Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

 

καταρχήν, ελπίζω να έχω βάλει το θέμα μου στην κατάλληλη ενότητα. Εάν όχι, παρακαλώ να μεταφερθεί καταλλήλως...

 

Στο δια ταύτα, έχω το παρακάτω πρόβλημα και θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει:

Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το TeamViewer μέσω της σύνδεσής μου!

 

Και όταν λέω ότι δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω, εννοώ ούτε εισερχόμενη σύνδεση (να μπω δηλαδή σε υπολογιστή του σπιτιού μου) ούτε εξερχόμενη (να μπω από υπολογιστή του σπιτιού σε υπολογιστή του γραφείου)

 

Αντίστοιχα και από το κινητό: όταν είμαι στο WiFi του σπιτιού, δε μπορώ να συνδεθώ σε κανέναν υπολογιστή, όταν είμαι σε άλλο δίκτυο (WiFI ή 3/4G) μπορώ κανονικά να μπω στο υπολογιστή του γραφείου, αλλά όχι στου σπιτιού!!!

 

Όλοι οι υπολογιστές/κινητά τρέχουν τελευταία έκδοση του teamviewer, στο οποίο φαίνονται κανονικά online.

To router μου είναι το γνωστό Speedport Entry 2i της Cosmote.

Παλιότερα λειτουργούσαν όλα χωρίς πρόβλημα.

Η σύνδεση έγινε Cosmote πριν από περίπου ένα μήνα και κάτι, αλλά έχω την εντύπωση ότι λειτουργούσε και μετά την μετάβαση (πριν ήμουνα στην Vodafone)

Οπότε δεν είμαι 100% σίγουρος για το πού είναι το πρόβλημα... θα μπορούσε να είναι στο router, θα μπορούσε να είναι σε κάποια τελευταία αναβάθμιση του TeamViewer... Δεν ξέρω....

Επειδή το κάνει από διάφορες συσκευές, τείνω περισσότερο προς πρόβλημα με το router/σύνδεση...

 

Τα μηνύματα που παίρνω είναι:

  • "No connection to partner! Partner did not connect to router. Error Code: WaitforConnectFailed" όταν προσπαθώ από εξωτερικό δίκτυο να μπω σε υπολογιστή του σπιτιού
  • "A connection could not be established. Partner could not be contacted at the given network addres" όταν προσπαθώ να συνδεθώ από το δικό μου δίκτυο (σε υπολογιστή είτε εντός είτε εκτός του δικτύου μου)

Καμιά ιδέα;

 

Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το μακροσκελές post!

Δημοσ.

Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ! Η μια σύνδεση είναι Adsl με το Speedport Entry 2i και η άλλη Vdsl με το Oxygen.

 

Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν από περίπου 10 μέρες και πιο πριν όλα έπαιζαν φυσιολογικά.

Δημοσ.

Μπορεί η COSMOTE να έκανε κάποια αναβάθμιση. Δοκίμαστε αρχικά να:

Ρίξετε το firewall του router

Ίσος μία δοκιμή της 5938 πόρτας που χρησιμοποιεί το teamviewer δεν είναι κακή ιδέα

Τέλος καλό θα ήταν να ρίξεις και το firewall του ΟΤΕ από το https://my.otenet.gr/

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Επισκέπτης
Δημοσ.

Ρε παιδιά τι διάλο όλους τώρα μας το κάνει; Βρήκε κανείς λύση;

Δημοσ.

καλημέρα,

 

από δοκιμές που έχω κάνει, καταλήγω ότι είναι κάτι που έχει κάνει η Cosmote.

Θα προσπαθήσω να μιλήσω με το τεχνικό τους τμήμα σήμερα το απόγευμα, μήπως βρεθεί λύση....

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μίλα με τους ηλίθιους γιατί έχουν αρχίσει να μου την δίνουν. Μετανιώνω την ώρα και την στιγμή που πήγα. Έχουν χάλια ping χάλια router που είσαι υποχρεωμένος να κάνεις χρήση. Καλά ήμουν nova , τι έφυγα...

Δημοσ.

Τσεκαρετε την IP απο το ρουτερ σας. Αν ειναι της μορφης 100.ΧΧ.ΧΧ.ΧΧ σας εχουν βαλει σε CGN. Παρτε τους τηλεφωνο και πειτε τους οτι θελετε πραγματικη IP διοτι δεν δουλευει το teamviewer. Θα καταλαβουν και θα το λυσουν.

 

Εναλλακτικα μπορειτε να παιξετε με IPv6

  • Like 2
  • 9 μήνες μετά...
Δημοσ.

Χμμ φαίνεται ότι σας βάλανε σε private δίκτυο για να κάνουν οικονομία στις IP. Πάρτε τους τηλ. και πείτε ότι θέλετε να έχετε απ'ευθείας δημόσια IP και δεν θέλετε να συνδέεστε πρώτα στο δικό τους ιδιωτικό δίκτυο (100.64/10). Άμα κάνουν τους ανήξερους παραπονεθείτε ότι δεν δουλεύουν τα παιχνίδια, τα προγράμματα, η ηλεκτρική σκούπα, το πιάνο, και γενικά κλαψουρίστε αρκετά και επειμείνετε ότι δεν πληρώνετε για να συνδέεστε στο δικό τους ιδιωτικό δίκτυο, αλλά για ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΣΤΕ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ στο ίντερνετ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...