dolmadakias Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 και ξεκιναει μια ομορφη ημερα που θελω να κανω δωρακι ενα κινητο στην αγαπημενη μου κοπελια.χωρις δευτερη σκεψη για διαφορους λογους τις πηρα το J3 ειναι και samsung εχω και εγγυηση οποτε λεω η καλυτερη επιλογη.ελα μου ντε που θελω να τις το σπασω αλλα σκεφτομαι οτι θα πανε τζαμπα τα λευτα που εδωσα. επομενως ψαχνω λυση χωρις να τρεχω στο καταστημα που το πηρα επειδη ειναι και πολυ μακρυα και δεν εχω και χρονο λογω δουλειας.Το προβλημα ειναι το εξης. ενω μιλαμε κανονικα ξαφνικα δεν την ακουω ενω εχει φουλ σημα! υπαρχουν φορες που μεχρι να το κλεισουμε ειναι ολα καλα. ομως τις περισοτερες φορες την ακουω για λιγο και μετα νεκρα. ενω εκεινη με ακουει σε ολη την διαρκεια τις κλησης που βριζω!!!δεν ξερω αν ειναι θεμα hardware και μου φαινεται απιθανο γιατι πολλες φορες δουλευει κανονικα.υπαρχει καποια λυση μεσω software? το κινητο ειναι αγορασμενο ουτε 1 μηνα καινουριο με εγγυηση απο καταστημα αλλα μονο η ταλαιπορια τις διαδιακασιας με την εγγυηση μου την δινει. και το κανει απο την πρωτη μερα! Βοηθηστε εναν ανθρωπο να μη σπασει το δωρο τις γυναικας του και ξανα πληρωνει!!! σαφως και κανω πλακα και ευχαριστω για το αναγνωση. ολες οι απαντησεις δεκτες.
saruman123 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Η καλύτερη λύση σε αυτή την περίπτωση είναι να το πας πίσω ,θες δεν θες . Και αν είναι μακριά το κατάστημα που το πήρες πηγαίνεις και σε ένα κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟ και κάνεις και εκεί την δουλειά σου. Ταυτότητα και αποδείξει και το κινητό αυτά θέλει μόνο .
AggelosTz Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Από μια πρόχειρη έρευνα που έκανα στο Ίντερνετ γίνεται χαμός με τα προβλήματα του συγκεκριμένου μοντέλου με το θέμα του μικροφώνου και ακόμα και όσοι το επέστρεψαν και τους έδωσαν νέα συσκευή το θέμα εξακολουθούσε να υπάρχει. Θα σου πρότεινα να το πας καρφί πίσω να το δουν και αν στο αλλάξουν και συνεχίσει να έχει το ίδιο θέμα χίλιες φορές αν σου πουν να στο αντικαταστήσουν με άλλη συσκευή να δώσεις λίγα παραπάνω και να πάρεις όπως motorola ή xiaomi
thanos78 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Είναι πρόβλημα λογισμικού Android. Το πήγα σήμερα στα κεντρικά με το ίδιο πρόβλημα και αύριο μπορώ να το πάρω μετά την αναβάθμιση που θα κάνουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα