Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

 

Έχω ένα 125cc παπάκι κινέζικο. Το πρόβλημα είναι ότι π.χ. αν πάω να πάρω μια ανηφόρα με 3, 4 τότε αρχίζει να κάνει διακοπές που σε αναγκάζουν εύκολα να κατεβάσεις σε 2η ή ακόμα και 1η.

 

Παρατήρησα ότι επιπλέον άμα έχω τα φώτα αναμμένα, δεν φορτίζει η μπαταρία. Βγάζει 12volt και κάτι ο ανορθωτής. Δοκίμασα άλλους ανορθωτές αλλά τίποτα.

 

Μπορεί να είναι τα πηνία; Δεν βρίσκω κάτι άλλο..

Δημοσ.

πηνια,ανορθωτης,οτι και να ειναι.πανε σε λεχτρολογο να το δει.η πτωση δυναμης,μπορει να ειναι και κολημα.μην αρχισεις να αγορασεις ανταλακτικα.πηγαινε σε μαστορα ,εξηγα του,και βλεπεις......

  • Like 1
Δημοσ.

Το πήγα σε ένα μάστορα και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Το ψάχναμε, αυτό που είπα με τους ανορθωτές αλλά τίποτα δεν άλλαξε.

 

Άμα είχα ανοιχτά φώτα, η τάση στην μπαταρία ήταν 12V (και κάτι με στροφές), δηλαδή δε φόρτιζε. Αν έκλεινα φώτα πήγαινε 13 κάτι.(φαντάζομαι φόρτιζε). Έχω ξενερώσει ρε γαμώτο..

Δημοσ.

Το πήγα σε ένα μάστορα και άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Το ψάχναμε, αυτό που είπα με τους ανορθωτές αλλά τίποτα δεν άλλαξε.

 

Άμα είχα ανοιχτά φώτα, η τάση στην μπαταρία ήταν 12V (και κάτι με στροφές), δηλαδή δε φόρτιζε. Αν έκλεινα φώτα πήγαινε 13 κάτι.(φαντάζομαι φόρτιζε). Έχω ξενερώσει ρε γαμώτο..

Άρα δεν έχει δύναμη το μοτέρ. Αυτό σημαίνει μάλλον κόλλημα. Για αρχή, λάδι έχει; Βενζίνη βάζεις από έμπιστο; 

  • Like 1
Δημοσ.

απο αυτα που λες,μια χαρα φαινεται το ηλεχτρολογικο τμημα.αλλου εχει θεμα.κανα μπιστονακι κοιτα....

Δημοσ.

Λάδι έχει, το χάνει βέβαια αλλά έχει. Βενζίνη έβαζα από έναν που μάλλον ήταν κακής ποιότητας και άλλαξα τώρα (2 - 3 γεμίσματα έχω κάνει)

 

Η αλήθεια είναι ότι ένας μου έκανε ρύθμιση στο καρμπ και δεν ξέρω αν επηρέασε αρνητικά ή αν δεν μπορεί να επηρεάσει τόσο.

 

Όταν λέμε κόλλημα; Είναι κοντά στο να κολλήσει;

Δημοσ.

Λάδι έχει, το χάνει βέβαια αλλά έχει. Βενζίνη έβαζα από έναν που μάλλον ήταν κακής ποιότητας και άλλαξα τώρα (2 - 3 γεμίσματα έχω κάνει)

 

Η αλήθεια είναι ότι ένας μου έκανε ρύθμιση στο καρμπ και δεν ξέρω αν επηρέασε αρνητικά ή αν δεν μπορεί να επηρεάσει τόσο.

 

Όταν λέμε κόλλημα; Είναι κοντά στο να κολλήσει;

Ναι. Καλύτερα να το πας να το ανοίξουν. Κοιτάξτε και το πιστόνι σε τι κατάσταση είναι η κεφαλή. Προτού όμως όλα αυτά. Δες το μπουζί. Έχεις αλλάξει ποτέ;

Δημοσ.

Ναι πριν λίγους μήνες και δεν έχω κάνει και χιλιόμετρα. Αν ανοίξει το καπάκι που είναι μπροστά μπορεί να δει αν υπάρχει πρόβλημα με το πιστόνι;

Δημοσ.

Ναι πριν λίγους μήνες και δεν έχω κάνει και χιλιόμετρα. Αν ανοίξει το καπάκι που είναι μπροστά μπορεί να δει αν υπάρχει πρόβλημα με το πιστόνι;

όταν λες μπροστά; Για να δεις το πιστόνι, είναι η κεφαλή, Δηλαδή το πάνω μέρος του κινητήρα. Επίσης, το πρόβλημα βγήκε μετά την αλλαγή από το μπουζί;

Αν ναι, τότε καλύτερα να ελέγξεις και το μπουζοκαλόδιο.

Σε καμία περίπτωση, μην ανοίξει το καπάκι, οποιοδήποτε καπάκι, του κινητήρα, αν δεν έχει γνώσεις. 

Επίσης, το μπουζί, είναι καλά τοποθετημένο; Δηλαδή έπιασε καλά;

Δε θέλει πολύ σφίξιμο, θέλει σωστό σφίξιμο. Δηλαδή να μπει ίσια και να σφιχτεί όσο πρέπει.

Δημοσ.

Δεν κάνω τίποτα εγώ. Παρακινώ - τσιγκλάω τον μηχανικό να κάνουμε τίποτα αλλιώς δεν δίνει ώθηση.

 

Νομίζω - νομίζω βγήκε μετά από ρύθμιση του καρμπ. Δεν το έχω και σίγουρο όμως. Πριν έκλεινε σε κάθε φανάρι το μηχανάκι έτσι από φαντασία. Το έφτιαξε ένας, δεν μου είπε πως και τώρα αυτό.

 

 

Γίνεται να είναι λόγο καρμπ; Π.χ. να έχει αλλάξει τον πίρο της βελόνας του καρμπ και να μην δίνει βενζίνα πολύ ή κάτι παρόμοιο;

Δημοσ.

εννοειτε.ποιος μαγος το πειραξε;θελει σωστο ρυθμισμα.δεν πιστευω να εβαλες και κανα αφτερμαρκετ φιλτρο......

Δημοσ.

Αυτά είναι αστεία προβλήματα αν πας σε ένα μηχανικό σοβαρό που θα τον πληρώσεις για τη διάγνωση. Αν το πηγαίνεις σε αλμπάνηδες που δε θέλουν να ασχοληθούν, σιγά μην βρείς άκρη.

Δημοσ.

εννοειτε.ποιος μαγος το πειραξε;θελει σωστο ρυθμισμα.δεν πιστευω να εβαλες και κανα αφτερμαρκετ φιλτρο......

 

Κοίτα εδώ στην επαρχία δεν έχει ούτε πολλές επιλογές - ούτε καλές. Όσοι ξέρουν βαριούνται συνήθως. Οι άλλοι απλά σε παίρνουν τα λεφτά.  Όλα μα όλα όπως ήρθε από το εργοστάσιο της Κίνας :-) Για να φανταστείς ένα σε λέω. Καθρέπτες και περιστασιακά βαλιτσάκι πίσω :-)

 

Αυτά είναι αστεία προβλήματα αν πας σε ένα μηχανικό σοβαρό που θα τον πληρώσεις για τη διάγνωση. Αν το πηγαίνεις σε αλμπάνηδες που δε θέλουν να ασχοληθούν, σιγά μην βρείς άκρη.

 

Να ήξερες μόνο τι προσπάθεια κάνω..αλλά φταίω που το παίζω καλός μαζί τους και κάνουν μλκιες..

 

 

Το ποιο πιθανό σενάριο δηλαδή - και το πρώτο που θα ελέγξω είναι το ρύθμισα του καρμπ. Ίσως και να το χαλάσω επίτηδες για να δοθεί σίγουρα σημασία σε αυτό. ~_^

  • Like 1
Δημοσ.

μην το χαλασεις διοτι δεν μπορει να το ρυθμισει ο καθυς.θα πρεπει να ψαχνεις καρμπυλατερτζη.για αυτους ειναι παιχνιδακι.

  • Like 1
Δημοσ.

Το θεμα αυτο με τα ρευματα το ειχα και εγω παλια σε ενα Runner. Οι αρπακολατζιδες στην αντιπροσωπια δεν το εβρισκαν, τελικα αγορασα ενα πολυμετρο και το ελυσα αλλαζοντας οτι λαμπες μπορουσα με LED. Κυριως η πισω που ηταν 5/21w. Μειωσα την καταναλωση και επιτελους σταματησε να αδειαζει η μπαταρια με τα φωτα ανοιχτα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...