Προς το περιεχόμενο

nissan pixo λιγότερη βαλβολίνη 300 ml πρόβλημα ισως ?


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και εμένα του 99 είναι δεν έχω αλλάξει βαλβολινες σύμφωνα με την vw δεν αλλάζουν παρά μόνο αν κάνεις επισκευή/ανακατασκευή τότε μόνο .για τα λάδια τώρα ίσως έχουμε μείνει πίσω και εμείς στις απόψεις γτ πχ άλλο το λάδι το απλό που εχει 20€ το 5λιτρο και άλλο όταν βάζεις κάτι καστρολ κτλ των 80€ το 5λτ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Περίεργο... Το έκαναν αυτό για να χαλάνε τα σασμαν απλό, αφού σας λένε για αλλαγή λαδιων ανά 15-25 χιλιάδες... Σιγά μην κρατήσω λάδι τόσο πολύ, μέχρι τις 7.000 και δρόμο.

 

 

καλα αλλαγη λαδιών ανα 25000 οποιος κανει ειναι τρελος...

για τις βαλβολινες ακουγεται επισης παραλογο αλλα ολοι επιμενουν οτι δε θελει...

τεσπα

 

Αυτή η μανία καταδίωξης του Έλληνα... όλοι θέλουν το κακό του!

Προσωπικά έχω κρατήσει τα λάδια 25000χλμ/2 χρόνια και πάω με το service computer και δεν έχω πρόβλημα (ούτε μου καίει, άντε να πέφτει 2 γραμμούλες όλο αυτό το διάστημα).

Μην μου πείτε ότι θα μου καεί στα 100.000χλμ. ή θα βγάλει προβλήματα στη 10ετία γιατί τα έχει ξεπεράσει και τα δύο προ πολλού!

Αλλά αυτό είναι και το πρόβλημα! Ο έλλην ξέρει, απλά ΞΕΡΕΙ! (και καταλήγει βέβαια καρπαζοεισπράκτορας γιατί από ουσία μηδέν)

 

Παίδες οι εταιρείες δεν θέλουν το κακό σας. Δεν θέλουν το μοτέρ ή το κιβώτιο να κάνουν μπαμ μετά τις 150.000χλμ. ή ό,τι έχετε στο μυαλό σας.

 

Εδώ στη Σουηδία που είμαι γενικά όλοι πάνε by the book και κόβουν αποδείξεις. Εξαίρεση κάτι Άραβες, ενίοτε και Έλληνες (γιατί να το κρύψομεν άλλωστε).

...και εδώ μιλάμε για τον μισό χρόνο υπό το μηδέν το πρωί, κάθε πρωί.

 

Προφανώς ό,τι φωτίσει τον κάθε έναν και Κύριε Ελέησον.

Αλλά please μην γράφετε μπούρδες γιατί διαβάζουν πολλοί και θα το κάνουν και στο δικό τους τουτού. (ό,τι πάει ενάντια στο manual είναι εξ'ορισμού μπούρδα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά άσε στην Ελλάδα με τους 30 βαθμούς το μισό χρόνο και 45αρια για ένα μήνα, τα λάδια σου δυο χρόνια και έλα να δεις τι θα βρεις. Η ίδια η αντιπροσωπεία έκανες πίσω για τις 25000 και βγήκε τεχνική οδηγία για 12000-15000 ανάλογα το μοντέλο. Προσωπικά τα αλλάζω γύρω στις 8000. Σιγά το έξοδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η μανία καταδίωξης του Έλληνα... όλοι θέλουν το κακό του!

Προσωπικά έχω κρατήσει τα λάδια 25000χλμ/2 χρόνια και πάω με το service computer και δεν έχω πρόβλημα (ούτε μου καίει, άντε να πέφτει 2 γραμμούλες όλο αυτό το διάστημα).

Μην μου πείτε ότι θα μου καεί στα 100.000χλμ. ή θα βγάλει προβλήματα στη 10ετία γιατί τα έχει ξεπεράσει και τα δύο προ πολλού!

Αλλά αυτό είναι και το πρόβλημα! Ο έλλην ξέρει, απλά ΞΕΡΕΙ! (και καταλήγει βέβαια καρπαζοεισπράκτορας γιατί από ουσία μηδέν)

 

Παίδες οι εταιρείες δεν θέλουν το κακό σας. Δεν θέλουν το μοτέρ ή το κιβώτιο να κάνουν μπαμ μετά τις 150.000χλμ. ή ό,τι έχετε στο μυαλό σας.

 

Εδώ στη Σουηδία που είμαι γενικά όλοι πάνε by the book και κόβουν αποδείξεις. Εξαίρεση κάτι Άραβες, ενίοτε και Έλληνες (γιατί να το κρύψομεν άλλωστε).

...και εδώ μιλάμε για τον μισό χρόνο υπό το μηδέν το πρωί, κάθε πρωί.

 

Προφανώς ό,τι φωτίσει τον κάθε έναν και Κύριε Ελέησον.

Αλλά please μην γράφετε μπούρδες γιατί διαβάζουν πολλοί και θα το κάνουν και στο δικό τους τουτού. (ό,τι πάει ενάντια στο manual είναι εξ'ορισμού μπούρδα).

ρε μαγκα στη σουηδια !!!! Ελα Ελλαδα με 40-45 κελσιου να το δουμε!!!!!

Τι αυτοκινητο εχεις,τι λαδια βαζεις ; 22.000 τα κραταμε τα λαδια αν μιλαμε για πετρελαιοκινητο αυτοκινητο ΙΣΩΣ και παλι ΙΣΩΣ !!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω έρθει ένα χρόνο Σουηδία. Το αυτοκίνητο παρέμεινε Ελλάδα... και βέβαια ό,τι λέω αφορά Ελλάδα.

Αλλαγές λαδιών του έκανα ανά δύο χρόνια, και τουλάχιστον 3 φορές η αλλαγή λαδιών έγινε με 25.000χλμ στο κοντέρ.

 

0 (μηδέν) προβλήματα από το μοτέρ. Τα υπόλοιπα βέβαια, ειδικά ανάρτηση, έχουν αλλαχτεί τουλάχιστον 1 φορά.

 

Στην Ελλάδα πρέπει να ζήσει το μαγαζί. Με σέρβις ανά 2 χρόνια, δεν!

Επίσης δεν είναι καλό να έχεις σχισμένη κάποια φούσκα και να πηγαίνεις έτσι 2 χρόνια. Για αυτό καλό είναι έλεγχος κάθε χρόνο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ρε π$στη, όχι φίλτρο/λάδια και άντε γεια.

 

Στο Ελλάντα, αλλάζονται τα λάδια κάθε χρόνο ή 6μηνο αλλά από έλεγχο 0. 

 

Κατά τα άλλα, λέμε για της Γερμανίας μεταχειρισμένα ότι δεν έχουν συντήρηση! :X

 

Αυτό που λέω είναι απλό: Μην κάνετε του κεφαλιού σας. Αν νομίζετε ότι ξέρετε καλύτερα από αυτά που λέει το μάνιουαλ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Volvo Ελλάς πάντως για τον D4 κινητήρα προτείνει αλλαγές ανα 30.000 χλμ η ανα έτος με λάδια 0W20 προδιαγραφων Volvo.

Για τις βαλβολίνες πάντως δεν νομίζω ότι με 200 μλ λιγότερα θα πάθει κάποια ζημιά,με τα λιπαντικά γενικότερα ο κανόνας είναι καλύτερα να λείπει λίγο παρά να βάλεις παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Volvo Ελλάς πάντως για τον D4 κινητήρα προτείνει αλλαγές ανα 30.000 χλμ η ανα έτος με λάδια 0W20 προδιαγραφων Volvo.

Για τις βαλβολίνες πάντως δεν νομίζω ότι με 200 μλ λιγότερα θα πάθει κάποια ζημιά,με τα λιπαντικά γενικότερα ο κανόνας είναι καλύτερα να λείπει λίγο παρά να βάλεις παραπάνω.

O κανόνας αυτός ισχύει για το λάδι του κινητήρα. Αρκεί να είναι μεταξύ min και max που συνήθως είναι 1 λίτρο ή 500ml διαφορά.

Στο σασμάν δεν υπάρχει min και max, πρέπει να το βάζεις μέχρι το φουλ. Ούτε εγώ νομίζω ότι θα πάθει κάτι βέβαια, αλλά είναι κρίμα αυτό που έγινε.

 

Τα αυτοκίνητα δεν όλα ίδια να υπάρχει καλό και κακό λάδι, ή κάποια φιξ συντήρηση. Για αυτό πρέπει να ανοίγουμε το βιβλίο και να διαβάζουμε τι πρέπει (και τί δεν χρειάζεται) να κάνουμε.

 

Αυτό που έχω μάθει εδώ στην Σουηδία είναι ότι δεν μετράει μόνο το τί κάνεις αλλά και το τί ΔΕΝ κάνεις. Εδώ είναι μετρημένοι σε όλα, και το αποτέλεσμα είναι ότι δεν τρέχουν σαν τον Βέγγο βέβαια.

Παραπονιόμαστε ότι λίωνουμε στη δουλειά στην Ελλάδα (και ισχύει για όσους έχουν δουλειά) αλλά υπάρχει λόγος για αυτό, και είναι η συμπεριφορά μας. Ο τρόπος που ο μέσος Έλληνας αντιμετωπίζει ο σέρβις του αυτοκινήτου του είναι χαρακτηριστικός.

 

1) μ@λ@κίζεται χωρίς λόγο

2) δεν κάνει αυτά που πρέπει να κάνει

και φυσικά 3) τρέχει να μαζεύει ζημιές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μας πόσο πάει και η εργατοώρα στα συνεργεία στην Σουηδία. :-)

Και πες και πόσοι παίρνουν αμάξι για μικρές αποστάσεις σαν την Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μας πόσο πάει και η εργατοώρα στα συνεργεία στην Σουηδία. :-)

Και πες και πόσοι παίρνουν αμάξι για μικρές αποστάσεις σαν την Ελλάδα.

Δεν έχω αμάξι εδώ αλλά σίγουρα πολύ. Πληρώνεται η ανθρώπινη εργασία εδώ και τουλάχιστον το 50% της πληρωμής θα είναι φόροι. Χαρακτηριστικά πρακτικά δεν υπάρχουν delivery και αν υπάρχουν μπορεί να κοστίζουν περισσότερο από το φαγητο.

 

Υπάρχει μερίδα του κόσμου εδώ που παίρνει το αμάξι και για 1500 μέτρα. Ειδικά άμα κάνει -6C και έχει χιονοθύελλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω έρθει ένα χρόνο Σουηδία. Το αυτοκίνητο παρέμεινε Ελλάδα... και βέβαια ό,τι λέω αφορά Ελλάδα.

Αλλαγές λαδιών του έκανα ανά δύο χρόνια, και τουλάχιστον 3 φορές η αλλαγή λαδιών έγινε με 25.000χλμ στο κοντέρ.

 

0 (μηδέν) προβλήματα από το μοτέρ. Τα υπόλοιπα βέβαια, ειδικά ανάρτηση, έχουν αλλαχτεί τουλάχιστον 1 φορά.

 

Στην Ελλάδα πρέπει να ζήσει το μαγαζί. Με σέρβις ανά 2 χρόνια, δεν!

Επίσης δεν είναι καλό να έχεις σχισμένη κάποια φούσκα και να πηγαίνεις έτσι 2 χρόνια. Για αυτό καλό είναι έλεγχος κάθε χρόνο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ρε π$στη, όχι φίλτρο/λάδια και άντε γεια.

 

Στο Ελλάντα, αλλάζονται τα λάδια κάθε χρόνο ή 6μηνο αλλά από έλεγχο 0.

 

Κατά τα άλλα, λέμε για της Γερμανίας μεταχειρισμένα ότι δεν έχουν συντήρηση! :X

 

Αυτό που λέω είναι απλό: Μην κάνετε του κεφαλιού σας. Αν νομίζετε ότι ξέρετε καλύτερα από αυτά που λέει το μάνιουαλ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ.

Δεν πειράζει ας μην ξέρουμε, κράτα τα εσύ λαδι για 30-40 χιλιάδες δεν μας νοιάζει, άσε εμάς τους άσχετους να κάνουμε αλλαγές συχνά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε μαγκες..Και η αντιπροσωπεια λεει οτι εαν το αυτοκινητο δεν καιει πανω απο μισο λιτρο /1000 χλμ δεν εχει προβλημα.Στα vag συγκεκριμενα.
Σημαινει οτι δεν εχει; τον κ@λο τους
Καλυβουν.
Ανοιξε μοτερ με συχνες αλλαγες και ανοιξε και ενα που αλλαζει στα 20.000 και πες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα Vag που καίνε λάδια είναι κάτι ιδιαίτερο. Οι περιπτώσεις αυτές, από την εποχή των FSI και μετά, καίνε λάδια από καινούργια χωρίς άλλη επίπτωση στη ζωή του μοτέρ. Το ίδιο καίνε και με 200.000χλμ.

Έχει να κάνει με τις προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης όπου βάλανε μαλακά ελατήρια για λιγότερες τριβές. Σαφώς και είναι πρόβλημα, αλλά δεν είναι "βλάβη".

 

Όσο για το μοτέρ, πρίν χρόνια είχα πάρει φώτο από το δικό μου με κοντά 150.000χλμ τότε.

Αλλαγές ήδη από τότε έκανα με την ένδειξη του service computer που στην πράξη με άφηνε διετία ενίοτε με 25.000χλμ.

2013-10-29_11.09.27.jpg

2013-10-29_11.06.57.jpg

 

Όποιος ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή (κατά γράμμα εννοείται) δεν έχασε.

Ανοίξτε το βιβλίο και κάντε ό,τι λέει. Εγώ αυτό κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα Vag που καίνε λάδια είναι κάτι ιδιαίτερο. Οι περιπτώσεις αυτές, από την εποχή των FSI και μετά, καίνε λάδια από καινούργια χωρίς άλλη επίπτωση στη ζωή του μοτέρ. Το ίδιο καίνε και με 200.000χλμ.
Έχει να κάνει με τις προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης όπου βάλανε μαλακά ελατήρια για λιγότερες τριβές. Σαφώς και είναι πρόβλημα, αλλά δεν είναι "βλάβη".
 
Όσο για το μοτέρ, πρίν χρόνια είχα πάρει φώτο από το δικό μου με κοντά 150.000χλμ τότε.
Αλλαγές ήδη από τότε έκανα με την ένδειξη του service computer που στην πράξη με άφηνε διετία ενίοτε με 25.000χλμ.


 
Όποιος ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή (κατά γράμμα εννοείται) δεν έχασε.
Ανοίξτε το βιβλίο και κάντε ό,τι λέει. Εγώ αυτό κάνω.

 

Δεν ειναι προβλημα;;
Υποφερουν τα vag απο αυτο.
Επισης οταν στις 10.000 εχεις συμπληρωσει 3-4 λιτρα τι εννοεις δεν ειναι προβλημα; επειδη το λεει η αντιπροσωπεια;
Και γιατι δεν εχει επιπτωσεις στον κινητηρα; ολες αυτες οι αναθυμιασεις απο το καμμενο λαδι που πανε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα είπα ότι είναι πρόβλημα!

 

Με μισό λίτρο λάδι στα 100 λίτρα βενζίνης που καίνε, δεν δημιουργείται θέμα. Σαφώς και είναι εκνευριστικό...

Προσωπικά δεν θα δεχόμουν αυτοκίνητο που ήθελε να συμπληρώνω λάδι σε κάθε γέμισμα.

Απλά δεν θα το έκανα και θα χρησιμοποιούσα την εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα Vag που καίνε λάδια είναι κάτι ιδιαίτερο. Οι περιπτώσεις αυτές, από την εποχή των FSI και μετά, καίνε λάδια από καινούργια χωρίς άλλη επίπτωση στη ζωή του μοτέρ. Το ίδιο καίνε και με 200.000χλμ.

Έχει να κάνει με τις προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης όπου βάλανε μαλακά ελατήρια για λιγότερες τριβές. Σαφώς και είναι πρόβλημα, αλλά δεν είναι "βλάβη".

 

Όσο για το μοτέρ, πρίν χρόνια είχα πάρει φώτο από το δικό μου με κοντά 150.000χλμ τότε.

Αλλαγές ήδη από τότε έκανα με την ένδειξη του service computer που στην πράξη με άφηνε διετία ενίοτε με 25.000χλμ.

2013-10-29_11.09.27.jpg

2013-10-29_11.06.57.jpg

 

Όποιος ακολουθεί τις οδηγίες του κατασκευαστή (κατά γράμμα εννοείται) δεν έχασε.

Ανοίξτε το βιβλίο και κάντε ό,τι λέει. Εγώ αυτό κάνω.

Ρέ φίλε μιλάς για ιδιαίτερο αυτοκίνητο χαλάρωσε.. Καταρχήν ο κινητήρας είναι Ford που φοράς Volvo; ξέρεις;

 

Εμένα πάντως το Ibiza 1.4 μοντέλο 2011 που είχα δεν έκαιγε σταγόνα.. Τα γερμανικά αν δεν τα σπας Δεν καίνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...