stelios_2809 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Καλημέρα Εδώ και λίγο καιρό είμαι σε αναζήτησή αυτοκινήτου diesel. Έχω τις παρακάτω απορίες 1. Υπάρχει ένα εύρος που τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι φυσιολογικά και αποδεκτά ; δηλαδή αμάξι διετίας με 20 40 και 60 χιλιάδες χλμ. Ένα αμάξι έτους η διετίας πχ με 40-60.000 χλμ πάει να πει ότι είναι λιωμένο ; 2. Η αγορά ενός euro 5 vs euro 6 , ποσο σημαντική μπορεί να είναι ; βραχυπρόθεσμα ίσως να μην έχω θέμα αλλά στο μέλλον τι είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί ; παραπάνω τέλη η πχ είσοδος σε δακτύλιο ; 3. Πιστεύετε αξίζει κανεις να περιμένει για συνδυασμό αμάξι με επιθυμητό εξοπλισμό + τιμή ; δεν λέω κάποια τραγική μείωση κόστους αλλά παρατηρώ πωλητές που κουβεντιάζουν με την λογική τόσα το πήρα καινούργιο κλπ. Βέβαια ο καθένας έχει τη σκοπιά του και είναι δεκτό. Θεωρώ από ιδιώτη μπορώ να βρω μέχρι και 1000 λιγότερα από έναν έμπορο. Το Ποσο δεν είναι ασήμαντο για εμένα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Καλημέρα Εδώ και λίγο καιρό είμαι σε αναζήτησή αυτοκινήτου diesel. Έχω τις παρακάτω απορίες 1. Υπάρχει ένα εύρος που τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι φυσιολογικά και αποδεκτά ; δηλαδή αμάξι διετίας με 20 40 και 60 χιλιάδες χλμ. Ένα αμάξι έτους η διετίας πχ με 40-60.000 χλμ πάει να πει ότι είναι λιωμένο ; 2. Η αγορά ενός euro 5 vs euro 6 , ποσο σημαντική μπορεί να είναι ; βραχυπρόθεσμα ίσως να μην έχω θέμα αλλά στο μέλλον τι είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί ; παραπάνω τέλη η πχ είσοδος σε δακτύλιο ; 3. Πιστεύετε αξίζει κανεις να περιμένει για συνδυασμό αμάξι με επιθυμητό εξοπλισμό + τιμή ; δεν λέω κάποια τραγική μείωση κόστους αλλά παρατηρώ πωλητές που κουβεντιάζουν με την λογική τόσα το πήρα καινούργιο κλπ. Βέβαια ο καθένας έχει τη σκοπιά του και είναι δεκτό. Θεωρώ από ιδιώτη μπορώ να βρω μέχρι και 1000 λιγότερα από έναν έμπορο. Το Ποσο δεν είναι ασήμαντο για εμένα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων 1. Δεν εχει τοση σημασια ποσα χλμ εχει κανει αλλα και που τα εχει κανει .Αν σε δυο χρονια εχει κανει 60.000 χλμ προφανως τα εχει κανει σε ανοιχτούς δρομους και ισως είναι λιγοτερο ταλαιπωρημενο από το να κανει 10.000 τον χρονο στην Αθηνα. 2. Δεν νομιζω να υπαρξει διαφοροποιηση σε euro 5 και 6 3. Το να το ψαξεις ναι αλλα να περιμενεις δε ξερω αν εχει νοημα .Ιδιώτης να πουλαει diesel από πρωτο χερι σημαιναι ετος κυκλοφοριας από 2010 και μετα τουλάχιστον για να είναι euro 5και δυσκολο να το δωσει σε χαμηλη τιμη. Απλα γνωμη μου . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dollyyy19 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 1)μεσος ορος χιλιομετρων για ελλαδα,για εναν νορμαλ αθρωπα,σε ενα οχημα,ειναι το πολυ 15κ/ετος.αν το οχημα 2ετιας εχει 60κ,για μενα ειναι σαν να οχημα 4ετιας,με οτι αυτο συνεπαγεται,για εναν μεσο καταναλωτη. 2)οπως διαπιστωνεις,στην ελλαδα δεν ξερεις τι σου ξημερωνει.αν μπορεις,παρε γιουρο 7. 3)δεν ειναι θεμα το να περιμενεις για καλο vfm.ειναι το τι σου επιφυλασει η τυχη.σια μενα,καλυτερα απο ιδιωτη,και πριν το παρεις,δωσε κανα μεροκαματο στην spotmechanik,να εχεις ησυχο το κεφαλι σου,για το τι οχημα ζαχαρωνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να απαγορευθούν πάλι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οπότε ότι euro και να είναι καμία διαφορά δεν θα κάνει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να απαγορευθούν πάλι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οπότε ότι euro και να είναι καμία διαφορά δεν θα κάνει. Το οποιο ακούγεται παρα πολύ εντονα, εντός και εκτος υπουργείων, να προσθέσω... Το μονο που "φοβουνται" ειναι το οτι θα εχουν μερικες εκατονταδες χιλιαδες οργισμένων που πηγαν και πηραν πετρελαια στην αθηνα-θεσσαλονικη. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Καλημέρα Εδώ και λίγο καιρό είμαι σε αναζήτησή αυτοκινήτου diesel. Έχω τις παρακάτω απορίες 1. Υπάρχει ένα εύρος που τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου είναι φυσιολογικά και αποδεκτά ; δηλαδή αμάξι διετίας με 20 40 και 60 χιλιάδες χλμ. Ένα αμάξι έτους η διετίας πχ με 40-60.000 χλμ πάει να πει ότι είναι λιωμένο ; 2. Η αγορά ενός euro 5 vs euro 6 , ποσο σημαντική μπορεί να είναι ; βραχυπρόθεσμα ίσως να μην έχω θέμα αλλά στο μέλλον τι είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί ; παραπάνω τέλη η πχ είσοδος σε δακτύλιο ; 3. Πιστεύετε αξίζει κανεις να περιμένει για συνδυασμό αμάξι με επιθυμητό εξοπλισμό + τιμή ; δεν λέω κάποια τραγική μείωση κόστους αλλά παρατηρώ πωλητές που κουβεντιάζουν με την λογική τόσα το πήρα καινούργιο κλπ. Βέβαια ο καθένας έχει τη σκοπιά του και είναι δεκτό. Θεωρώ από ιδιώτη μπορώ να βρω μέχρι και 1000 λιγότερα από έναν έμπορο. Το Ποσο δεν είναι ασήμαντο για εμένα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων Καλημέρα Στέλιο. 1. "Φυσιολογικά και αποδεκτά" με την έννοια που το θέτεις δεν υπάρχει, το μόνο που υπάρχει είναι ο μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων ανά έτος που στην Ελλάδα είναι 15.000. Φυσιολογικό είναι για έναν εμπορικό αντιπρόσωπο πχ να κάνει πάνω από 50.000 το έτος, όπως φυσιολογικό είναι για έναν συνταξιούχο που το κινεί ελάχιστα να μην κάνει πάνω από 5.000. Το "αποδεκτό" είναι κάτι σχετικό, ένα αυτοκίνητο διετίας με 20.0000 χλμ θα το πλήρωνες 3.000€ παραπάνω από όσο θα πλήρωνες ένα ίδιο με 60.000 χλμ? Επίσης από άποψη χιλιομέτρων και μόνο ένα αυτοκίνητο με 40-60.000 χλμ δεν θεωρείται λιωμένο, σχετικά καινούργιο θεωρείται. 2. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει. 3. Θα έλεγα ότι δεν αξίζει να περιμένεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα τι ακριβώς ρωτάς. Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος αν θέλεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Το οποιο ακούγεται παρα πολύ εντονα, εντός και εκτος υπουργείων, να προσθέσω... Το μονο που "φοβουνται" ειναι το οτι θα εχουν μερικες εκατονταδες χιλιαδες οργισμένων που πηγαν και πηραν πετρελαια στην αθηνα-θεσσαλονικη. Το θεωρω δυσκολο αλλα....... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Το θεωρω δυσκολο αλλα....... Βασικα το πρόβλημα ειναι τα Euro 3-4 που πουλησαν κατα χιλιαδες οι εμποροι στην Αθηνα παρόλο που απαγορευονται... Οποτε με τη λογική πονάει κεφαλι κοβει κεφαλι έτσι απλα τα κοβουν όλα. Επισης πονοκέφαλο εχουν στις μετρήσεις αεριας ρύπανσης στην Αθήνα απο το 14 εως το 16 που εχουν δεδομένα και ψαχνονται... κατα τα αλλα διαφωνώ να κοπουν τα euro 5-6, αλλα θεωρω οτι οφειλουν να βγαλουν τα παλιοτερα εκτος αστικού ιστού. @ ts 1) ~15,000 ειναι το νορμαλ 2) οσο πιο φρεσκο μπορεις (αν και θα προτεινα να αποφυγεις το πετρελαιο και δη μεταχειρισμένο) 3) παντα περιμενω να βρω αυτο ακριβως που θέλω απο ενα μοντελο και ας εχω κανει 3 μηνες να παρω αμαξι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Με τα euro 3 και 4 παιζοντε πολλα στην Αθηνα . Πουλανε εμποροι χωρις να ενημερωνουν τον αγοραστη ότι δεν μπορει να το κτυκλοφορησει στους δυο νομους και ξαφνια αυτος μενει στηλη αλατος όταν βλεπει στην αδεια κυκλοφοριας την απαγορευτικη σημανση . Σημανση όμως που από ότι τουλαχιστον μου ειπε εμπορος με 50-100 ευρω εξαφανίζεται για τυχον ελεγχο από Τροχαια χωρις πολα πολα να ψαξουν. Δεν ξερω ποσο είναι το προστιμο αν απκαλυφθει και αν αξιζει στατισταικα να το ρισκαρει καποιος. Νομιζω υπαρχουν πολλα πιο ρυπογονα βενζινοκίνητα που θα επρεπε να εχουν απαγορευτεί πριν από αυτά . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Με τα euro 3 και 4 παιζοντε πολλα στην Αθηνα . Πουλανε εμποροι χωρις να ενημερωνουν τον αγοραστη ότι δεν μπορει να το κτυκλοφορησει στους δυο νομους και ξαφνια αυτος μενει στηλη αλατος όταν βλεπει στην αδεια κυκλοφοριας την απαγορευτικη σημανση . Σημανση όμως που από ότι τουλαχιστον μου ειπε εμπορος με 50-100 ευρω εξαφανίζεται για τυχον ελεγχο από Τροχαια χωρις πολα πολα να ψαξουν. Δεν ξερω ποσο είναι το προστιμο αν απκαλυφθει και αν αξιζει στατισταικα να το ρισκαρει καποιος. Νομιζω υπαρχουν πολλα πιο ρυπογονα βενζινοκίνητα που θα επρεπε να εχουν απαγορευτεί πριν από αυτά . συμφωνω απολυτα! Επι του euro 3-4 οντως οι εμποροι κανανε και κανουν μεγάλες αλητείες...και θα έρθουν μεγαλες καταιγίδες! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios_2809 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας. @Joshua 21 εννοώ να περιμένω την αγορά για πιθανή προσφορά. πχ. κάποιος που ξεπουλάει η κάποια προσφορά έμπορου.Όσο αφορά το πακέτο εξοπλισμού το θεωρώ σημαντικό και δεν θέλω να πέσω από τα στάνταρ μου. Λογικά θα πάρω και έναν τεχνικό μαζί μου (ίσως sportmechanics) για να έχω μια πιο καλή εικόνα. Για τα χιλιόμετρα τώρα , βλέπω το ίδιο αμάξι πχ μοντέλο 2015 με 25000 χλμ και μοντέλο 2015 με 65000 χλμ. Αυτό με τα λίγα μπορεί να έχει πχ 1000-1500 διαφορά. το ερώτημα είναι αν αξίζει. Θεωρώ βέβαια ο τεχνικός μου θα αξιολογήσει και αντίστοιχα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 αμαξι μαξ 2 χρονων με 65000 χλμ δε θα επαιρνα για να ειμαι ειλικρινής γιατι θα του εχουν πιει το αίμα οσο να ναι και με αμφιβολια στη σωστη συντήρηση του (κοινως σε 65000 χλμ προσωπικά θα ειχα αλλαξει 6-7 φορες λαδι, αυτό ποσες θα αλλαξε; 2-3; μαξ...). Επισης πιθανώς να ειναι απο leasing! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 αμαξι μαξ 2 χρονων με 65000 χλμ δε θα επαιρνα για να ειμαι ειλικρινής γιατι θα του εχουν πιει το αίμα οσο να ναι και με αμφιβολια στη σωστη συντήρηση του (κοινως σε 65000 χλμ προσωπικά θα ειχα αλλαξει 6-7 φορες λαδι, αυτό ποσες θα αλλαξε; 2-3; μαξ...). Επισης πιθανώς να ειναι απο leasing! Τα leasing επειδή έχω στην δουλειά τα αλλαζω λάδι ανα 15 χιλιάδες, μια χαρά συντήρηση γίνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας. @Joshua 21 εννοώ να περιμένω την αγορά για πιθανή προσφορά. πχ. κάποιος που ξεπουλάει η κάποια προσφορά έμπορου. Όσο αφορά το πακέτο εξοπλισμού το θεωρώ σημαντικό και δεν θέλω να πέσω από τα στάνταρ μου. Λογικά θα πάρω και έναν τεχνικό μαζί μου (ίσως sportmechanics) για να έχω μια πιο καλή εικόνα. Για τα χιλιόμετρα τώρα , βλέπω το ίδιο αμάξι πχ μοντέλο 2015 με 25000 χλμ και μοντέλο 2015 με 65000 χλμ. Αυτό με τα λίγα μπορεί να έχει πχ 1000-1500 διαφορά. το ερώτημα είναι αν αξίζει. Θεωρώ βέβαια ο τεχνικός μου θα αξιολογήσει και αντίστοιχα. Φίλε Στέλιο τζάμπα θα περιμένεις για ξεπούλημα/προσφορά εμπόρου, σε προσφορά βάζουν μόνο σε ότι δεν μπορούν να σπρώξουν με τίποτα. Όσο για αυτό που λες για τα χιλιόμετρα, πόσο περίπου κάνει αυτό που έχεις υπόψιν? Αν έχω καταλάβει καλά αυτό που ψάχνεις πωλείται μεταχειρισμένο περίπου 19-20.000€, ε κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να προτιμήσεις αυτό με τις 65.000χλμ για να γλιτώσεις 1.000 - 1.500€. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasisxask Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Άποψη μου είναι να πας σε επίσημες αντιπροσωπίες(π.χ mercedes audi bmw) και να δεις εκεί τα ελαφρώς μεταχειρισμενα τα οποία υπάρχουν και στο car.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα