leonidas_fs Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Επίσης το CZT έχει τον ίδιο κινητήρα (σε κυβικα - απόδοση) με το Peugeot 207rc, το οποίο το είχα παλιότερα και πίστεψε με ανεβάζει τα άλογα σαν σκατά. Είχα βάλει εξάτμιση, πρόγραμμα και μια μικρή βελτίωση στην τουρμπίνα και είχα πιασει τα 205 άλογα δυναμομετρημένα!
leonidas_fs Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Καμία σχέση ο ένας κινητήρας με τον άλλον. Όπως είπα μέσα στην παρένθεση είναι ίδιος σε κυβικά απόδοση! Επίσης το CZT έχει τον ίδιο κινητήρα (σε κυβικα - απόδοση)
NickTG Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Ο κινητήρας του Colt είναι 1500 κυβικά με 150 άλογα και του RC είναι 1600 με 175 άλογα. Αλλά ακόμα και το ίδιο να ήταν από την στιγμή που μιλάμε για διαφορετικούς κινητήρες καμία σημασία δεν θα είχε. 2
IcySpike Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Καλα 200 αλογα 1ο σταδιο για ενα τετοιο αμαξακι δεν ειναι και λιγα. Ετσι και αλλιως 1500 κυβικα ειναι ποσα να δώσει; δεν ειναι και βανκελ. Mε 6000€ παίρνεις MX5 NC και όχι NB, άσχετα αν θέλουν να ζητάνε τόσα για ΝΒ. Αν δεν έχεις ανάγκες μπορεί να σε καλύψει πλήρως εφόσον το γουστάρεις. Είναι ένα αυτοκίνητο καθαρά για οδήγηση σε στροφιλίκια και βόλτες, επιπλέον είναι σχολείο αν σε ενδιαφέρει να μάθεις κάποια πράγματα. Το ότι δε βάζει φωτιά στο δρόμο μόνο θετικό είναι καθώς μπορείς να πλησιάσεις τόσο στα δικά του όρια όσο και στα δικά σου. Εγώ δε το μετάνιωσα ούτε στιγμή και πραγματικά το λατρεύω, θέλει κάποιους συμβιβασμούς βέβαια αλλά όταν κατεβάσεις την οροφή και αρχίσεις να το διπλώνεις ξεχνάς τα όποια αρνητικά έχει. Αν υπάρχει δυνατότητα χρήσης και άλλου αυτοκινήτου τότε το παίρνεις με κλειστά μάτια καθώς είναι κατά βάση δεύτερο αυτοκίνητο. Έχε στο νου σου πάντως ότι η κατανάλωση είναι κάπως τσιμπημένη, στην πόλη συνήθως θα βλέπεις 10-12λ ενώ εκτός δύσκολα να πέσει κάτω από τα 8λ. Το ΜΧ5 φιλε μου το γουσταρω απιστευτα πολυ ειδικα νε bucket καθισματα, αγωνιστικό τιμονι, μπαρες και τετοια... Γινεται εντελως racecar μετα και πιστεψε με το προτιμω ετσι απο φουλ ντυμένο αλλα δυστυχώς αλλο αυτοκίνητο δεν θα εχω για καθημερινό και εκει ειναι που κολλαω λιγο.
vairass Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Mx5 έχει ο αδερφός μου, οποτε μπαίνω εκεί μέσα πονάει όλο μου το σώμα, αηδία.
panos2171 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δε με έχει κουράσει ποτέ με τα μαμά καθίσματα και αναρτήσεις.
vairass Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δε με έχει κουράσει ποτέ με τα μαμά καθίσματα και αναρτήσεις. πιθανον να γερασα πριν την ωρα μου τοτε..
IcySpike Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Το mx5 το παιρβεις για γουστα οχι για ανεση αλλα και να πονας WORTH IT 1
vairass Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2017 Το mx5 το παιρβεις για γουστα οχι για ανεση αλλα και να πονας WORTH IT Δεν το θέλω καθόλου μακριά
alcamus06 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2022 Χαίρετε σε όλους . Για να μην ανοίγω άλλο θέμα. Ψάχνω για ένα 7θεσιο οικογενειακό και είμαι μεταξύ των δύο ( μεταχειρισμένα και τα δύο κοντά στα 11.000€ ) Mazda 5 του 2012 πετρέλαιο 1.600cc , 115bh με 150.000χλμ Και σε ένα Ford C-max του 2013 , πετρέλαιο 1.000cc , 125bhp με 70.000χλμ Αν κάποιος έχει κάποιο από τα παραπάνω ή έχει να προτείνει κάτι ας το αναφέρει. Ευχαριστώ πολύ
Προτεινόμενες αναρτήσεις