Eddie95 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Καλησπέρα Προσπαθώ να φτιάξω την πρώτη μου android εφαρμογή που θα είναι παντομίμα με ταινίες.Έχω φτιάξει το πως θα εμφανίζει τυχαία μια ταινία και τον χρόνο που έχει ο " μίμος " για να παίξει άλλα έχω κολλήσει σε άλλα θέματα.Όταν ξεκινάει η ομάδα Α να παίξει και βρει την ταινία μετά που θα πάει στην προηγούμενη activity που λεει ποια ομάδα παίζει μου βγάζει πάλι την ομάδα Α δλδ μηδενίζονται όλα και ξεκινάει από την αρχή. Boolean omada = true; TextView text1; text1 = (TextView)findViewById(R.id.txt1); //textview if (omada == true) { text1.setText("ΠΑΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ A"); omada = !omada; //ξεκινάει με την ομάδα Α και ετσι θελω το επομενο round να ειναι η ομαδα Β }else { text1.setText("ΠΑΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ B"); omada = !omada; //το ίδιο και εδώ } αυτός είναι ο έλεγχος για το πως θα ξέρει ποια ομάδα να εμφανίσει κάθε round στην άλλη activity έχω γράψει αυτό public Button button2; public void init() { button2 = (Button) findViewById(R.id.button2); button2.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { @Override public void onClick(View v) { Intent intent = new Intent(start.this, pregame.class); startActivity(intent); } }); } πιο κάτω έχω γράψει και τον κώδικα για random array αλλά δεν χρειάζεται για το πρόβλημά μου εδώ Επίσης δεν ξέρω πως μπορώ να μεταφέρω μια μεταβλητή απο μια activity σε μία άλλη πχ τα round για να βάλω να γίνουν μέχρι 10 sorry για το μεγάλο post
SakislolGR Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 startActivityForResult στο τέλος του παιχνιδιού και αφού έχεις συγκεντρώσει το score Intent intent = new Intent(GameActivity.this, MainActivity.class); intent.putExtra("score", pScore); setResult(Activity.RESULT_OK, intent); finish(); μετά διαβάζεις τα αποτελέσματα στο onActivityResult που είναι στο MainActivity.java https://www.javatpoint.com/android-startactivityforresult-example
Eddie95 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 ευχαριστώ θα το κοιτάξω.έχεις καμιά ιδέα για το πρώτο πρόβλημα ?
SakislolGR Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 δεν περιγράφεις τι ακριβώς φτιάχνεις. Πως θα έχει 2 ομάδες? θα είναι Online ή η ομάδα Β είναι ρομπότ.
Eddie95 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 δεν περιγράφεις τι ακριβώς φτιάχνεις. Πως θα έχει 2 ομάδες? θα είναι Online ή η ομάδα Β είναι ρομπότ. δεν θα είναι online αλλά για να παίζεις μαζί με φίλους σε σπίτι. Η εφαρμογή απλά θα σ δίνει μια ταινία να κάνεις και θα έχει χρόνο μέχρι να την βρει ο συμπαίχτης και στο τέλος score... απλά γλιτώνεις το " τι ταινία να του βάλω τώρα ?" και το χρονόμετρο
nilosgr Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 ευχαριστώ θα το κοιτάξω. έχεις καμιά ιδέα για το πρώτο πρόβλημα ? Τα activity δεν "πρεπεπ" να εχουν static μεταβλητές και επισης εχε κατα νου πως καθε φορά που ενα activity βγαίνει μπροστά στην οθόνη, οποιαδήποτε activity υπάρχει πισω μπορεί να καταστραφεί και να δημιουργηθεί παλι οταν ερθει μπροστά (το ιδιο συμβαίνει και οταν κανεις rotate τη συσκευή) αρα ολες μεταβλητές αρχικοποιουνται παλι. Οποτε το state ενος activity ειτε το κρατάς σε Bundle κ το πηγαινοφερνεις μεταξύ των activities ειτε το γραφεις σε αρχείο στην onStop() κ το επαναφέρεις στην onResume()
Eddie95 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Τα activity δεν "πρεπεπ" να εχουν static μεταβλητές και επισης εχε κατα νου πως καθε φορά που ενα activity βγαίνει μπροστά στην οθόνη, οποιαδήποτε activity υπάρχει πισω μπορεί να καταστραφεί και να δημιουργηθεί παλι οταν ερθει μπροστά (το ιδιο συμβαίνει και οταν κανεις rotate τη συσκευή) αρα ολες μεταβλητές αρχικοποιουνται παλι. Οποτε το state ενος activity ειτε το κρατάς σε Bundle κ το πηγαινοφερνεις μεταξύ των activities ειτε το γραφεις σε αρχείο στην onStop() κ το επαναφέρεις στην onResume() ενδιαφέρον αυτα που είπες τωρα εξηγείται γιατι κανει παντα true την ομαδα... απο την τελευταία πρόταση δεν κατάλαβα και πολλά γιατί δεν ξερω τοσο καλα το android αν μπορεις να στείλεις καποιο λινκ αλλιώς θα το κοιτάξω και μονος ευχαριστω!
NickSym Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 https://developer.android.com/guide/components/activities/activity-lifecycle.html 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα