζει τελικά, μπορούμε να το πάρουμε εμείς ή όχι? Δεν έχω αρκετό υπόλοιπο για να το πάρω πάντως σε δοκιμή δεν μου λέει πως δεν έχω υπόλοιπο αλλά πως η συγκεκριμένη data προσφορά είναι ενεργή.
miltre Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 και εμενα το ιδιο.οτι ειναι ηδη ενεργη εστειλα φυσικα μηνυμα και η απαντηση <<προωθήσαμε το αίτημά σου στο αρμόδιο τμήμα ώστε να ελεγχθεί και θα σε ενημερώσουμε σχετικά, το ταχύτερο δυνατόν.¨¨>> 2 λεπτά πριν, miltre είπε και εμενα το ιδιο.οτι ειναι ηδη ενεργη εστειλα φυσικα μηνυμα και η απαντηση <<προωθήσαμε το αίτημά σου στο αρμόδιο τμήμα ώστε να ελεγχθεί και θα σε ενημερώσουμε σχετικά, το ταχύτερο δυνατόν.¨¨>> απαντηση Καλησπέρα και πάλι, η υπηρεσία είναι ενεργή στη γραμμή σου και θα αποδοθεί εκ νέου στις 11/2. φυσικα εστειλα οτι αφου ληγει η προσφορα στις 6/2 τι γινεται??? 1
Craven Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Πως ακριβώς θα αποδοθεί? σου τράβηξαν λεφτά? αν όχι, πρέπει να έχεις στις 11/2 υπόλοιπο? δεν κατάλαβα την απάντηση τους..
miltre Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 ουτε εγω γιαυτο και ρωτησα οτι αφου ληγει στις 6/2 η προσφορα λεφτα δε τραβηξαν ειναι εντελως ηλιθιοι. τον ρωταω οτι ληγει η προσφορα η νεα στις 6/2 οποτε πως θανανεωσω και μου απαντανε οτι το προγραμμα σας ληγει στις 10/2 τουλαχιστον αν δε μπορουνε να το φτιαξουνε ας μου στειλει ειναι ασυμβατο να τελειωνω
Questioner Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Ήδη ενεργή κι εδώ. Τους έστειλα στο fb και αναμένω. Αν όντως μας πετάξουν εκτός προσφοράς γι αυτό το λόγο θα είναι τραγικοί.
miltre Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 μου απαντησαν οτι χρειαζονται χρονο και θα μενημερωσουν αποτι καταλαβα θα το φτιαξουν
Belial Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Η προηγούμενη προσφορά λήγει 4/2 σε μένα. Η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί έως 6/2 . έχω το παράθυρο των 2 ημερών αλλά πρέπει να γίνει και για τους υπόλοιπους, λογικά ή θα δώσουν παράταση ή θα επιτρέψουν την ενεργοποίηση. Αλλά πέσαμε και σε Σαββατοκύριακο.
cineaste Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ για την ενημέρωση, το καλοκαίρι το είχα ξεχάσει εντελώς και έχασα την προσφορά για πρώτη φορά από το 2015! Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2018 από cineaste
bill27 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Εμενα η προηγουμενη προσφορα ληγει 9/2 και μου ηρθε και μυνημα για να την ξαναβαλω μεχρι της 6/2, οπως καταλαβαινω δεν μας αφηνει να την βαλουμε,τι θα κανουμε τελικα?
skatopaido Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) εγω πηγα να παρω νεο νουμερο-σιμ q σε καταστημα της wind.εδωσα 10ε και οπως μου ειπε αυτο το ταγαρι θα μπαιναν σαν υπολοιπο.γυρισα σπιτι και ειχε ηδη ενεργοποιημενα καποια πακετα ομιλιας,ιντερνετ κτλ και υπολοιπο 1.80ε Επεξ/σία 2 Φεβρουαρίου 2018 από skatopaido 1 1
nek4d Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, skatopaido είπε εγω πηγα να παρω νεο νουμερο-σιμ q σε καταστημα της wind.εδωσα 10ε και οπως μου ειπε αυτο το ταγαρι θα μπαιναν σαν υπολοιπο.γυρισα σπιτι και ειχε ηδη ενεργοποιημενα καποια πακετα ομιλιας,ιντερνετ κτλ και υπολοιπο 1.80ε Ωραια κολπα. Επρεπε μπροστα του να στο παραδωσει και να σου δειξει το υπολοιπο, να δω αν θα εμπαιναν τα πακετα τυχαια...
miltre Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 αφου μου εστειλαν sms για το αιτημα που ειχα κανει μου απαντησαν το εξης <<Καλημέρα, θα λάβεις εκ νέου μήνυμα μέσα στο μήνα και θα μπορείς να την ενεργοποιήσεις. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους συνδρομητές που αναφέρεις ότι αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα.>> φυσικα δεν ειχα ρωτησει μονο για τον εαυτο μου γιαυτο και η απαντηση ""για τους υπολοιπους συνδρομητες"" 2
a16 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Το ενεργοποίησα και εγώ . Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Η Q δεν μου έστειλε κάποιο μήνυμα να με ενημερώσει πάλι καλά που το είδα εδώ. Για να δούμε θα μου αλλάξουν δωρεάν την παλιά άσπρη κάρτα που μου πούλησαν σε κατάστημα wind το 2016 σε πορτοκαλί 4G multi sim ή θα λένε διάφορα αστεία
Questioner Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, miltre είπε αφου μου εστειλαν sms για το αιτημα που ειχα κανει μου απαντησαν το εξης <<Καλημέρα, θα λάβεις εκ νέου μήνυμα μέσα στο μήνα και θα μπορείς να την ενεργοποιήσεις. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους συνδρομητές που αναφέρεις ότι αντιμετωπίζουν το ίδιο θέμα.>> φυσικα δεν ειχα ρωτησει μονο για τον εαυτο μου γιαυτο και η απαντηση ""για τους υπολοιπους συνδρομητες"" Κι εμένα αυτό μου απάντησαν. Θα ενημερώσω μόλις λάβω μήνυμα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις