Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Είμαι 20 χρονών και τα τελευταία 1,5-2 χρόνια ασχολούμαι με το web-design/development. Να πω ότι έχω περάσει από το επίπεδο του beginner, έχω αρχίσει και παίρνω δουλειές και έχω portfolio.

Το θέμα είναι ότι δεν έχω σχετικό πτυχίο, ούτε πρόκειται να έχω γιατί είμαι σε άσχετη πολυτεχνική σχολή και τελευταία σκέφτομαι να ξεκινήσω κάτι σε ιδιωτική. Γνωρίζω ότι σε αυτόν τον τομέα το χαρτί μετράει ελάχιστα, αλλά θα ήθελα να το επιχειρήσω. Άρχισα να το ψάχνω λίγο και κατάλαβα ότι το χαρτί του ΙΕΚ δεν έχει καμία αξία για επαγγελματική αποκατάσταση (αφού για αυτό το θέλω περισσότερο + για την δικτύωση και λιγότερο για τις extra γνώσεις που θα πάρω). Μετά έπεσα στη SAE Athens και είδα οτι προσφέρει SAE Certificate( διαφορετικό του Bachelor) σε 1,5 χρόνο. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει ακριβώς με αυτό το πιστοποιητικό, τί ουσιαστική αναγνωρισιμότητα έχει και αν αξίζει σαν χαρτί, γι'αυτό ζητάω τα φώτα σας όποιος γνωρίζει κάτι σχετικά να με βοηθήσει. Άλλες ενναλλακτικές από αυτό το κολλέγιο υπάρχουν;

Γενικά, όλες οι απόψεις σχετικά με τη σκέψη μου για σπουδές είναι ευπρόσδεκτες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.  :-D

Δημοσ.

Καλησπέρα Juice.

Εγώ αν και έμπειρος έκανα μαθήματα από απόσταση στο ΕΚΠΑ.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος, η πλατφόρμα και οι γνώσεις είναι αρκετά καλές. Επίσης τα εβδομαδιαία τεστ θα σε παρακινούν να μάθεις.

Μπορείς να δεις τα προγράμματα εδώ Link.png Site: https://elearn.elke.uoa.gr/show_programs.php?catID=66

Τα χρήματα που πλήρωσα σαν άνεργος (30% έκπτωση λόγο ανεργίας) είναι 160 ευρώ x 3 ανά δίμηνο.

Τα μαθήματα του νέου κύκλου άρχισαν σήμερα αλλά νομίζω ότι είναι ανοιχτές οι εγγραφές για κάποιο καιρό ακόμα.

Το πτυχίο δεν είναι κάτι το σημαντικό αλλά στο βιογραφικό λέει πολλά.

• Moderators
Δημοσ.

Εγώ αν και έμπειρος

Μπαίνω μια φορά το μήνα και αν στο web development αλλά η επίσκεψη πάντα αξίζει.

• Like 1
Δημοσ.