Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάτι παρόμια δεν λέγανε όταν βάλανε και τις οθονούλες που λενε σε ποση ωρα ερχετε το λεοφωρειο η μονη φορα που καναν μοκο ηταν οταν τους δωσανε κινητα τηλεφωνα στο χερι

  • Απαντ. 208
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μήπως να βάλουμε σε ισχύ και τον καταγραφέα ταχύτητας να δούμε πόσοι απο εσάς θα πατε σπίτια σας κύριοι "επαγγελματίες" οδηγοί που οι περισσότεροι πηγαίνετε δίχως αυριο...?

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι εξυπνάκιας ήμουνα και εγώ φίλε μου. Προφανώς δεν συμβαίνει σε όλους. Ειδικά οι ταξιτζήδες είναι πιο ανθεκτικοί (...) Αν είχες παιδιά στο σπίτι θα έβαζες και εσύ ένα καλώδιο για να είσαι σίγουρος. Δεν δαιμονοποιούμε την τεχνολογία, απλά όσο μπορούμε να μην το παρακάνουμε.

ρε φίλε τι ειναι αυτά που λες ... σταματα να ενημερώνεσαι από το τηλέραμα και το αστρα και όραμα... αν ζεις σε πολυκατοικια με 15 wifi ανοιχτα ... το καλώδιο θα σε σώσει...; όσο για τους ανθεκτικούς έλληνες ταξιτζηδες ... τι να πω δίκιο θα έχεις... ασε που μπορεί να έχεις και κανενα συγγενη που επέζησε στο Τσερνομπιλ και έγινε αμέσως ταξιτζής

Δημοσ.

Αν διάβαζες Τηλέραμα θα ήξερες για τους ταξιτζήδες και δε θα έκανες τέτοια άκυρα σχόλια..

  • Like 1
Δημοσ.

Αν διάβαζες Τηλέραμα θα ήξερες για τους ταξιτζήδες και δε θα έκανες τέτοια άκυρα σχόλια..

ναι σωστα ... αλλωστε και στο nature εχουν δημοσιευτει μελετες για τους ελληνες ταξιτζήδες ... εσυ και καθε ενας σαν και εσενα απλα δεν εχετε ιδεα γιατι μιλατε 

Δημοσ.

Dr"Neg" νομίζω πως ήρθε η ώρα να δημοσιευθούν οι μελέτες σου επί των ακτινοβολιών, και να το, το Νόμπελ!

Δημοσ.

Απλή λογική είναι. Δεν χρησιμοποιούν ιδιαίτερες συσκευές και εξοπλισμό! Ένα modem έχουν που συνδέεται με το δίκτυο κινητής. Όσο "κακό" τους κάνει το κινητό που έχουν στην τσέπη τους ενώ οδηγούν, τους κάνει και αυτό. 

 

Όχι "όσο". Η ενέργεια πέφτει εκθετικά με την απόσταση, οπότε αν το μόντεμ είναι πάνω από 5-10 εκ. , μιλάμε για μηδαμινή ενέργεια. 

Δημοσ.

Γενικά τα ελγκτικά μηχανήματα είναι βήμα προς την ιδιοτικοποίηση. διότι εξυπηρετούν σκοπούς που θα ενδιέφεραν μία ιδιωτική εταιρία και όχι μία δημόσια επιχείρηση που αποσκοπει στο κοινωνικό συμφέρον. Ιδιαίτερα, αποτέλεσμα της τηλεματικής είναι  , η διευκόλυνση του έργου των ελεγκτών για την καταπολέμηση της "λαθραιπιβάτευσης" (που κυρίως θα κυνηγά ανέργους / άστεγους/  που δεν έχουν 360Ε το χρόνο για μεταφορές), η πλήρης καταγραφή των διαδρομών και δεδομένων των επιβατών , με αποτέλεσμα τη δημιουργία στατιστικών που βοηθούν σε αλλαγές των δρομολογίων ανάλογα με την ζήτηση, αλλά και σε πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις στους σταθμούς/στάσεις, ώστε να αυξήσουν το κέρδος. Επίσης, αντί ο ΟΑΣΑ να αξιοποιήσει τα λεφτά του για την συντήρηση των λεωφορείων και βελτίωση των διαδρομών, πάει και ξοδεύει εκατομμύρια στα νέα αυτά μηχανήματα ελέγχου.

 

Δεν θα μπορώ να μπαίνω τζάμπα, ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ λεφτά υπάρχουν, γιατί ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Δημοσ.

Μπορούμε να το πάρουμε επιτέλους απόφαση ότι δεν θα γίνουμε σοβαρή χώρα ποτέ;

 

Ότι θα ανακαλύπτουμε μια ζωή τον τροχό;

 

Όσο για τους οδηγούς τι σας κάνει εντύπωση;

 

Γελοίοι συνδικάλες είναι που έχουν δικαιώματα για τα πάντα. Αφού δεν έχει βρεθεί ένας να αρχίσει να τους στέλνει σπίτια τους αυτά θα γίνονται μια ζωή.

 

Εξήγησέ μου ένα πράγμα.

Πως γίνεται και συνεχίζουν και δανείζουν αυτό το κράτος χωρίς αυτό να κάνει έστω κάποια βήματα προόδου;

Γιατί όλοι αυτοί που έχουν σχέση με το κράτος αντλούν την υπεροψία τους από την ελαστικότητα αυτή των δανειστών.

Δημοσ.

Πως γίνεται και συνεχίζουν και δανείζουν αυτό το κράτος χωρίς αυτό να κάνει έστω κάποια βήματα προόδου;

 

Για να σκάσει στα χέρια άλλου πολιτικού/τεχνοκράτη, κι όχι στα δικά τους (για τους δανειστές λέω).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...