logistoulis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Ρε παιδιά πολύ το αναλύετε αν μιλάμε για καινούριο αυτοκίνητο Τα ηλεκτρονικά θα σε σώσουν και χαζός να είσαι αλλιώς θα πρεπε να είσαι υπεροδηγος για να σωθείς και αν είσαι σε τέτοια κλάση δεν το συζητάς καν Για την ιστορία στο πέταλο των λιμανακιων όντας μέσα στη στροφή με πάνω από 90 (κατεύθυνση προς Αθήνα που είναι κατηφορική η κλίση) βλέπω άτομο καθώς φτάνω στη κορυφή της στροφής που είχε ακινητοποιηθεί στην έξοδο της πλήρως για να μπει στο πάρκινγκ Πλακωνω φρένα κι εκεί που έλεγα μέσα μου πάει το αυτοκίνητο ίσως τρέχω και νοσοκομεία απλά παρέμεινε στη πορεία του και σταμάτησε αρκετά πριν τον άλλον (τα ηλεκτρονικά βέβαια έκαναν πάρτυ ) Με ένα παλιότερο θα είχα τρακάρει σίγουρα, σε τέτοιες περιπτώσεις άλλωστε δεν έχεις και τη ψυχραιμία να αντιδράσεις πολύπλοκα το φρένο όμως οι περισσότεροι ενστικτωδώς θα το πατήσουν και εκεί αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά Μη συγκρίνουμε με παλιότερα χαρχαλα που έχαναν το κώλο τους για πλάκα και σε μέτριες στροφές και μπορεί να έκανες τετακε, με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και κουβαδάκι να είναι δεν είχα ποτέ το παραμικρό θέμα Αν μιλάμε και για πρόσφατο (λίγων ετών) και να προσπαθήσεις δεν φεύγεις από τη πορεία σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Αν μιλάμε και για πρόσφατο (λίγων ετών) και να προσπαθήσεις δεν φεύγεις από τη πορεία σου Εξαρτάται βέβαια, και τα ηλεκτρονικά έχουν ένα όριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 ... Ο φόβος σε κάνει να το αφήσεις!!! Αυτο προκύπτει κυρίως λόγω απειρίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιουνίου 2017 Εξαρτάται βέβαια, και τα ηλεκτρονικά έχουν ένα όριο. φυσικά (άλλο να μπεις σε μια στροφή των 90 με 120 και να φρενάρεις, άλλο να μπεις με 160 που δε σε σώζει ούτε ο θεός) , αλλά για όποιον πρόλαβε αυτοκίνητα χωρίς τίποτα ηλεκτρονικό επάνω η διαφορά είναι χαώδης και επίσης κάθε ηλεκτρονικό σύστημα εξελίσσεται, αλλιώς ήταν τα abs και τα esp όταν πρωτοβγήκαν, αλλιώς πριν 10 χρόνια αλλιώς τώρα και φυσικά το ίδιο ισχύει για αναρτήσεις πλαίσια λάστιχα, φρένα κτλ.. η εξέλιξη στην ενεργητική ασφάλεια μέσα στα χρόνια είναι δραματική και συνεχής και σε σχετικά οικονομικά μοντέλα (και για αυτό το λόγο εγώ προσωπικά θεωρώ περιττά τα διάφορα αυτοοδηγούμενα και λοιπά μαραφέτια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα