De@th L0rd Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 οταν μαθεις μηχανολογια,θα καταλαβεις τι εγραφες καποτε.μηπως ηθελες να το σηκωνει ανα γωνια για να το στραγγισει?ή θα ηταν καλυτερα να εβγαζε το καρτερ και να το σκουπιζε κιολα?μηπως θα ηταν καλυτερα να κατεβαζε σασμαν και να το ελυνε πληρως για να μην μεινει ιχνος παλιου λαδιου?τα 400 γραμαρια(και αν) που υποτιθεται εμειναν μεσα,τι ζημια φανταζεσαι οτι κανουν?οπως εγραψα πολλες φορες,ο πλατων ειπε"αν δεν εχεις γνωση,δεν δικαιουσαι αποψη".ο μαστορας εκανε την δουλεια του.εχει αλλαξει πολλα,και ξερει αν εμεινε λαδι μεσα.αν δεν σε αρεσει,αλλαζεις μαστορα.ακομη καλυτερα,καντα μονος σου. υγ.τα λαδια του λιντλ,τι νομιζεις οτι ειναι?ηλιελαιο?δεν γινεται να μην το ξαναγραψω"αν δεν εχεις γνωση,δεν δικαιουσαι αποψη" Διαλέγεις επιλεκτικά αυτά που έγραψα και παίζεις με τις λέξεις. Το πρόβλημα είναι ηθικό παρά πρακτικό. Χαίρω πολύ για τα λάδια του Lidl δεν είναι ούτε ηλιέλαιο άλλα ούτε σογιέλαιο άλλα όταν πληρώνεις μοτούλ κι ο άλλος βάζει λιντλ μέσα, ε δεν είναι και τόσο σωστό. Όπως επίσης δεν είναι σωστό να βιδώνεις τάπες ενώ τρέχει ακόμη το παλιό το λάδι. Ναι, δε θα πάθει τίποτα το αυτοκίνητο άμεσα άλλα για πιο λόγο για να γλιτώσει το μαστόρι της συμφοράς 5 λεπτά να αφήνει παλιά λάδια μέσα; Προβλέπεται από τον κατασκευαστή σαν ομοιοπαθητική για να γνωριστούν τα καινούρια λάδια μέσω των παλιών με τον κινητήρα;;; Όταν χαριεντίζεται με τους πελάτες ή κωλοβαράει με το κινητό δε βιάζεται; Να μου πεις δε σκούπισε τον κινητήρα ή έτρεξαν τα λάδια πάνω στο μπλόκ να πω εντάξει, δε τρέχει κάτι άλλα να αφήνει μέσα παλιά λάδια δεν είναι σωστό. Κ γνωρίζω πολύ καλά πως είναι με τις ποσότητες των λαδιών και αν κρατούν ποσότητες μέσα φίλτρα, αντλίες σωληνώσεις και τα λοιπά. Άλλη ποσότητα θέλουν σε απλή αλλαγή και μεγαλύτερη μετά από αποσυναρμολόγηση. 3
panos2171 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Τα λάδια του lidl πάντως όσο και αν φαίνεται κουφό είναι πολύ καλά. 3
piiii Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Τα λάδια του lidl πάντως όσο και αν φαίνεται κουφό είναι πολύ καλά. Εξαρτάται για την χρήση που τα θέλεις. Απο τις προδιαγραφές που είδα πίσω, αναφέρωντας για παράδειγμα το group vag, κάνουν το ΠΟΛΥ για κινητήρες προ 2005 εποχή. Ο δικός μου fsi για παράδειγμα θέλει λάδι προδιαγραφών 503.00 και μεταγενέστερα. Δεν καλύπτεται απο αυτό του lidl ούτε έχει το ιξώδες που απαιτείται(5W30). 1
panos2171 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Καλά εννοείται ότι πρέπει να πληρούν τις προδιαγραφές του κινητήρα.
m32s Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Αυτό το πράγμα με τα μαστορικά επαγγέλματα που δε δέχονται κουβέντα ακόμα κι όταν δεν ξέρουν την τύφλα τους ή όταν είναι ατζαμήδες ή όταν λαμογεύουν, είναι από άλλο ανέκδοτο. Ναι ρε φίλε όταν σε πληρώνω για να αλλάξεις τα λάδια, αυτό μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει, να αλλάξεις τα παλιά. Ελληνικά μιλάμε, δεν παίζουμε την κολοκυθιά. Και ναι και τη βίδα του κάρτερ θέλω να σφίξεις με ροπόκλειδο το ίδιο και τα μπουζί. Κι αν δεν θες να ξέρεις τη δουλειά σου όπως τα τεχνικά εγχειρίδια του κατασκευαστή σε σένα απευθύνονται, κάνε κάτι άλλο και κλείστο να μη γράφει το ρημάδι συνεργείο ή ψάξτο λίγο παραπάνω και εξειδικεύσου σε αυτό που μπορείς. Λίγη μαγκιά, λίγη ασχετοσύνη και έλεος πια με τη μαστοράτζα. Έχουν δει τα μάτια μου να χαλάνε τα σπειρώματα από το πολύ σφίξιμο και να τρέχει ο φουκαράς ο ιδιοκτήτης και να μη φτάνει με τις διαρροές. Το λοιπόν συμβουλή στους φίλους όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, οι αλλαγές λαδιών και τα σέρβις δεν είναι τίποτε δυο τρίποδα και ένας γρύλος και μάθετε να το κάνετε μόνοι σας. Εσείς θα σεβαστείτε περισσότερο την ιδιοκτησία σας, θα αποφύγετε κάθε κακοτοπιά και πιο φτηνά θα σας βγει. 1
piiii Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Αυτό το πράγμα με τα μαστορικά επαγγέλματα που δε δέχονται κουβέντα ακόμα κι όταν δεν ξέρουν την τύφλα τους ή όταν είναι ατζαμήδες ή όταν λαμογεύουν, είναι από άλλο ανέκδοτο. Ναι ρε φίλε όταν σε πληρώνω για να αλλάξεις τα λάδια, αυτό μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει, να αλλάξεις τα παλιά. Ελληνικά μιλάμε, δεν παίζουμε την κολοκυθιά. Και ναι και τη βίδα του κάρτερ θέλω να σφίξεις με ροπόκλειδο το ίδιο και τα μπουζί. Κι αν δεν θες να ξέρεις τη δουλειά σου όπως τα τεχνικά εγχειρίδια του κατασκευαστή σε σένα απευθύνονται, κάνε κάτι άλλο και κλείστο να μη γράφει το ρημάδι συνεργείο ή ψάξτο λίγο παραπάνω και εξειδικεύσου σε αυτό που μπορείς. Λίγη μαγκιά, λίγη ασχετοσύνη και έλεος πια με τη μαστοράτζα. Έχουν δει τα μάτια μου να χαλάνε τα σπειρώματα από το πολύ σφίξιμο και να τρέχει ο φουκαράς ο ιδιοκτήτης και να μη φτάνει με τις διαρροές. Το λοιπόν συμβουλή στους φίλους όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, οι αλλαγές λαδιών και τα σέρβις δεν είναι τίποτε δυο τρίποδα και ένας γρύλος και μάθετε να το κάνετε μόνοι σας. Εσείς θα σεβαστείτε περισσότερο την ιδιοκτησία σας, θα αποφύγετε κάθε κακοτοπιά και πιο φτηνά θα σας βγει. Εγώ θέλω να πάω το κομμάτι σέρβις ένα βήμα παραπέρα. Καλά τα τριπόδια και ο γρύλος, αλλά αρχίζει και με κουράζει. Ψήνομαι να αγοράσω κάτι ράμπες που στάμπαρα(σαν και αυτές που βάζουν μερικές αντιπροσωπίες στην έκθεσή τους), και απλά να το ανεβάσω πάνω τσακ μπαμ.... Πάντως να ξέρετε δεν είναι και καμιά πυρηνική επιστήμη να αλλάξεις λάδια και λοιπά συναφή. Αρκεί να έχεις όρεξη, να πιάνουν λίγο τα χέρια σου και να ξέρεις τι κάνεις. Τελευταία φορά που πήγα το αμάξι για αλλαγή λαδιών σε συνεργείο ήταν πριν λήξει η εγγύηση. Μετά μην είδατε τον Παναή....
dollyyy19 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 με τις ραμπες που αναφερεις,δεν μπορεις να βγαλεις λαδια.λογο κλισης μενουν πολλα μεσα 1
vairass Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2017 Και όπως ξέρουμε το Κάρτερ πρέπει να αδειάζει εντελώς... Θέλει χρόνο για να γίνει αυτό όμως, οι μάστορες βιάζονται συνέχεια οπότε πάντα κάτι μένει.. Και όπως πάντα μένει το βρώμικο. 1
aristos12 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Εξαρτάται για την χρήση που τα θέλεις. Απο τις προδιαγραφές που είδα πίσω, αναφέρωντας για παράδειγμα το group vag, κάνουν το ΠΟΛΥ για κινητήρες προ 2005 εποχή. Ο δικός μου fsi για παράδειγμα θέλει λάδι προδιαγραφών 503.00 και μεταγενέστερα. Δεν καλύπτεται απο αυτό του lidl ούτε έχει το ιξώδες που απαιτείται(5W30). φέρνει κ 5w30 λάδια τό λιντλ μέ 17 euro τό 5λιτρο ,κ μάλιστα πρίν 5-6 ημέρες πήρε φίλος μου από κατάστημα στόν αγιο δημήτριο (αθήνα) κ ολα τά 5w30 πού ειχε εκεί 8-9 τεμάχια εγραφαν επάνω στό κουτί ημερ/νία παραγωγής 10/2015 ...
vairass Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 φέρνει κ 5w30 λάδια τό λιντλ μέ 17 euro τό 5λιτρο ,κ μάλιστα πρίν 5-6 ημέρες πήρε φίλος μου από κατάστημα στόν αγιο δημήτριο (αθήνα) κ ολα τά 5w30 πού ειχε εκεί 8-9 τεμάχια εγραφαν επάνω στό κουτί ημερ/νία παραγωγής 10/2015 ... Τα λάδια τα έχουν μπερδέψει πολύ... Προσοχή να παίρνετε τα γνησια....
aristos12 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Τα λάδια τα έχουν μπερδέψει πολύ... Προσοχή να παίρνετε τα γνησια.... τουλάχιστον τού λίντλ γράφουν κ ημερ/νία παραγωγής ... τίς castrol βαλβ/λίνες πού πήρε ο αδελφός μου δέν γράφουν τίποτα πουθενά...απλά εμπιστεύεται τό μαγαζί ... http://www.trade-wind.gr/
nickolas Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Σφραγισμένα λάδια στο κουτί τους δεν έχουν πρόβλημα. Αντέχουν δεκαετία, για να μην πω δεκαετίες. Μην είναι αυτό λόγος να μην τα αγοράσετε.. Τουλάχιστον από το Lidi αυτό που παίρνεις ξέρεις ότι είναι αυτό που λέει. ...ενώ το σούπεραγωνιστικό λιπαντικό μπορεί να είναι μαιμού ή απλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
aristos12 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 σιγα μην λυσει και κιβωτιο να το στεγνωσει και εντελως.ποιος μαλακας σου ειπε οτι στα 30κ ειναι για αλλαγη η βαλβο, και ειδικα σε χειροκινητο;και τι σουπερ ιδιοτητες εχει το καινουριο καστρολι που αν το αναμιξεις με το παλιο καταστρεφονται;και αν εμειναν 400 γραμαρια παλιου και καλα, λαδιου,τι φανταζεσαι οτι μπορει να προκαλεσει;το βαζεις πιστα;σπας ταχυτητες;βαζεις καρφωτες;βρες κατι αλλο να ανησυχεις......τωρα δεν γινεται τπτ..... μά ο αδελφός μου πήγε γιά νά βάλει νέες βάλβ/ίνες κ οχι νά ειναι τώρα μέσα 2/3 νέες μέ 1/3 παλιές 3 ετών ... κ ακολουθεί τό manual τού αμαξιού (κάθε 3 χρόνια αλλαγμα ) ρώτησα συνταξιούχο αρχιμηχανικό σέ μεγάλη αυτ/νία πρώτα στή γερμανία κ μετά στην ελλάδα κ μού ειπε τά εξής , α) γιά τά λάδια ,5 - 8 λεπτά αποστράγγισης ειναι σχεδόν τό ιδανικό β) γιά τίς βαλβολίνες τό ιδανικότατο ειναι περίπου 25-30 λεπτά κ πάντα ομως μένει μέσα στό σασμάν στά γρανάζια κλπ περίπου τό 1/10 τής συνολικής χωρητικότητας πού γράφει τό service manual...κ ας αφήσεις την τάπα ανοιχτή γιά 1 μήνα κ βέβαια πρέπει λάδια - βαλβολίνες νά ειναι ζεστές γιά νά ρέουν πιό ευκολα - γρήγορα...κ ποτέ δέν πρέπει νά ανακατεύονται νέα μέ παλιά λάδια η βαλβολίνες σέ αναλογία μεγαλύτερη τού 25% αντε τό πολύ 30% κ πάνω... 1
nickolas Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Πιο μοντέλο είναι? Πρώτη φορά ακούω για αλλαγή βαλβολινών στην 3ετία! Από εκεί και πέρα, από τη στιγμή που περιοριστεί η ροή σε γενικές γραμμές η έξτρα ποσότητα που θα τρέξει είναι πολύ μικρή... Για βαλβολίνες ειδικά δεν ξέρω αλλά σε όλα τα μοτέρ μένει μέσα το 1/4 με 1/3 του παλαιού λαδιού.
GT-MAN Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 καλα κλασικοί Ελληνες μαστορες....εδω εγω εχω τουρμπο αυτοκινητο που το λαδι ειναι το Α και το Ω και παω την αλλη φορα καθομαι απο πανω του τον βλεπω τρεχει το λαδι και βιδωνει την ταπα...του λεω σταζει ακομα λεει νταξει δεν εχει θεμα...σαν την δικη σου περιπτωση δηλαδη...μετα σε αλλη αλλαγη παω να αλλξω το φιλτρο λαδιου και το ειχε σφιξει τοσο που δεν μπορουσε να το βγαλει και του ασκισε τετοια πιεση που τρομαξα για το αμαξι....μετα παω σε αλλον τα αδειααζει κανονικα μιας και το ξεκαθαρισα απο την αρχη....βαζει μετα, ενω επρεπε 4.2 λιτρα, μου εβαλε 5 λιτρα....την πρωτη φορα ειχε παει ο αδερφος μου σε αυτον με το αμαξι μου και εβαλε 5 λιτρα την επομενη πηγα εγω και βαζει παλι και μετα του λεω 4.2 παιρνει τι κανεις? και λεει σιγα δεν εχουν θεμα τα αμαξια με το παραπανω θα τα καψει....τι λες ρε καραγκιοζη ? τι θα τα καψει? και μετα το αμαξι θα καιει λαδια και θα απορρω γιατι...απο τοτε ειτε παω εγω ειτε στελνω αλλον δινω ενα 4λιτρο μονο και αν χρειαστει βαζω εγω τα 0.2 λιτρα.... και ειμαι ησυχος... γενικα στην Ελλαδα ειναι οι 9 στους 10 λαμογια και ειδικα οι εξουσιοδοτημενοι που ειχα απειρες φορες θεμα...προσπαθουν να σε κοροιδεψουν φανερα και να χρυσοπληρωσεις κιολας...ψαξε οσο μπορεις μονος σου και απαιτησε να ειναι σωστα τα παντα αλλιως φευγεις και δεν ξαναπας εκει... οσο για τις βαλβολινες καλο ειναι καθε 4-5 χρονια το πολυ να αλλαζονται θεωρω γιατι σαν λιπαντικα και αυτα χανουν καποιες ουσιες τους με τα χρονια... μην το κανουμε σαν κατι αυτοκινητα που οι αντιπροσωπιες λενε δεν αλλαζεις ποτε και το σασμαν γραντζουναει...καθε 5 χρονια το πολυ, μονο καλο θα τους κανει παρα κακο μια αλλαγη....το αντιθετο, θα κανει μονο κακο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα