Προς το περιεχόμενο

Opel Corsa 1.4 με υγραεριο ή 1.3 diesel?


futureshock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα, ψαχνουμε για γυναικα οδηγο αμαξι, εχουμε δει 3 corsakia, το ενα ειναι 1.4 βενζινη με υγραεριο zavoli πανω και τα αλλα 2 φορανε ecoflex 1.3 με 75 αλογα. 

 

Και τα 2 βγαινουν ιδια τιμη περιπου ( γυρω στα 6.000€ κομπλε με χαρτια) και ειναι full εξτρα με ζαντες αλουμινιου - Φιμε τζαμια και τα σχετικα. 

 

Το κορσακι με την βενζινη εχει ~179.000χλμ(Αρκετα) 

Στο πετρελαιο το ενα εχει 85.000(κατεβασμενα φανταζομαι) και το αλλο 160.000(με χαρτια και σφραγιδες απο συνεργειο γερμανιας)

 

Γενικα σαν οδηγος δεν ξερω κατα ποσο θα κυκλοφορει το αμαξι ,εχει 20 χρονια διπλωμα αλλα εχει οδηγησει λιγες φορες . Θα παρει αμαξι για να αρχισει να οδηγαει μονη της . Μπορει να μην το κουναει , μπορει ομως και να αρχισει τις "εκδρομες" - θαλασσες και τα σχετικα οποτε να κανει αρκετα χλμ καθε χρονο. 

 

 

Επειδη δεν εχουμε πολλες επιλογες αναφερα το παραπανω μοντελο για να μπορεσουμε να κλεισουμε. Η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη αλλα δεν εχουμε την δυνατοτητα να παμε σε αλλη πολη περα απο την δικια μας για να κλεισουμε καλυτερη προσφορα. 

 

Τι λετε ? Σαν κινητηρες ; Προβληματα ; Τι να επιλεξουμε και γιατι ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, ψαχνουμε για γυναικα οδηγο αμαξι, εχουμε δει 3 corsakia, το ενα ειναι 1.4 βενζινη με υγραεριο zavoli πανω και τα αλλα 2 φορανε ecoflex 1.3 με 75 αλογα.

 

Και τα 2 βγαινουν ιδια τιμη περιπου ( γυρω στα 6.000€ κομπλε με χαρτια) και ειναι full εξτρα με ζαντες αλουμινιου - Φιμε τζαμια και τα σχετικα.

 

Το κορσακι με την βενζινη εχει ~179.000χλμ(Αρκετα)

Στο πετρελαιο το ενα εχει 85.000(κατεβασμενα φανταζομαι) και το αλλο 160.000(με χαρτια και σφραγιδες απο συνεργειο γερμανιας)

 

Γενικα σαν οδηγος δεν ξερω κατα ποσο θα κυκλοφορει το αμαξι ,εχει 20 χρονια διπλωμα αλλα εχει οδηγησει λιγες φορες . Θα παρει αμαξι για να αρχισει να οδηγαει μονη της . Μπορει να μην το κουναει , μπορει ομως και να αρχισει τις "εκδρομες" - θαλασσες και τα σχετικα οποτε να κανει αρκετα χλμ καθε χρονο.

 

 

Επειδη δεν εχουμε πολλες επιλογες αναφερα το παραπανω μοντελο για να μπορεσουμε να κλεισουμε. Η τιμη ειναι λιγο τσιμπημενη αλλα δεν εχουμε την δυνατοτητα να παμε σε αλλη πολη περα απο την δικια μας για να κλεισουμε καλυτερη προσφορα.

 

Τι λετε ? Σαν κινητηρες ; Προβληματα ; Τι να επιλεξουμε και γιατι ;

Πολλά χιλιόμετρα, και στις 3 περιπτώσεις είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα, πάρε κάτι άλλο, μόνο corsa θες δηλαδή;

 

Βασικα πες μας : μέχρι πόσα χρήματα δίνεις;

 

Κυβικά;

 

Καύσιμο;

 

Επίσης προσοχή μεγάλη με τα εισαγόμενα..

Παίζουν πολλές πουστιες, αν δεν πας ο ίδιος να το φέρεις μην πιστεύεις..

 

Φίλος μου έφερε μπέμπα 1.6 στα χάρτια αλλά φορούσε μηχανή 2.0, λαδωνε πάντα για να περάσει κτεο. Τελικά του το έκλεψαν λολ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα την προηγουμενη γενιά Corsa C. 

Αξιοπιστο αμάξι ήταν με 1200cc.

Εκει που πονούσε ήταν η αντλία βενζίνης.

Θα σου πρότεινα να δείτε χωρίς υγραέριο, και να το βάλετε οι ίδιοι.

Γνωστός εχει το Corsa D πετρέλαιο, μεταχειρισμένο.Σιγουρα έχει κατεβασμένα χιλιομετρα, προσωπικα εμενα δεν μου άρεσε το εσωτερικο, αθλια πλαστικά και πολύ ευρύχωρο, σε σχέση με το δικό μου Corsa C

Όντως είναι αρκετα χιλιομετρα.

Κοιταξε εαν και σε αυτη τη γενιά γινεται διαχωρισμός κινητήρα με καδένα ή οχι

Εφόσον δεν κανει χιλιόμετρα, κοίταξε για βενζίνη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω το corsa c 1.4 twinport  με συστημα zavoli πανω εδω και 4 χρονια και εχω κανει 85.000 χιλιομετρα και δεν εχω κανενα θεμα μεχρι τωρα.δουλευει πολυ καλα με αεριο.απο εκει και περα θα επελεγα το diesel γιατι και 300.000 χιλιομετρα να εχει ειναι diesel δεν εχει αναγκη.αν ειναι καλοσυντηρημενο τα diesel βγαζουν απειρα χιλιομετρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται να προτιμήσετε το diesel. Το υγραέριο δεν ξέρεις τί προβλήματα θα βγάλει και οι twinport θεωρούνται από τους πιο ευπαθείς για το υγραέριο (σε αντίθεση με τους παλαιότερους ecotec).

 

Προσωπικά εύκολα θα έπαιρνα το γερμανικό με τις 160.000χλμ. και την τυπική συντήρηση. Θα βγάλει άλλα τόσα τουλάχιστον!

Αυτό με τις 80.000χλμ. αν πραγματικά πιστεύεις ότι έχει γυρισμένα χιλιόμετρα άστο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Diesel θέλει προσοχη στο καύσιμο, μπορεί οντως να βγάλει αρκετά χιλιάδες χιλιομέτρα.

Ωστόσο πιθανές βλάβες το φίλτρο DPF,αντλία πετρελαίου που έχουν κοστος επισκευης υψηλο.

Επισης ψάξε γιατί τα συγκεκριμένα μοντέλα ειχα θέματα με το βολάν μαζας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά χιλιόμετρα, και στις 3 περιπτώσεις είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα, πάρε κάτι άλλο, μόνο corsa θες δηλαδή;

 

Βασικα πες μας : μέχρι πόσα χρήματα δίνεις;

 

Κυβικά;

 

Καύσιμο;

 

Επίσης προσοχή μεγάλη με τα εισαγόμενα..

Παίζουν πολλές πουστιες, αν δεν πας ο ίδιος να το φέρεις μην πιστεύεις..

 

Φίλος μου έφερε μπέμπα 1.6 στα χάρτια αλλά φορούσε μηχανή 2.0, λαδωνε πάντα για να περάσει κτεο. Τελικά του το έκλεψαν λολ.

 

Εχουμε κλεισει στα συγκεκριμενα λογο περιοχης , οτι και να σου πω τωρα θα μου προτεινεις αμαξια απο αλλες πολεις που δεν θα μπορεσουμε να δουμε καν. 

 

αλλο μπεμπα αλλο τα corsakia. Απειραχτα τα φερνουν απο εκει πανω μιας και ειναι απειρα. 

Τωρα ο ελεγχος θα γινει σε δικο μας συνεργειο και βλεπουμε.  

 

 

Το Diesel θέλει προσοχη στο καύσιμο, μπορεί οντως να βγάλει αρκετά χιλιάδες χιλιομέτρα.

Ωστόσο πιθανές βλάβες το φίλτρο DPF,αντλία πετρελαίου που έχουν κοστος επισκευης υψηλο.

Επισης ψάξε γιατί τα συγκεκριμένα μοντέλα ειχα θέματα με το βολάν μαζας

 

ολα τα 1.3 diesel φορανε DPF ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε κλεισει στα συγκεκριμενα λογο περιοχης , οτι και να σου πω τωρα θα μου προτεινεις αμαξια απο αλλες πολεις που δεν θα μπορεσουμε να δουμε καν. 

 

αλλο μπεμπα αλλο τα corsakia. Απειραχτα τα φερνουν απο εκει πανω μιας και ειναι απειρα. 

Τωρα ο ελεγχος θα γινει σε δικο μας συνεργειο και βλεπουμε.  

 

 

 

ολα τα 1.3 diesel φορανε DPF ?

αν δεν κανω λαθος τα μοντελα μετα το 2007 φορανε dpf.τα προηγουμενα μοντελα οχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Corsa που κοιτας,ειναι φανταζομαι Corsa D.Tα diesel εχουν τον κλασικο multijet της Fiat,κινητηρας σκυλι μαυρο,δεν καταλαβαινει απο καυσιμο.Ολοι ειναι με καδενα,καθε 100.000(δεν ειμαι και πολυ σιγουρος γι αυτο) νομιζω οτι χρειαζεται αλλαγη το σετ καδενας,καπου αλλου δεν πονανε τα συγκεκριμενα.Απεφυγε δια ροπαλου Corsa D βενζινη που εχει περασμενο υγραεριο,εδω στην βενζινη και δεν χορταινουν τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες,εσυ κοιτας και με υγραεριο?Προσπερασε το.Κοιτα και για Grante Pundo,τα βρισκεις ελαχιστα φθηνοτερα και μιας και εχουν δυο φιλοι μου,ενας Corsa D Και ενας Punto,το Punto εχει καλυτερη καβαλα και πιο ωραιο-ευρυχωρο εσωτερικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Corsa που κοιτας,ειναι φανταζομαι Corsa D.Tα diesel εχουν τον κλασικο multijet της Fiat,κινητηρας σκυλι μαυρο,δεν καταλαβαινει απο καυσιμο.Ολοι ειναι με καδενα,καθε 100.000(δεν ειμαι και πολυ σιγουρος γι αυτο) νομιζω οτι χρειαζεται αλλαγη το σετ καδενας,καπου αλλου δεν πονανε τα συγκεκριμενα.Απεφυγε δια ροπαλου Corsa D βενζινη που εχει περασμενο υγραεριο,εδω στην βενζινη και δεν χορταινουν τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες,εσυ κοιτας και με υγραεριο?Προσπερασε το.Κοιτα και για Grante Pundo,τα βρισκεις ελαχιστα φθηνοτερα και μιας και εχουν δυο φιλοι μου,ενας Corsa D Και ενας Punto,το Punto εχει καλυτερη καβαλα και πιο ωραιο-ευρυχωρο εσωτερικο.

και τα βενζινης τα corsa twinport καδενα εχουν και δεν την αλλαζεις ποτε. εχω 185000 χιλιομετρα και δεν εχω αλλαξει ποτε.δε νομιζω να θελει αλλαγη η καδενα ισως θελει μετα απο παρα πολλα χιλιομετρα ρυθμισμα και σφιξιμο αν σου κανει θορυβο.οσο για το αεριο και τις αντλιες βενζινης αυτο ισχυει για ολα τα αυτοκινητα αν δεν εχει καλη ενημερωση.και εγω οταν το πρωτοεβαλα αφηνα την βενζινη στην τελευταια γραμμη και ξαναεβαζα 10 ευρω οταν αναβε ρεζερβα και μετα απο 20.000 χιλιομετρα καηκε η αντλια βενζινης. μετα μου πε ο μαστορας να το εχω παντα γεματο ως τη μεση για να ψυχεται η αντλια και να μην εχω παλι τετοιο θεμα και απο τοτε εχω κανει αλλα 65.000 με αεριο και η αντλια ειναι μια χαρα ακομα.το μοναδικο προβλημα που ειχα με το αεριο ηταν μια αλλαγη αντλιας βενζινης και αυτο λογω της αγνοιας μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον σε εμένα το Corsa C η καδένα άρχισε στις 200000χλμ, το σέτ (γνήσιο) κόστιζε 220 ευρω.

Μέχρι τις 250000χλμ που το έδωσα ήταν μια χαρά.

Αντλία βενζίνης 2 φορές είχα αλλάξει και δεν ήταν υγραέριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...