Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για Δήλωση Ραπτόπουλος από Ο. Ο. Σ. Υ. περιμένω πιθανής έκλυσης ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ από τα μηχανήματα κανένα σχόλιο?

 

Το ηχητικό το ακουσα στο Ότι να ναι, 1/6/2017 γύρω στο 06:30.

  • Απαντ. 208
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δριμύ κατηγορώ στο auto complete!!! Sorry Για το double post.

 

Για Δήλωση Ραυτόπουλου από Ο. Ο. Σ. Υ. περι πιθανής έκλυσης ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ από τα μηχανήματα κανένα σχόλιο?

 

Το ηχητικό το ακουσα στο Ότι να ναι, 1/6/2017 γύρω στο 06:30.

Δημοσ.
μας ψεκαζουν!

Δεν χρειάζεται να μας ψεκασουν! Ήμαστε ηλιθιοι από μόνοι μας!

Τι άλλο θα ακούσουμε σε αυτή τη χώρα δηλαδή....

  • Like 2
Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ με τους οδηγούς να τα βγάλουν τα μηχανάκια και να είναι ελεύθερα χωρίς εισιτήριο τα λεωφορεία γιατί οι μετακινήσεις πρέπει να είναι ελεύθερες για όλους οπότε το κόμιστρο να το πληρώνει το κράτος και να έχει τη Σωστή συντήρηση Όχι σαν τώρα που πληρώνεις το εισιτήριο και αυτά τα λεφτά δεν γίνονται συντήρηση στα λεωφορεία είναι όλα ρημάδια και σαράβαλα

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ με τους οδηγούς να τα βγάλουν τα μηχανάκια και να είναι ελεύθερα χωρίς εισιτήριο τα λεωφορεία γιατί οι μετακινήσεις πρέπει να είναι ελεύθερες για όλους οπότε το κόμιστρο να το πληρώνει το κράτος και να έχει τη Σωστή συντήρηση Όχι σαν τώρα που πληρώνεις το εισιτήριο και αυτά τα λεφτά δεν γίνονται συντήρηση στα λεωφορεία είναι όλα ρημάδια και σαράβαλα

 

Ενώ αν δεν πληρώνεις θα γίνεται συντήρηση; Τα εισιτήρια στην Αθήνα είναι φθηνά( Μην μιλήσουμε για τις κάρτες ). Και μην ξεχνάς ότι οι βλάβες και η αγορά νέων ΜΜΜ δεν γίνονται κουνώντας ένα μαγικό ραβδάκι .

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω ότι η αιτία βρίσκεται εδώ:

 

http://www.efsyn.gr/arthro/stasy-katagrafi-poliseon-eisitirion-se-tefteria

 

yep, κατι τετοιο πρεπει να παιζει.

ειχα γνωστη που ηταν ελεγκτης στα λεωφορεια, και η οποια ειχε ερωτικη σχεση με δυο αλλους ελεγκτες, πατερα και γιο. ολοι μαζι ειχαν στησει μπιζνα και τρωγανε λεφτα απο τα εισιτηρια που κοβανε, μου ειχε εξηγησει κιολας πως γινοταν η απατη.

ειναι τελειωμενη αυτη χωρα.

Δημοσ.

Δεν θα μπορώ να μπαίνω τζάμπα, ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ λεφτά υπάρχουν, γιατί ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Γενικά η δημόσιες συγκοινωνίες σε επίπεδο πόλης θα έπρεπε να είναι βασικό κομμάτι της κοινωνικής μέριμνας στις πόλεις και να είναι δωρεαν για όλους. Κάποιος που δεν έχει την δυνατότητα να μετακινήτε ειδικά σε μία πόλη όπως η Αθήνα, θα αντιμετωπίσει καταστροφικές συνέπειες στην καθημερινότητα του. Γιατί εν τέλει θα απομονοθεί στο σπίτι του και την γειτονια του.

Δημοσ.

Γενικά η δημόσιες συγκοινωνίες σε επίπεδο πόλης θα έπρεπε να είναι βασικό κομμάτι της κοινωνικής μέριμνας στις πόλεις και να είναι δωρεαν για όλους. Κάποιος που δεν έχει την δυνατότητα να μετακινήτε ειδικά σε μία πόλη όπως η Αθήνα, θα αντιμετωπίσει καταστροφικές συνέπειες στην καθημερινότητα του. Γιατί εν τέλει θα απομονοθεί στο σπίτι του και την γειτονια του.

 

Μπλα μπλα μπλα.

 

Πρώτα δημιουργία σωστού ΟΑΕΔ στα πρότυπα των δυτικών ευρωπαϊκών χωρών, εγγραφή ανέργων στον φορέα κι αν διαπιστωθεί πως δεν ψάχνουν για δουλειά και απλά γράφονται εκεί για να έχουν τα δικαιώματα, άμεσα διαγραφή τους από τον φορέα με συνοπτικές διαδικασίες.

 

Μετά θέσπιση δωρεάν μετακίνησης στους εγγεγραμμένους ανέργους του φορέα.

 

Όλοι οι υπόλοιποι να πάρουν το αυτοκίνητό τους κι αν δεν έχουν να κόψουν από τις καφετέριες και τα μπαράκια και να βρούν να πληρώσουν εισιτήριο στα ΜΜΜ αλλιώς ας μετακινούνται στις λεωφόρους και τους δρόμους με τα πόδια.

 

 

Όσο για τα αιτήματα των οδηγών γελάνε και τα μπετά. Αν και εφόσον τέτοιο σύστημα εφαρμόζεται και στο εξωτερικό ας αναλάβει κάποιος επιστήμονας/ερευνητής να δει αν εφαρμόζεται τέτοιο σύστημα και αν είχε επιπτώσεις.

 

Φτάνει πια με τα δήθεν αιτήματα και την δήθεν διαμαρτυρία ΔΥ με προφανή τρόπο απλά να κάνουν απεργία για να έχουν να λένε μια δικαιολογία στους πολίτες και τον κόσμο. Ενώ την ίδια στιγμή άνετα θα ανοίξουν το κινητό και θα μιλάνε.

  • Like 2
Δημοσ.

Γενικά τα ελγκτικά μηχανήματα είναι βήμα προς την ιδιοτικοποίηση. διότι εξυπηρετούν σκοπούς που θα ενδιέφεραν μία ιδιωτική εταιρία και όχι μία δημόσια επιχείρηση που αποσκοπει στο κοινωνικό συμφέρον. Ιδιαίτερα, αποτέλεσμα της τηλεματικής είναι  , η διευκόλυνση του έργου των ελεγκτών για την καταπολέμηση της "λαθραιπιβάτευσης" (που κυρίως θα κυνηγά ανέργους / άστεγους/  που δεν έχουν 360Ε το χρόνο για μεταφορές), η πλήρης καταγραφή των διαδρομών και δεδομένων των επιβατών , με αποτέλεσμα τη δημιουργία στατιστικών που βοηθούν σε αλλαγές των δρομολογίων ανάλογα με την ζήτηση, αλλά και σε πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις στους σταθμούς/στάσεις, ώστε να αυξήσουν το κέρδος. Επίσης, αντί ο ΟΑΣΑ να αξιοποιήσει τα λεφτά του για την συντήρηση των λεωφορείων και βελτίωση των διαδρομών, πάει και ξοδεύει εκατομμύρια στα νέα αυτά μηχανήματα ελέγχου.

 

Όταν ο σύντροφος μπερδεύει το συμφέρον του όλου με το συμφέρον του αγράμματου συνδικα-ληστή απατεώνα.

Γιατί σύντροφε προφανώς είναι κακό να μην μπαίνει μέσα ο γ***** ΟΣΥ και κάθε ΟΣΥ για να μην μας πηδάνε στους φόρους.

Γιατί είναι κακό να ξέρει ο συγκοινωνιολόγος που έχουμε μεγάλη ζήτηση και που όχι και να βάζει-βγάζει οχήματα.

Γιατί είναι κακό να ξέρουμε πότε θα έρθει το ρημάδι.

Γιατί είναι κακό να πληρώνουν ΟΛΟΙ κι όχι τα κορόιδα

Γιατί είναι κακό να βγάλει κανά φράγκο από διαφημίσεις ο χρεοκοπημένος ΟΑΣΑ μπας και βάλει λάστιχα στα λεωφορεία (για να μην πω να αλλάξει τα 25χρονα χρέπια)

Και στην τελική, γιατί είναι κακό να βγάλει κανά φράγκο να πάρει μερικούς οδηγούς ακόμα.

Δημοσ.

Υπάρχει καμιά έρευνα για το % που πληρώνει εισιτήριο;

Γιατί εδώ βλέπω κόβουν όλοι, αντίθετα όταν σπανίως μπαίνω όλοι μάλλον έχουν κάρτα απεριοριστων

εμένα με ενοχλεί η παράνοια και η αλητεία μερικών απο κει και πέρα φυλακή για να πάμε μπροστά.

Νομίζω ότι αυτό ήθελα να θίξω, δεν είναι μερικών αλλά όλων.

Ανθρώπων που κατέχουν θέσεις εξουσίας, ανθρώπων που εχουν μόρφωση, που δεν έχουν κοκ.

Έτσι είναι η ελληνική κοινωνία, κοιτάμε το συμφέρον μας και κρίνουμε όλους τους αλλους.

Ακόμα κι εδώ όπως έγραψα όλοι φαίνεται να κόβουν εισιτήριο, παπάρια λεω και είμαι σίγουρος ότι η πλειοψηφία δεν κόβει. Αλλά ξέρει να δείχνει με το δάχτυλο και να κράζει.

 

Τεσπα, εγώ δεν έχω απαίτηση από οδηγούς λεωφορείων να ξέρουν τι είναι το NFC. Προφανώς το συνδικαλιστικο τους απευθύνθηκε κάπου που τους είπαν ότι μπορούνε να στηρίξουνε μέσω κάποιων χαζοερευνων ότι επηρεάζει. Μία στις 1000 θα πάρουν ανθυγιεινό, προσπαθούν για αύξηση πλαγίως,τους κατηγορείς;

 

Το λάθος ειναι των άλλων που δεν ήταν έτοιμοι με όλα τα χαρτιά και τις βεβαιώσεις που θα χρειαζονταν.

  • Like 1
Δημοσ.
Αιώνια ελλαδαρα,να κάνεις τα πάντα για ένα επίδομα που δεν υπάρχει,πραγματικά γιατί τους παίρνουν στα σοβαρά αυτούς τους δυο κυρίους?!Δηλαδή και αυτοί τόσο βλάκες είναι,δεν ξέρουν ότι τα nfc δεν έχουν ακτινοβολία?!

Όχι τίποτα άλλο αλλά αν τους δώσουν επίδομα εμείς οι φορολογουμενοι θα το πληρώνουμε από την τσέπη μας για την μαλακία που κουβαλάνε αυτοί οι δυο.

Ελλάδα,η χώρα του πάμε πίσω και των τεχνοφοβικων ανθρώπων,άντε να πεθάνει όλη αυτή η φουρνιά για εξαιτίας τους με της επιλογές τους εγώ και πολύς κόσμος δεν έχουμε μέλλον πλέον.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ με τους οδηγούς να τα βγάλουν τα μηχανάκια και να είναι ελεύθερα χωρίς εισιτήριο τα λεωφορεία γιατί οι μετακινήσεις πρέπει να είναι ελεύθερες για όλους οπότε το κόμιστρο να το πληρώνει το κράτος και να έχει τη Σωστή συντήρηση Όχι σαν τώρα που πληρώνεις το εισιτήριο και αυτά τα λεφτά δεν γίνονται συντήρηση στα λεωφορεία είναι όλα ρημάδια και σαράβαλα

Ελπίζω να είσαι προετοιμασμένος για επιπλέον φόρους και να μην πιστεύεις ότι μας φτάνουν αυτοί που ήδη πληρώνουμε...

Δημοσ.

Το παιζω στοιχημα οτι σε ολες τις χωρες υπαρχουν αντιστιχες ανησυχιες των εργαζομενων. Δεν βλεπω κατι κακο στην κληση του αρμοδιου επιστημονικου φορεα (δεν ξερω εαν τα πανεπιστημια μας μπορουν να κανουν κατι τετοιο) για να ληξει το θεμα. Εαν βεβαια κανουν ολη αυτη την φασαρια για να τσιμπησουν επιδομα ηλεκτρομαγνητικης ακτινοβολιας ντροπη τους, πιο μεγαλη ντροπη σε οποιον υπογραψει για εξτρα επιδοματα και ακομη μεγαλυτερη ντροπη δικη μας εαν δεν εξεγερθουμε κυριολεκτικα εαν ποτε γινει κατι τετοιο.
Επειδη δεν θελω στην ζωη μου να ειμαι Πρετεντερης (το χειριστο επιθετο που μπορει να προσαψει καποιος σε ανθρωπο κατα την γνωμη μου) ξερει κανεις σε τι συχνοτητα και με ποια ισχυ εκμπεμπουν, εαν ειναι σταθερη η ισχυς η μεταβαλεται αναλογα τον πιο κοντινο δεκτη, ποια ειναι τα ορια απο την ΕΕ, εαν οντως εγιναν μετρησεις κατα την εγκατασταση.
Η ειμαστε και εμεις εδω απλα ενας οχλος;

ΥΓ Δεν ειμαι, δεν θελω και δεν προκειται να γινω ποτε οδηγος λεωφορειου
 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...