louilouiCK Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) not! 4 cores + 4 threads ειναι ηδη overkill! και με πολυ καλυτερη διαχειριση ενεργειας απο 8 φυσικους πυρηνες Τι "not"? do you know how PCs work? βλέπεις 21%... Όταν βλέπεις benchmark η CPU είναι στο 100% ή κοντά σε αυτό (ΧΩΡΙΣ άλλα threads απο πίσω) με αυτές τις εργασίες απομένει λοιπόν 100%-21% = 79% της συνολικής επεξεργαστικής ισχύος διαθέσιμο για το game= λιγότερα FPS και stuttering ανα σημεία... Επίσης 21% σε CPU με 4 cores (που μετριούνται σαν το 50%+4HT"cores (που επίσης μετριούνται στο taskmanager σαν το άλλο 50% ενώ ειναι λιγότερο στην πράξη) ή με άλλα λόγια σου μένουν 3 πυρήνες για το παιχνίδι + τους 4 λογικούς πυρήνες που αποδίδουν λιγότερο απο τους κανονικούς. Αν λοιπόν είχες τις ίδιες εφαρμογές σε ένα 4 core επεξεργαστή ίδιας αρχιτεκτονικής και συχνότητας τότε θα έγραφε 42% (άρα αμέσως πέφτουμε στο μισό όσο αφορά την διαθέσιμη απόδοση σε παιχνίδια ) ή με άλλα λόγια θα χρησιμοποιούσε σχεδόν τους μισούς πυρήνες δηλαδή δύο.. και θα μένανε μόνο οι άλλοι δύο για το παιχνίδι. Αν απο την άλλη είχες 8core + 8 ΗΤ/SMT cores τότε με τις ίδιες εφαρμογές θα έπεφτες στο 10,5% Θα είχες δηλαδή μπόλικο χώρο ελεύθερο σε πόρους για το παιχνίδι σου. πιο συγκεκριμένα θα είχες 7 ελεύθερους κανονικούς πυρήνες + τους 8 λογικούς. Για να τα ξεχωρίσουμε και να καταλάβουμε και εμείς που δεν ξέρουμε. Τα 2 threads μπορούν να πιάσουν 2 εφαρμογές? Η πάει πυρήνας μια εφαρμογή? Όταν λέμε 16 threads μπορούμε να έχουμε 16 εφαρμογές ανοιχτές και να δουλεύει ο υπολογιστής σαν να μην τρέχει τίποτα? Τα threads είναι χώρος διαθέσιμος για μια σειρά εντολών προς εκτέλεση ανα μονάδα χρόνου. Τα προγράμματα μπορεί να είναι singe thread ή multithreaded single threaded όταν μιλάμε για προγράμματα σημαίνει ότι θα στείλουν την "2η" σειρά εντολών όταν τελειώσει η επεξεργασία της πρώτης. multi threaded προγράμματα σημαίνει ότι δεν περιμένουν να ολοκληρωθεί το thread για να στείλουν άλλο αλλά στέλνουν παράλληλα πολλαπλά threads. Για τους επεξεργαστές single threaded σημαίνει πως κάθε Hz θα επεξεργαστούν 1 μόνο thread ακόμη και ας ειναι μικρότερο απο τον χώρο που έχουν (32 ή 64 bit) multi-threaded θα πει πως μπορούν (αν περισσεύει χώρος) να ζουλήξουν και άλλο thread μέσα σε 1Hz [Edit: Αυτό στην πράξη σημαίνει πως SMT/HT είναι καλύτερο απο το να μην έχεις καθόλου SMT/HT αλλά επίσης physical core >> SMT/HT logical core ουσιαστικά δηλαδή αν έχεις 4+4 δεν έχεις 4+4 αλλά 4+(~ΕΩΣ4) με την έννοια που λέμε ταχύτητα internet ΕΩΣ 24 mbps αλλά εντάξει όχι τόσο τραγικά όσο στην ελλάδα Επίσης σημαίνει ότι πχ αν έχεις 8 πυρήνες και τρέχεις μια singlethreaded εφαρμογή ειναι το ίδιο σαν να έτρεχες την εφαρμογή με έναν επεξεργαστή ίδιας αρχιτεκτονικής και συχνότητας που έχει μόνο έναν πυρήνα γιατι οι άλλοι πάνε χαμένοι (οσο αφορά τις επιδόσεις στην συγκεκριμένη εφαρμογή γιατι όπως είπα και πιο πάνω ακόμη και αν όλες οι εφαρμογές ήταν single threaded επειδή τρέχουμε πολλές παράλληλα αξιοποιούνται οι επιπλέον πυρήνες και δεν πάνε χαμένοι) ] Εφαρμογές μπορείς να έχεις ανοιχτές όσες χωράει η μνήμη ram σου και εφόσον δεν φτάσεις στο 100% του επεξεργαστή σου. Οι εφαρμογές δεν ειναι απαραίτητο να στέλνουν συνέχεια threads με σταθερό ρυθμό και σταθερό όγκο μπορεί να ειναι ανοιχτές πχ και εσύ επειδή δεν κάνεις τιποτα πάνω τους δεν στέλνουν και αυτές κανένα thread . [Edit: Για παράδειγμα δες την πιο πάνω εικόνα ο φίλος με τις εφαρμογές που έχει ανοιχτές χρησιμοποιεί το 53% της Ram του - που μπορούμε να δούμε πως ειναι 16GB άρα χρησιμοποιεί ~ta 8GB - ενώ παράλληλα καταναλώνει το 21% των πόρων του επεξεργαστή του. Μπορεί να ανοίξει λοιπόν άλλες τόσες μιας και τότε η ram θα ήταν στο 103% (ένα μέρος θα γραφόταν στο swap του σκληρού δίσκου που είναι πιο αργό απο ram αλλά υπάρχει μέσα σε άλλα και για να μην κρεμάει το σύστημα όταν "ξεχειλίζει" η ram βέβαια ακριβώς γιαυτό πέφτουν οι επιδόσεις επίσης και το swap δεν είναι άπειρο θεωρητικά πρέπει να είναι όσο και η RAM σου.) και οι πόροι του επεξεργαστή σου θα ήταν στο 42%. Αν λοιπόν ξεχειλίσει λιγο η RAM δεν πειράζει τόσο πέφτει η απόδοση μεν αλλά όχι σε σημείο που θα θες να πετάξεις τον υπολογιστή απο το παράθυρο εκτός αν ξεχειλίσεις και το swap .. Αν φτάσεις τον επεξεργαστή πάνω απο το 100% (που δεν φτάνει πάνω απο το 100% εννοώ αν δημιουργήσεις φόρτο εργασιών τέτοιον ώστε αν τρέχει η CPU στο 100% δεν θα φτάνει για να τις εξυπηρετήσει) τότε τα πράματα πάνε κατα διαόλου το PC θα παγώσει και αν είσαι τυχερός απλά θα κολλάει πάρα πάρα πολύ αλλιώς απλά θα κρεμάσει και θα χρειαστείς restart διατρέχοντας και τον κίνδυνο να έχεις κάνει ζημιά στα αρχεία κάποιου προγράμματος η και στα ίδια τα windows ] Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2017 από louilouiCK 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Odyss3us Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Τι "not"? do you know how PCs work? βλέπεις 21%... Όταν βλέπεις benchmark η CPU είναι στο 100% ή κοντά σε αυτό (ΧΩΡΙΣ άλλα threads απο πίσω) με αυτές τις εργασίες απομένει λοιπόν 100%-21% = 79% της συνολικής επεξεργαστικής ισχύος διαθέσιμο για το game= λιγότερα FPS και stuttering ανα σημεία... Επίσης 21% σε CPU με 4 cores (που μετριούνται σαν το 50%+4HT"cores (που επίσης μετριούνται στο taskmanager σαν το άλλο 50% ενώ ειναι λιγότερο στην πράξη) ή με άλλα λόγια σου μένουν 3 πυρήνες για το παιχνίδι + τους 4 λογικούς πυρήνες που αποδίδουν λιγότερο απο τους κανονικούς. Αν λοιπόν είχες τις ίδιες εφαρμογές σε ένα 4 core επεξεργαστή ίδιας αρχιτεκτονικής και συχνότητας τότε θα έγραφε 42% (άρα αμέσως πέφτουμε στο μισό όσο αφορά την διαθέσιμη απόδοση σε παιχνίδια ) ή με άλλα λόγια θα χρησιμοποιούσε σχεδόν τους μισούς πυρήνες δηλαδή δύο.. και θα μένανε μόνο οι άλλοι δύο για το παιχνίδι. Αν απο την άλλη είχες 8core + 8 ΗΤ/SMT cores τότε με τις ίδιες εφαρμογές θα έπεφτες στο 10,5% Θα είχες δηλαδή μπόλικο χώρο ελεύθερο σε πόρους για το παιχνίδι σου. πιο συγκεκριμένα θα είχες 7 ελεύθερους κανονικούς πυρήνες + τους 8 λογικούς. ενα benchmark στρεσαρει ολους τους πυρηνες ειτε ειναι 4 ειτε 16 θα χτυπανε κοκκινα με 100%load 79% διαθεσιμη ισχυ μοιρασμενη σε 8 πυρηνες θεωρεις οτι ειναι λιγη για οποιοδηποτε παιχνιδι; δε χρειαζεται η παιρετερω θεωρητικη αναλυση, στην πραξη πριν τον i7 ειχα 2 i5 2500k και πριν απο αυτους ειχα 2 core 2duo e8500 που μοιραζαν τη δουλεια σε 3 οθονες που σημερα την κανει ανετα μονο ενας i7 μεχρι στιγμης εδω και 2μισι χρονια σε αντιθεση με πριν, σε κανενα σεναριο δε γεμιζει ο επεξεργαστης ωστε να δημιουργει υπονοιες stuttering οσες συνεχομενες ημερες και με οσα προγραμματα κι αν παραμενει ανοιχτος χωρις restart και μιλαμε σε επιφανεια εργασιας 3440x1440 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
strawman Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 μεχρι στιγμης εδω και 2μισι χρονια σε αντιθεση με πριν, σε κανενα σεναριο δε γεμιζει ο επεξεργαστης ωστε να δημιουργει υπονοιες stuttering οσες συνεχομενες ημερες και με οσα προγραμματα κι αν παραμενει ανοιχτος χωρις restart και μιλαμε σε επιφανεια εργασιας 3440x1440 Ψεμματα. Εγω με τον επεξεργαστη σου το καταφερα σε 5 λεπτα χρησης, και εσυ σε 2.5 χρονια δεν το καταφερες? Στη μια οθονη the division και στην αλλη video youtube. Το stutter παει συννεφο. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Odyss3us Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Ψεμματα. Εγω με τον επεξεργαστη σου το καταφερα σε 5 λεπτα χρησης, και εσυ σε 2.5 χρονια δεν το καταφερες? Στη μια οθονη the division και στην αλλη video youtube. Το stutter παει συννεφο. επιμενεις οτι ειναι θεμα επεξεργαστη κι οχι καρτας γραφικων κανε λοιπον το εξης απλο: τρεξε το prime και αφου δεις τον επεξεργαστη στο 100% full load ανοιξε παραλληλα οχι 1 αλλα 4 διαφορετικα youtube video σε fullhd απο firefox/chrome/opera/edge guess what 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aris1986 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2017 guess what Μπήκα μόνο να γράψω για αυτο εικονιδιακι. Χαχαχα μου έφτιαξε την διάθεση. Να σαι καλα βραδιάτικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
louilouiCK Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 ενα benchmark στρεσαρει ολους τους πυρηνες ειτε ειναι 4 ειτε 16 θα χτυπανε κοκκινα με 100%load 79% διαθεσιμη ισχυ μοιρασμενη σε 8 πυρηνες θεωρεις οτι ειναι λιγη για οποιοδηποτε παιχνιδι; δε χρειαζεται η παιρετερω θεωρητικη αναλυση, στην πραξη πριν τον i7 ειχα 2 i5 2500k και πριν απο αυτους ειχα 2 core 2duo e8500 που μοιραζαν τη δουλεια σε 3 οθονες που σημερα την κανει ανετα μονο ενας i7 μεχρι στιγμης εδω και 2μισι χρονια σε αντιθεση με πριν, σε κανενα σεναριο δε γεμιζει ο επεξεργαστης ωστε να δημιουργει υπονοιες stuttering οσες συνεχομενες ημερες και με οσα προγραμματα κι αν παραμενει ανοιχτος χωρις restart και μιλαμε σε επιφανεια εργασιας 3440x1440 άλλο benchmark άλλο stresstest εγώ μιλάω πχ για το benchmark παιχνιδιών Πχ παίρνοντας το witcher 3 https://www.youtube.com/watch?v=QBCRjNYd9js αν το σταματήσεις σε τυχαίο σημείο (εγώ το σταμάτησα στο 1:36) θα δεις πως core1 28% core2 20% core3 50% core4 17% core5 41% core6 19% core7 33% core8 19% core9 41% core10 16% core11 34% core12 16% Απο εδώ βγαίνουν δύο συμπεράσματα συμπέρασμα 1) Οι 6+6 πυρήνες CPU χρησιμοποιούνται στο 28% της συνολικής ισχύος της (αυτό το νούμερο θα έβγαζε το task manager) και άρα έχει την άνεση να τρέξει πολλά πράγματα ακόμη 2) αν μια CPU ίδιας αρχιτεκτονικής ίδιου clock speed(που μερικές 100άδες MHz παραπάνω δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα αλλά επηρεάζουν) αλλά με 4 πυρήνες τότε η συνολική ισχύ που θα χρησιμοποιούσε το παιχνίδι (θεωρώντας πως είμαστε στο ίδιο σημείο του παιχνιδιού με ίδιο κατα τα άλλα hardware και settings ) θα ήταν ~85% δηλαδή θα περίσσευε μόνο 15% για όλες τις υπόλοιπες διεργασίες. (υπόψιν το 21% χρήσης του screenshot του φίλου πιο πάνω ειναι σε 4+4 CPU που μεταφράζεται σε 42% χρήσης σε σκετο 4 core υπολογιστή) Επίσης καλό ειναι να πούμε ότι τρέχει το απο πάνω σε 1080p με μια GTX 1060 ανάλυση με ultra γραφικά και πως η φάση που το σταμάτησα δεν ήταν απαιτητική αν έτρεχε μια μεγαλύτερη κάρτα (που θα έφτυνε πολλά περισσότερα FPS και άρα η CPU θα είχε λίγο παραπάνω φόρτο μονο απο γιαυτό τον λόγο -σαν ένας καρβουνάς που για να γκαζώσει το πλοίο πρέπει να ρίχνει πιο γρήγορα κάρβουνο- ) σε μεγαλύτερη ανάλυση σε απαιτητική σκηνή η χρήση της CPU θα ανέβαινε κατακόρυφα.. να και ένα άλλο (το σταμάτησα στο 1:51) επίσης παρατηρήστε πως για την πιο γρήγορη κάρτα χρησιμοποιείται πιο πολύ ο επεξεργαστής (αυτός είναι ο λόγος που λέμε πως υπάρχει bottleneck αν συνδυάσουμε καλή κάρτα με μάπα επεξεργαστή) για το σύστημα με την GTX 1080 η CPU: https://www.youtube.com/watch?v=GgDFdeMzT-k core1 80% core2 70% core3 70% core4 67% core5 83% core6 69% core7 73% core8 69% δηλαδή συνολικά 73% της ισχύος του i7 6700 χρησιμοποιείται μονο απο τα σκέτα windows (φρέσκο φορμάτ) μαζί με το παιχνίδι. και υπόψιν στο συγκεκριμένο bench o 6700 έχει OC στα 4.6 GHz όπως γράφει στην περιγραφή του βίντεο. Επισης υπόψιν πως η συνολική χρήση των 4+4 cores ξεπερνάει κατα σημεία και το 80%! βέβαια σε κάποια άλλα σημεία ειδικά σε cutscenes ("βίντεο" σχετικά με το σενάριο) πέφτει στο ~30-40% αλλά δεν μας νοιάζει αυτό γιατι εδώ συζητάμε το αν επηρεάζει αρνητικά ο διαθέσιμος "χώρος" για threads ή αν δεν επηρεάζει καθόλου και άρα με έναν 4core θα είχαμε framedrops ή jitter ή και τα δύο μαζί... Και αυτός είναι ο λόγος που πχ ο ryzen 7 1700 έσκισε τον q7700 στην DotA 2 ενώ παράλληλα γινόταν και streaming. H DotA σκέτη ποτέ δεν θα έτρωγε το 100% όλων των πυρήνων του ι7 7700 αυτό δεν σημαίνει πως αν τρέχεις και άλλα προγράμματα (όπως αυτο για το twitch) δεν θα χρειαστείς επιπλέον ισχύ. https://www.youtube.com/watch?v=3rUndzpdo1I (βάλτε το στο 7:36 για να δείτε αυτό που λέω) και για να μην βιαστεί κάποιος να πει πως υποστηρίζω amd για τον ίδιο λόγο πιστεύω πως σε τέτοιες χρήσεις και ο 6+6 Inteλ ι7 6800k θα ξέσκιζε τον ι7 7700κ Και επειδή το είδα γραμμένο (σε quote που η πηγή σβήστηκε ή επεξεργάστηκε και δεν βρίσκω το post) για το αν ειναι φυσιολογικό να έχεις browser με 20 tabs όταν παίζεις κτλ κτλ και η απάντηση μου ειναι: ναι είναι.. τώρα την στιγμή που μιλάω έχω χαλαρά 50 tabs πολλές φορές (επειδή έχω δύο οθόνες) μπορεί να παίζω μια ταινία ή σειρά ή ειδήσεις κτλ ενώ παίζω ένα game casually όσοι παίζουν MMOs είμαι βέβαιος πως έχουν τρεξει και άλλα προγράμματα όπως ventrilo κτλ και πως ειδικά σε quest εναλλάσσουν σχετικά γρήγορα την προβολή στην οθόνη απο το game στον broswer για να googlάρουν κάτι κτλ ή να έχουν ανοιχτό skypoe video κλήση με την μπαφερού του party για ευνόητους λόγους και σίγουρα θα παίζουν και μουσική μέσα απο κάποιο media player ή το ακόμη πιο απαιτητικό επεξεργαστικά μέσα απο playlist στο youtube... και αυτό ειναι απλά μερικά σενάρια όχι όλες οι περιπτώσεις. guess what Μy guess is that prime has very low priority and uses only the ALU of a CPU core since it only calculates prime numbers Με πιο απλά λόγια ειναι γραμμένο έτσι το πρόγραμμα ώστε όταν τρέχεις κάτι άλλο εσύ τότε αυτό που θα συμβεί ειναι να αργοπορήσει το prime και όχι το άλλο πρόγραμμα βέβαια προγράμματα που επίσης χρησιμοποιούν τα ALU μιας cpu κολλάνε και αυτά πχ photoshop, είναι απλά φτιαγμένο για να χρησιμοποιεί όλους τους διαθέσιμους πόρους όχι για να κολλήσει το PC σου αλλιώς εκατομύρια νουμπάδες θα καίγανε τα PC τους και θα την κλείνανε την εταιρία... ενα benchmark στρεσαρει ολους τους πυρηνες ειτε ειναι 4 ειτε 16 θα χτυπανε κοκκινα με 100%load 79% διαθεσιμη ισχυ μοιρασμενη σε 8 πυρηνες θεωρεις οτι ειναι λιγη για οποιοδηποτε παιχνιδι; δε χρειαζεται η παιρετερω θεωρητικη αναλυση, στην πραξη πριν τον i7 ειχα 2 i5 2500k και πριν απο αυτους ειχα 2 core 2duo e8500 που μοιραζαν τη δουλεια σε 3 οθονες που σημερα την κανει ανετα μονο ενας i7 μεχρι στιγμης εδω και 2μισι χρονια σε αντιθεση με πριν, σε κανενα σεναριο δε γεμιζει ο επεξεργαστης ωστε να δημιουργει υπονοιες stuttering οσες συνεχομενες ημερες και με οσα προγραμματα κι αν παραμενει ανοιχτος χωρις restart και μιλαμε σε επιφανεια εργασιας 3440x1440 Επίσης πριν που απάντησα με το μακρινάρι είχα διαβάσει μονο την πρώτη γραμμή... λες ότι ναναι δεν μπορείς να έχεις 2 ι5 2500κ ούτε 2 core 2 duo... Για διπλούς επεξεργαστές απλά πάς σε XEON... άρα βρήκαμε 1ο ψέμα... Δεύτερο ψέμα ειναι το άλλο που βρήκε ο φίλος που έχει ιδιο CPU με το δικό σου (φαντάζομαι i5) Τρίτον εσύ μπορεί να παίζεις πασιέτζα και γιαυτό να μην παρατήρησες stuttering στις 3 οθόνες... (αν και απο το είχα δύο ι5 σε ένα PC με 3 οθόνες φαίνεται πως απλά δημιούργησες ένα φανταστικό σενάριο με το μυαλό σου επειδή απλά στο single CPU πραγματικό PC σου έτρεξες το prime και δεν κολλούσε και είπες να τα φουσκώσεις λίγο τώρα που ανακάλυψες την αμερική) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Odyss3us Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 οι 6+6 πυρήνες CPU χρησιμοποιούνται στο 28% της συνολικής ισχύος αλλά με 4 πυρήνες τότε η συνολική ισχύ που θα χρησιμοποιούσε το παιχνίδι θα ήταν ~85% σε 4+4 CPU που μεταφράζεται σε 42% χρήσης χαιρομαι που με επιβεβαιωνεις οτι δηλαδη οτιδηποτε πανω απο 8 πυρηνες ειναι overkill core1 80% core2 70% core3 70% core4 67% core5 83% core6 69% core7 73% core8 69% δηλαδή συνολικά 73% της ισχύος του i7 6700 μιλαμε για benchmark που στρεσαρει σε extreme καταστασεις το hardware και ειναι ζητημα να συμβει για δευτερελεπτα σε πραγματικες συνθηκες και παρολαυτα δε ξεπερναει πανω 75%χρηση μεσο ορο, ξαναχαιρομαι που με ξαναεπιβεβαιωνεις -και ξαναμπραβο σου- για οτιδηποτε δηλαδη πανω απο 8 πυρηνες ειναι overkill Μy guess is that prime has very low priority and uses only the ALU of a CPU core since it only calculates prime numbers Με πιο απλά λόγια ειναι γραμμένο έτσι το πρόγραμμα ώστε όταν τρέχεις κάτι άλλο εσύ τότε αυτό που θα συμβεί ειναι να αργοπορήσει το prime και όχι το άλλο πρόγραμμα βέβαια προγράμματα που επίσης χρησιμοποιούν τα ALU μιας cpu κολλάνε και αυτά πχ photoshop, είναι απλά φτιαγμένο για να χρησιμοποιεί όλους τους διαθέσιμους πόρους όχι για να κολλήσει το PC σου αλλιώς εκατομύρια νουμπάδες θα καίγανε τα PC τους και θα την κλείνανε την εταιρία... Τρίτον εσύ μπορεί να παίζεις πασιέτζα και γιαυτό να μην παρατήρησες stuttering στις 3 οθόνες... (αν και απο το είχα δύο ι5 σε ένα PC με 3 οθόνες φαίνεται πως απλά δημιούργησες ένα φανταστικό σενάριο με το μυαλό σου επειδή απλά στο single CPU πραγματικό PC σου έτρεξες το prime και δεν κολλούσε και είπες να τα φουσκώσεις λίγο τώρα που ανακάλυψες την αμερική) ηδη απεδειξα οτι το εν λογω video stuttering ειναι gpu οχι cpu based, ελαχιστα απο software και hardware αν ηξερες θα το καταλαβαινες κι ο ιδιος και χωρις αποδειξη ! το prime ασχετιδη που μου κανεις copy/paste απο google search ειναι το νο1 Overclock tool που εξακριβωνει τη σταθεροτητα του συστηματος εδω και πανω πανω μια δεκαετια απο τους απανταχου overclockers παγκοσμιως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
louilouiCK Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 ρε φίλε είσαι απλά άσχετος μην πας να την πέσεις στον άλλον και ειδικά με ειρωνεία αν είσαι άσχετος πραγματικά απλά χειροτερεύεις την θέση σου. δεν σου φτάνει που βγήκες ψευτάκος (και άσχετος) δηλώνοντας πως είχες dual i5 kai core2 ? χαιρομαι που με επιβεβαιωνεις οτι δηλαδη οτιδηποτε πανω απο 8 πυρηνες ειναι overkill Αν εσύ κατάλαβες αυτό τότε δικό σου πρόβλημα το σημείο που έγραψες αυτά τα κόκκινα γράμματα στο quote το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αν είχες εναν 4core ι5 και έτρεχες τις ίδιες εφαρμογές που στον 6700 χρησιμοποιούσαν 21% και παράλληλα έπαιζες το wintcher με τα ίδια settings η συνολική κατανάλωση θα ήταν 85%+42% = 127% δηλαδή 27% παραπάνω απο όσο αντέχουν τα 4core του ι5 και άρα ή θα πετούσε καμια μπλε οθόνη ή θα κόλλαγε άπειρα τεσπα το μόνο σίγουρο ειναι πως δεν θα είχες smooth game experience. μιλαμε για benchmark που στρεσαρει σε extreme καταστασεις το hardware και ειναι ζητημα να συμβει για δευτερελεπτα σε πραγματικες συνθηκες και παρολαυτα δε ξεπερναει πανω 75%χρηση μεσο ορο, ξαναχαιρομαι που με ξαναεπιβεβαιωνεις -και ξαναμπραβο σου- για οτιδηποτε δηλαδη πανω απο 8 πυρηνες ειναι overkill Ελπίζω να είσαι παιδάκι πραγματικά ούτε απλή αριθμητική δεν μπορείς να καταλάβεις... μόλις τώρα βλέπεις 75% χρήσης των 8 λογικών πυρήνων της CPU με σκέτο το bench να τρέχει.. Αυτό σημαίνει ότι ακριβώς στο ίδιο σενάριο (για να διατηρηθεί το ίδιο framerate) θα έπρεπε η 4πύρηνη CPU να τρέχει στο 150% και επειδή δεν μπορεί να τρέξει παραπάνω απο 100% θα είχες πρόβλημα (γιαυτό θα πέφτανε τα FPS ) και η όλη ιστορία ξεκινάει απο το ότι δεν παίζεις σκέτο το παιχνίδι οπότε ναι σου μένει μόνο 25% για όλες τις υπόλοιπες διεργασίες άρα για ποιο overkill μιλάς; και αυτό κατα μέσο όρο γιατι πχ αν σε κάποιο διάστημα ανεβεί στο 90% θα έχεις θέμα γιατι τότε μένει μονο 10% ελεύθερο για τις υπόλοιπες διεργασίες. Πχ με τον task manger του screenshot πιο πάνω θα έφτανες 75%+21% = 96% και αν έφτανε στο 90% θα πήγαινες 90%+21%= 111% και γιαυτό θα είχες framedrops!!! (όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στο βίντεο με τον linus όπου κολλάει μια απλή DotA στον ι7 7700 απλά επειδή τρέχεις πρόγραμμα OBS για streaming στο twich) ηδη απεδειξα οτι το εν λογω video stuttering ειναι gpu οχι cpu based, ελαχιστα απο software και hardware αν ηξερες θα το καταλαβαινες κι ο ιδιος και χωρις αποδειξη ! ε είσαι κορυφαίος περιμένω έναν φίλο μου να έρθει θα του δείξω αυτό που γράφεις απλά για να γελάσουμε μαζί όντως ξέρω ελάχιστα απο τα DUAL I5 και DUAL core2 συστήματα που τρέχεις εσύ στην φαντασία σου (me ECC octachannel memory να υποθέσω rambus ) ... αλλά απο το πραγματικό hardware που βρίσκεις στον πραγματικό κόσμο έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία το prime ασχετιδη που μου κανεις copy/paste απο wikipedia ειναι το νο1 Overclock tool που εξακριβωνει τη σταθεροτητα του συστηματος εδω και πανω πανω μια δεκαετια απο τους απανταχου overclockers παγκοσμιως To prime άσχετε χρησιμοποιείται σαν stresstest και δεν ειναι overclocking tool... το rivatuner είναι ενα overclocking tool ας πούμε.. δεν ξέρεις και την διαφορά στις βασικές έννοιες τρομάρα σου... Επίσης η βασική του δουλειά (και ο λόγος της δημιουργίας του ) ειναι για το GIMPS (Great Internet Mersenne Prime Search) για αυτό αναπτύχθηκε. Αλλά επειδή χρησιμοποιεί κατα κόρων τα ALU ενός επεξεργαστή είναι χρήσιμο στο να τεστάρεις την σταθερότητα του συστήματος σου μετα απο κάποιο OC ας πούμε Αλλά φυσικά έχει low affinity και χρησιμοποιεί μόνο διαθέσιμους πόρους τα απολύτως βασικά να ήξερες απο hardware θα καταλάβαινες ότι η βλακεία που πέταξες δεν γίνεται να ίσχύει (δηλαδή ανοίγεις όλους τους workers του prime και βλέπεις και 4 youtube και τιποτα δεν κολλάει άρα μπορούν να τρέχουν τα πάντα στο 100% και ας ειναι η cpu στο 100%) είναι απλό αν ξεπεράσεις το 100% μιας CPU τότε αυτή κολλάει τόσο απλό και ξάστερο δεν γίνεται να έχει "έξτρα" δύναμη... μέχρι το 100% φτάνει. οπότε για να μην κολλάει κάτι σε αυτά που κάνεις (στην περίπτωση μας το youtube) πάει να πει ότι κάτι άλλο δουλεύει πιο αργά = το prime με άλλα λόγια αν θες 10 δευτερόλεπτα για να βρεις Χ πρώτους χωρίς να έχεις ανοιχτά youtube θες τώρα 20 δευτερόλεπτα με ανοιχτά τα tabs στο youtube και αυτό γιατι το prime μειώνει την κατανάλωση της ισχύς προκειμένου να εξυπηρετηθεί το άλλο πρόγραμμα (αυτό σημαίνει low priority) Δεν γίνεται να έχεις και την πιτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο απλή λογική να είχες θα ένιωθες.. Αυτό το τελευταίο σου ποστ ήταν τόσο λάθος επιλογή... που δεν περιγράφεται.. σαν να είσαι αγράμματος και να πας να μιλήσεις για Καβάφη.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Odyss3us Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 ρε φίλε είσαι απλά άσχετος μην πας να την πέσεις στον άλλον και ειδικά με ειρωνεία αν είσαι άσχετος πραγματικά απλά χειροτερεύεις την θέση σου. δεν σου φτάνει που βγήκες ψευτάκος (και άσχετος) δηλώνοντας πως είχες dual i5 kai core2 ? τωρα μου θυμιζεις τα πιτσιρικια που την επεφταν στον Ν.Δημου στο RAM Αν εσύ κατάλαβες αυτό τότε δικό σου πρόβλημα το σημείο που έγραψες αυτά τα κόκκινα γράμματα στο quote το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αν είχες εναν 4core ι5 και έτρεχες τις ίδιες εφαρμογές που στον 6700 χρησιμοποιούσαν 21% και παράλληλα έπαιζες το wintcher με τα ίδια settings η συνολική κατανάλωση θα ήταν 85%+42% = 127% δηλαδή 27% παραπάνω απο όσο αντέχουν τα 4core του ι5 και άρα ή θα πετούσε καμια μπλε οθόνη ή θα κόλλαγε άπειρα τεσπα το μόνο σίγουρο ειναι πως δεν θα είχες smooth game experience. Ελπίζω να είσαι παιδάκι πραγματικά ούτε απλή αριθμητική δεν μπορείς να καταλάβεις... μόλις τώρα βλέπεις 75% χρήσης των 8 λογικών πυρήνων της CPU με σκέτο το bench να τρέχει.. Αυτό σημαίνει ότι ακριβώς στο ίδιο σενάριο (για να διατηρηθεί το ίδιο framerate) θα έπρεπε η 4πύρηνη CPU να τρέχει στο 150% και επειδή δεν μπορεί να τρέξει παραπάνω απο 100% θα είχες πρόβλημα (γιαυτό θα πέφτανε τα FPS ) και η όλη ιστορία ξεκινάει απο το ότι δεν παίζεις σκέτο το παιχνίδι οπότε ναι σου μένει μόνο 25% για όλες τις υπόλοιπες διεργασίες άρα για ποιο overkill μιλάς; και αυτό κατα μέσο όρο γιατι πχ αν σε κάποιο διάστημα ανεβεί στο 90% θα έχεις θέμα γιατι τότε μένει μονο 10% ελεύθερο για τις υπόλοιπες διεργασίες. Πχ με τον task manger του screenshot πιο πάνω θα έφτανες 75%+21% = 96% και αν έφτανε στο 90% θα πήγαινες 90%+21%= 111% και γιαυτό θα είχες framedrops!!! (όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στο βίντεο με τον linus όπου κολλάει μια απλή DotA στον ι7 7700 απλά επειδή τρέχεις πρόγραμμα OBS για streaming στο twich) αγορι μου καπου το χανεις, δεν επιχειρηματολογω εναντι ενος i5 αλλα επιμενω να λεω οτι ειτε ενας 8πυρηνος ειτε 4+4 ειναι υπεραρκετος και οτιδηποτε παραπανω ειναι overkill το video του linus που παρεθεσες ειναι απο το kiosk της amd απο το launch event η οποια ειναι γνωστο οτι ειχε στησει τα μηχανηματα για να βγαλουν τα αποτελεσματα οπως τη συνεφεραν, στη πορεια ο Linus εχει κανει δικα του συγκριτικα video κι εχει βγαλει πολυ πιο αναλυτικα και διαφορετικα συμπερασματα απο τη προμο-μπουρδα που παρεθεσες, ψαξτο! ε είσαι κορυφαίος περιμένω έναν φίλο μου να έρθει θα του δείξω αυτό που γράφεις απλά για να γελάσουμε μαζί όντως ξέρω ελάχιστα απο τα DUAL I5 και DUAL core2 συστήματα που τρέχεις εσύ στην φαντασία σου (me ECC octachannel memory να υποθέσω rambus ) ... αλλά απο το πραγματικό hardware που βρίσκεις στον πραγματικό κόσμο έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία To prime άσχετε χρησιμοποιείται σαν stresstest και δεν ειναι overclocking tool... το rivatuner είναι ενα overclocking tool ας πούμε.. δεν ξέρεις και την διαφορά στις βασικές έννοιες τρομάρα σου... Επίσης η βασική του δουλειά (και ο λόγος της δημιουργίας του ) ειναι για το GIMPS (Great Internet Mersenne Prime Search) για αυτό αναπτύχθηκε. Αλλά επειδή χρησιμοποιεί κατα κόρων τα ALU ενός επεξεργαστή είναι χρήσιμο στο να τεστάρεις την σταθερότητα του συστήματος σου μετα απο κάποιο OC ας πούμε Αλλά φυσικά έχει low affinity και χρησιμοποιεί μόνο διαθέσιμους πόρους τα απολύτως βασικά να ήξερες απο hardware θα καταλάβαινες ότι η βλακεία που πέταξες δεν γίνεται να ίσχύει (δηλαδή ανοίγεις όλους τους workers του prime και βλέπεις και 4 youtube και τιποτα δεν κολλάει άρα μπορούν να τρέχουν τα πάντα στο 100% και ας ειναι η cpu στο 100%) είναι απλό αν ξεπεράσεις το 100% μιας CPU τότε αυτή κολλάει τόσο απλό και ξάστερο δεν γίνεται να έχει "έξτρα" δύναμη... μέχρι το 100% φτάνει. οπότε για να μην κολλάει κάτι σε αυτά που κάνεις (στην περίπτωση μας το youtube) πάει να πει ότι κάτι άλλο δουλεύει πιο αργά = το prime με άλλα λόγια αν θες 10 δευτερόλεπτα για να βρεις Χ πρώτους χωρίς να έχεις ανοιχτά youtube θες τώρα 20 δευτερόλεπτα με ανοιχτά τα tabs στο youtube και αυτό γιατι το prime μειώνει την κατανάλωση της ισχύς προκειμένου να εξυπηρετηθεί το άλλο πρόγραμμα (αυτό σημαίνει low priority) Δεν γίνεται να έχεις και την πιτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο απλή λογική να είχες θα ένιωθες.. Αυτό το τελευταίο σου ποστ ήταν τόσο λάθος επιλογή... που δεν περιγράφεται.. σαν να είσαι αγράμματος και να πας να μιλήσεις για Καβάφη.. τωρα θα παιζουμε με τις λεξεις περι του τι ειναι το prime και τι κανει; χανεις την ουσια εδω και μερικα ποστ, δε θες prime? βαλε οποιοδηποτε cpu benchmark ή stresstest (πλην intel burn test που γονατιζει το συμπαν) και ανοιξε παραλληλα κι ενα youtube video να δουμε αν θα λαγγαρει επανελαβε το ιδιο πειραμα δοκιμαζοντας ομως ενα οποιοδηποτε gaming benchmark ή dedicated gpu bench να δουμε τί θα συμβει.. περιμενω το επομενο επιχειρημα σου να ειναι οτι δε βαζω και τονους, κανοντας παραπομπες απο Ομηρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Μ'αρέσει που το low priority το γνωρίζεις εκεί που σε συμφέρει αλλά αγνοείς ότι υπάρχει και το high priority... Και το OBS από default τρέχει στο high δηλαδή εκεί στην AMD επίτηδες το βάλανε σε χαμηλότερο priority ή το βάλανε να γράφει σε τίποτα 4k/60fps που δεν το υποστηρίζει καν το twitch για να κοροϊδέψουν τον κόσμο. Το stream με το OBS δεν κάνει drops ούτε καν σε διπύρηνο, ρίχνει τα FPS σαφώς και καμιά αντίρρηση αλλά δεν δημιουργεί stutter ούτε στο stream ούτε στο game. https://youtu.be/bicZl6UjufU Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
louilouiCK Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Μ'αρέσει που το low priority το γνωρίζεις εκεί που σε συμφέρει αλλά αγνοείς ότι υπάρχει και το high priority... Και το OBS από default τρέχει στο high δηλαδή εκεί στην AMD επίτηδες το βάλανε σε χαμηλότερο priority ή το βάλανε να γράφει σε τίποτα 4k/60fps που δεν το υποστηρίζει καν το twitch για να κοροϊδέψουν τον κόσμο. Το stream με το OBS δεν κάνει drops ούτε καν σε διπύρηνο, ρίχνει τα FPS σαφώς και καμιά αντίρρηση αλλά δεν δημιουργεί stutter ούτε στο stream ούτε στο game. https://youtu.be/bicZl6UjufU Τι πάει να πει "εκει που με συμφέρει" παίρνω λεφτά απο κάπου; πλάκα μας κάνεις; Αν είσαι άσχετος απλά να μην λες βλακείες δεν ειναι κακό να είσαι άσχετος αλλά να ρωτάς για να μάθεις όχι σαν το άλλο το ορκ (που οκ δεν σας συγκρίνω εσύ δεν έδειξες δείγματα σε αυτό το ποστ να είσαι ψευτάκος και ορκ αλλά πάλι λες πράματα χωρίς να έχεις ιδέα και με όχι τοσο καλό τρόπο. ) 1) ότι έχει βίντεο είναι high priority γιατι παίζεται ζωντανά το βίντεο δεν μπορείς να το παίξεις σε πιο αργό ρυθμό κτλ ενω τα frames μπορείς να τα ρήξεις ή το αποτέλεσμα σε εναν υπολογισμό μπορείς να το καθυστερήσεις... αν κολλάει το βίντεο πάει να πει πως το σύστημα σου τερμάτισε και μείωσε ο scheduler των windows όλες τις διεργασίες στο ελάχιστο αλλά πάλι συνεχίζει το συνολικό φορτίο να είναι μεγαλύτερο απο αυτό που ανέχει ο επεξεργαστής (αυτό ειναι και ένα δείγμα -το να κολλάει το βίντεο για troubleshooting στα PC) 2) framedrops είχε το stream και ποιόν κόσμο να κοροιδεύει δηλαδή η AMD τα είχαν ανοιχτά τα συστήματα να τα δούνε όλοι οι reviewers και κανένας δεν βρήκε καμιά κουτσουκέλα εκτός απο εσένα την γάτα.. άσε μας ρε φίλε και το θέμα δεν έχει σχέση με την AMD έχει σχέση με τους πυρήνες γενικά και ένας πολυπύρηνος intel όπως έγραψα θα τα πήγαινε το ίδιο καλύτερα απο τον 7700 σε τέτοιο σενάριο. δηλαδή σας τα δείχνουν και μπροστά στα μάτια και πάλι λέτε βλακείες.. το witcher βλέπεις πιο πάνω σε μια τυχαία σκηνή και έχει 75% σε 6700.... δηλαδή πόσο νομίζεις ξοδεύει το OBS όταν streamάρει ;;; 1%?? 75+1=76%??? πλάκα μας κάνεις ΒΙΝΤΕΟ ΕΝCODING κάνει... έχεις κάνει ποτέ βίντεο encoding πχ με το cloneDVD/DVDshrink/Premierpro/Nero κτλ για να δεις πόσο τρώει απο τον επεξεργαστή; Να πάρε εδώ και την επίσημη σελίδα τι τους λένε όταν άσχετοι σαν εσένα νομίζουν ότι το να έχουν το OBS ανοιχτό είναι σαν να έχουν paint ... https://obsproject.com/forum/threads/30-cpu-usage-when-streaming.1317/ παραπονιέται που σε 1080p 60 FPS έχει 30% CPU usage (που αν είχε ίδια κάρτα γραφικών και ίδια settings με το witcher που έβαλα πιο πάνω 75+30 =105% άρα γιαυτό παραπονιέται επειδή κολλάει το παιχνίδι... ) και ο άλλος του λέει να λέει και ευχαριστώ γιατι με τον i5 φτάνει και στο 90% με τα ίδια settings... 3)Το βίντεο που δείχνεις είναι windowed mode basic settings 720p ωραία επίσης δεν έχει καν webcamfeed και; και τι σημαίνει αυτό και το κότσαρες; ρε φίλε είσαι απλά άσχετος μην πας να την πέσεις στον άλλον και ειδικά με ειρωνεία αν είσαι άσχετος πραγματικά απλά χειροτερεύεις την θέση σου. δεν σου φτάνει που βγήκες ψευτάκος (και άσχετος) δηλώνοντας πως είχες dual i5 kai core2 ? τωρα μου θυμιζεις τα πιτσιρικια που την επεφταν στον Ν.Δημου στο RAM Δεν θυμάμαι ποτέ να φανταζόταν πως έτρεχε ντουαλ P4 με 3 οθόνες αν του την πέφτανε για αυτό τα πιτσιρίκια καλά του κάνανε. Αν εσύ κατάλαβες αυτό τότε δικό σου πρόβλημα το σημείο που έγραψες αυτά τα κόκκινα γράμματα στο quote το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αν είχες εναν 4core ι5 και έτρεχες τις ίδιες εφαρμογές που στον 6700 χρησιμοποιούσαν 21% και παράλληλα έπαιζες το wintcher με τα ίδια settings η συνολική κατανάλωση θα ήταν 85%+42% = 127% δηλαδή 27% παραπάνω απο όσο αντέχουν τα 4core του ι5 και άρα ή θα πετούσε καμια μπλε οθόνη ή θα κόλλαγε άπειρα τεσπα το μόνο σίγουρο ειναι πως δεν θα είχες smooth game experience. Ελπίζω να είσαι παιδάκι πραγματικά ούτε απλή αριθμητική δεν μπορείς να καταλάβεις... μόλις τώρα βλέπεις 75% χρήσης των 8 λογικών πυρήνων της CPU με σκέτο το bench να τρέχει.. Αυτό σημαίνει ότι ακριβώς στο ίδιο σενάριο (για να διατηρηθεί το ίδιο framerate) θα έπρεπε η 4πύρηνη CPU να τρέχει στο 150% και επειδή δεν μπορεί να τρέξει παραπάνω απο 100% θα είχες πρόβλημα (γιαυτό θα πέφτανε τα FPS ) και η όλη ιστορία ξεκινάει απο το ότι δεν παίζεις σκέτο το παιχνίδι οπότε ναι σου μένει μόνο 25% για όλες τις υπόλοιπες διεργασίες άρα για ποιο overkill μιλάς; και αυτό κατα μέσο όρο γιατι πχ αν σε κάποιο διάστημα ανεβεί στο 90% θα έχεις θέμα γιατι τότε μένει μονο 10% ελεύθερο για τις υπόλοιπες διεργασίες. Πχ με τον task manger του screenshot πιο πάνω θα έφτανες 75%+21% = 96% και αν έφτανε στο 90% θα πήγαινες 90%+21%= 111% και γιαυτό θα είχες framedrops!!! (όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στο βίντεο με τον linus όπου κολλάει μια απλή DotA στον ι7 7700 απλά επειδή τρέχεις πρόγραμμα OBS για streaming στο twich) αγορι μου καπου το χανεις, δεν επιχειρηματολογω εναντι ενος i5 αλλα επιμενω να λεω οτι ειτε ενας 8πυρηνος ειτε 4+4 ειναι υπεραρκετος και οτιδηποτε παραπανω ειναι overkill το video του linus που παρεθεσες ειναι απο το kiosk της amd απο το launch event η οποια ειναι γνωστο οτι ειχε στησει τα μηχανηματα για να βγαλουν τα αποτελεσματα οπως τη συνεφεραν, στη πορεια ο Linus εχει κανει δικα του συγκριτικα video κι εχει βγαλει πολυ πιο αναλυτικα και διαφορετικα συμπερασματα απο τη προμο-μπουρδα που παρεθεσες, ψαξτο! Εχμμ όχι δεν έγινε αυτό ποτέ ψάξτο... όλοι λένε τα καλύτερα και το "κιοσκί" της AMD ήταν ανοιχτό για όλους μπορούσες να δεις τα PC να ανοίξεις taskmanager να δεις τις ρυθμίσεις του OBS κτλ... μπροστά στα μάτια σου.. κανένας που ήταν εκει μεγάλος ή μικρός reviwer δεν βγήκε να το διαψεύσει.. άλλο τα παιδάκια στα forum... ψάχνοντας να βρώ κάποιον να τον διαψεύδει για να δω αν έχει την παραμικρή βάση αυτό που λες (όχι δηλαδή ότι παίζει κάτι τέτοιο μιας και 1+1 κάνουν δύο αλλά μπορεί κάποιος μπαρμπας να κορόιδευε κόσμο και να έπεσες θύμα του γιαυτό να λες τις φαντασιώσεις αυτές... ) βρήκα ένα πολύ καλό παλικάρι που είναι στην ηλικία σου (ελπίζω) δες τι σωστό μυαλό που έχει μπορείς και εσύ να γίνεις σαν αυτόν άκουσε τον. https://www.youtube.com/watch?v=PWm-YBabmC8 ε είσαι κορυφαίος περιμένω έναν φίλο μου να έρθει θα του δείξω αυτό που γράφεις απλά για να γελάσουμε μαζί όντως ξέρω ελάχιστα απο τα DUAL I5 και DUAL core2 συστήματα που τρέχεις εσύ στην φαντασία σου (me ECC octachannel memory να υποθέσω rambus ) ... αλλά απο το πραγματικό hardware που βρίσκεις στον πραγματικό κόσμο έχω αρκετά μεγάλη εμπειρία To prime άσχετε χρησιμοποιείται σαν stresstest και δεν ειναι overclocking tool... το rivatuner είναι ενα overclocking tool ας πούμε.. δεν ξέρεις και την διαφορά στις βασικές έννοιες τρομάρα σου... Επίσης η βασική του δουλειά (και ο λόγος της δημιουργίας του ) ειναι για το GIMPS (Great Internet Mersenne Prime Search) για αυτό αναπτύχθηκε. Αλλά επειδή χρησιμοποιεί κατα κόρων τα ALU ενός επεξεργαστή είναι χρήσιμο στο να τεστάρεις την σταθερότητα του συστήματος σου μετα απο κάποιο OC ας πούμε Αλλά φυσικά έχει low affinity και χρησιμοποιεί μόνο διαθέσιμους πόρους τα απολύτως βασικά να ήξερες απο hardware θα καταλάβαινες ότι η βλακεία που πέταξες δεν γίνεται να ίσχύει (δηλαδή ανοίγεις όλους τους workers του prime και βλέπεις και 4 youtube και τιποτα δεν κολλάει άρα μπορούν να τρέχουν τα πάντα στο 100% και ας ειναι η cpu στο 100%) είναι απλό αν ξεπεράσεις το 100% μιας CPU τότε αυτή κολλάει τόσο απλό και ξάστερο δεν γίνεται να έχει "έξτρα" δύναμη... μέχρι το 100% φτάνει. οπότε για να μην κολλάει κάτι σε αυτά που κάνεις (στην περίπτωση μας το youtube) πάει να πει ότι κάτι άλλο δουλεύει πιο αργά = το prime με άλλα λόγια αν θες 10 δευτερόλεπτα για να βρεις Χ πρώτους χωρίς να έχεις ανοιχτά youtube θες τώρα 20 δευτερόλεπτα με ανοιχτά τα tabs στο youtube και αυτό γιατι το prime μειώνει την κατανάλωση της ισχύς προκειμένου να εξυπηρετηθεί το άλλο πρόγραμμα (αυτό σημαίνει low priority) Δεν γίνεται να έχεις και την πιτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο απλή λογική να είχες θα ένιωθες.. Αυτό το τελευταίο σου ποστ ήταν τόσο λάθος επιλογή... που δεν περιγράφεται.. σαν να είσαι αγράμματος και να πας να μιλήσεις για Καβάφη.. τωρα θα παιζουμε με τις λεξεις περι του τι ειναι το prime και τι κανει; χανεις την ουσια εδω και μερικα ποστ, δε θες prime? βαλε οποιοδηποτε cpu benchmark ή stresstest (πλην intel burn test που γονατιζει το συμπαν) και ανοιξε παραλληλα κι ενα youtube video να δουμε αν θα λαγγαρει επανελαβε το ιδιο πειραμα δοκιμαζοντας ομως ενα οποιοδηποτε gaming benchmark ή dedicated gpu bench να δουμε τί θα συμβει.. περιμενω το επομενο επιχειρημα σου να ειναι οτι δε βαζω και τονους, κανοντας παραπομπες απο Ομηρο Ρε φίλε δεν ξέρω πως αλλιώς να στο πω για να καταλάβεις; να στο ζωγραφίσω;;; βαριέμαι.. Το prime αν έχεις 10% CPU θα χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο 90% αν έχεις 40% θα χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο 60%... τι δεν καταλαβαίνεις; Αν δεν έχεις τίποτα ανοιχτό και τρέχεις το prime και θες πχ 50 δευτερόλεπτα για να τελειώσει.. και μετά το ξανατρέξεις και ανοίξεις 3 youtube video που ναι δεν θα κολάνε το prime θα χρειαστεί πχ 1 λεπτο για να τελειώσει ... δηλαδή θα πέσει η κατανάλωση του για να μην κολλήσουν τα βιντεάκια. Το ίδιο περίπου θα συμβεί και με το game (θα πέσουν τα FPS) απλά πολλά games και άλλα προγράμματα δεν ειναι τόσο φιλικά στο scheduling και αν φτάσεις τον επεξεργαστή κοντά στα όρια του και αυτά χρειάζονται πόρους και δεν τους βρίσκουν μπορεί να αρχίσουν να κολλάνε (απο το αντι απλά να ρίχνουν στα διακά το FPS) ή ακόμη και να κρεμάσουν.. Τι δεν καταλαβαίνεις; είναι απλή κοινή λογική η CPU πάει μέχρι το 100% αν απο μόνη της η διεργασία Α χρειάζεται το 60% για να δουλέψει κανονικά και η διεργασία Β απο μόνη της χρειάζεται 60% για να δουλέψει κανονικά τότε 60%+60% =120%.... αυτό σημαίνει πως μια απο τις δύο οι και οι δύο θα δυσλειτουργήσουν ή θα υπολειτουργήσουν προκειμένου στο σύνολο να είναι 100% η CPU 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=QJNRtGo5IMc 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
strawman Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 επιμενεις οτι ειναι θεμα επεξεργαστη κι οχι καρτας γραφικων κανε λοιπον το εξης απλο: τρεξε το prime και αφου δεις τον επεξεργαστη στο 100% full load ανοιξε παραλληλα οχι 1 αλλα 4 διαφορετικα youtube video σε fullhd απο firefox/chrome/opera/edge guess what Επειδη με εβαλες σε υποψιες, εκανα εξαντλητικες δοκιμες. Θεμα CPU ειναι. Αφου στο ιδιο game, με τα ιδια ακριβως settings, στον phenom II x4 965 πηγαινε καρε καρε το video στο youtube και εχανε συγχρονισμο ηχος και εικονα με πολλα παγωματα ενδιαμεσα ενω σε εναν fx 8350 ετρεξε αψογα. Αν ηταν θεμα καρτας τοτε θα επρεπε να παει αρκετα χειροτερα στον fx μιας και φορτωνει περισσοτερο την καρτα στο game. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Odyss3us Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Επειδη με εβαλες σε υποψιες, εκανα εξαντλητικες δοκιμες. Θεμα CPU ειναι. Αφου στο ιδιο game, με τα ιδια ακριβως settings, στον phenom II x4 965 πηγαινε καρε καρε το video στο youtube και εχανε συγχρονισμο ηχος και εικονα με πολλα παγωματα ενδιαμεσα ενω σε εναν fx 8350 ετρεξε αψογα. Αν ηταν θεμα καρτας τοτε θα επρεπε να παει αρκετα χειροτερα στον fx μιας και φορτωνει περισσοτερο την καρτα στο game. χαχαχα ωραια λογικη καμια σχεση! δοκιμασα το Ashes of the singularity benchmark και μερικα της Heaven που ειναι Gpu based και το youtube σερνονταν ενω o επεξεργαστης δεν ηταν καν σε full load! πως σου φαινεται αυτο; με την ιδια λογικη και στη περιπτωση σου προφανως η gpu δημιουργει bottleneck το ιδιο ισχυει και σε μικρα laptops με atom ή i3 χωρις extra καρτα γραφικων αφου η onboard ειναι που ζοριζεται κυριως σε παρομοιες περιπτωσεις και οχι η cpu γνωριζεις τί επεξεργαστικη ισχυς απαιτειται για να δειξει στην οθονη αυτο που ρενταρει η καρτα γραφικων; οι πρωτες pci καρτες τηλεορασης αρχισαν να βγαινουν μετα τον Pentium II MMX @200Mhz που ειχε ισχυ για να δειχνει τουλαχιστον 30fps σε hd! πριν απο αυτο ολα τα game intros ηταν boxed ή interlaced! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheELF Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Τι πάει να πει "εκει που με συμφέρει" παίρνω λεφτά απο κάπου; πλάκα μας κάνεις; Εκεί που σε συμφέρει στην συζήτηση... Λες όλον τον κόσμο άσχετο αλλά δεν μπορείς να καταλάβεις το τι βλέπεις στο βίντεο,δείχνει την χρήση του παιχνιδιού και του obs όπως και τα νήματα που τρέχουν, σε διάφορες στιγμές π.χ. πάνε στο 3:20 να δεις τα νήματα του dota να καταλάβεις για ποιο λόγο δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να φτάσει στο 100% ούτε ο pentium πόσο μάλλον και κάποιος με παραπάνω πυρήνες. Το επιχείρημά σου ήταν ότι δεν μπορείς να να παίξεις dota 2 και να κάνεις stream ταυτόχρονα χωρίς drop τώρα είδες ότι γίνεται με 2/4 και σιγά σιγά θα μας φορτώνεις και άλλες διεργασίες για να βγει η άποψή σου με το στανιό... όσα πράγματα και να φορτώνεις το μόνο που συμβαίνει είναι να πέφτουν τα fps αν έχει stutter είναι λόγου προβλήματος του παιχνιδιού. 2)έλα ντε το βλέπεις μπροστά στα μάτια σου ότι ακόμα και με δυο πυρήνες το κάνει χωρίς drops 3) Εμ,εδώ είναι και το θέμα, το twitch έχει κάποια στάνταρ προφίλ για την μετάδοση, με μέγιστο 3500 bitrate τι θα δείξεις; Εκεί στην amd τι ρυθμίσεις είχαν αφού ήταν ανοιχτά τα συστήματα για όλους; https://help.twitch.tv/customer/portal/articles/1262922-open-broadcaster-software Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα