SlimData Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα. Έχω ένα iphone 5 αγορασμένο από Kaiser το 2013. Πέρσι όταν το άλλαξα το έδωσα σε έναν ξάδερφο ο οποίος χρησιμοπούσε μόνο τηλέφωνο, μηνύματα. Καμία επαφή με εφαρμογές, κωδικούς κτλ. Δυστυχώς αυτός δεν το συνέδεσε ποτέ σε itunes, δεν θυμάται κωδικούς του gmail που έφτιαξε για να το χρησιμοποιεί στο τηλέφωνο και το χειρότερο, όταν μου το επέστρεψε είχε καταργήσει και τον αριθμό του. Ότι μέθοδος υπάρχει λοιπόν τώρα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω δεν με βοηθάει. Τώρα θελω να του κάνω επαναφορά και να το δώσω σε άλλο μέλος της οικογένειας και δεν μπορώ γιατί είχε ενεργή την εύρεση iphone και χωρίς κωδικό δεν γίνεται τίποτα. Να διευκρινίσω ότι έχω την απόδειξη αγοράς που είναι στο όνομα μου καθώς και ότι φαντάζομαι μπορούν να δουν από το mail μου ότι ήμουν ο χρήστης για τα πρώτα χρόνια. Έχετε καμία ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε; Υπάρχει κάποια δυνατότητα από την ίδια την εταιρία, εφόσον μπορώ να αποδείξω ότι είμαι ο κάτοχος; Ευχαριστώ
CheOnWeb Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Έχω ένα iphone 5 αγορασμένο από Kaiser το 2013. Πέρσι όταν το άλλαξα το έδωσα σε έναν ξάδερφο ο οποίος χρησιμοπούσε μόνο τηλέφωνο, μηνύματα. Καμία επαφή με εφαρμογές, κωδικούς κτλ. Δυστυχώς αυτός δεν το συνέδεσε ποτέ σε itunes, δεν θυμάται κωδικούς του gmail που έφτιαξε για να το χρησιμοποιεί στο τηλέφωνο και το χειρότερο, όταν μου το επέστρεψε είχε καταργήσει και τον αριθμό του. Ότι μέθοδος υπάρχει λοιπόν τώρα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω δεν με βοηθάει. Τώρα θελω να του κάνω επαναφορά και να το δώσω σε άλλο μέλος της οικογένειας και δεν μπορώ γιατί είχε ενεργή την εύρεση iphone και χωρίς κωδικό δεν γίνεται τίποτα. Να διευκρινίσω ότι έχω την απόδειξη αγοράς που είναι στο όνομα μου καθώς και ότι φαντάζομαι μπορούν να δουν από το mail μου ότι ήμουν ο χρήστης για τα πρώτα χρόνια. Έχετε καμία ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε; Υπάρχει κάποια δυνατότητα από την ίδια την εταιρία, εφόσον μπορώ να αποδείξω ότι είμαι ο κάτοχος; Ευχαριστώ 0080044145417 (από σταθερό, χωρίς χρέωση) Σκάναρέ τη, θα στη ζητήσουν. Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2017 από CheOnWeb 2
LEFteriz Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Είχες κάποια κατάληξη στο θέμα;;; Έχω το ίδιο πρόβλημα με ενα ipad κλειδωμένο σε icloud ID. Υπάρχει απόδειξη φυσικά, ειναι ενός γνωστού μου. το προβλημα ειναι οτι έγινε επαναφορά και δεν θυμάται email/κωδικό του id.
SlimData Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Δεν έχω προλάβει να πάρω αδερφέ, δουλεύω 12-13ωρα και δεν.. Αύριο απόγευμα θα πάρω σίγουρα και θα ενημερώσω για να ξέρει και όποιος έχει κάτι αντίστοιχο 1
SlimData Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Ενημερωτικα, καλεσα και χθες βραδυ και σημερα πρωι και βγαινει αυτοματοποιημενο μηνυμα αυτη τη στιγμη δεν ειμαστε στη διαθεση σας. Ξαναπροσπαθω απο δευτερα και ενημερωνω
SlimData Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα, ενημερώνω σε περίπτωση που χρειαστεί κάποιος μελλοντικά. Το τηλέφωνο όντως είναι 09:00-17:00. Εκεί ο γρήγορος δρόμος είναι να απαντήσεις τις ερωτήσεις ασφαλείας και στο ξεκλειδώνουν άμεσα. Στην περίπτωση μου περάσαμε στην λίγο πιο αργή διαδικασία. Να διευκρινίσω πως όταν λέω αργή εννοώ max 3 μέρες. Στέλνεις apple usa φωτογραφία την απόδειξη αγοράς και αυτοί ελέγχουν αν θα το ξεκλειδώσουν ή όχι. Μου είπαν πως σοβαρό κριτήριο είναι να συμβαδίζει σαν περιοχή και ημερομηνία στο περίπου η πώληση η δική τους με την αγορά του χρήστη. Εμένα μου το ξεκλείδωσαν σε μια μέρα. Όλα καλά. Ευχαριστώ πολύ Che για το τηλέφωνο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα