Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι άλλα ρε παιδιά η gigabyte είχε 3 χρόνια και μητρικής και σε κάρτες γραφικών, τώρα το πήγαν στα 2 οι δικοί μας εδώ, άλλα αυτοί που είχαν πάρει προϊόντα της gigabyte και πήραν την αποδηξει με 3 χρόνια γιατί τώρα αρνούνται να τα πάρουν πίσω; Απλά μου έτυχε και σε εμένα η κάρτα γραφικών που έχω είχε 3 χρόνια μετά όλα τα προϊόντα της gigabyte γίνανε 2 και μου είπανε  και να την στείλουμε πίσω στην gigabyte δεν θα την δεχτούν ευτυχώς δηλαδή που δεν είχε θέμα η κάρτα

  • Moderators
Δημοσ.

Ναι άλλα ρε παιδιά η gigabyte είχε 3 χρόνια και μητρικής και σε κάρτες γραφικών, τώρα το πήγαν στα 2 οι δικοί μας εδώ, άλλα αυτοί που είχαν πάρει προϊόντα της gigabyte και πήραν την αποδηξει με 3 χρόνια γιατί τώρα αρνούνται να τα πάρουν πίσω; Απλά μου έτυχε και σε εμένα η κάρτα γραφικών που έχω είχε 3 χρόνια μετά όλα τα προϊόντα της gigabyte γίνανε 2 και μου είπανε και να την στείλουμε πίσω στην gigabyte δεν θα την δεχτούν ευτυχώς δηλαδή που δεν είχε θέμα η κάρτα

3 χρόνια έχεις εγγύηση, το κατάστημα όμως σου λέει ότι στα 2 σε καλύπτω εγώ μετά τι 2ο χρόνο μιλά με gigabyte, δεν χάνεις το 3ο χρόνο εγγύησης απλά σε βάζουν να τρέξεις εσύ,

  • Like 1
Δημοσ.

τι απατεώνες,  ρε συ πρωτα vision και μετα eshop μείωσε εγγυήσεις πάντως  εγώ μια φορά μίλησα με gigabyte άλλα δεν ήταν και πολύ καταδεκτικοί δηλαδή να δοκιμάσω να στείλω μια μητρική, με είπανε  τράβα από το κατάστημα που την πήρες να στην αλλάξουν

  • Moderators
Δημοσ.

τι απατεώνες, ρε συ πρωτα vision και μετα eshop μείωσε εγγυήσεις πάντως εγώ μια φορά μίλησα με gigabyte άλλα δεν ήταν και πολύ καταδεκτικοί δηλαδή να δοκιμάσω να στείλω μια μητρική, με είπανε τράβα από το κατάστημα που την πήρες να στην αλλάξουν

Αυτό είναι που δεν καταλαβαίνεις δεν μειώνει κάνεις την εγγύηση

 

Το προϊόν έχει 3 χρόνια εγγύησης, το κατάστημα σύμφωνα με της ευρωπαϊκές οδηγίες και ελληνικούς νόμους είναι υποχρεωμένο να σε καλύψει τα 2 χρόνια στα ηλεκτρονικά, από εκεί και πέρα έχει τον δικαίωμα να σου πει πάνε βρες τα με το κατασκευαστή, όπως είπα επάνω ακόμα και το αμαζον ακολουθεί την ίδια πολιτική στο 3ο προς 4ο χρόνο μιας sabertooth της amd που είχα θέμα με την ενσωματωμένη κάρτα ήχου μου έδωσαν στοιχεία για να επικοινωνήσω εγώ με Asus (η συγκεκριμένη μητρική είχε 5 χρόνια εγγύηση)

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι άλλα μέχρι εχτες αυτα τα μαγαζιά είχανε 3 χρόνια εγγύηση σε ολα τα εξαρτηματα, οχι μονο στα gigabyte τώρα μείωσαν εγγυήσεις και οι τελευταίες ηταν στα προιοντα της gigabyte,  αυτο που με ειπαν έμενα τράβα στο μαγαζί να στην αλλάξει ηταν η απάντηση της gigabyte

  • Moderators
Δημοσ.

Ζητάς από τι κατάστημα ένα χαρτί ή email ότι δεν σε καλύπτουν και θα βγάλεις άκρη,

  • Like 1
Δημοσ.

Αγαπητέ Μ. Χ.,Από τον αριθμό σειράς του προϊόντος, φαίνεται ότι το προϊόν σας ΔΕΝ πωλήθηκε / διανεμήθηκε από τους τοπικούς διανομείς της Ελλάδας αλλά από τη Γερμανία. Λάβετε υπόψη ότι δεν έχουμε παγκόσμια εγγύηση και οι όροι εγγύησης εξαρτώνται από την πώληση της σύμβασής σας και είναιό, τι σας έδωσε ο αρχικός πωλητής λιανικής πώλησης (προμηθευτής). Εάν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης προμηθευτή, επικοινωνήστε με τον προμηθευτή σας ή με τοπικά καταστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν με κάποια επιπλέον χρέωση.Συγνώμη.Τις καλύτερες ευχές,GIGABYTE

Τι κάνω τώρα;

Δημοσ.
Αγαπητέ Μ. Χ.,Από τον αριθμό σειράς του προϊόντος, φαίνεται ότι το προϊόν σας ΔΕΝ πωλήθηκε / διανεμήθηκε από τους τοπικούς διανομείς της Ελλάδας αλλά από τη Γερμανία. Λάβετε υπόψη ότι δεν έχουμε παγκόσμια εγγύηση και οι όροι εγγύησης εξαρτώνται από την πώληση της σύμβασής σας και είναιό, τι σας έδωσε ο αρχικός πωλητής λιανικής πώλησης (προμηθευτής). Εάν το προϊόν είναι εκτός εγγύησης προμηθευτή, επικοινωνήστε με τον προμηθευτή σας ή με τοπικά καταστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών και δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν με κάποια επιπλέον χρέωση.Συγνώμη.Τις καλύτερες ευχές,GIGABYTE

Τι κάνω τώρα;

 

Και εμένα το ίδιο ακριβώς μήνυμα με στείλανε, γιατί δεν θέλουν να βοηθήσουν;

  • Moderators
Δημοσ.

Και εμένα το ίδιο ακριβώς μήνυμα με στείλανε, γιατί δεν θέλουν να βοηθήσουν;

Το μυνημα τι εξηγεί πολύ καλά η κάρτα δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας, μιλά με το κατάστημα που την αγόρασες για να βγάλεις άκρη
  • Like 2
Δημοσ.

τι απατεώνες, ρε συ πρωτα vision και μετα eshop μείωσε εγγυήσεις πάντως εγώ μια φορά μίλησα με gigabyte άλλα δεν ήταν και πολύ καταδεκτικοί δηλαδή να δοκιμάσω να στείλω μια μητρική, με είπανε τράβα από το κατάστημα που την πήρες να στην αλλάξουν

Θα το έλεγες και επώνυμα αυτό;

Χαρακτηρισμοί σε καταστήματα έτσι γιατί μπορούμε δεν είναι ότι σωστότερο πόσο μάλλον όταν κάποιος το κάνει πίσω από ένα ανώνυμο λογαριασμό.

Έτσι δεν είναι;

Manufacturer Period Optionally extendable completion

Asus 3 years - dealer

Club 3D 2 years - dealer

EVGA 3 years 5 years

10 years Dealer + Manufacturer

Gainward 2 years - dealer

Gigabyte 3 years 4 years after registration 1 dealer

HIS 2 years - dealer

Inno3D 2 years / 3 years 2 - dealer

KFA² 2 years - dealer

MSI 3 years 3 - dealer

Palit 2 years - dealer

PNY 3 years - Dealer + Manufacturer

PowerColor 2 years - Dealer + Manufacturer

Sapphire 2 years 4/3 years 5 - Dealer + Manufacturer 6

XFX 3 years (5 years on fan) - Dealer + Manufacturer

Zotac 2 years 5 years after registration 7 Dealer + Manufacturer

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν...μέχρι τώρα έχω τις εξης εξελίξεις και χρειάζομαι τα φώτα σας: α) έστειλα την κάρτα από εκεί που την αγόρασα και μου είπαν ότι της έκαναν στρες τεστ όλο το βράδυ και δεν παρουσίασε πρόβλημα. Δεν είμαι καχύποπτος προς αυτόν τον ισχυρισμό αφού και εγώ την δοκίμασα 2-3 ώρες και δεν υπήρξε θέμα. Το πρόβλημα είναι όταν παίζω και αυτό μπορεί για 2-3 μέρες να μην υπάρχει θέμα αλλά μπορεί να μου κλείσει 4-5 φορές σε 1 ώρα μια άλλη μέρα. Όταν του ανέφερα αυτό μου είπε ότι ίσως είναι το τροφοδοτικό, το οποίο είναι ένα http://www.thermaltake.com/products-model.aspx?id=C_00001775, 4-5 ετών. Θα μπορούσε όντως να είναι θέμα τροφοδοτικού; β) όπως έγραψα πιο πάνω η εταιρεία άλλαξε διεύθυνση και δεν μπορούν να βρουν από που την προμηθεύτηκαν για να την στείλουν. Σε περίπτωση που μου την στείλουν πίσω και συνεχιστούν τα προβλήματα ποιός θα καλύψει την εγγύησή μου; Να το αναφέρω στην ΓΓΚ;

Δημοσ.

Αν έχει πρόβλημα, αυτοί θα καλύψουν την εγγύηση. πρόβλημα τους. Ας βρουν άλλη εταιρία να σου αντικαταστήσουν. Ας επικοινωνήσουν να μάθουν την νέα διεύθυνση. Δεν θα κάνειςκανένας άλλος την δουλειά ΤΟΥΣ.

Δημοσ.

Καλά τα λες αλλά όλοι μας ξέρουμε ότι δεν θα γίνει έτσι απλά....Θα ήθελα όμως και μια απάντηση για το τροφοδοτικό. Θα μπορούσε με το πέρασμα του χρόνου να μην μπορεί να σηκώσει την κάρτα;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...