vairass Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Εγώ λέω ιδιώτη, πριν 10 μήνες έδωσα Ibiza 6 ετών με 48.000 χιλιόμετρα με αλλαγή λαδιών ανα 5.000...το μοτέρ αν το προσέξεις στην αρχή αντέχει άνετα 300 χιλιάδες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios_2809 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Ναι σωστά παίζω κοντά στα 18-19 κυρίως για Audi A3. Το ένα θέμα σχετικά καλό είναι ότι ανεξάρτητα τα χλμ η Audi τα καλύπτει με εργοστασιακή μέχρι τα 100.000 χλμ. Είναι τουλάχιστον ένα ψυχολογικό μαξιλάρι για την αρχή. Ο λόγος που δεν πάω παραπάνω στα χρήματα είναι ότι δεν έχω και δεν Θελβ να το τραβήξω άλλο. Προτιμώ να έχω σαν μαξιλαράκι το χιλιάρικο για αναποδιές που μπορεί να σκάσουν στο αμάξι παρά να είμαι οριακά. Επίσης εγώ στο πόλο μου που έδωσα με 120.000 χλμ , μοντέλο 2010 τα τελευταία 2 χρόνια μάζευα 30-32.000 χλμ το έτος. Προφανώς αυτά βγήκαν σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο. Τώρα από την άλλη μεριά θα μ πεις Εσυ είσαι ιδιώτης ξαι το άλλο πιθανό leasing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SOAD1981 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Εγώ λέω ιδιώτη, πριν 10 μήνες έδωσα Ibiza 6 ετών με 48.000 χιλιόμετρα με αλλαγή λαδιών ανα 5.000...το μοτέρ αν το προσέξεις στην αρχή αντέχει άνετα 300 χιλιάδες. αντεχει τοσο πολυ ενα μοτερ βενζινης? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Γιατί να μην αντέχει; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 αντεχει τοσο πολυ ενα μοτερ βενζινης? Βρε του μπαμπά μου το κορολα μοντέλο 1992 έχει 290 χιλιάδες, αν ακούσεις πως δουλεύει η μηχανή θα παθεις σοκ!! Το δικό μου κορολα έχει 185 χιλιάδες.. Κιχ δεν ακούω. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Βρε του μπαμπά μου το κορολα μοντέλο 1992 έχει 290 χιλιάδες, αν ακούσεις πως δουλεύει η μηχανή θα παθεις σοκ!! Το δικό μου κορολα έχει 185 χιλιάδες.. Κιχ δεν ακούω. Λογικοτατο για Toyota !!!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nikolas14-MyPhone Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Επειδη πριν 5 χρονια ηταν στην ιδια κατασταση με σενα ο πατερας μου.Ηθελα πετρελαιο γιατι το αμαξι που ειχε εκαιγε.Πηγε απο Skoda Octavia 5 1.6 FSI σε πετρελαιο 1.3. Δες το Chevrolet Aveo αμα ψαχνεις για μεταχειρησμενο.Το πηρε ο πατερας μου εδω και 4 χρονια εχει 95.000 χιλιομετρα.Ενα θεμα εβγαλε μονο με τη μπαταρια εως τωρα.Με το σερβις στην ωρα του και καλο πετρελαιο δεν φοβασαι τιποτα.Απο ταχυτητες ανετα πηγαινε με 130 στην εγνατια και εχω δει 150-160.Η τελικη του δεν ξερω ποσο ειναι αλλα ανοιγε και παραπανω.Οικονομικοτατο μεχρι τελους,με 1,20€ το λιτρο το diesel τωρα.Με 20€ καναμε το Θεσσαλονικη-Πρεβεζα.Περυσι καναμε με 27€ το Θεσσαλονικη-Μανωλαδα(το πετρελαιο ηταν γυρω στο 1,10€ το λιτρο).Το μονο κακο ειναι οτι το πετρελαιο εχει ακριβο σερβις.Δεν μπορεις να το φτιαξεις με την ευκολια που εχει ενα βενζινοκινητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Για τα χιλιόμετρα τώρα , βλέπω το ίδιο αμάξι πχ μοντέλο 2015 με 25000 χλμ και μοντέλο 2015 με 65000 χλμ. Αυτό με τα λίγα μπορεί να έχει πχ 1000-1500 διαφορά. το ερώτημα είναι αν αξίζει. Θεωρώ βέβαια ο τεχνικός μου θα αξιολογήσει και αντίστοιχα. Μάλλον θα πήγαινα σε αυτό με τα 65.000χλμ γιατί: α) οι πιθανότητες να μην έχει κατεβασμένα χιλιόμετρα είναι πολλαπλάσιες έναντι αυτού με τα 25.000 (12.000χλμ/έτος vs 32.000χλμ/έτος έχει περισσότερη λογική το 2ο εφόσον μιλάμε για diesel) β) πολλά χιλιόμετρα σε μικρό χρονικό διάστημα σημαίνει ότι γράφονται εκτός πόλης άρα οι ταχύτητες συνήθως είναι 90χλμ και πάνω που σημαίνει ότι δε θα χεις φόβο να σου βουλώσει το dpf σύντομα. γ) τα 1500€ από τη διαφορά τιμής τα ρίχνεις σε ένα μεγάλο σέρβις. Είναι προτιμότερο να πετύχεις σε ένα αυτοκίνητο το μεγάλο του σέρβις να γίνει από εσένα και όχι να το πάρεις έτοιμο (με την αντίστοιχη διαφορά τιμής φυσικά). Ο λόγος είναι ότι αν το κάνεις εσύ ξέρεις τι έχεις αλλάξει, τι προϊόντα έχεις βάλει και που έχεις κάνει το σέρβις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tzimmys Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Με τα euro 3 και 4 παιζοντε πολλα στην Αθηνα . Πουλανε εμποροι χωρις να ενημερωνουν τον αγοραστη ότι δεν μπορει να το κτυκλοφορησει στους δυο νομους και ξαφνια αυτος μενει στηλη αλατος όταν βλεπει στην αδεια κυκλοφοριας την απαγορευτικη σημανση . Σημανση όμως που από ότι τουλαχιστον μου ειπε εμπορος με 50-100 ευρω εξαφανίζεται για τυχον ελεγχο από Τροχαια χωρις πολα πολα να ψαξουν. Δεν ξερω ποσο είναι το προστιμο αν απκαλυφθει και αν αξιζει στατισταικα να το ρισκαρει καποιος. Νομιζω υπαρχουν πολλα πιο ρυπογονα βενζινοκίνητα που θα επρεπε να εχουν απαγορευτεί πριν από αυτά . Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να απαγορευθούν πάλι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οπότε ότι euro και να είναι καμία διαφορά δεν θα κάνει. Το οποιο ακούγεται παρα πολύ εντονα, εντός και εκτος υπουργείων, να προσθέσω... Το μονο που "φοβουνται" ειναι το οτι θα εχουν μερικες εκατονταδες χιλιαδες οργισμένων που πηγαν και πηραν πετρελαια στην αθηνα-θεσσαλονικη. συμφωνω απολυτα! Επι του euro 3-4 οντως οι εμποροι κανανε και κανουν μεγάλες αλητείες...και θα έρθουν μεγαλες καταιγίδες! Ωραίο άρθρο paylidis. Κοντέυω να τρελαθώ όμως. Περιμένουμε το πρώτο μας παιδάκι και θέλω να δώσω τον χάρο που έψω και να πάρουμε ένα μικρομεσαίο. Πάνω που είχα καταλήξει στον 1.3 multijet (corsa, meriva, grande punto κα.....), με λίγο ψάξιμο παραπάνω, βλέπω ότι η αγορά diesel ΤΩΡΑ, μπορεί να είναι μεγάλο λάθος. Το κράτος μας, όπως πάντα, παντελώς απόν, μας αφήνει να κοιμόμαστε βαθιά μεσάνυχτα. Με τα τελευταία που έχω μαζέψει στο μυαλό μου, δυστυχώς βλέπω προτιμότερη την αγορά βενζινοκίνητου τελικά και πιθανά να το κάνω αέριο. Τι πιστεύετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Το κράτος σε τι φταίει που γέμισαν οι απατεώνες οι έμποροι σαπάκια το κέντρο των πόλεων; Απο τα φράγκα ξεκινάει το πρόβλημα αν κ θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να εκτελωνιζονται καν τα παλιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας οχήματα Στο θέμα σου, αν αλλάξω αμάξι αύριο πάλι βενζίνη θα πάρω. Δεν αξίζει το πετρέλαιο και ειδικά το μεταχειρισμένο. Από όπου και αν το πιάσεις βρωμάει κ ζέχνει, θες σε βλάβες θες σε αλλά νταβατζιλικια που θα βγουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tzimmys Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 Μεγάλη κουβέντα για το κράτος, και δεν είναι της παρούσης. Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Και εγώ μάλλον προς βενζίνη κλίνω τελικά.... Μέχρι 5.000, 1τετράπορτο, max 1.300 κυβικά και να δέχεται καλά το αέριο, υπάρχει κάποια τίμια πρόταση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 πολλα υπάρχουν, απο panda μεχρι corca & yaris... https://www.car.gr/10389292-mitsubishi-colt https://www.car.gr/10068144-skoda-fabia https://www.car.gr/10082895-skoda-fabia https://www.car.gr/10015439-skoda-fabia-1-2-70hp-ambiente https://www.car.gr/10390668-opel-corsa https://www.car.gr/9859754-toyota-yaris-1300-5 https://www.car.gr/10196661-skoda-fabia-fabia-1-2tsi-75hp-euro6 https://www.car.gr/10380129-toyota-yaris https://www.car.gr/9896570-honda-jazz-1200cc https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=pra&fs=1&offer_type=sale&make=124&make=124&significant_damage=f&price-with=%3E50®istration-from=%3E2009&doors=4-5&model=5857&model=143&price-to=%3C5000&condition=%CE%9A%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%BF&condition=%CE%9C%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF για αεριο δε το πολυεχω, ξερω σιγουρα οτι δε καθονται καλα στα ford... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 για αεριο δε το πολυεχω, ξερω σιγουρα οτι δε καθονται καλα στα ford... Ασε τι ακους και ρωτα ένα εγκαταστατη εμπιστοσύνης αν εχεις ή καποιον που θα σου συτησει καποιος που εχει βαλει . Εχει μεγαλη σημασια η σωστη επιλογή εγκαταστατη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 29 Ιουνίου 2017 Ασε τι ακους και ρωτα ένα εγκαταστατη εμπιστοσύνης αν εχεις ή καποιον που θα σου συτησει καποιος που εχει βαλει . Εχει μεγαλη σημασια η σωστη επιλογή εγκαταστατη. καλα γενικα εκ των πραγματων σε καποια αμαξια απλα δεν καθεται σε οποιον και να πας και οσο ακριβο συστημα και να παρεις... Τα ford ειναι μια κλασσικη περιπτωση καθως χτυπανε βαλβιδες, για το δικο μου που ειχα πάει όλοι ξινιζαν και στο θέμα εγγυησης όλοι τα μασούσαν γιατι ειναι άμεσου ψεκασμού και μεταβλητου χρονισμού και "περιεργο μοτερ"... Οποτε το παρατησα το εγχείρημα του αερίου γενικά... ισως στο επόμενο αμαξι να το ξανασκεφτώ αν και πάλι ίδιας μάρκας/φιλοσοφίας αμαξι θα παρω αν το αλλαξω οπότε δυσκολο... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα