nimik Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου 2 ώρες πριν, Sadako είπε Εμένα 18/11 ήρθε αυτό: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης για την αίτηση με κωδικό xx-xxxxxx Γενικό Σχόλιο Αξιολόγησης Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος τελικής εκταμίευσης της αίτησής σας και έχουν προκύψει ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις παρακάτω παρατηρήσεις και προχωρήστε άμεσα στην διευθέτηση τους προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος. Στην ΥΔ μελλοντικής χρήσης ακινήτου που αναρτήθηκε δεν έχει δηλωθεί καμία από τις επιλογές. Προκειμένου να ολοκληρωθεί ο έλεγχος κύριας χρήσης κατοικίας, αναρτήστε στην καρτέλα Δικαιολογητικά το Ε1 του χρήστη του ακινήτου για το φορολογικό έτος 2022. Σε περίπτωση που η κύρια χρήση γίνεται από τρίτο πρόσωπο, αναρτήστε στην καρτέλα Δικαιολογητικά (επιπλέον του Ε1 του χρήστη) και το Ε2 του αντίστοιχου φορολογικού έτους του ωφελούμενου που ενοικιάζει ή παραχωρεί δωρεάν το ακίνητο της υπαγωγής. Εννοείται ότι και ΥΔ είχαμε ανεβάσει κανονικά γιατί την βρήκα και έστειλα μάλιστα την ίδια, (μαζί με το Ε1 που ΞΑΝΑέστειλα αφού το είχαμε ήδη ανεβάσει αρχικά), οπότε μετά στις 16/1 ήρθε αυτό: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης για την αίτηση με κωδικό xx-xxxxxx Γενικό Σχόλιο Αξιολόγησης Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος τελικής εκταμίευσης της αίτησής σας και έχουν προκύψει ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τις παρακάτω παρατηρήσεις και προχωρήστε άμεσα στην διευθέτηση τους προκειμένου να ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος. Προκειμένου να ολοκληρωθεί ο έλεγχος κύριας χρήσης κατοικίας, αναρτήστε στην καρτέλα Δικαιολογητικά το Ε1 του χρήστη του ακινήτου για το φορολογικό έτος 2022. Σε περίπτωση που η κύρια χρήση γίνεται από τρίτο πρόσωπο, αναρτήστε στην καρτέλα Δικαιολογητικά (επιπλέον του Ε1 του χρήστη) και το Ε2 του αντίστοιχου φορολογικού έτους του ωφελούμενου που ενοικιάζει ή παραχωρεί δωρεάν το ακίνητο της υπαγωγής. Αν είναι δυνατόν. Έστειλα πάλι το Ε1, και σε άλλη μορφή, αυτό με την σύνοψη που λέει. Το μόνο που δεν έχω στείλει είναι η αρχική δήλωση (όχι η σύνοψη, αυτό που έχει από επάνω). Κάνε πλάκα να μου στείλουν πάλι εκκρεμότητες. Δες τα μέιλ σου αν σου έχουν στείλει κάτι ..μόλις ήρθε σε μένα γιούπι 😀 ..Σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς ο έλεγχος παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών της αίτησής σας. Το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι ΘΕΤΙΚΟ, η αίτηση σας έχει μεταβεί σε κατάσταση «09. Αίτηση προς τελική εκταμίευση - επιτυχής έλεγχος παραστατικών και λοιπών δικαιολογητικών» και μπορείτε να ενημερωθείτε για τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβείτε.
dimitris_sal Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου Στον πατέρα μου ήρθε θετικό αποτέλεσμα ελέγχου κανα μήνα μετά την κάλυψη των εκκρεμοτήτων και μετα απο καμια 15ριά μέρες εγιναν οι τελικές εκταμιεύσεις. Εγω εχω καλύψει τις εκκρεμότητες (αν δεν προκύψουν καινούριες) και ακόμα είμαι σε αναμονή θετικού ελέγχου. Πιστευω οτι η σειρά ελέγχου των αιτήσεων είναι τυχαία γιατι κατέθεσα οτι ζητούσαν μερικές ημέρες μετά τον πατέρα μου αλλα ακόμα περιμένω.
hf77 Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου Περιμένω και εγώ για το εξοικονομώ του 2021. Ακόμα τπτ όμως. Πολύ καθυστέρηση.
apollo_el Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου Στις 3/3/2025 στις 12:22 ΜΜ, meletis_m είπε O Ηλιακός σκέτος Ο Μηχανικός σου το δικαιολόγησε ποτέ αυτό;
meletis_m Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου 59 λεπτά πριν, apollo_el είπε Ο Μηχανικός σου το δικαιολόγησε ποτέ αυτό; Είμαι υπό σκέψη εάν θα προχωρήσω γενικότερα μέσω εξοικονομω . Επειδή είναι παλιά πολυκατοικία 1980 παίζει ρόλο και το υδραυλικό κόστος ( μετατροπές ) . Γραμμες δε υπάρχουν για ηλιακό. Περιμένω και εκτίμηση υδραυλικού για τις μετατροπές και μετά θα παρθεί απόφαση εάν θα προχωρήσω . Εμένα η μόνη λύση θέρμανσης είναι Α/Θ , και είχα σκεφτεί μποιλερ παταριου και Δοχείο αδράνειας για τη Α/Θ 80 λτ (το καθένα ) . Θέλω όσο λιγότερες εργασίες . 2
apollo_el Δημοσ. 4 Μαρτίου Δημοσ. 4 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, meletis_m είπε Είμαι υπό σκέψη εάν θα προχωρήσω γενικότερα μέσω εξοικονομω . Επειδή είναι παλιά πολυκατοικία 1980 παίζει ρόλο και το υδραυλικό κόστος ( μετατροπές ) . Γραμμες δε υπάρχουν για ηλιακό. Περιμένω και εκτίμηση υδραυλικού για τις μετατροπές και μετά θα παρθεί απόφαση εάν θα προχωρήσω . Εμένα η μόνη λύση θέρμανσης είναι Α/Θ , και είχα σκεφτεί μποιλερ παταριου και Δοχείο αδράνειας για τη Α/Θ 80 λτ (το καθένα ) . Θέλω όσο λιγότερες εργασίες . Είμαι μαζί σου. Έτσι σίγουρα αποφεύγεις και τον ηλιακό. Μου έκανε εντύπωση που ο Μηχανικός σου δεν συμπεριέλαβε και την ανακυκλοφορία. Φυσικά και αυτά θα είχαν extra κόστος εγκατάστασης και συντήρησης (π.χ. κυκλοφορητής).
ffts Δημοσ. 6 Μαρτίου Δημοσ. 6 Μαρτίου Quiz για δυνατούς λύτες : Σύμφωνα με τον οδηγό 3.1 Κεντρική οθόνη σταδίου 3 Στην καρτέλα «Πρόταση Παρεμβάσεων», ο Χρήστης καταχωρεί τα στοιχεία των προτεινόμενων παρεμβάσεων και τα Λοιπά στοιχεία. Η καταχώρηση αυτή γίνεται αποκλειστικά από τον Ενεργειακό Επιθεωρητή και πιο συγκεκριμένα από τον Επιθεωρητή ο οποίος έχει εκδώσει το Α’ ΠΕΑ που χρησιμοποιείται στην αίτηση. Τι κάνουμε στην περίπτωση που ο Επιθ/της που τα ανέβασε τότε (ΕΞ-21) είναι κυριολεκτικά εξαφανισμένος ? Πως να αλλάξει το Α-ΠΕΑ ή/και η Πρόταση Παρεμβάσεων, όταν για να γίνει καινούριο χρειάζεται να κάνει ανάκληση ο "εξαφανισμένος" ?
bill987 Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Καλημέρα παίδες, έκανα αίτηση για το εξοικονομώ 2025 και βρίσκομαι στο 2 στάδιο, θέλω να την ακυρώσω λόγω προσωπικών θεμάτων, είναι αυτό εφικτό ???
ffts Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου Προχτές το έκανα εγώ στο ΕΞ-21. Πατάς το ΑΚΥΡΩΣΗ από την πρώτη-πρώτη σελίδα (ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ --> κουτάκι ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ), αλλά στην ουσία ζητάς ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ. Πρέπει να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να ελεγχθεί και να ακυρωθεί οριστικά. Δεν ζητάει να αιτιολογήσεις, ούτε σου στέλνει κάποιο μήνυμα ότι ζητήθηκε ακύρωση. Μόνο στην ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σου δείχνει ΠΡΟΣ ΑΚΥΡΩΣΗ. 1
bill987 Δημοσ. 10 Μαρτίου Δημοσ. 10 Μαρτίου 4 ώρες πριν, ffts είπε Προχτές το έκανα εγώ στο ΕΞ-21. Πατάς το ΑΚΥΡΩΣΗ από την πρώτη-πρώτη σελίδα (ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ --> κουτάκι ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ), αλλά στην ουσία ζητάς ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ. Πρέπει να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να ελεγχθεί και να ακυρωθεί οριστικά. Δεν ζητάει να αιτιολογήσεις, ούτε σου στέλνει κάποιο μήνυμα ότι ζητήθηκε ακύρωση. Μόνο στην ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ σου δείχνει ΠΡΟΣ ΑΚΥΡΩΣΗ. Επειδή είμαι στο 2ο στάδιο δεν υπάρχει κουμπί ακυρώσης, μίλησα μεσω email με την εξυπηρέτηση (άμεσες απαντήσεις!) και μου είπαν ότι αφού είναι σε αυτό το στάδιο δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα, αν την αφήσω έτσι θα θεωρηθεί ως μη γενομένη!!!
_^ThEo^_ Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Καλησπέρα, υπάρχει κάπου διαθέσιμο το μητρώο των προμηθευτών που ασχολούνται με το εξοικονομώ;
nikolakisxt Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου Ειμαι στο σταδιο της εκταμιευσης (Εξοικονομω 2021). Οι κινησεις στην τραπεζα φαινονται απο 20/02. Σημερα 13/03 ακομα δεν εχουν μπει τα λεφτα. Δηλαδη ποσο καταντια 4 χρονια μετα να περιμενουμε να παρουμε τα λεφτα μας πισω? Ειναι καποιος αλλος στο ιδιο σταδιο και περιμενει?
nimik Δημοσ. 13 Μαρτίου Δημοσ. 13 Μαρτίου 3 ώρες πριν, nikolakisxt είπε Ειμαι στο σταδιο της εκταμιευσης (Εξοικονομω 2021). Οι κινησεις στην τραπεζα φαινονται απο 20/02. Σημερα 13/03 ακομα δεν εχουν μπει τα λεφτα. Δηλαδη ποσο καταντια 4 χρονια μετα να περιμενουμε να παρουμε τα λεφτα μας πισω? Ειναι καποιος αλλος στο ιδιο σταδιο και περιμενει? Μήπως να επικοινωνήσεις με το helpdesk ? όταν λες ότι οι κινήσεις φαίνονται στην τράπεζα και δεν έχουν μπει τα λεφτά τι εννοείς ? δεν καταλαβαίνω .. οι προμηθευτές πήραν τα λεφτά τους κι εκκρεμεί το δικό σου ποσό ?
nikolakisxt Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου Στις 13/3/2025 στις 7:37 ΜΜ, nimik είπε Μήπως να επικοινωνήσεις με το helpdesk ? όταν λες ότι οι κινήσεις φαίνονται στην τράπεζα και δεν έχουν μπει τα λεφτά τι εννοείς ? δεν καταλαβαίνω .. οι προμηθευτές πήραν τα λεφτά τους κι εκκρεμεί το δικό σου ποσό ? Πηρα τηλεφωνο αλλα ενα αυτομοτοποιημενο μηνυμα ειπε οτι "ολοι οι εκπροσωποι ειναι απασχολημενοι". Το τηλεφωνο που πηρα ηταν 210329 1291, υπαρχει καποιο αλλο η αυτο ειναι? Ουτε οι προμηθευτες ουτε ο μηχανικος ουτε εγω πηραμε τα λεφτα ακομα, απλα φαινεται το ποσο στις συναλλαγες μου χωρις να εχουν προστεθει το ποσο στον λογαριασμο μου. Πηγα επισης πριν λιγες μερες στο σταδιο 10.
nimik Δημοσ. 15 Μαρτίου Δημοσ. 15 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nikolakisxt είπε Πηρα τηλεφωνο αλλα ενα αυτομοτοποιημενο μηνυμα ειπε οτι "ολοι οι εκπροσωποι ειναι απασχολημενοι". Το τηλεφωνο που πηρα ηταν 210329 1291, υπαρχει καποιο αλλο η αυτο ειναι? Ουτε οι προμηθευτες ουτε ο μηχανικος ουτε εγω πηραμε τα λεφτα ακομα, απλα φαινεται το ποσο στις συναλλαγες μου χωρις να εχουν προστεθει το ποσο στον λογαριασμο μου. Πηγα επισης πριν λιγες μερες στο σταδιο 10. https://exoikonomo2021.gov.gr/welcome Δες έχει κι άλλα κάτω ανά περιφέρεια ,ξανά πάρε την Δευτέρα και περίμενε έως ότου απαντήσει κάποιος ,τον μηχανικό/σύμβουλο σου τον ρώτησες σχετικά ? αυτοί συνήθως ξέρουν εκ πείρας περισσότερα .. Κάποιος άλλος φίλος που τελείωσε με το Εξ.2021 να μας πει ,εγώ είμαι στο 9β έχει δοθεί εντολή στην τράπεζα για εκταμίευση Μήπως να ρωτούσες και την τράπεζα σου ? Όταν έχεις νεότερα πες μας τι έγινε Επεξ/σία 15 Μαρτίου από nimik
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα