Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Thanks for the info. Έχω παραγγείλει τον ίδιο αισθητήρα. Σκοπεύεις να δοκιμάσεις σε γυαλί;

Σε γιαλι δεν πρόκειται να δουλέψει ποτέ ο συγκεκριμένος είναι επαγωγικος θα βλέπει το μέταλλο και δεν θα υπολογίζει το τζάμι αν δεν προσέξεις θα σου χαλάσει το μύτη από τα κτυπήματα

  • Απαντ. 7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέσα στον εκτυπωτή είχε έναν μπλε πλαστικό με ένα κόκκινο LEd - το οποίο δεν το έχω δει να ανάβει ποτέ.  Είμαι με το stock firmware.

 

Όχι δεν ανάβει το led ούτε σε εμένα. Αλλά μπορείς να δεις οτι ο αισθητήρας δουλευει απο το μενου. Στο position -> Ζ postition και κατέβασέ το χαμηλά. Σε κάποιο σημείο η ένδειξη στην οθόνη που λέει endstop θα δείξει On. 

 

 

 

Ειδικά με το στοκ firmware δεν κάνει bed leveling σωστά στην ουσία αντικαθιστά τον τερματικό διακόπτη του κάθε του άξονα

 

Το σωστό bed leveling είναι ότι υπολογίζει την απόσταση σε 9 σημεία συνήθως και με της μετρήσεις που πήρε φτιάχνει ένα "τρισδιάστατο" σχέδιο που λέει πχ στο σημείο έχεις απόσταση 0,3μμ, στο σημείο 2 έχεις απόσταση 0,4μμ και πάει λέγοντας έτσι το firmware αναλαμβάνει να ρυθμίσει ανάλογα σε πιο κομμάτι του bed είναι και την απόσταση της μύτης

 

Στο στοκ firmware δεν υπάρχει πρόβλεψη για αυτό και για αυτό ποτέ δεν θα κάνει σωστό leveling (δεν θα υπήρχε λόγος να βάζουν όλοι skynet αν είχε σωστό leveling το στοκ firmware)

 

 

 

Σωστό εν μέρη το παραπάνω. Παρόλα αυτά έχουν και οι δύο τρόποι τα αρνητικά τους και τα θετικά τους. 

 

Με το stock firmware, πράγματι δεν είναι auto το leveling. Απλά σε βοηθάει να ισιώσεις μόνος σου το τραπέζι χρησιμοποιώντας τις βίδες. Το καλό είναι ότι έχεις έλεγχο της διαδικασίας καθώς δεν μπλεκεις με τα ηλεκτρονικά, που εφόσον μιλάμε για φθηνούς αισθητήρες δεν έχουν και την μεγαλύτερη ακρίβεια. Μετά το leveling ο αισθητήρας δεν παίζει ρόλο στην εκτύπωση, χρησιμοποιείτε σαν αντικατάσταση του Z endstop switch.

 

Με το skynet, μπορείς να κάνεις αυτόματο leveling 9 σημείων. Το σύστημα υπολογίζει μόνο του την διαφορά ύψους στα διάφορα σημεία. Δεν βιδώνεις-ξεβιδώνεις τίποτα. Απλά την ώρα που εκτυπώνει, φροντίζει να μετακινεί τον Z άξονα με βάση τις μετρήσεις ώστε να είναι πάντα παράλληλα με το κρεβάτι. Ενα πολύ βασικό μειονέκτημα της διαδικασίας, είναι ότι η μετακίνηση του Z άξονα κατα την διάρκεια εκτύπωσης ενός layer ισοδυναμεί με πολύ θόρυβο και περίεργες εκτυπώσεις. Μην ξεχνάμε ότι ένα απο τα μεγαλύτερα μειονέκτημα του εκτυπωτή, είναι το wooble του Z άξονα λόγω των στραβών rod....

Επεξ/σία από nkarama
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Xθες είχα το πρώτο failure από καλώδια λόγο κραδασμών.. Από τις εκτυπώσεις μέχρι τώρα και λόγο οτι εκτυπώνω από slic3r με honeycomb που κουνάει το y άξονα (hotbed) συνέχεια και άρα δημιουργεί έξτρα κραδασμούς μου έφαγε το καλώδιο ρεύματος (καφέ +) που φεύγει από την πρίζα και βιδώνει στο τροφοδοτικό. Δεν άναβε ο εκτυπωτής και ελέγχοντας τα πάντα αφού πήγα στο καλώδιο ρεύματος με αιφνιδίασε με ένα καλό τσάφ και κόπηκε τελείως. Ευτυχώς δεν είχαμε άλλα γιατί το είχα αφήσει και μόνο του για κανα δίωρο.

 

Οπότε ξανά ξεγύμνωμά, βίδωμα κλπ και περιμένω header από amazon που συνδέω το atx βύσμα του atx τροφοδοτικού μου που έχει από πίσω κανονικό καλώδιο και όχι τις μαλακίες των κινέζων.

Επεξ/σία από trickius
Δημοσ.

Πήρα τζάμι, να βάλω skynet3d ή όχι; (με τον μπλε στοκ αισθητήρα).

 

Στο κατέβασμα του z-axis το δεξί rod "ξύνει" άσχημα (κρίνοντας από το σχετικό θόρυβο).  Στο ανέβασμα δεν το έχει αυτό το πρόβλημα

 

Θα έπρεπε το έδρανο εκτύπωσης να είναι γειωμένο;

Βλέπω ότι με "γαργαλάει" όταν είναι στην πρίζα ο εκτυπωτής.

  • Moderators
Δημοσ.

Για να κοπεί μάλλον το εφαγες αρκετά στο ξεγυμνωμα, για αυτό είναι καλύτερα να μην τα βάζεις έτσι τα καλώδια καλό είναι να βρεις τερματικά

Πήρα τζάμι, να βάλω skynet3d ή όχι; (με τον μπλε στοκ αισθητήρα).

 

Στο κατέβασμα του z-axis το δεξί rod "ξύνει" άσχημα (κρίνοντας από το σχετικό θόρυβο). Στο ανέβασμα δεν το έχει αυτό το πρόβλημα

 

Θα έπρεπε το έδρανο εκτύπωσης να είναι γειωμένο;

Βλέπω ότι με "γαργαλάει" όταν είναι στην πρίζα ο εκτυπωτής.

2 περιπτώσεις είτε λάθος σύνδεση της γείωσης πάνω στο τροφοδοτικό, είτε κακή γείωση του σπίτιου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έδρανο δεν είναι ηλεκτρικά συνδεδεμένο με τη γείωση, δεν είναι συνδεδεμένο ούτε με το -V.

 

Edit: Δοκίμασα τον στοκ αισθητήρα με το γυαλί 4χιλ και δεν καταλαβαίνει το μέταλλο.  Άρα με γυαλί πρέπει να πάω στη λύση με το διακόπτη.  Ο κατασκευαστής του αισθητήρα δίνει 5χιλ και ότι ανάβει το LED με τάση τροφοδοσίας 10 έως 30v.  Η πλακέτα του δίνει 5V !  Άρα πάω για optocoupler.

 

Edit 2: Ακόμα και στα 12V δεν αλλάζει η απόσταση αίσθησης.  Είναι στα 2χιλ.  Απλά στα 12V ανάβει το LED.

 

http://www.electronicaestudio.com/docs/SHT-170.pdf

Το μοντέλο είναι το ROKO SN04-N

Επεξ/σία από papars
Δημοσ.

Ενα πολύ βασικό μειονέκτημα της διαδικασίας, είναι ότι η μετακίνηση του Z άξονα κατα την διάρκεια εκτύπωσης ενός layer ισοδυναμεί με πολύ θόρυβο και περίεργες εκτυπώσεις.

Αν, πριν απ' όλα έχεις κάνει ένα στοιχειώδες manual level, η αντισταθμιστική μετακίνηση του άξονα z απο το σύστημα auto level κατά την εκτύπωση είναι απειροελάχιστη. Εκτός αυτού, η default ρύθμιση του Marlin είναι, η αντιστάθμιση να μειώνεται σε κάθε επόμενο layer και να παύει από ένα ύψος και πάνω.

Δημοσ.

Πρώτη εκτύπωση σε γυαλί με το διακόπτη για το bed leveling. Παιδεύτηκα πάρα πολύ και δεν το κατάφερα.  Πάντα από κάποια πλευρά πήγαινε στραβά. Πιέζοντας να ρυθμίσω κάποια βίδα έφευγε η ρύθμιση των άλλων.

 

Πάντως ο διακόπτης είναι πολύ κακή λύση - έχει μεγάλο εύρος ανοχής.

 

Εσείς που τυπώνετε σε γυαλί με λακ ή UHU το κάνετε;  Πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία του εδράνου σε σχέση με το χαρτί;

 

Υπάρχει εξήγηση γιατί τα rod δεν έχουν άνω στήριξη;

Δημοσ.

Εγώ με γυαλί τυπώνω στους 60c. Δεν έχω δοκιμάσει παραπάνω ή παρακάτω. Με την λακ μια χαρά είναι. Στα πολύ δύσκολα βάζω και uhu αλλά τώρα τελευταία δεν μου έχει χρειαστεί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτη εκτύπωση σήμερα σε γυαλί

Δοκίμασα σε θερμοκρασίες 55~65 και πάντα ξεκόλλαγε

Μόλις ψέκασα λακ, όλα καλά

Επεξ/σία από kakofonixx
Δημοσ.

Αν, πριν απ' όλα έχεις κάνει ένα στοιχειώδες manual level, η αντισταθμιστική μετακίνηση του άξονα z απο το σύστημα auto level κατά την εκτύπωση είναι απειροελάχιστη. Εκτός αυτού, η default ρύθμιση του Marlin είναι, η αντιστάθμιση να μειώνεται σε κάθε επόμενο layer και να παύει από ένα ύψος και πάνω.

Στην δικια μου περιπτωση ειναι απο ελαχιστη εως καθολου η κινηση του ζ αξονα. Τελίκα και με τον αισθητηρα μου συνεβη οτι και με τα ρουλεμαν, ασχοληθηκα τοσο για να το κανω να δουλεψει σωστα που το leveling είναι ηδη πολυ καλο και τελειοποιημενη η διαδικασια που και χωρις αισθητηρα δεν νομιζω να ειχα προβλημα απο εδω και περα :P

Δημοσ.

Αν, πριν απ' όλα έχεις κάνει ένα στοιχειώδες manual level, η αντισταθμιστική μετακίνηση του άξονα z απο το σύστημα auto level κατά την εκτύπωση είναι απειροελάχιστη. Εκτός αυτού, η default ρύθμιση του Marlin είναι, η αντιστάθμιση να μειώνεται σε κάθε επόμενο layer και να παύει από ένα ύψος και πάνω.

 

Εννοείτε χρειάζεται όχι απλά στοιχειώδες, αλλά καλό manual level πριν. Αλλα ακόμα και η απειροελάχιστη είναι αρκετή, αν έχεις θεόστραβα rods που οι περισσότεροι έχουν. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν πιάνουν πουθενά στο πάνω μέρος. Αν έπιαναν θα γινόταν ακόμα χειρότερη η κατάσταση. 

Το εξηγείς λίγο το τελευταίο γιατί εγώ όπως και να το σκεφτώ μου βγαίνει στραβό το μοντέλο. Πως είναι δυνατόν? τυπώνει... μισό layer? πως μπορεί?

  • Moderators
Δημοσ.

Πρώτη εκτύπωση σήμερα σε γυαλί

Δοκίμασα σε θερμοκρασίες 55~65 και πάντα ξεκόλλαγε

Μόλις ψέκασα λακ, όλα καλά

στην εκτυπωση σε γυαλι θελει να περιμενεις κανα 10 λεπτο παραπανω για να ζεσταθει το γυαλι , μπορει ο εκτυπωτης να διαβαζει 65 αλλα το γυαλι θα ειναι πιο κατω

Δημοσ.

Σήμερα πήγα να τυπώσω και η θερμοκρασία του hotend ανεβοκατέβαινε. Ενώ το έβαζα στους 210 έφτανε 180-190 και έπεφτε στους 170 και πάλι. Εν τω μεταξύ μύριζε καμένο πλαστικό. Διαβάζοντας λίγο στο ιντερνετ κατάλαβα πως κάτι παίζει με τα καλώδια που ζεσταίνουν το hotend.

 

Τραβώντας πολύ ελαφρά τα 2 καλώδια που βγαίνουν από το hotend βγήκαν εντελώς! Κατάλαβα τότε πως δεν έπιανε σωστή θερμοκρασία και ζεσταινόταν αρκετά στην προσπάθεια του. Πως δεν πήρα καμια φωτιά! Το ένα καλώδιο έχει ένα μεταλλικό κυλινδράκι στην άκρη. Αυτό νομίζω είναι ο αισθητήρας της θερμοκρασίας. Το ξαναέβαλα στην θέση του. αυτό έχει μια πολύ μικρή μαύρη αλενόβιδα που το κρατάει στην θέση του. Σε κάποια φάση την είχα βρει πάνω στο bed και δεν ήξερα απο που είναι! Τελικά το ξαναβαλα στην θέση του και το έσφιξα και τώρα δείχνει να δουλευει καλά. 

 

απο ότι διάβασα με μια γρήγορη αναζήτηση το skynet firmware έχει και thermal protection δηλαδή με κάποιο τρόπο αποφέυγει να ζεσταθούν υπερβολικά τα εξαρτήματα που ζεσταίνονται. Αν είναι έτσι πρέπει να το βάλουμε όλοι, ανεξάρτητα αν έχουμε bed leveling sensor ή όχι. 

Δημοσ.

Και επανέρχομαι. Το κυλινδράκι τελικά είναι μια αντιστασούλα που ζεσταινει το μεταλλικό κυβάκι από το οποίο βγαίνει το tip. Αφού τύπωσα το προηγούμενο κομμάτι έβαλα να τυπώσω άλλο ένα και δεν ανέβαζε θερμοκρασία το Hotend.Το έβγαλα, το κούνησα και δόυλεψε. Όταν όμως έβαλα να τυπώσω άρχισε να ρίχνει την θερμοκρασία πάλι.  Απο ότι διάβασα λογικά χάλασε αυτή η αντιστασούλα. Δηλαδή αυτο http://www.ebay.com/itm/181938563781?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Σε κάποιο σημείο κάνουν επαφή τα καλώδια, όταν μετακινείται όμως την χάνει και κρυώνει. Ελλάδα είδα το έχουν εδώ διαθέσιμο.

https://www.3dexpert.gr/eshop/el/3d-printer-accessories/anavathmisi-wanhao/wanhao-heating-cartridge-for-i3-v2

Θα παραγγείλω αύριο και λογικά θα δουλέψει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...