Προς το περιεχόμενο

Online σύστημα της ΥΠΑ για τις άδειες χρήσης drone


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Πάνω από παραλίες γυμνιστών, απαγορεύεται να πετάει drone εξοπλισμένο με κάμερα super zoom?

Όχι...αρκεί να του βάλεις αυτοκόλλητο BAYWATCH  :-D ...είναι για την ασφάλεια της παραλίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ωωωχου ορισμένοι είστε πολλοί κουραστικοί, απαντάτε απλά για να απαντήσετε!

 

Ποιος σου είπε οτι δε θέλουμε πλαίσιο για να προστατευόμαστε? Επιτέλους διαβάστε καλά πριν απαντήσετε!

 

Κι επειδή ο συσχετισμός σου είναι χοντροκομμένος, η εναντίωση μου δεν είναι στο να βάλουμε όριο 200 στην ΕΟ επειδή μπορούν και τρέχουν τα κάρα μας, αλλά επειδή έβαλαν.... 50, εφόσον θες να το παραλληλίσεις με το σκεπτικό μου...

Τώρα αν εσύ θες να τρέχεις με 50 στην ΕΟ  και είσαι ευχαριστημένος τότε δεν έχουμε κοινό σημείο επαφής...

 

Ωωωωχουυυ όταν τελειώνουν οι χαζές δικαιολογίες κάποιων, τους κουράζουμε.

 

Και επειδή μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τον "χοντροκομμένο" συσχετισμό μου, ναι 50 να είναι το όριο στην ΕΟ εφόσον δεν έχεις αποδείξει (με εξετάσεις και δίπλωμα) ότι μπορείς να πας με 150.

Ξεχνάς ότι δεν απαγόρεψαν τελείως το παραπάνω, απλά ζητούν να εκπαιδευτείς σε αυτό και να αποδείξεις την ικανότητα σου.

 

Και δεν με νοιάζει ιδιαίτερα αν ξέρεις ή μπορείς να το πετάξεις. Να στο συσχετίσω ξανά "χοντροκομμένα" με το δίπλωμα οδήγησης.

Μπορεί να ήξερες να οδηγήσεις αυτοκίνητο και χωρίς δίπλωμα. Σημασία έχει ότι για να βγεις σε δημόσιο δρόμο, το δίπλωμα απαιτείται. Θα βγεις να διαμαρτυρηθείς και για αυτό;

 

Μην ξεχνάς όμως ότι υπάρχουν και πάρα πολλά άτομα που το αγαπανε αυτό το χόμπι και φροντίζουν το πτηνό τους ώστε να είναι συντηρημένο και το πετάνε σε περιοχές που δεν έχει κόσμο.

Εγώ βασικά θα αγοράσω το spark και δεν πρόκειται να το δηλώσω γιατί απλά θεωρώ απατεωνιά "εισπρακτική" του κράτους με τους όρους που σε επιβάλουν. Σιγά τώρα να μην μπορώ να το πετάξω πάνω από χωράφι...ποιον ενοχλώ? τα φίδια? ή στο δάσος ποιον ενοχλώ? κάνουν toples τα ζώα και ντρέπονται?

Το αγοράζω καθώς μου αρέσει να βλέπω από ψηλά διάφορες περιοχές (φύση) και όχι μπανιστήρια ή καγκουριές μέσα σε κόσμο!

Το θεωρώ απαράδεκτο επίσης να το πετάς σε εκδηλώσεις.

 

Και ο φόροι είναι "εισπρακτική" απατεωνιά, και το δίπλωμα οδήγησης είναι "εισπρακτική" απατεωνιά, και τα διόδια είναι "εισπρακτική" απατεωνιά.. κλπ κλπ .

Επειδή κάτι το έχουμε ως χόμπι, δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουμε για αυτό. Ίσα ίσα.

 

 

Δεν θα συνέχιζα την συζήτηση αν δεν έπεφτε το μάτι μου σε αυτό το άρθρο: https://www.engadget.com/2017/06/19/eu-wants-clear-drone-regulations-in-place-by-2019/ 

 

Και ψάχνοντας το draft regulation, διαπίστωσα ότι η Ελληνική νομοθεσία είναι πράγματι copy-paste η Ευρωπαϊκή πρόταση:

https://www.easa.europa.eu/system/files/dfu/UAS%20Prototype%20Regulation%20final.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ωωωωχουυυ όταν τελειώνουν οι χαζές δικαιολογίες κάποιων, τους κουράζουμε.

 

Και επειδή μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τον "χοντροκομμένο" συσχετισμό μου, ναι 50 να είναι το όριο στην ΕΟ εφόσον δεν έχεις αποδείξει (με εξετάσεις και δίπλωμα) ότι μπορείς να πας με 150.

Ξεχνάς ότι δεν απαγόρεψαν τελείως το παραπάνω, απλά ζητούν να εκπαιδευτείς σε αυτό και να αποδείξεις την ικανότητα σου.

 

Και δεν με νοιάζει ιδιαίτερα αν ξέρεις ή μπορείς να το πετάξεις. Να στο συσχετίσω ξανά "χοντροκομμένα" με το δίπλωμα οδήγησης.

Μπορεί να ήξερες να οδηγήσεις αυτοκίνητο και χωρίς δίπλωμα. Σημασία έχει ότι για να βγεις σε δημόσιο δρόμο, το δίπλωμα απαιτείται. Θα βγεις να διαμαρτυρηθείς και για αυτό;

 

 

Και ο φόροι είναι "εισπρακτική" απατεωνιά, και το δίπλωμα οδήγησης είναι "εισπρακτική" απατεωνιά, και τα διόδια είναι "εισπρακτική" απατεωνιά.. κλπ κλπ .

Επειδή κάτι το έχουμε ως χόμπι, δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουμε για αυτό. Ίσα ίσα.

 

 

Δεν θα συνέχιζα την συζήτηση αν δεν έπεφτε το μάτι μου σε αυτό το άρθρο: https://www.engadget.com/2017/06/19/eu-wants-clear-drone-regulations-in-place-by-2019/ 

 

Και ψάχνοντας το draft regulation, διαπίστωσα ότι η Ελληνική νομοθεσία είναι πράγματι copy-paste η Ευρωπαϊκή πρόταση:

https://www.easa.europa.eu/system/files/dfu/UAS%20Prototype%20Regulation%20final.pdf

Μεχρι τα 50 μετρα ΔΕΝ σε απαγορευει κανεις να το πετας!

Οσο για τα υπολοιπα ειναι καθαρα απατεωνια!!! 200€ για αδεια και αλλα τοσα για διπλωμα!??? 

Επισης ΔΕΝ ειναι σε ολοκληρη την ευρωπαικη ενωση!! αλλα η ελλαδα οπου ακουει ¨λεφτα¨μεσα ειναι! Γιατι δεν υιοθετει και τα υπολοιπα μετρα της EU??? οπως παιδεια οδηγησης, νομων κτλ?????

DRONE δεν εχει ο καθενας γιατι δεν ειναι και φθηνα...θα επρεπε ομως κατα την αγορα να σου βαζουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να παρακαλουθησεις σεμηναρια πτησης-συμπεριφορας-ασφαλειας και οχι αυτες τις εισπρακτικες βλακειες του κρατους που τα λεφτα φυσικα θα πανε σε παχιες τσεπες!!!! (ψεματα???)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Επαναφέρω λίγο ξανά αυτό το θέμα καθώς διάβασα το παραπάνω ευρωπαικό κανονισμό. Νομίζω αυτό πέρασε πέρυσι στο Ευρωκοινοβούλιο αλλά δεν είμαι σίγουρος αν είχε αλλαγές. Είναι πολύ πιο καλογραμμένο και αναλυτικό και με πολλά περισσότερα στάδια. Φυσικά δεν έχει καμία σχέση το ελληνικό όπως λανθασμένα αναφέρεται πιο πανω. Έχει πολλές διαβαθμίσεις. Έχουμε για παράδειγμα την κατηγορία OPEN A0, για την οποία δε χρειάζεται καν εγγραφή. Από την Α1 και μετά χρειάζεται αλλά είναι ένα απλό έντυπο " UA operator registration form TBD [The form shall contain at least the following: a) Name of the operator (or the business name, if a company), postal address, and mailing address;". Δείτε τι ζητάει πχ στην Ελλάδα. Θα το έχετε κάνει και μερικοί σίγουρα αφού δεν νιώθεις άνετα να μην ακολουθείς έναν νόμο. Αφού λοιπόν λέει ότι πρέπει ο χειριστής να σέβεται τους νόμους γενικά για το περιβάλλον, την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα, καθορίζει τα τεχνικά των drones που μπορούν να είναι στην κατηγορία A0. 

Appendix I.2

(a) have a maximum take-off mass, including payload, of 250 g;

(b) have performance limitations or an active system limiting the attainable height of the UA to a maximum of 50 m above the ground level, limiting the distance of the UA to 100 m from the remote pilot, and the maximum ground speed of the UA shall be less than 54 km/h (15 m/s);

(c) be safely controllable without any training courses;

κλπ κλπ. Ορίζει και κάποια άλλα αν είναι ιδιοκατασκευή.

Θέλω να τονίσω την τεράστια σημαντική διαφορά με τον ελληνικό νόμο. Αναφέρεται και σε σύστημα περιορισμού του ύψους, όχι σε ικανότητα..

UAS.OPEN.50 Requirements applicable to UA operations in subcategory A0

be conducted: (1) up to a height of 50 m (150 ft) above ground level; (2) within a range such that the remote pilot maintains visual line of sight (VLOS) and the UA does not exceed a horizontal distance of 100 m from the remote pilot; or (3) in first-person-view mode or follow-me mode, only if the remote pilot maintains a safe separation of the UA from people, property, ground vehicles, public roads and from other airspace users.

Αυτά ήταν για την κατηγορία Α0. Στη συνέχεια αυξάνονται οι απαιτήσεις αλλά με λογική...

Αξίζει κάποιος να το διαβάσει κυρίως για να δει πόσο ωραία και δίκαια μπορεί να γραφτεί ένας νόμος. Πραγματικά εντυπωσιάζεσαι από τη διαφορά που έχει από τον ελληνικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αφορμή τα όσα γράφονται εδώ μέσα σχετικά με το EVLOS - Αν και πέρασε πολύ καιρός που γράφτηκαν αυτά, αλλά κάποιος ( όπως εγώ) που κάνει αναζήτηση μπορεί να το διαβάσει και να πανικοβληθεί με τις ανακρίβειες. 

Το EVLOS έχει να κάνει με την επέκταση της οπτικής επαφής που έχει ο χειριστής drone με το drone του. Ο Κανονισμός ορίζει ότι οφείλουμε πάντα να έχουμε οπτική επαφή με το drone όταν το πετάμε και πάντα εντός των ορίων που ορίζει η νομοθεσία. Αυτό αφορά όλες τις κατηγορίες αλλά κυρίως του μη αδειούχους - επαγγελματίες κοινώς όπως ονομάστηκε χλευαστικά από τους επαγγελματίες εδώ μέσα "Χομπίστες", είτε πετούν εντός ορίων 50 m οπότε δεν δηλώνουν το drone ούτε δηλώνουν σχέδιο πτήσης, είτε πετούν εντός 120 μέτρων και σε 400m απόσταση δηλώνοντας το drone και με εγκεκριμένο σχέδιο πτήσης. ΠΑΝΤΟΤΕ όμως εντός VLOS (Visual Line of Sight).

Σε περίπτωση που επιθυμούμε να προβούμε σε πτήση και σε σημείο όπου πλέον δεν έχουμε οπτική επαφή και βασιζόμαστε αποκλειστικά στην εικόνα που αναμεταδίδει η κάμερα του drone άρα και επομένως με επέκταση της οπτικής επαφής μέσω αναμεταδιδόμενης εικόνας(EVLOS), τότε και μόνο τότε ο χειριστής εντάσσεται στην ειδική - επαγγελματική κατηγορία. Πιο απλά αν θέλεις να πετάξεις σε σημείο όπου πλέον δεν θα έχεις οπτική επαφή με το Drone σου επειδή αυτό είναι αναγκαία από το footage που τραβάς, τότε και μόνο τότε πρέπει να έχεις άδεια επαγγελματία και ότι αυτό συνεπάγεται.

 Η νομοθεσία δεν αναφέρεται πουθενά σε υποχρέωση ένταξης στην επαγγελματική κατηγορία εάν το drone σου έχει δυνατότητα επέκτασης οπτικής επαφής (EVLOS), αλλά τονίζει ότι δεν επιτρέπεται να πετάς χωρίς οπτική επαφή - LOS (line of Sight) εάν δεν είσαι στην επαγγελματική κατηγορία (άδειο πιλότου κλπ) !!!!

Με την ως άνω λογική ορισμένων που μάχονται υπέρ της δημιουργίας κλίκας με σκοπό το οικονομικό κέρδος και το dji tello έχει EVLOS και άρα θέλει άδεια πιλότου επαγγελματία. 

Επομένως όσοι έχετε ακριβά drone και τρομοκρατηθήκατε από τα όσα γράφτηκαν εδώ επί σκοπού, προς ενημέρωσή σας και μόνο. ⚠️

 

Επεξ/σία από Alexkpnd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...