kodiek Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Καλησπέρα! Αγόρασα ένα iPad mini 4 απο κατάστημα Πλαισίου στις 23/01/2017 σφραγισμένο κανονικά.Λόγο μιας βλάβης με το 3G/4G το πήγα στο istorm του golden hall οπου εκει αφού έβαλαν τον σειριακό αριθμό της συσκευής είδαν οτι το iPad έχει ενεργοποιηθεί απο τις 18/11/15 και δεν με καλύπτει η εγγύηση ωστόσο έβγαλαν μια φωτοτυπία της απόδειξης και το κράτησαν μήπως το δεχθεί η Apple. Ποια είναι τα δικαιώματα μου απέναντι στο Πλαίσιο και τι θα μπορούσα να κάνω απο εδώ και πέρα??
billiboo Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 μα καλα αυτο το πλαισιο παει απτο κακο στο χειροτερο?ολο ''καλα'' πραγματα ακουω γιαυτο το μαγαζι.
petran91 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Αν δεν στο φτιάξουν στο istorm απλά πας στο πλαίσιο με την απόδειξη σου και ας κόψουν το λαιμό τους. 2
antbyron Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Και να του το φτιάξουν πάλι θα έχει πρόβλημα στο μέλλον αν ξανατύχει κάτι παρόμοιο. Εννοείται ότι πρέπει να πάς στο πλαισιο και να απαιτήσεις καινούριο. Αν δεν δεχθούν, τότε κάνεις καταγγελία στην γγκ όπως σου πρότειναν παραπάνω.
Zenor Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς και αυτό το αποδεικνύει το παραστατικό σου. Το πρόβλημα είναι καθαρά του πλαισίου. Θα βρεις άκρη μην ανησυχείς!
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 αν ήταν σφραγισμένο κανονικά τη ''βρωμιά'' την έκανε ο αντιπρόσωπος. Το πλάισιο δεν εχει καμμια ανάμειξη,τι να κάνουν δλδ ,να ανοιγουν μια μια τις καινουργιες συσκευες για να βλέπουν αν ειναι απο επιστροφες στην αντιπροσωπία; Αν ισχύει το ''σφραγισμένο κανονικά'' ο τίτλος είναι άκυρος . Στο σερβις της apple πρεπει να κάνουν τουμπες για να καλύψουν την λαμογιά τους και οχι να το παιζουν δυσκολοι βγαζοντας αντιγραφο της απόδειξης.
Fulgore Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 2 ερωτησεις 1)Για ποιο λογο εισαι εκτος εγγυησης αφου η apple δινει 2χρονια στα προιοντα της? H infoquest στα κινητα που ειναι υπευθυνη για αυτα αντι της arvato πλεον,γιατι αναγνωριζει κανονικα τα 2χρονια εγγυηση? 2)Ακομα και να μην ισχυει αυτο απο την στιγμη που αγοραστηκε απο Πλαισιο το εν λογω προιον σαν καταναλωτης επρεπε να το πας στον πωλητη που το πηρες και αυτος να το στειλει στο service. Ετσι ειναι η σωστη διαδικασια του rma. Τελος παντων πας στο Πλαισιο και αν οντως ισχυουν ολα οσα αναφερεις και σου αρνηθουν και αυτοι(κατι που φυσικα και δεν θα κανουν)μπορεις να τους πας δικαστικα και να πληρωσουν χοντρο προστιμο. αν ήταν σφραγισμένο κανονικά τη ''βρωμιά'' την έκανε ο αντιπρόσωπος. Το πλάισιο δεν εχει καμμια ανάμειξη,τι να κάνουν δλδ ,να ανοιγουν μια μια τις καινουργιες συσκευες για να βλέπουν αν ειναι απο επιστροφες στην αντιπροσωπία; Αν ισχύει το ''σφραγισμένο κανονικά'' ο τίτλος είναι άκυρος . Στο σερβις της apple πρεπει να κάνουν τουμπες για να καλύψουν την λαμογιά τους και οχι να το παιζουν δυσκολοι βγαζοντας αντιγραφο της απόδειξης. Για την ιστορια ειχα αναφερει πιο παλια οτι στα τελευταια black friday αγορα galaxy s7 απο Πλαισιο με χωρα προορισμου την Σουηδια. Το ιδιο και πριν 2 χρονια με την Wind και τα nexus 6 που ειχε βγαλει σε προσφορα που ειχαν χωρα προορισμου την Δανια. Το λεω αυτο γιατι υποτιθεται οτι οι αλυσιδες φερνουν μονο επισημης εισαγωγης προιοντα και οχι παραεισαγωγης οπως τα σκρουτζομαγαζα. Αρα δεν αποκλειω να φταιει το Πλαισιο σε αυτο. Και να του το φτιάξουν πάλι θα έχει πρόβλημα στο μέλλον αν ξανατύχει κάτι παρόμοιο. Εννοείται ότι πρέπει να πάς στο πλαισιο και να απαιτήσεις καινούριο. Αν δεν δεχθούν, τότε κάνεις καταγγελία στην γγκ όπως σου πρότειναν παραπάνω. Το πραγματικο προβλημα ειναι αυτο δυστηχως. Πρεπει υποχρεωτικα να του δωσουν αλλο Ipad,αλλιως να ζητησει τα χρηματα του πισω. Μπορει να παθει χοντρη ζημια(προστιμο)το Πλαισιο με αυτη την ιστορια. 1
Neg Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 2 ερωτησεις 1)Για ποιο λογο εισαι εκτος εγγυησης αφου η apple δινει 2χρονια στα προιοντα της? H infoquest στα κινητα που ειναι υπευθυνη για αυτα αντι της arvato πλεον,γιατι αναγνωριζει κανονικα τα 2χρονια εγγυηση? 2)Ακομα και να μην ισχυει αυτο απο την στιγμη που αγοραστηκε απο Πλαισιο το εν λογω προιον σαν καταναλωτης επρεπε να το πας στον πωλητη που το πηρες και αυτος να το στειλει στο service. Ετσι ειναι η σωστη διαδικασια του rma. Τελος παντων πας στο Πλαισιο και αν οντως ισχυουν ολα οσα αναφερεις και σου αρνηθουν και αυτοι(κατι που φυσικα και δεν θα κανουν)μπορεις να τους πας δικαστικα και να πληρωσουν χοντρο προστιμο. Για την ιστορια ειχα αναφερει πιο παλια οτι στα τελευταια black friday αγορα galaxy s7 απο Πλαισιο με χωρα προορισμου την Σουηδια. Το ιδιο και πριν 2 χρονια με την Wind και τα nexus 6 που ειχε βγαλει σε προσφορα που ειχαν χωρα προορισμου την Δανια. Το λεω αυτο γιατι υποτιθεται οτι οι αλυσιδες φερνουν μονο επισημης εισαγωγης προιοντα και οχι παραεισαγωγης οπως τα σκρουτζομαγαζα. Αρα δεν αποκλειω να φταιει το Πλαισιο σε αυτο. Το πραγματικο προβλημα ειναι αυτο δυστηχως. Πρεπει υποχρεωτικα να του δωσουν αλλο Ipad,αλλιως να ζητησει τα χρηματα του πισω. Μπορει να παθει χοντρη ζημια(προστιμο)το Πλαισιο με αυτη την ιστορια. Η Apple δίνει 1 χρόνο εκτός αν το κατάστημα θέλει μπορεί καλύψει 2 χρόνια βάση της νομοθεσίας αλλά δεν είναι και υποχρεομένο. Πχ όταν είχα αγοράσει ένα iPad από το Mediamarkt της Γερμανίας μου έδωσαν 2 χρόνια εγγύηση, σε Macbook μόνο 1 γιατί η Apple δεν δίνει παραπάνω αντίθετα όταν παράγγειλα το Macbook Pro από άλλο κατάστημα της Γερμανίας μου έδωσαν 2 χρόνια. 1
Zenor Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Η Apple δίνει 1 χρόνο εκτός αν το κατάστημα θέλει μπορεί καλύψει 2 χρόνια βάση της νομοθεσίας αλλά δεν είναι και υποχρεομένο. Πχ όταν είχα αγοράσει ένα iPad από το Mediamarkt της Γερμανίας μου έδωσαν 2 χρόνια εγγύηση, σε Macbook μόνο 1 γιατί η Apple δεν δίνει παραπάνω αντίθετα όταν παράγγειλα το Macbook Pro από άλλο κατάστημα της Γερμανίας μου έδωσαν 2 χρόνια. Λάθος. Η Apple δίνει 2 χρόνια στην Ελλάδα μιας και υποχρεούται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Δεν έχει καμία σχέση το εκάστοτε κατάστημα. Απλά για τον δεύτερο χρόνο συνήθως γίνεται αίτημα από την αντιπροσωπία στην Apple. Τυπική διαδικασία. 1
flyer Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Σε παρομοια περίπτωση με του ts, μετά από αγορά apple συσκευής, αφου την έκανα registration στην ιστοσελίδα της apple, ανακάλυψα ότι η αναγραφόμενη ημερομηνία τέλους service ήταν διαφορετική από την αντίστοιχη ημερομηνία αγοράς μου γεγονός που υποδήλωνε πως για κάποιο λόγο η apple είχε διαφορετική ημερομηνία αγοράς-ενεργοποίησης της συσκευής μου. Χρησιμοποιώντας κάποιο link της συγκεκριμένης ιστοσελίδας η apple μου ζήτησε να της κάνω upload την αποδειξη αγοράς μου. Μετά από μερικές ημέρες είχε ανανεωθεί η ημερομηνία πέρατος εγγύησης στη σωστή. 1
Sheogorath Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Σε παρομοια περίπτωση με του ts, μετά από αγορά apple συσκευής, αφου την έκανα registration στην ιστοσελίδα της apple, ανακάλυψα ότι η αναγραφόμενη ημερομηνία τέλους service ήταν διαφορετική από την αντίστοιχη ημερομηνία αγοράς μου γεγονός που υποδήλωνε πως για κάποιο λόγο η apple είχε διαφορετική ημερομηνία αγοράς-ενεργοποίησης της συσκευής μου. Χρησιμοποιώντας κάποιο link της συγκεκριμένης ιστοσελίδας η apple μου ζήτησε να της κάνω upload την αποδειξη αγοράς μου. Μετά από μερικές ημέρες είχε ανανεωθεί η ημερομηνία πέρατος εγγύησης στη σωστή. Θα μπορούσες να δώσεις το λινκ που ελέγχουμε την συσκευή?
Damachi Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 πριν 2 χρονια με την Wind και τα nexus 6 που ειχε βγαλει σε προσφορα που ειχαν χωρα προορισμου την Δανια : Μετα απο 3 μηνες που εκανε να αλλαξει DoA καινουργιο με τις ζελατινες ακομα - στο 2ο μηνα με αναγκασαν να κανω καταγγελια οταν μου ελεγαν στο τηλ δε γινεται να το αντικαταστησουμε . Στην επιστολη επισημης απαντησης απο τη wind τελικα ισχυριζονται οτι ουδεποτε ενεργοποιηθηκε το IMEI της συσκευης στο δικτυο τους (η συσκευη αντικατασταθηκε μετα απο πολλα δραματα με το τοπικο wind και εφυγα απο το δικτυο τους) . Αμα εχεις χρονο και διαθεση μαζευε τα χαρτια και τις κινησεις και σκιστους αμα πανε να σου πουλησουν οτι δεν το καλυπτουν.
flyer Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Θα μπορούσες να δώσεις το λινκ που ελέγχουμε την συσκευή? https://checkcoverage.apple.com
haHa Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Λάθος. Η Apple δίνει 2 χρόνια στην Ελλάδα μιας και υποχρεούται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία. Δεν έχει καμία σχέση το εκάστοτε κατάστημα. Απλά για τον δεύτερο χρόνο συνήθως γίνεται αίτημα από την αντιπροσωπία στην Apple. Τυπική διαδικασία. Κανεις λαθος, δεν υποχρεουται απο καμια ευρωπαικη νομοθεσια για 2 χρονια. Για αυτο σε πολλες χωρες της Ευρωπης, η apple δινει 1 χρονο εγγυηση, οπως και πολλες αλλες εταιρειες. Το θετικο ειναι οτι στην Ελλαδα η apple δινει 2 χρονια εγγυηση εστω και ανεπισημα(στο site της μιλαει επισημα για 1 χρονο εγγυηση), τουλαχιστον για τα προιοντα αγορασμενα με αποδειξη. Για αυτα με τιμολογιο ειναι πιο θολα τα πραγματα. Μην μπερδευεις την εγγυηση με τα δικαιωματα καταναλωτων εναντι του πωλητη λογω ελλειψης συνομολογημενων ιδιοτητων/πραγματικων ελαττωματων που υπηρχαν κατα την παραδοση. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα