SaFiS Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Κανένας στην Ελλάδα να μην χρησιμοποιήσει αυτή την εταιρεία, γιατί με αυτό θα έρθει ο εργασιακός μεσαίωνας στον κλάδο των αυτοκινητιστών. Και για να προλάβω κάποιους όχι δεν είμαι ταξιτζής. Να τσακιστούν να φύγουν τα κοράκια απο τη χώρα μας. Υπάρχει αξιόλογη Ελληνική εταιρεία που πάει μια χαρά πχ taxibeat Στην Ελλάδα ζεις ή στο εξωτερικό?? Μιλάς για έναν από τους πιο σάπιους κλάδους της Ελλάδας. Και να ερχόταν η Uber στην Ελλάδα (που δεν πρόκειται να την αφήσει αυτό το σάπιο σύστημα), δεν θα ερχόταν εργασιακός μεσαίωνας στον κλάδο. Υπάρχει ήδη. Μιλάς για έναν κλάδο - "φαμίλια" που δεν μπορεί να μπει κανείς. Οι άδειες πάνε από πατέρα σε γιο, άδειες που κάποτε οι παππούδες πήρανε τζάμπα και έφτασαν να πουλιούνται πλέον κάτι χιλιάδες ευρώ. Επί χρόνια ακούμε από όλες τις κυβερνήσεις ότι θα ανοίξουν αυτά τα επαγγέλματα αλλά όπως βλέπουμε, συνεχίζουν έτσι... By the way, η TaxiΒeat πουλήθηκε πρόσφατα στην Μytaxi, συμφερόντων Daimler... 4
iPhoTe64 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Στην Ελλάδα ζεις ή στο εξωτερικό?? Μιλάς για έναν από τους πιο σάπιους κλάδους της Ελλάδας. Και να ερχόταν η Uber στην Ελλάδα (που δεν πρόκειται να την αφήσει αυτό το σάπιο σύστημα), δεν θα ερχόταν εργασιακός μεσαίωνας στον κλάδο. Υπάρχει ήδη. Μιλάς για έναν κλάδο - "φαμίλια" που δεν μπορεί να μπει κανείς. Οι άδειες πάνε από πατέρα σε γιο, άδειες που κάποτε οι παππούδες πήρανε τζάμπα και έφτασαν να πουλιούνται πλέον κάτι χιλιάδες ευρώ. Επί χρόνια ακούμε από όλες τις κυβερνήσεις ότι θα ανοίξουν αυτά τα επαγγέλματα αλλά όπως βλέπουμε, συνεχίζουν έτσι... By the way, η TaxiΒeat πουλήθηκε πρόσφατα στην Μytaxi, συμφερόντων Daimler... Αναρωτιέμαι, γιατί να μην ερχόταν η Uber (και η κάθε Uber) στην Ελλάδα? Ποιοι θα δουλεύαν για την Uber, ξένοι? Δεν θα ήταν Ελληνες ήδη ταξιτζήδες ή καινούργιοι οδηγοί? Η εταιρεία Uber όπως επίσης οι οδηγοί θα φορολογούνταν φυσικά σύμφωνα με τα Ελληνικα δεδομένα, όπως ανάλογα συμβαίνει στο εξωτερικό. Αυτο που αναφέρεις ότι η άδεια ταξί στην Ελλάδα κοστίζει χιλιάδες εύρω μου ακούγεται...παράλογο από την στιγμή που μια άδεια ταξί στο εξωτερικό κοστίζει περίπου 700€.
Mpiftekis Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Αυτο που αναφέρεις ότι η άδεια ταξί στην Ελλάδα κοστίζει χιλιάδες εύρω μου ακούγεται...παράλογο από την στιγμή που μια άδεια ταξί στο εξωτερικό κοστίζει περίπου 700€. Σοβαρά τώρα δεν ξέρεις τι γίνεται με τις άδειες ταξί στην Ελλάδα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!! Ενδεικτική τιμή τα 200.000€, ίσως ξεχνάω και κανά μηδενικό.... 2
iPhoTe64 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Σοβαρά τώρα δεν ξέρεις τι γίνεται με τις άδειες ταξί στην Ελλάδα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!! Ενδεικτική τιμή τα 200.000€, ίσως ξεχνάω και κανά μηδενικό.... Τιμη 200.000€?? LOL Τι είναι, "χρυσό" επάγγελμα?
Mpiftekis Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Τιμη 200.000€?? LOL Τι είναι, "χρυσό" επάγγελμα? Είναι "κλειστό"... άρα μόνο όσοι πλερώσουν αδρά θα πάρουν άδεια ή όσοι την κληρονομήσουν
gnsX Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Πρώτη φορά θα ναι που κάτι σάπιο θα αντικατασταθεί με κάτι πιο σάπιο.. 1
tasos-e Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Η άδεια ταξί για όσους δεν ξέρουν πλέον κοστίζει 80 χιλιάδες € πλέον και στον κλάδο έχουν μπει καινούργια παιδιά που αλλάζουν τον κλάδο προς το καλύτερο. Στην Ελλάδα αυτό που έχει καταστρέψει πολλά είναι ο συνδικαλισμός αλλά είναι μεγάλη συζήτηση. 1
copydisk Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 http://www.theeuropean-magazine.com/stefano-casertano--3/10031-uber-and-the-italian-taxi-driver "Last but not least, a taxi driver license in Rome costs up to €120,000"Μιλάμε για πιο κλειστό από το κλειστό επάγγελμα.
Ntinaras Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Κανένας στην Ελλάδα να μην χρησιμοποιήσει αυτή την εταιρεία, γιατί με αυτό θα έρθει ο εργασιακός μεσαίωνας στον κλάδο των αυτοκινητιστών. Και για να προλάβω κάποιους όχι δεν είμαι ταξιτζής. Να τσακιστούν να φύγουν τα κοράκια απο τη χώρα μας. Υπάρχει αξιόλογη Ελληνική εταιρεία που πάει μια χαρά πχ taxibeat Υ.Γ. Κάτι που ξεχάσατε να πείτε ότι η uber είναι θυγατρική της goldmansachs αυτό λέει πολλά, πάρα πολλά. Διεθνές σκάνδαλο με μυστικό λογισμικό από την Uber 1ον χεστηκα για τον κλαδω των αυτοκινητιστων, ειναι πιο μισητος κλαδος και απο πολιτικους. Το taxibeat ουτε ελληνικο ειναι, ουτε εχει καμια σχεση με την uber.
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 1ον χεστηκα για τον κλαδω των αυτοκινητιστων, ειναι πιο μισητος κλαδος και απο πολιτικους. Το taxibeat ουτε ελληνικο ειναι, ουτε εχει καμια σχεση με την uber. μπορεί να χέστηκες αλλά δεν έχεις καταλάβει ότι το σάπιο αντικαθίσταται απο κάτι που είναι ακόμα πιο σάπιο. Και ότι αργά η γρήγορα τα πράγματα θα χειροτερέψουν και σε άλλους κλάδους, ο κλάδος των αυτοκινητιστών είναι μόνο η αρχή τα χειρότερα έρχονται. Στην Ελλάδα ζω και ξέρω πολύ καλά που πατάνε, είναι κοράκια μύρισαν πτώμα και πέφτουν να το κατασπαράξουν. Η Ελλάδα είναι αρκετά διεφθαρμένη χώρα και εκεί πατάει η εν λόγω εταιρεία + το ότι είναι χρεοκοπημένη και υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανεργίας. Όσο για αυτούς τους υπαλλήλους της uber θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, τι νομίζεις ότι είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα και ήρθε να καλύψει την ανεργία που μαστίζει τη χώρα, ας γελάσω χαχα Τράβα να ρωτήσεις τις εμπειρίες τους απο την εν λόγω εταιρεία Η άδεια ταξί για όσους δεν ξέρουν πλέον κοστίζει 80 χιλιάδες € πλέον και στον κλάδο έχουν μπει καινούργια παιδιά που αλλάζουν τον κλάδο προς το καλύτερο. Στην Ελλάδα αυτό που έχει καταστρέψει πολλά είναι ο συνδικαλισμός αλλά είναι μεγάλη συζήτηση. Πολύ σωστά τα λες οι οποίοι συνδικαληστές βγάλανε αρκετά φράγκα εις βάρος του σκληρά εργαζόμενου Έλληνα πολίτη
iPhoTe64 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 μπορεί να χέστηκες αλλά δεν έχεις καταλάβει ότι το σάπιο αντικαθίσταται απο κάτι που είναι ακόμα πιο σάπιο. Και ότι αργά η γρήγορα τα πράγματα θα χειροτερέψουν και σε άλλους κλάδους, ο κλάδος των αυτοκινητιστών είναι μόνο η αρχή τα χειρότερα έρχονται. Στην Ελλάδα ζω και ξέρω πολύ καλά που πατάνε, είναι κοράκια μύρισαν πτώμα και πέφτουν να το κατασπαράξουν. Η Ελλάδα είναι αρκετά διεφθαρμένη χώρα και εκεί πατάει η εν λόγω εταιρεία + το ότι είναι χρεοκοπημένη και υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανεργίας. Όσο για αυτούς τους υπαλλήλους της uber θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί, τι νομίζεις ότι είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα και ήρθε να καλύψει την ανεργία που μαστίζει τη χώρα, ας γελάσω χαχα Τράβα να ρωτήσεις τις εμπειρίες τους απο την εν λόγω εταιρεία Πολύ σωστά τα λες οι οποίοι συνδικαληστές βγάλανε αρκετά φράγκα εις βάρος του σκληρά εργαζόμενου Έλληνα πολίτη Γιατι πρέπει να γίνει αντικατάσταση? Δηλαδη σε όποια χωρά πάει η Uber κλείνουν οι άλλες εταίρες ταξί? Δεν θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι άλλοι ταξιτζήδες που δεν θα συνεργάζονται με την Uber? Αυτο που αναφέρεις για ένα κομμάτι ψωμί δεν ξέρω...νομίζω είναι υπερβολές. Εκτος και αν στην Ελλάδα (και πιθανών και στην Ιταλια) να ισχύει ένα άλλο καθεστώς της εταιρείας Uber με τους εργαζόμενους της. Διευκρινιζω ότι (σε καμιά περίπτωση) δεν υποστηρίζω την Uber αλλά σας αναφέρω όλα αυτά επειδή τα γνωρίζω από πρώτο χέρι. Καλος μου φίλος έγινε, δεν ήταν, έγινε ταξιτζής επειδή πάει στη δουλειά οπότε θέλει (δικό του όχημα, UberBlack) και δουλεύει όσο θέλει. Αυτος μου έχει πει όσα αναφέρω εδώ. Βγαζει περίπου 2500€ το μήνα και δουλεύει (νομίζω) 50-55 ώρες την εβδομάδα.
tasos-e Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Σε ποιά χώρα; Στην Ελλάδα πάντως αποκλείεται αυτό και είναι από τις χώρες με το πιο φθηνό ταξί.
billdepo Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Έχω χρησιμοποιήσει uber κάποιες φορές και το συγκριτικό πλεονέκτημα όπως το βλέπω εγώ είναι η τιμολόγησή του, ειδικά για ώρες μεταξύ 24:00 - 5:00, που στα ταξί είναι διπλή (δεν ισχύει αυτό για uberΧ όχημα). Επίσης, η χρέωση γίνεται μέσω του gps (με βάση τα πραγματικά χιλιόμετρα) και το χρόνο της διαδρομής οπότε λαμογιές με πειραγμένα ταξίμετρα δεν παίζουν.Ενδεικτικά, έκανα μία έρευνα στα γρήγορα για να βρω τις διαφορές στις τιμές (οποιαδήποτε διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη): πηγές: 1, 2, 3EDIT: για τα κόμιστρα των ταξί συγκεκριμένα από/προς αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος βλέπω ότι ισχύουν fixed τιμές (πηγή: επίσημο site Ελ. Βενιζέλος) : 2
gnsX Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δλδ δεν πληρώνει έξτρα η Uber για νυχτερινή εργασία. Αυτό που ο καθένας κοιτάει την παρτάρα του χωρίς να τον νοιάζει για τους υπόλοιπους αλλά οταν ψηφίζονται μέτρα που τον αφορούν κλαψουριζει, είναι ελληνικό φαινόμενο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα