redhotstef Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Οκ παιδια καταλαβα. Πριν τη στροφη φρεναρουμε, κατα τη διαρκεια της στροφης οχι. Φυσικα παιζουν πολλοι παραγοντες αλλα χοντρικα ετσι θα ναι. Οποτε ισως ο θειος μου αφου δεν φρεναρε πιο πριν, καλα εκανε και δεν φρεναρε κατα τη στροφη. Απ την αλλη πηγαινε πανω απο το οριο σε ταχυτητα και φοβηθηκα το χειροτερο, και ας εχει αγωνιστηκο αυτοκινητο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m32s Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Οκ παιδια καταλαβα. Πριν τη στροφη φρεναρουμε, κατα τη διαρκεια της στροφης οχι. Φυσικα παιζουν πολλοι παραγοντες αλλα χοντρικα ετσι θα ναι. Οποτε ισως ο θειος μου αφου δεν φρεναρε πιο πριν, καλα εκανε και δεν φρεναρε κατα τη στροφη. Απ την αλλη πηγαινε πανω απο το οριο σε ταχυτητα και φοβηθηκα το χειροτερο, και ας εχει αγωνιστηκο αυτοκινητο. Άμα λες ότι έχει και αγωνιστικό αυτκίνητο τότε αναλόγως τη στροφή και τις συνθήκες, μπορεί ακόμα και να επιταχύνει πάνω στη στροφή για να ελέγξει καλύτερα το αυτοκίνητο. Φρενάρισμα-συμπλέκτης ίσον στιγμιαία σπασμωδική συμπεριφορά την οποία δεν τη θες πάνω στη στροφή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Μεγαλη σημασια εχει και το αμαξι ....Ειχα οδηγησει το Peugeot 206cc L/G της κορης μου και παρολο που εβγαε ενα καρο προβληματα και το εδωσε σε 2 χρονια σε στροφες ηταν λες και ηταν σε σιδηροτροχια πανω κι ας ηταν και με αυτοματο κιβωτιο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redhotstef Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Άμα λες ότι έχει και αγωνιστικό αυτκίνητο τότε αναλόγως τη στροφή και τις συνθήκες, μπορεί ακόμα και να επιταχύνει πάνω στη στροφή για να ελέγξει καλύτερα το αυτοκίνητο. Φρενάρισμα-συμπλέκτης ίσον στιγμιαία σπασμωδική συμπεριφορά την οποία δεν τη θες πάνω στη στροφή. Φρεναρισμα χωρις συμπλεκτη, ειχα την εντυπωση πως μπορεις να κανεις πανω στη στροφη. Και οχι αποτομο βεβαια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m32s Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Φρεναρισμα χωρις συμπλεκτη, ειχα την εντυπωση πως μπορεις να κανεις πανω στη στροφη. Και οχι αποτομο βεβαια. Κρίνεις το κόστος όφελος. Αν δε μπορείς να ελέγξεις διαφορετικά το αυτοκίνητο και βλέπεις ότι θα σου φύγει, προτιμάς μια άτσαλη συμπεριφορά. Αλλά για να μη φτάσεις εκεί, έχεις ήδη κόψει αν θες έχεις ήδη κατεβάσει και ταχύτητα στο κιβώτιο κρατάς ταχύτητα στο κιβώτιο και πας τη στροφή ελέγχοντας με τιμόνι και γκάζι. Όχι πολύ φρένο. Άντε λίγο φρένο και ομαλά. Φρένο μπόλικο κι απότομο η τελευταία καταφυγή μέσα στη στροφή. Όλα πάλι ανάλογα την κατάσταση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Λοιπόν λίγοι από εσάς θα καταφέρουν πάνω στο μπέρδεμα να κατεβάσουν ταχύτητα.. Ίσως κ κανένας να μην μπορέσει.. Αν δεις ότι σου φεύγει στην στροφή, αφήνεις το γκάζι στάνταρ αυτόματα... Ο φόβος σε κάνει να το αφήσεις!!! Σε πραγματικές συνθήκες δνε θα προλάβεις ούτε κιχ να κάνεις αν σου φύγει στα αλήθεια. Δεν υπάρχει σωστό κ λάθος απλά θέλει ψυχραιμία κάτι που ο Έλληνας οδηγός δεν έχει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Απο ποτε απαγορευεται το φρεναρισμα στην στροφη??? Υποψιν, δε μιλαω για μπλοκαρισμα τροχων Ts κανε πολλα μαθηματα πριν βγεις στον δρομο. Αληθεια. Η υπερβολικη σωστη(οπως έχεις διαβασει, σε εχουν μάθει στη σχολη) αντίδραση ειναι λαθος και οδηγει σε αλλες καταστασεις.... Οδηγώντας θα παρεις το κολαϊ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Κρίνεις το κόστος όφελος. Αν δε μπορείς να ελέγξεις διαφορετικά το αυτοκίνητο και βλέπεις ότι θα σου φύγει, προτιμάς μια άτσαλη συμπεριφορά. Αλλά για να μη φτάσεις εκεί, έχεις ήδη κόψει αν θες έχεις ήδη κατεβάσει και ταχύτητα στο κιβώτιο κρατάς ταχύτητα στο κιβώτιο και πας τη στροφή ελέγχοντας με τιμόνι και γκάζι. Όχι πολύ φρένο. Άντε λίγο φρένο και ομαλά. Φρένο μπόλικο κι απότομο η τελευταία καταφυγή μέσα στη στροφή. Όλα πάλι ανάλογα την κατάσταση. Σε καθε πριπτωση παντα με ταχυτητα στο κιβωτιο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m32s Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Σε καθε πριπτωση παντα με ταχυτητα στο κιβωτιο . Ε ναι γιατί θες να ελέγχεις και με το γκάζι. Όχι με το τιμόνι μόνο. Κι ένας ακόμα λόγος που δε θες να πατάς συμπλέκτη μέσα στη στροφή. Τώρα άμα τύχει κάτι ακραίο,λογαριάζεις την αίσθηση που σου δίνει. Αυτή είναι η διαφορά στη θεωρία και την πράξη. Το αμάξι δίνει μια αίσθηση λχ όταν η υπερστροφή αλλάζει και γίνεται υποστροφή. Θέλει δοκιμή και εμπειρία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Θέλει δοκιμή και εμπειρία. Ετσι ακριβως και η εμπειρια κταται προτυπως !!! Δεν διδασκεται . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m32s Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Κι ένα ακόμα να το ξαναπούμε. Κάθε συνδυασμός αυτοκίνητο-δρόμος διαφορετικός. Πρέπει να γνωρίζεις το αυτοκίνητο. Κάθε αμάξι έχει άλλα όρια. Χρήσιμο να γνωρίζεις και το δρόμο. Και να λαμβάνεις υπόψη τις συνθήκες. Λχ λάστιχα, καιρός κλπ. Το σίγουρο είναι ότι η εμπειρία θα βοηθήσει κάπως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Κι ένα ακόμα να το ξαναπούμε. Κάθε συνδυασμός αυτοκίνητο-δρόμος διαφορετικός. Πρέπει να γνωρίζεις το αυτοκίνητο. Κάθε αμάξι έχει άλλα όρια. Χρήσιμο να γνωρίζεις και το δρόμο. Και να λαμβάνεις υπόψη τις συνθήκες. Λχ λάστιχα, καιρός κλπ. Το σίγουρο είναι ότι η εμπειρία θα βοηθήσει κάπως. Θα βοηθησει πολυ φιλε μου ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Το θέμα είναι ότι και το αμάξι να γνωρίζεις... Μια πέτρα να πατήσεις στην στροφή όλα αυτά που γνωρίζεις θα σου φανούν αμέσως άγνωστα.. Εδώ Θεσσαλονίκη χιόνισε το έστρωσε και βγαίνω με το κορολα... Καινούρια λάστιχα και καλά.. Στην ευθεία το παίζω μάγκας κ ειδικός με την οδήγηση... Ξαφνικά μου φεύγει κ ευτυχώς ήμουν μόνος εγώ και το κενό. Δνε θέλει μαγκιές και ότι είσαι κάποιος... Σε δύσκολες συνθήκες και σε στροφές αριστερες όχι μαγκιά.. Για εμένα οι αριστερες στροφές είναι πιο δύσκολες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι όπου χιονίζει ο κόσμος οδηγεί ήρεμα. Από το Καρπενήσι...μέχρι την Σκανδιναβία. Όποιος οδηγήσει σε ορεινή διαδρομή με πάγο, θα πάρει μαζεμένες όσες συγκινήσεις μπορεί να ελπίζει (ή να μην ελπίζει) από την οδήγηση. Μετά από αυτό, όλα τα υπόλοιπα είναι φλώρικα και το να τρέχεις στο στεγνό απλά ανεύθυνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Απο ποτε απαγορευεται το φρεναρισμα στην στροφη??? Υποψιν, δε μιλαω για μπλοκαρισμα τροχων Ts κανε πολλα μαθηματα πριν βγεις στον δρομο. Αληθεια. Η υπερβολικη σωστη(οπως έχεις διαβασει, σε εχουν μάθει στη σχολη) αντίδραση ειναι λαθος και οδηγει σε αλλες καταστασεις.... Οδηγώντας θα παρεις το κολαϊ Από πάντα. Το είπα και πιο πριν, δε γίνεται οι ρόδες να κάνουν δύο πράγματα ταυτόχρονα σωστά. Στην ανάγκη σαφώς και θα πατήσεις φρένο αλλά πρέπει να είναι μετρημένο μέχρι το σημείο που νιώθεις ότι το χάνεις. Ακόμη και το κατέβασμα σχέσης αν μιλάμε για πισωκίνητο θέλει τεράστια προσοχή γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να μπλοκάρει το διαφορικό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα