Philippe Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Από Crazy Sundays με 3ετή εγγύηση του καταστήματος. Στο skroutz δεν το φέρνει άλλος (pc1 = eshop), ενώ στο εξωτερικό παίζει ελαφρώς πιο ακριβά, αλλά αν συνυπολογίσουμε τα μεταφορικά (και ελληνικό ΦΠΑ για ορισμένα μαγαζιά), βγαίνει μάλλον οριακά προσφορά. 960 Pro (mlc) από 335€ στο skroutz. 960 Evo (tlc) από 250€ στο skroutz. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2017 από Philippe 2
BlueBlood7 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 3ετη εγγύηση καταστήματτος που το γράφει? Ή το υποθέτεις?
BlueBlood7 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Ναι ρε αδερφέ το είδα αλλά αυτό που γράφειw για εγγύηση καταστήματος άντε βγάλτα πέρα με το eshop αν χρειαστείς rma. Θα σου πει γράφω εγγύηση δεν γράφω εγγύηση καταστήματος 2
dimoskoutr Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Συσκευασία bulk δίσκο m.2;;;; Μπα καλύτερα όχι...
BlueBlood7 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δεν είναι το πρόβλημα η Bulk συσκευασία. Η εγγύηση έχει σημασία. Αν την χρειαστείς και τα βρεις σκούρα από το eshop.
Philippe Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Εγγύηση να 'ναι κι ό,τι να 'ναι Να πούμε για όσους δεν το ξέρουν ότι αυτά τα μοντέλα είναι OEM και η εγγύηση δεν παρέχεται από την Samsung (γι'αυτό έγραψα του καταστήματος). Εξού και η bulk συσκευασία. Επίσης οι περισσότεροι πωλητές (εξωτερικό) δίνουν μόλις 2 χρόνια, οπότε σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον το eshop είναι σωστό. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2017 από Philippe 1
mech35 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 δεν έχεις μπλέξει με εγγύηση eshop γι'αυτό τα λες αυτά 7
pcos Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 δεν ξερω τη εμπειριες εχετε απο το eshop αλλα εγω εχω τις καλυτερες! εχω γυρισει πολλες φορες πισω πραματα και δεν ειχα το παραμικρο προβλημα! και τα παιδια εδω στην πατρα τα καλυτερα! 3
NoiSy MaN Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 4 φορές έχει χρειαστεί να γυρίσω προιόν στο eshop, πλήρως ικανοποιημένος όλες τις φορές. Και επιστροφή χρημάτων μου έκαναν χωρίς πολλά πολλά και αντικατάσταση με καινούριο.
zacharis1955 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 H εγγύηση του e-shop είναι μια χαρά όσες φορές μου χρειάστηκε (αντικατάσταση προϊόντος / επιστροφή χρημάτων, για επισκευές δεν έχω άποψη γιατί δεν χρειάστηκε) δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα...
BlueBlood7 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Κάθεστε και γράφετε ο καθένας ότι είναι μια χαρά κλπ. Είναι δυντόν να είναι κακή σε όλους η υπόθεση rma του eshop? Όχι βέβαια. ΑΝ ήταν κακή θα είχα κλείσει το eshop. Τα παραδείγματα κακής αντιμετώπισης του εν λόγω καταστήματος είναι αρκετά. 1
birbilis_ Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Αν και βγαίνουμε εκτός θέματος, και εγω κανένα πρόβλημα με εγγύηση eshop οςες φορές χρειάστηκε.
Moderators matrixxx Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Αρκετα με το γκαλοπ. Βαλτε 50-50 ως αποτελεσμα να ειστε ολοι ευχαριστημενοι. Προσεξτε να μην προσβαλετε τους αλλους γιατι δεν θα μεινω στα edit και τις διαγραφες επομενη φορα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα