tsifotis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Το τρολαρισμα του atm ποιο ηταν; Οτι παρουσιασε σφαλμα σε software/hardware; 1
unforgiven Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Το ότι δίνουν οι τράπεζες πλάστα, δίνουν. Αυτό το έχουμε πάθει ή ακούσει όλοι. Αλλά δεν μπορείς να πας μετά στο υποκατάστημα να ζητήσεις τον λόγο και να περιμένεις να δικαιωθείς. Πρώτον, γιατί θα βρεις τον μπελά σου. Δεύτερον, γιατί η τράπεζα δεν πρόκειται ποτέ να το παραδεχτεί. Τρίτον, γιατί δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αποδείξεις πως το πλαστό προέρχεται από την τράπεζα. Αν πληρώσετε τον περιπτερά και μετά από πέντε λεπτά, αφού φύγετε, σας πει πως του δώσατε πλαστό, θα το δεχτείτε; Φυσικά και όχι. Η τράπεζα γιατί να το δεχτεί;
adi32 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Όχι ήταν έξω από σουπερμάρκετ και μου χρέωσε 200+200 € χωρίς να μου τα δώσει. Πηρα τηλ και μου ειπαν οτι αυτες τις μερες υπαρχει μεγαλο προβλημα με πολλους και θα μου επιστραφουν εντος 3 ημερων. Τους ειπα οτι μεσολαβουν αργιες και τα χρειαζομαι αμεσα και την αλλη μερα τα ειχαν βαλει πισω
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Όχι ήταν έξω από σουπερμάρκετ και μου χρέωσε 200+200 € χωρίς να μου τα δώσει. Πηρα τηλ και μου ειπαν οτι αυτες τις μερες υπαρχει μεγαλο προβλημα με πολλους και θα μου επιστραφουν εντος 3 ημερων. Τους ειπα οτι μεσολαβουν αργιες και τα χρειαζομαι αμεσα και την αλλη μερα τα ειχαν βαλει πισω Ε εφόσον έχει βλάβη το μηχάνημα και υπάρχει πρόβλημα με πολλούς πελάτες, φυσικά και η τράπεζα θα βάλει το μηχάνημα σε service mode και θα στείλει κατεπειγόντως την εταιρεία φύλαξης ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη το συντομότερο δυνατόν. Στην περίπτωση όμως που μόνο ένας πελάτης κάνει παράπονο(που μπορεί να τρολάρει κιόλας) η τράπεζα δεν πρόκειται να στείλει την εταιρεία φύλαξης έκτακτα, ότι είναι να γίνει θα γίνει την επόμενη φορά που θα ανεφοδιαστεί το ΑΤΜ, που σημαίνει ότι η όλη ιστορία μπορεί να τραβήξει άνετα 10 ημέρες.
patrickdrd Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 τι να πουνε κι αυτοι που ανατιναζουν ατμ και δεν μπορουν να παρουν ουτε ευρω; http://news.google.com/news/url?sa=t&fd=R&ct2=el_gr&usg=AFQjCNGCngyrUSg2DLJcMyLSrJNTwrn33Q&clid=c3a7d30bb8a4878e06b80cf16b898331&cid=52780514041664&ei=btgvWdLVPJSKzAaYobPQAQ&url=http://news247.gr/eidiseis/koinonia/anatinaksan-atm-kai-den-kataferan-na-paroyn-oute-eyrw.4700581.html
tzelen Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 1) Τα offsite ATM (αυτά δηλαδή που δεν είναι σε τράπεζα, αλλά σε εμπορικά, σουπερμαρκετ κτλ) δεν τροφοδοτούνται καθημερινά, πλην των περιπτώσεων που έχουν μεγάλη κίνηση. (για παράδειγμα, τα ΑΤΜ στα καζίνο τροφοδοτούνται ίσως και πιο συχνά από αυτά που είναι σε καταστήματα τραπεζών, για ευνόητους λόγους) 2) Τα μηχανικά μέρη του ΑΤΜ, προφανώς λόγω κίνησης είναι πιθανό να παρουσιάσουν προσωρινή εμπλοκή ή/και βλάβη. 3) Όπως ορθώς έγραψαν κάποιοι ήδη, κάποια στιγμή θα γίνει καταμέτρηση και θα βρεθεί ότι έχει πλεονασματικό υπόλοιπο. Μετά από cross check των συναλλαγών, θα αντιλογιστεί η χρεωστική κίνηση. Αρκεί να μην είναι παγιδευμένο το μηχάνημα (έχω δει να γίνεται σε σεμινάριο και παίρνει ελάχιστα δευτερόλεπτα) Γενικές συμβουλές: - αποφεύγετε την χρήση offsite ΑΤΜ όσο μπορείτε - αν δεν είναι εφικτό, προτιμήστε μηχανήματα που είναι σε κεντρικά σημεία και ώρες αιχμής - μην βγάζετε μεγάλα ποσά 1
web_assasin Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ωραίος...... Μεταβιβάζεις δηλαδή το πρόβλημά σου σε κάποιον άλλον...... καλωσορισες στην ελληνικη πραγματικοτητα. βρες μας εσυ μια λυση.
adi32 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ε εφόσον έχει βλάβη το μηχάνημα και υπάρχει πρόβλημα με πολλούς πελάτες, φυσικά και η τράπεζα θα βάλει το μηχάνημα σε service mode και θα στείλει κατεπειγόντως την εταιρεία φύλαξης ώστε να αποκατασταθεί η βλάβη το συντομότερο δυνατόν. Στην περίπτωση όμως που μόνο ένας πελάτης κάνει παράπονο(που μπορεί να τρολάρει κιόλας) η τράπεζα δεν πρόκειται να στείλει την εταιρεία φύλαξης έκτακτα, ότι είναι να γίνει θα γίνει την επόμενη φορά που θα ανεφοδιαστεί το ΑΤΜ, που σημαίνει ότι η όλη ιστορία μπορεί να τραβήξει άνετα 10 ημέρες. οχι δεν ηταν βλαβη του μηχανηματος (πηγα να σηκωσω και μεσω εθνικης απο αλλο ΑΤΜ) ηταν βλαβη της eurobank και το προβλημα ηταν και στα ΑΤΜ και σε πληρωμες με POS
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 οχι δεν ηταν βλαβη του μηχανηματος (πηγα να σηκωσω και μεσω εθνικης απο αλλο ΑΤΜ) ηταν βλαβη της eurobank και το προβλημα ηταν και στα ΑΤΜ και σε πληρωμες με POS Αν και δεν βγάζω νόημα από αυτά που μόλις έγραψες, η ουσία είναι πως υπήρξε πρόβλημα με πολλούς, και για αυτό η τράπεζα έτρεξε να διορθώσει το όποιο πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν.
Βασίλης_29 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Αν έχουμε υποψία πλαστού ΔΕΝ το πάμε σε τράπεζα. Αν είναι όντως πλαστό θα χάσουμε όντως την αξία του χαρτονομίσματος γιατί θα το κατάσχουν. Κοιτάμε να το πασάρουμε αλλού (βενζινάδικο, λαική, διόδια κτλ) Και έτσι πρέπει, απ' την στιγμή που είναι πλαστό δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, εκτός αν σκοπεύεις να μεταφέρεις το πρόβλημά σου σε άλλον δίνοντάς το για αγορά προϊόντος και καλά. Για το βενζινάδικο και την λαϊκή απλά γελάω, έχω δει κάτι άτομα με φορητούς ανιχνευτές σαν μπρελόκ να ελέγχουν τα χαρτονομίσματα σε εκείνη την λωρίδα. Για τα διόδια οκ θα έχουνε καλύτερα μηχανήματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις