ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Έχει βάλει μια εταιρεία σε ενα pc συναδέλφου ένα πρόγραμμα για σχέδια που στέλνουμε στον παντογράφο. Αυτό εγκαταστάθηκε μια χαρα πριν μια βδομάδα . Τώρα πρέπει να πέρασαν κάποιες ενημερώσεις νεες στο kaspersky και το έσβησε. Το έκανα restore από το kaspersky , exlude για να μην υπάρχει πρόβλημα αλλά συνέχεια το σβήνει. Κάτι βρίσκει μέσα σαν malware και προσπαθώ να μιλήσω με την εταιρεία να τους πω να μου στείλουν άλλη έκδοση καθαρή Δεν ειναι το θεμα το kaspersky. καλά κάνει την δουλειά του απλά με παρεξενεύει γιατί δεν κανει exclude το exe
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δύο εκδοχές υπάρχουν, είτε το hash του executable ταιριάζει με αυτό ενός malware (λιγότερο πιθανό), είτε το exe κάνει κάποια καγκουριά στο σύστημα και τρώει άκυρο από το antivirus (πιο πιθανό). Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι τα σύγχρονα antivirus είναι πολύ επιθετικά. Αφού γνωρίζεις την εταιρία δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Την εταιρεία την γνωρίζω και σίγουρα το έχουν και άλλες εταιρείες το πρόγραμμα. Περιμενω να με καλέσουν να δούμε πως μπορώ να το δουλέψω
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Το malware είναι το παρακάτω. Εχω ενημερώσει την εταιρεία για το πρόβλημα. Αυτο που μου είπαν είναι οτι εχουν κανει 50 εγκαταστάσεις του προγραμματος και ειμαστε οι πρώτοι που υπάρχει πρόβλημα. UDS:DangerousObject.Multi.Generic
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Από τη στιγμή που σου πετάει generic error σημαίνει ότι καταρχήν δεν το βρίσκει ως ιό. Άρα παραμένει η θεωρία ότι το πρόγραμμα κάνει κάποια λειτουργία την οποία το antivirus την θεωρεί ύποπτη. Θα σου πρότεινα είτε να αλλάξεις antivirus, είτε να επικοινωνήσεις με το support της Kaspersky. Στείλτους το .exe να το κοιτάξουν. Εναλλακτικά, κόψε το real time scanning.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δεν κατάφερα τίποτα. Έκανα ένα restart το Pc , το πρόγραμμα το οποίο ήταν σε καραντίνα σβήστηκε και δεν μπορώ πλέον να το κάνω restore. Η εταιρεία δεν μου έχει δώσει απάντηση ακόμα.Αυτά προς το παρόν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα