Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρατήρησα στην έκδοση του τελευταίου μου λογαριασμού,ο οποίος στο εξής είναι δίμηνος,το εξής παράδοξο.Ενώ η περίοδος χρήσης είναι από 27/05/2017 - 26/07/2017,ο λογαριασμός εκδόθηκε 03/06/2017 για αυτό το χρονικό διάστημα και μου ζητήθηκε να πληρώσω έως 29/06/2017 το ποσό.Όμως αυτο το χρονικό διάστημα δεν έχουν γίνει οι χρεώσεις πώς είναι δυνατόν να έχει βγει το ποσό χρέωσης του διμήνου; Προφανώς πλεόν προπληρώνεις το ποσό...αλλά το λογικό είναι αφού περάσει το διάστημα της χρέωσης να πληρώσης και το ποσό όπως ήταν και πριν.Αλλαγή πολιτικής με πονηρά κίνητρα θα το χαρακτήριζα...

 

Όσοι έχουν Forthnet μπορούν να ελέγξουν τον λογαριασμό τους...

 

Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης της Forthnet με κάποια ερωτήματα στο θέμα και μόλις πάρω απάντηση θα ενημερώσω.

Δημοσ.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η λήξη πληρωμής των λογαριασμών είναι σχεδόν ένα μηνά μετά την έκδοση τους με αποτέλεσμα να έχει παρέλθει το διάστημα χρέωσης. Συγκεκριμένα η λήξη του λογαριασμού σας είναι 29/06/2017 και το διάστημα χρέωσης παγίου είναι 27/05/2017-26/06/2017.Σε περίπτωση δίμηνης τιμολόγησης στον ίδιο λογαριασμό συμπεριλαμβάνεται και ο επόμενος μήνας (27/06/2017-26/07/2017).

 

 

Στο επισυναπτόμενο αρχείο που μου στείλανε μπορώ να αλλάξω την τιμολόγηση άνα μήνα.Όπότε έτσι λήγει το θέμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...