Προς το περιεχόμενο

Online σύστημα της ΥΠΑ για τις άδειες χρήσης drone


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερώτηση, πόσο θα πάει το μαλλί, ασφάλεια + παράβολα, θα πληρώνεις μια φορά το χρόνο κάτι σαν τέλη κυκλοφορίες?

 

 

 

Δεν νομίζω να είναι τόσο απαγορευτικό το κόστος απλά θα προστεθεί άλλο ένα εκατοστάρικο στην αγορά του drone και μετά μια φορά το χρόνο.

 

 

 

Έχω ξάδερφο “κυνηγό” που πληρώνει κάθε χρόνο την άδεια και έχει όπλο αλλά όλα αυτά τα κάνει για να βγάζει βόλτα το σκυλί αφού το όπλο το κουβαλάει για γυμναστική καθώς δεν έχει πυροβολήσει τίποτε πέραν από τενεκεδάκια αναψυκτικών. Κάπου στο κόστος της άδεια κυνηγιού θα είναι και το κόστος χρήσης drone, σιγά τα λεφτά δηλαδή για κάποιον που έδωσε 1000 ευρώ για το δίκαννο, drone ήθελα να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πάμε όλοι μαζί.

Πρώτα δεν σ' αφήνει να κλείσεις τα updates στα Win10 και μας παρακολουθεί η MS.

Η apple δεν ανοίγει το Bluetooth.

Τωρα η "μασωνια" δεν μας αφήνει να πεταμε ελευθερα τα drones μας.

Λευτεριά στους ανθρώπους, αντίσταση και θα νικήσουμε την κρατική μηχανή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες και το '80 υπήρχαν drones, lipo μπαταρίες, fpv, wifi κινητά κλπ κλπ κλπ...

Μήπως πρέπει να σε ρωτήσουν πότε και γιατί αποφάσισαν κάποιοι να ασχοληθούν;

 

Ότι νάναι πραγματικά...

Απο την απάντηση σου και μόνο εαν σε ενδιέφερε κάτι τέτοιο, πολύ πρίν βγουν τα drone, θα μπορούσες να είχες ασχοληθεί.

 

Προς ενημέρωση σου ομως απο το '80 υπάρχουν ανεμόπτερα, ελικόπτερα, σκάφη και αεροπλάνα ηλεκτροκίνητα μέχρι και θερμοκίνητα πολλών ίππων.

Επίσης υπήρχαν και ανάλογες μπαταρίες και rf κονσόλες για χειρισμό.

 

Οπότε το εκλαμβάνω οτι μάλλον είσαι απο τους τύπους που χρησιμοποιείς drone για "ερευνητικούς" σκοπούς...και δε σε ενδιαφέρει το υπόλοιπο νομικό πλαίσιο.

Δλδ τι? να πετάμε σαΐτες εν ετη 2017 απαξιώνοντας νέες τεχνολογίες ή το χόμπι είναι κλειστό κύκλωμα για 40ρηδες+ μόνο?

 

Εαν σε ενδιέφεραν οι νέες τεχνολογίες θα είχες ασχοληθεί χρονια πριν εμφανιστούν στην Ελλάδα... οπότε ξεκίνα με τα βασικά να "φτιάχνεις σαϊτες οπως αναφέρεις" και μετά το πιάνεις αυτο το θέμα. Ολα ξεκινούν απο κάπου!

 

Το να λές "είναι κλειστό κύκλωμα για 40ρηδες" δείχνει οτι ακολουθείς πάντα την μόδα χωρίς να ψάχνεις την εξέλιξη αυτού!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

...Εαν σε ενδιέφεραν οι νέες τεχνολογίες θα είχες ασχοληθεί χρονια πριν εμφανιστούν στην Ελλάδα... οπότε ξεκίνα με τα βασικά να "φτιάχνεις σαϊτες οπως αναφέρεις" και μετά το πιάνεις αυτο το θέμα. Ολα ξεκινούν απο κάπου!

 

Το να λές "είναι κλειστό κύκλωμα για 40ρηδες" δείχνει οτι ακολουθείς πάντα την μόδα χωρίς να ψάχνεις την εξέλιξη αυτού!

Δεν έχεις προφανώς ιδέα τι λες για το άτομο μου και πάνω απ ολα πετάγεσαι σε μια απάντηση σε κάποιον άλλο. 

Οτι να ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και υπάρχει! και πάρα πολλοί!

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ με drone με EVLOS σύστημα ή ικανό να πετάξει σε απόσταση μεγαλύερη των 50 μέτρων....(βλέπε spark,mavic, phantom κλπ). (βλέπε γιατί στην πρώτη σελίδα του θέματος)

 

ή θα γίνουν επαγγελματίες με ότι αυτό συνεπάγεται (οικονικό κόστος, ασφάλιση, δίπλωμα κλπ)

ή θα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.... και θα υποστούν τις συνέπειες

ή καιρός να πουλησουν το cool gadgetaki τους και να καταλαβουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οτι ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ είναι μια σοβαρή ενασχόληση και όχι μόδα για σοσιαλμιντιακα ανάπηρα που τους πλάσαραν σαν μόδα για μερικά  likes.

 

Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.....

Δλδ τι? να πετάμε σαΐτες εν ετη 2017 απαξιώνοντας νέες τεχνολογίες ή το χόμπι είναι κλειστό κύκλωμα για 40ρηδες+ μόνο?

 

 Σωστά... να καταργήσουμε και πάσης φύσεως διπλώματα γιατί σου τι χαλάνε που εξυπηρετουν "κλειστο κύκλωμα" αυτών που έχουν να πληρώσουν? Ρε τι θα ακούσουμε ακόμα....

 

Τι το πέρασες το drone? Cool gadgetaki επειδή έτσι θέλει ο Γερμανος και ο Κωτσόβολος? Άμα σου αρέσουν τέτοια gadget εν ετη 2017 γιατί δεν πας να πάρει το OSMO+ να τραβας τα βίντεο σου που είναι και νομιμο? Δεν σου τα διαφημίζουν αυτά οι παραπάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τελευταία χρόνια βλέπω γενικά μια αύξηση θεμάτων ειδήσεων και ενημερώσεων σχετικά με τα drones. Προσωπικά δεν με απασχολεί καθόλου τι θα κάνει το κράτος με τα drones καθώς ούτε έχω ούτε σκοπεύω να αποκτήσω.

 

Όσον αφορά το μητρώο και τυχόν απαιτήσεις που έχει το κράτος, δεν μου κάνουν εντύπωση και τις βλέπω λογικές. Όταν εδώ πέρα στους ραδιοερασιτέχνες ζητάνε μέχρι και η κεραία που θα τοποθετήσεις στην ταράτσα σου ή στο μπαλκόνι σου να έχει ταμπελάκι με το ονοματεπώνυμό σου δεν με παραξενεύει το μητρώο για τα drones.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ερώτηση: ξέρει κανείς τι συμβαίνει άμα θέλω να νοικιάσω ένα drone ? τι υποχρεώσεις έχει ο ενοικιαστής βάσει αυτού του νόμου που ανέφερε ο φίλος ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ με drone με EVLOS σύστημα ή ικανό να πετάξει σε απόσταση μεγαλύερη των 50 μέτρων....(βλέπε spark,mavic, phantom κλπ). (βλέπε γιατί στην πρώτη σελίδα του θέματος)

 

ή θα γίνουν επαγγελματίες με ότι αυτό συνεπάγεται (οικονικό κόστος, ασφάλιση, δίπλωμα κλπ)

ή θα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ.... και θα υποστούν τις συνέπειες

ή καιρός να πουλησουν το cool gadgetaki τους και να καταλαβουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ οτι ο ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ είναι μια σοβαρή ενασχόληση και όχι μόδα για σοσιαλμιντιακα ανάπηρα που τους πλάσαραν σαν μόδα για μερικά  likes.

 

Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.....

 

 Σωστά... να καταργήσουμε και πάσης φύσεως διπλώματα γιατί σου τι χαλάνε που εξυπηρετουν "κλειστο κύκλωμα" αυτών που έχουν να πληρώσουν? Ρε τι θα ακούσουμε ακόμα....

 

Τι το πέρασες το drone? Cool gadgetaki επειδή έτσι θέλει ο Γερμανος και ο Κωτσόβολος? Άμα σου αρέσουν τέτοια gadget εν ετη 2017 γιατί δεν πας να πάρει το OSMO+ να τραβας τα βίντεο σου που είναι και νομιμο? Δεν σου τα διαφημίζουν αυτά οι παραπάνω?

 

1. Πέφτεις στο λάθος να απαντάς σε μια απάντηση που απευθύνεται αλλού και λες άσχετα  (περι διπλώματος  ειμαι θετικός, εκει που όντως χρειάζεται. )

 

2. Περιόρισε του χλευασμούς σου και τις ειρωνείες περι cool gadget Γερμανούς και τα σχετικά. Εφόσον δε γνωρίζεις τους συνομιλητές σου προσπάθησε να βρεις το δίκιο σου με όμορφο τρόπο κι όχι προσπαθώντας να τους μειώσεις χωρίς να ξέρεις ποιοι ειναι και τι κάνουν με το θέμα που μιλάμε.

 

3. Και για να σου φύγει η κάψα γιατί λες αρλούμπες με τα παραπάνω κάνοντας μου φραστική επίθεση, εγώ συμφωνώ με τα περισσότερα που παραθέτεις. Απλά ειμαι ενάντια σε κάποια περίεργα  σημεία του κανονισμού και του τρόπου εφαρμογής τους.

 

4. Οσα ΦΕΚ και να μου φέρεις, οσες ταμπέλες και να μου κολλήσουν, εγώ πάλι χομπίστας θα είμαι ακόμα και πτυχίο αεροναυπηγικής αν πάρω. Αν κατάλαβες τι θέλω να σου πω...  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Νόμος ειναι μια πα@@ια ,τελείως άδικος ,τώρα να μου πείς τι ειναι δίκαιο στην Ελλάδα και ποιος το βρήκε..

Εμάς που μαζεύουμε λίγα λίγα λεφτά να κάνουμε το χόμπυ μας συνειδητά και χωρίς υπερβολές. γιατι μας περιορίζει στα ψεύτικα drones που πετανε μέχρι τα 50 μέτρα που ειναι ίσως και πιο επικίνδυνα γιατι ειναι τελείως ανεξέλεγκτα,απο την άλλη δεν θελω να πληρώνω ασφάλειες δεν το θέλω για δουλειά..δηλαδή αν πάρω μια επαγγελματική dslr μηχανή σημαίνει οτι είμαι φωτογράφος και να πληρώνω και φόρο αν είναι..Επρεπε να μπει μια τάξη βέβαια αλλά Εμένα αυτο μόνο με ενοχλεί το οτι σε κάνουν με το ζόρι επαγγελματία αν θες τεχνολογία(αν και δεν είμαι τόσο σιγουρος γιατι δεν είναι ξεκαθαρος και ο νόμος,αν εγω εχω κλειστο το evlos  και την κάμερα και το πετάω με το ματι μεχρι τα 50 μετρα?τι γίνεται παλι επαγγελματικο ,ασφαλειες και παράβολα?)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Νόμος ειναι μια πα@@ια ,τελείως άδικος ,τώρα να μου πείς τι ειναι δίκαιο στην Ελλάδα και ποιος το βρήκε..

Εμάς που μαζεύουμε λίγα λίγα λεφτά να κάνουμε το χόμπυ μας συνειδητά και χωρίς υπερβολές. γιατι μας περιορίζει στα ψεύτικα drones που πετανε μέχρι τα 50 μέτρα που ειναι ίσως και πιο επικίνδυνα γιατι ειναι τελείως ανεξέλεγκτα,απο την άλλη δεν θελω να πληρώνω ασφάλειες δεν το θέλω για δουλειά..δηλαδή αν πάρω μια επαγγελματική dslr μηχανή σημαίνει οτι είμαι φωτογράφος και να πληρώνω και φόρο αν είναι..Επρεπε να μπει μια τάξη βέβαια αλλά Εμένα αυτο μόνο με ενοχλεί το οτι σε κάνουν με το ζόρι επαγγελματία αν θες τεχνολογία(αν και δεν είμαι τόσο σιγουρος γιατι δεν είναι ξεκαθαρος και ο νόμος,αν εγω εχω κλειστο το evlos  και την κάμερα και το πετάω με το ματι μεχρι τα 50 μετρα?τι γίνεται παλι επαγγελματικο ,ασφαλειες και παράβολα?)

 

Πάνο ρίξε μία ματιά στο Αρθρο 19  Παρ 2.2)της σχετικής νομοθεσίας...Η απάντηση είναι ΝΑΙ ακόμα και αν το πετάς στο 1 μέτρο δίπλα σου από την στιγμη που διαθέτει τεχνολογία EVLOS ή ικανότητα απλά για πτήση άνω των 50 μέτρων μεταπειδά σε ΕΙΔΙΚΗ/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ κατηγορία. Το ίδιο ισχύει κ για τα οχηματα... δεν έχει σημασία η χρήση που κάνεις το αυτοκίνητο αλλά η κατηγορία στην οποία ανήκει (διτροχο, ΙΧ, κλπ)....που το παραξενο?

 

Όσο για την ασφάλεια... ποιος σου είπε ότι μόνο οι επαγγελματίες πληρώνουν? Αμάξι σαν ιδιώτης δεν έχεις? Άπλα τα τελευταία χρόνια κάποιοι προσπάθησαν στο βωμό του κέρδους και της μόδας να σου πλασάρουν ένα ΜΗ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ  σαν ένα cool gadgetaki....οι υπεύθυνοι είναι αυτοί και όσοι τους πιστεψαν. Αν ρωτήσεις όσους ασχολούνταν με αερομοντελισμό κανένας δεν δυσανασχέτησε...

 

Καλως όρισες σε ένα υπεύθυνο (και άρα επικίνδυνο) και αρκιβό χόμπυ.... ο κάθένας επιλέγει πλέον.

ερώτηση: ξέρει κανείς τι συμβαίνει άμα θέλω να νοικιάσω ένα drone ? τι υποχρεώσεις έχει ο ενοικιαστής βάσει αυτού του νόμου που ανέφερε ο φίλος ;

Δηλώνεσαι εσύ σαν χειριστής στο σχέδιο πτήσεις και ακολουθούνται οι ίδιοι κανόνες που πλέον θα βαρύνουν εσένα για την πτηση του αρκεί να είσαι φυσικά ενηλικας.

1. Πέφτεις στο λάθος να απαντάς σε μια απάντηση που απευθύνεται αλλού και λες άσχετα  (περι διπλώματος  ειμαι θετικός, εκει που όντως χρειάζεται. )

 

2. Περιόρισε του χλευασμούς σου και τις ειρωνείες περι cool gadget Γερμανούς και τα σχετικά. Εφόσον δε γνωρίζεις τους συνομιλητές σου προσπάθησε να βρεις το δίκιο σου με όμορφο τρόπο κι όχι προσπαθώντας να τους μειώσεις χωρίς να ξέρεις ποιοι ειναι και τι κάνουν με το θέμα που μιλάμε.

 

3. Και για να σου φύγει η κάψα γιατί λες αρλούμπες με τα παραπάνω κάνοντας μου φραστική επίθεση, εγώ συμφωνώ με τα περισσότερα που παραθέτεις. Απλά ειμαι ενάντια σε κάποια περίεργα  σημεία του κανονισμού και του τρόπου εφαρμογής τους.

 

4. Οσα ΦΕΚ και να μου φέρεις, οσες ταμπέλες και να μου κολλήσουν, εγώ πάλι χομπίστας θα είμαι ακόμα και πτυχίο αεροναυπηγικής αν πάρω. Αν κατάλαβες τι θέλω να σου πω...  

 

Βαριέμαι να σου απαντήσεω στα 1,2,4 ... όσο για το 3 εγώ και κάποιοι άλλοι ΛΙΓΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ "κλαψιαριδες" ειμασταν που "κλεγοντας" συμμετείχαμε στην διαβούλευση πέρισυ και συμβάλαμε (εγώ προσωπικά σε 3 παραγραφους) στο να αλλάξουν ακόμα μεγαλύτερα λάθη που υπήρχαν μέσα που θα τρίβατε όλοι σας τα μάτια αν περνούσαν... Εσύ ο σοβαρός κάτσε συνέχισε την επικοδομιτική σου γκρίνια εδώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη δεκαετία του 80 όποιος ήθελε να ασχοληθεί με τον αερομοντελισμό έπρεπε να ξοδέψει απίστευτο χρήμα για την αγορά και συντήρηση του αεροπλάνου και πολύ χρόνο και υπομονή για να μάθει να τα πετάει (και να σπάσει 2-3 μέχρι να μάθει).

 

Τα δέ ελικόπτερα ήταν μία τάξη μεγέθους πιό ακριβά απο τα αεροπλάνα. Θυμάμαι απο γνωστό που είχε ελικόπτερο ποσά σε δραχμές που τότε αγόραζες αυτοκίνητο.

 

Και τότε έπρεπε αναγκαστικά να πας σε θερμικό, γιατι οι μπαταρίες της εποχής και πολύ βαριές ήταν και δεν αποθήκευαν πολύ ενέργεια. Οι δέ θερμικοί κινητήρες τότε θέλανε πολύ προσεκτικό στρώσιμο και δέν αντέχανε πολλές ώρες (σε κάποιες περιπτώσεις λεπτά!) λειτουργίας μέχρι να χρειαστούν ανακατασκευή.

 

Γι αυτό το λόγο και μέχρι σχετικά πρόσφατα, οι αερομοντελιστές ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα, οπότε και ο νομοθέτης δέν είχε λόγο να ασχοληθεί μαζί τους.

 

Πλέον μπορείς με ελάχιστα χρήματα σε σχέση με το παρελθόν να αγοράσεις ενα drone το οποίο ουσιαστικά πετάει μόνο του και θέλει μηδαμινή ικανότητα και εμπειρία απο το χρήστη του.

 

Η επανάσταση με τα τετρακόπτερα ήρθε για δύο λόγους, πρωτον οι μπαταρίες λιθίου, δεύτερον τα ηλεκτρονικά

 

Οι μπαταρίες λιθίου είναι πολύ ελαφριές, αποθηκεύουν πολύ ενεργεια σε σχέση με τον όγκο τους και μπορούν να δώσουν για μικρά χρονικά διαστήματα ρεύματα αντίστοιχα των μπαταριών μολύβδου.

 

Οπότε πλέον τα ηλεκτρικά πετούμενα είναι μια βιώσιμη εναλλακτική.

 

Ο άλλος λόγος είναι τα ηλεκτρονικά. Τα τετρακόπτερα χρειάζονται τεράστια υπολογιστική ισχύ για τη διαχείριση των κινητήρων τους έτσι ωστε να επιτυγχάνεται η σταθεροποίηση. Τέτοια υπολογιστική ισχύς δέν υπήρχε παλιότερα ούτε σε σταθερούς υπολογιστές, πόσο μάλιστα σε ένα τσιπακι αρκετά μικρό ωστε να μπεί σε τηλεκατευθυνόμενο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη δεκαετία του 80 όποιος ήθελε να ασχοληθεί με τον αερομοντελισμό έπρεπε να ξοδέψει απίστευτο χρήμα για την αγορά και συντήρηση του αεροπλάνου και πολύ χρόνο και υπομονή για να μάθει να τα πετάει (και να σπάσει 2-3 μέχρι να μάθει).

 

Τα δέ ελικόπτερα ήταν μία τάξη μεγέθους πιό ακριβά απο τα αεροπλάνα. Θυμάμαι απο γνωστό που είχε ελικόπτερο ποσά σε δραχμές που τότε αγόραζες αυτοκίνητο.

 

Και τότε έπρεπε αναγκαστικά να πας σε θερμικό, γιατι οι μπαταρίες της εποχής και πολύ βαριές ήταν και δεν αποθήκευαν πολύ ενέργεια. Οι δέ θερμικοί κινητήρες τότε θέλανε πολύ προσεκτικό στρώσιμο και δέν αντέχανε πολλές ώρες (σε κάποιες περιπτώσεις λεπτά!) λειτουργίας μέχρι να χρειαστούν ανακατασκευή.

 

Γι αυτό το λόγο και μέχρι σχετικά πρόσφατα, οι αερομοντελιστές ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα, οπότε και ο νομοθέτης δέν είχε λόγο να ασχοληθεί μαζί τους.

 

Πλέον μπορείς με ελάχιστα χρήματα σε σχέση με το παρελθόν να αγοράσεις ενα drone το οποίο ουσιαστικά πετάει μόνο του και θέλει μηδαμινή ικανότητα και εμπειρία απο το χρήστη του.

 

Η επανάσταση με τα τετρακόπτερα ήρθε για δύο λόγους, πρωτον οι μπαταρίες λιθίου, δεύτερον τα ηλεκτρονικά

 

Οι μπαταρίες λιθίου είναι πολύ ελαφριές, αποθηκεύουν πολύ ενεργεια σε σχέση με τον όγκο τους και μπορούν να δώσουν για μικρά χρονικά διαστήματα ρεύματα αντίστοιχα των μπαταριών μολύβδου.

 

Οπότε πλέον τα ηλεκτρικά πετούμενα είναι μια βιώσιμη εναλλακτική.

 

Ο άλλος λόγος είναι τα ηλεκτρονικά. Τα τετρακόπτερα χρειάζονται τεράστια υπολογιστική ισχύ για τη διαχείριση των κινητήρων τους έτσι ωστε να επιτυγχάνεται η σταθεροποίηση. Τέτοια υπολογιστική ισχύς δέν υπήρχε παλιότερα ούτε σε σταθερούς υπολογιστές, πόσο μάλιστα σε ένα τσιπακι αρκετά μικρό ωστε να μπεί σε τηλεκατευθυνόμενο.

 

Πολύ ωραία η ανάλυσή σου! Εύγε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος ανέφερε μέγιστο ύψος τα 50μ;

ΦΕΚ Β-3152/30-9-2016
Αρθρο 6 
δ. Το μεγαλύτερο επιτρεπόμενο ύψος πτήσης των ΣμηΕΑ της «ανοικτής» κατηγορίας είναι τα 400 πόδια (FT) από την επιφάνεια του εδάφος ή της μέσης στάθμης της θάλασσας.

Άρθρο 7
1.1.2. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, οι χειριστές των ΣμηΕΑ της Α0 «Ανοικτής» κατηγορίας: 
α. θα περιορίζουν την πτήση τους έως τα 50μ. επάνω από το έδαφος, σε τοπική πτήση, ή 
β. εναλλακτικά έχοντας τις τεχνικές δυνατότητες να ορίσουν αυτομάτως την πτήση τους σε ύψος και διαδρομή, έως το όριο των 400 ποδιών (FT).

Εγώ βλέπω ότι αν έχεις την τεχνική δυνατότητα να περιορίσεις την πτήση σου στα 400ft τότε είσαι καλυμμένος κάτω από την Α0/A1 κατηγορία.

 

Εγώ πχ που έχω το Xiomi Mi Drone με επιχειρηματική εμβέλεια τα 1000m, μέγιστο ύψος πάνω από 800m αλλά μπορώ να το lockάρω στα 50m απόσταση και 100m ύψος, σε ποια κατηγορία θα πρέπει να εγγραφώ;
Εγώ λέω στην Α1

 

Εκτός και αν έχω καταλάβει κάτι λάθος..

Τέλος, για αυτούς που λένε ότι όλα τα κάνουν για τα λεφτά:
 

ΦΕΚ Β1607/10.5.2017

Άρθρο 1.1

Η υποβολή αιτήσεως για την καταχώρηση στο ειδικό Μητρώο των ΣμηΕΑ Ανοικτής Κατηγορίας πραγματο- ποιείται ΑΤΕΛΩΣ.

Αλλά ακόμα και στην ειδική κατηγορία να ανήκεις

Με την υποβολή αιτήσεως για την καταχώρηση στο ειδικό Μητρώο των ΣμηΕΑ Ειδικής Κατηγορίας, καταβάλ- λεται παράβολο ύψους €50,00

50€ εφάπαξ δεν νομίζω να είναι κόστος για κάποιον που έδωσε 1000+ για ένα drone

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εγώ πχ που έχω το Xiomi Mi Drone με επιχειρηματική εμβέλεια τα 1000m, μέγιστο ύψος πάνω από 800m αλλά μπορώ να το lockάρω στα 50m απόσταση και 100m ύψος, σε ποια κατηγορία θα πρέπει να εγγραφώ;

Εγώ λέω στην Α1

Α1. Θα δηλωθείς στο νιολόγιο, θα κάνεις σχέδιο πτήσης, θα πας σε μη κατοικημένη περιοχή, σε χώρο που δεν αποτελούν ιδιοκτησία κάποιου. Επίσης θα φέρεις Α. ετικέτα ή ανεξίτηλη επιγραφή ταυτοποίησης με τον αριθμό καταγραφής/χαρακτηρίστικό κωδικό νηολόγησης.

Β. συσκευή παθητικής ή ενεργητικής ταυτοποίησης με τον αριθμό καταγραφής ή χαρακτηριστικό κωδικό νηολόγησης μέσω ραδιοσυχνοτήτων (Radio frequency identification tag - RFID)

 

Αν τώρα το σύστημά σου διαθέτει EVLOS αλλάζεις κατηγορία και πας επαγγελματικη.

 

ΑΡΘΡΟ 19 2.2

 

Κατά τις Πτήσεις με Επέκταση Οπτικής επαφής (EVLOS) τα ΣμηΕΑ ίπτανται σε απόσταση εντός της εμβέλειας του συστήματος από τον χειριστή και 400 πόδια (FT) από την επιφάνεια του εδάφους ή του ύδατος, δηλαδή σε απόσταση όπου ο χειριστής του συστήματος είναι σε θέση να συμμορφωθεί με τις διαδικασίες αποφυγής συγκρούσεων. Στις εν λόγω πτήσεις η απαίτηση να διατηρεί ο χειριστής άμεση οπτική επαφή της επιχειρησιακής λειτουργίας του Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους επιτυγχάνεται μέσω της μεθόδου «οπτικής παρατήρησης», δηλαδή παρακολουθεί την πορεία μέσα από την κάμερα του, με τη μετάδοση της σχετικής εικόνας.

Ο εκμεταλλευόμενος πρέπει να υποβάλλει σχέδιο αξιολόγησης ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της αξιολόγησης του κινδύνου για την επιχειρησιακή λειτουργία στο οποίο πρέπει να καθορίζονται:

• η διαδικασία για την αποφυγή συγκρούσεων

• το μέγεθος αεροσκάφους

• τα διακριτικά αεροσκάφους

• τα συστήματα μετάδοσης εικόνας και πληροφοριών

• οι μετεωρολογικές συνθήκες και η ορατότητα, συμπεριλαμβανομένων των συνθηκών του περιβάλλοντος (σύννεφο / γαλάζιο του ουρανού)

• η χρήση εναλλακτικού ελέγχου και

• η εμβέλεια πτήσης

Κατάλληλος ραδιοεξοπλισμός θα πρέπει να είναι εγκατεστημένος έτσι ώστε να είναι σε θέση ο χειριστής να ελέγχει το Μη Επανδρωμένο Αεροσκάφος ανά πάσα στιγμή.

Τα ΣμηΕΑ που διεξάγουν πτήσεις σε συνθήκες EVLOS καταχωρούνται υποχρεωτικά στην «Ειδική» ή στην «Πιστοποιημένη» Κατηγορία, αναλαμβάνοντας τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...