Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θετική για την Uber αποδείχθηκε η εκδίκαση σε ανώτερο βαθμό της απόφασης που είχε εκδώσει δικαστήριο στη Ρώμη τον Απρίλιο για το “μπλόκο” δραστηριοποίησης της εταιρείας στην Ιταλία, καθώς η νέα ετυμηγορία ανατρέπει την απαγόρευση.

Η ετυμηγορία εκδόθηκε την Παρασκευή, από ανώτερο δικαστήριο και πάλι στην ιταλική πρωτεύουσα.

 

Η εξέλιξη αυτή σημαίνει πως η Uber μπορεί πλέον να επανενεργοποιήσει τις εφαρμογές της στο ιταλικό έδαφος. “Είμαστε χαρούμενοι πως θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις application μας στην Ιταλία”, σχολίασε η εταιρεία μέσω του λογαριασμού της στο Twitter.

 

Οι Ιταλοί οδηγοί ταξί, οι οποίοι υπόκεινται σε ένα αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο, υποστηρίζουν πως δεν μπορούν να ανταγωνισθούν επί ίσοις όροις υπηρεσίες όπως αυτές που προσφέρει η Uber, για τις οποίες υπάρχει πολύ μικρότερος έλεγχος από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Μάλιστα, τον Φεβρουάριο είχαν προχωρήσει σε 6ήμερη απεργία, διαμαρτυρόμενοι τόσο για τις αντίστοιχες εφαρμογές, όσο και για τις υπηρεσίες μίσθωσης πολυετών αυτοκινήτων με σοφέρ, οι οποίες επίσης αποκτούν ολοένα περισσότερη δημοφιλία.

 

Η ιταλική κυβέρνηση έχει υποσχεθεί πως, μέχρι το τέλος του έτους, θα έχει θεσπίσει ένα σαφές νομοθετικό πλαίσιο το οποίο θα διακρίνει τη δραστηριότητα των επαγγελματιών οδηγών ταξί από το έργο που μπορούν να προσφέρουν εταιρείες όπως η Uber.

 

Link.png Site: Reuters

 

https://www.google.g...1518473&cad=rjt

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Πολυετών σωστά τα λέει.

Νομίζεις ότι η υber έχει τα κατάλληλα οχήματα και οδηγούς;

Όχι δεν τα έχει.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το άρθρο της πηγης λεει λιμουζινες, οποτε εννοει πολυτελων αυτοκινητων.

Δημοσ.

Κατάλληλα οχήματα φίλε Τάσο εχει σίγουρα μιας και για να συνεργαστείς μαζι της πρεπει να πληρούν κάποιες προδιαγραφές... Όσο για τους οδηγούς σαφώς και δεν εισαι σε θέση να κρίνεις ( ούτε κι εγω ) εκτός βεβαια και εχεις ταξί και τα ξερεις ολα...

  • Like 2
Δημοσ.

Φιλαράκια τα πράγματα είναι απλά είσαι ταρίφας με το αυτοκινητό σου τα λεφτά που σου δίνουν είναι ανάλογα το αυτοκίνητο και τις ώρες που δηλώνεις διαθέσιμος και το app είναι απο τους τουρίστες για τους τουρίστες.

Π.Χ.

Αττική-Αεροδρόμιο ταξί 40-60 ευρώ,

Uber 20-40 ανάλογα τα κρητήρια οπότε πάει ο τουρίστας

με τα μισά λεφτά στον προορισμό του ο ανεργος ο ταλαίπωρος (συνεργάτης uber) είναι ευγενέστατος γιατί

αξιολογείτε απο τους τουρίστες για περισσότερες απολαβές και όλα μέλι γάλα εκτός απο τους φίλους μας

τους ταρίφες που την πίνουν την πορτοκαλάδα και πετυχαίνουν τον 5 χρόνια άνεργο (συνεργάτης uber) τον κάνουν δαμάσκηνο στο ξύλο αλλά η Uber παρέχει

ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στόν άτυχο συνεργάτη,

And the beat goes on..

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι ακατάλληλα αλλά δεν σημαίνει ότι είναι καινούργια.

Άσχετα αν είμαι οδηγός ταξί η όχι,για να γίνεις οδηγός ταξί περνάς κάποιες εξετάσεις μέχρι και για πρώτες βοήθειες, οι οδηγοί urban καμία, στον οδηγό ταξί μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις και να κάνεις καταγγελία (άσχετα αν τους αφήνουμε να κάνουν ότι γιατί λες και τους φοβόμαστε) που χάνει την άδεια για κάποιο χρονικό διάστημα και τρώει πρόστιμο,στον οδηγό urban δεν υπάρχει αυτό.

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι ακατάλληλα αλλά δεν σημαίνει ότι είναι καινούργια.

Άσχετα αν είμαι οδηγός ταξί η όχι,για να γίνεις οδηγός ταξί περνάς κάποιες εξετάσεις μέχρι και για πρώτες βοήθειες, οι οδηγοί urban καμία, στον οδηγό ταξί μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις και να κάνεις καταγγελία (άσχετα αν τους αφήνουμε να κάνουν ότι γιατί λες και τους φοβόμαστε) που χάνει την άδεια για κάποιο χρονικό διάστημα και τρώει πρόστιμο,στον οδηγό urban δεν υπάρχει αυτό.

Δημοσ.

Και ο οδηγός ταξί μπορεί να αξιολογηθεί αλλά από φόβο δεν το κάναμε κάποιοι (εγώ το κάνω) ψάξτε λίγο και θα το βρείτε.

Δημοσ.

Μονά ζυγά;;;; Κλαίω!! Γιατί έχεις δει πουθενά μπλόκο να γράφουνε για δακτύλιο;; 3 χρόνια τώρα κατεβαίνω με αμάξι δουλειά κέντρο Κολωνάκι και δεν έχω δει μπροστά μου καν.

Δημοσ.

Δεν είπα ότι είναι ακατάλληλα αλλά δεν σημαίνει ότι είναι καινούργια.

Άσχετα αν είμαι οδηγός ταξί η όχι,για να γίνεις οδηγός ταξί περνάς κάποιες εξετάσεις μέχρι και για πρώτες βοήθειες, οι οδηγοί urban καμία, στον οδηγό ταξί μπορείς να ζητήσεις ότι θέλεις και να κάνεις καταγγελία (άσχετα αν τους αφήνουμε να κάνουν ότι γιατί λες και τους φοβόμαστε) που χάνει την άδεια για κάποιο χρονικό διάστημα και τρώει πρόστιμο,στον οδηγό urban δεν υπάρχει αυτό.

Για να γίνεις συνεργάτης της Uber στο εξωτερικό (Σουηδία) πρέπει: Καταρχήν να είσαι ή να γίνεις ταξιτζής, δηλαδή να έχεις άδεια ταξί. Περνάς όλες τις εξετάσεις κανονικότατα για οδηγός ταξί. Εάν δεν θέλεις να έχεις δικό σου όχημα τότε γίνεσαι οδηγός σε κάποιου άλλου ιδιοκτήτη οχήματος(ταξί). Εάν πάλι θέλεις τότε αγοράζεις δικό σου όχημα, που είναι και καλύτερα αφού βγάζεις περισσότερα.

Η Uber (αν δεν κάνω λάθος) δεν δέχεται πάνω από πέντε χρόνων αυτοκίνητα. Δηλαδή τα αυτοκίνητα είναι σχεδόν καινούργια, και χωρίζονται ανάλογα το κόστος του οχήματος σε κατηγορίες, πχ UberX, UberSelect, UberBLACK.

  • Like 1
Δημοσ.

Στην Σουηδία μπορεί σε άλλες χώρες δεν χρειάζεται όλα αυτά αρκεί να έχεις αυτοκίνητο,όπως εδώ.

Δημοσ.

Κανένας στην Ελλάδα να μην χρησιμοποιήσει αυτή την εταιρεία, γιατί με αυτό θα έρθει ο εργασιακός μεσαίωνας στον κλάδο των αυτοκινητιστών.

Και για να προλάβω κάποιους όχι δεν είμαι ταξιτζής.

Να τσακιστούν να φύγουν τα κοράκια απο τη χώρα μας.

 

Υπάρχει αξιόλογη Ελληνική εταιρεία που πάει μια χαρά πχ taxibeat :D

 

Υ.Γ. Κάτι που ξεχάσατε να πείτε ότι η uber είναι θυγατρική της goldmansachs αυτό λέει πολλά, πάρα πολλά.

Διεθνές σκάνδαλο με μυστικό λογισμικό από την Uber

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...