panos0100 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Ναι άλλα ρε παιδιά η gigabyte είχε 3 χρόνια και μητρικής και σε κάρτες γραφικών, τώρα το πήγαν στα 2 οι δικοί μας εδώ, άλλα αυτοί που είχαν πάρει προϊόντα της gigabyte και πήραν την αποδηξει με 3 χρόνια γιατί τώρα αρνούνται να τα πάρουν πίσω; Απλά μου έτυχε και σε εμένα η κάρτα γραφικών που έχω είχε 3 χρόνια μετά όλα τα προϊόντα της gigabyte γίνανε 2 και μου είπανε και να την στείλουμε πίσω στην gigabyte δεν θα την δεχτούν ευτυχώς δηλαδή που δεν είχε θέμα η κάρτα
Moderators Inuyasha Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Ναι άλλα ρε παιδιά η gigabyte είχε 3 χρόνια και μητρικής και σε κάρτες γραφικών, τώρα το πήγαν στα 2 οι δικοί μας εδώ, άλλα αυτοί που είχαν πάρει προϊόντα της gigabyte και πήραν την αποδηξει με 3 χρόνια γιατί τώρα αρνούνται να τα πάρουν πίσω; Απλά μου έτυχε και σε εμένα η κάρτα γραφικών που έχω είχε 3 χρόνια μετά όλα τα προϊόντα της gigabyte γίνανε 2 και μου είπανε και να την στείλουμε πίσω στην gigabyte δεν θα την δεχτούν ευτυχώς δηλαδή που δεν είχε θέμα η κάρτα 3 χρόνια έχεις εγγύηση, το κατάστημα όμως σου λέει ότι στα 2 σε καλύπτω εγώ μετά τι 2ο χρόνο μιλά με gigabyte, δεν χάνεις το 3ο χρόνο εγγύησης απλά σε βάζουν να τρέξεις εσύ, 1
panos0100 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 τι απατεώνες, ρε συ πρωτα vision και μετα eshop μείωσε εγγυήσεις πάντως εγώ μια φορά μίλησα με gigabyte άλλα δεν ήταν και πολύ καταδεκτικοί δηλαδή να δοκιμάσω να στείλω μια μητρική, με είπανε τράβα από το κατάστημα που την πήρες να στην αλλάξουν
Moderators Inuyasha Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 τι απατεώνες, ρε συ πρωτα vision και μετα eshop μείωσε εγγυήσεις πάντως εγώ μια φορά μίλησα με gigabyte άλλα δεν ήταν και πολύ καταδεκτικοί δηλαδή να δοκιμάσω να στείλω μια μητρική, με είπανε τράβα από το κατάστημα που την πήρες να στην αλλάξουν Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνεις δεν μειώνει κάνεις την εγγύηση Το προϊόν έχει 3 χρόνια εγγύησης, το κατάστημα σύμφωνα με της ευρωπαϊκές οδηγίες και ελληνικούς νόμους είναι υποχρεωμένο να σε καλύψει τα 2 χρόνια στα ηλεκτρονικά, από εκεί και πέρα έχει τον δικαίωμα να σου πει πάνε βρες τα με το κατασκευαστή, όπως είπα επάνω ακόμα και το αμαζον ακολουθεί την ίδια πολιτική στο 3ο προς 4ο χρόνο μιας sabertooth της amd που είχα θέμα με την ενσωματωμένη κάρτα ήχου μου έδωσαν στοιχεία για να επικοινωνήσω εγώ με Asus (η συγκεκριμένη μητρική είχε 5 χρόνια εγγύηση) 1
panos0100 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ναι άλλα μέχρι εχτες αυτα τα μαγαζιά είχανε 3 χρόνια εγγύηση σε ολα τα εξαρτηματα, οχι μονο στα gigabyte τώρα μείωσαν εγγυήσεις και οι τελευταίες ηταν στα προιοντα της gigabyte, αυτο που με ειπαν έμενα τράβα στο μαγαζί να στην αλλάξει ηταν η απάντηση της gigabyte
Moderators Inuyasha Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ζητάς από τι κατάστημα ένα χαρτί ή email ότι δεν σε καλύπτουν και θα βγάλεις άκρη, 1
chiftakis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2017 Αγαπητέ Μ. Χ.,Από τον αριθμό σειράς του προϊόντος, φαίνεται ότι το προϊόν σας ΔΕΝ πωλήθηκε / διανεμήθηκε από τους τοπικούς διανομείς της Ελλάδας αλλά από τη Γερμανία. Λάβετε υπόψη ότι δεν έχουμε παγκόσμια εγγύηση και οι όροι εγγύησης εξαρτώνται από την πώληση της σύμβασής σας και είναιό, τι σας έδωσε ο αρχικός πωλητής λιανικής πώλησης (προμηθευτής). Εάν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης προμηθευτή, επικοινωνήστε με τον προμηθευτή σας ή με τοπικά καταστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν με κάποια επιπλέον χρέωση.Συγνώμη.Τις καλύτερες ευχές,GIGABYTE Τι κάνω τώρα;
chiftakis Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2017 Επίσης πως μπορώ να αποδείξω ότι έχει 3 χρόνια εγγύηση όταν δεν αναγράφεται στην απόδειξη;
panos0100 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Αγαπητέ Μ. Χ.,Από τον αριθμό σειράς του προϊόντος, φαίνεται ότι το προϊόν σας ΔΕΝ πωλήθηκε / διανεμήθηκε από τους τοπικούς διανομείς της Ελλάδας αλλά από τη Γερμανία. Λάβετε υπόψη ότι δεν έχουμε παγκόσμια εγγύηση και οι όροι εγγύησης εξαρτώνται από την πώληση της σύμβασής σας και είναιό, τι σας έδωσε ο αρχικός πωλητής λιανικής πώλησης (προμηθευτής). Εάν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης προμηθευτή, επικοινωνήστε με τον προμηθευτή σας ή με τοπικά καταστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν με κάποια επιπλέον χρέωση.Συγνώμη.Τις καλύτερες ευχές,GIGABYTE Τι κάνω τώρα; Και εμένα το ίδιο ακριβώς μήνυμα με στείλανε, γιατί δεν θέλουν να βοηθήσουν;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 11 Ιουνίου 2017 Και εμένα το ίδιο ακριβώς μήνυμα με στείλανε, γιατί δεν θέλουν να βοηθήσουν;Το μυνημα τι εξηγεί πολύ καλά η κάρτα δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, μιλά με το κατάστημα που την αγόρασες για να βγάλεις άκρη 2
~Palpatin~ Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 τι απατεώνες, ρε συ πρωτα vision και μετα eshop μείωσε εγγυήσεις πάντως εγώ μια φορά μίλησα με gigabyte άλλα δεν ήταν και πολύ καταδεκτικοί δηλαδή να δοκιμάσω να στείλω μια μητρική, με είπανε τράβα από το κατάστημα που την πήρες να στην αλλάξουν Θα το έλεγες και επώνυμα αυτό; Χαρακτηρισμοί σε καταστήματα έτσι γιατί μπορούμε δεν είναι ότι σωστότερο πόσο μάλλον όταν κάποιος το κάνει πίσω από ένα ανώνυμο λογαριασμό. Έτσι δεν είναι; Manufacturer Period Optionally extendable completion Asus 3 years - dealer Club 3D 2 years - dealer EVGA 3 years 5 years 10 years Dealer + Manufacturer Gainward 2 years - dealer Gigabyte 3 years 4 years after registration 1 dealer HIS 2 years - dealer Inno3D 2 years / 3 years 2 - dealer KFA² 2 years - dealer MSI 3 years 3 - dealer Palit 2 years - dealer PNY 3 years - Dealer + Manufacturer PowerColor 2 years - Dealer + Manufacturer Sapphire 2 years 4/3 years 5 - Dealer + Manufacturer 6 XFX 3 years (5 years on fan) - Dealer + Manufacturer Zotac 2 years 5 years after registration 7 Dealer + Manufacturer 1
chiftakis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Λοιπόν...μέχρι τώρα έχω τις εξης εξελίξεις και χρειάζομαι τα φώτα σας: α) έστειλα την κάρτα από εκεί που την αγόρασα και μου είπαν ότι της έκαναν στρες τεστ όλο το βράδυ και δεν παρουσίασε πρόβλημα. Δεν είμαι καχύποπτος προς αυτόν τον ισχυρισμό αφού και εγώ την δοκίμασα 2-3 ώρες και δεν υπήρξε θέμα. Το πρόβλημα είναι όταν παίζω και αυτό μπορεί για 2-3 μέρες να μην υπάρχει θέμα αλλά μπορεί να μου κλείσει 4-5 φορές σε 1 ώρα μια άλλη μέρα. Όταν του ανέφερα αυτό μου είπε ότι ίσως είναι το τροφοδοτικό, το οποίο είναι ένα http://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00001775, 4-5 ετών. Θα μπορούσε όντως να είναι θέμα τροφοδοτικού; β) όπως έγραψα πιο πάνω η εταιρεία άλλαξε διεύθυνση και δεν μπορούν να βρουν από που την προμηθεύτηκαν για να την στείλουν. Σε περίπτωση που μου την στείλουν πίσω και συνεχιστούν τα προβλήματα ποιός θα καλύψει την εγγύησή μου; Να το αναφέρω στην ΓΓΚ;
Sheogorath Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Αν έχει πρόβλημα, αυτοί θα καλύψουν την εγγύηση. πρόβλημα τους. Ας βρουν άλλη εταιρία να σου αντικαταστήσουν. Ας επικοινωνήσουν να μάθουν την νέα διεύθυνση. Δεν θα κάνειςκανένας άλλος την δουλειά ΤΟΥΣ.
chiftakis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Καλά τα λες αλλά όλοι μας ξέρουμε ότι δεν θα γίνει έτσι απλά....Θα ήθελα όμως και μια απάντηση για το τροφοδοτικό. Θα μπορούσε με το πέρασμα του χρόνου να μην μπορεί να σηκώσει την κάρτα;
Sheogorath Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2017 Ναι, δεν το λες και καλό. Αλλά και πάλι, πάνω απο 350-400 watt όλο το σύστημα δεν χρειάζεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα