xtrmsnpr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2017 δεν σπάει τπτ δεν είναι πρακτικό γιατί όταν στρίβεις το κεφάλι χάνεις το monitor εκτός και αν έχεις 3Χmonitors setup υπερβολές υπερβολές υπερβολές! Θα το ρυθμίσεις να μην χρειάζεται να στρίψεις ολόκληρο το κεφάλι,λίγες μοίρες θα το βάλεις και να πιάνει μεγάλη κίνηση. Στο elite dangerous έτσι το είχα,πριν το σπάσω(έκατσα πάνω του )
BabisTs Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Απορώ πως έχουν γράψει αυτούς τους χρόνους οι υπόλοιποι πάνω από μένα (να μου έριχναν κανά δευτερόλεπτο με δύο το καταλαβαίνω......όχι ότι το κατέχω το άθλημα,αλλά πραγματικά πήγα να ξηλώσω την τιμονιέρα).....εγώ είμαι πάντως όριο, με 1:35.2 στην Κίνα και με 1:25.1 στην Αυστραλία !
xtrmsnpr Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Απορώ πως έχουν γράψει αυτούς τους χρόνους οι υπόλοιποι πάνω από μένα (να μου έριχναν κανά δευτερόλεπτο με δύο το καταλαβαίνω......όχι ότι το κατέχω το άθλημα,αλλά πραγματικά πήγα να ξηλώσω την τιμονιέρα).....εγώ είμαι πάντως όριο, με 1:35.2 στην Κίνα και με 1:25.1 στην Αυστραλία ! παίζουν χωρίς assists γιαυτό! (και μάλλον καλύτερα setups) το brake lock on και το traction control σε κάβουν άπειρα,ειδικά το 2ο,στις εξόδους από στροφές το αμάξι δεν δίνει το 100% οπότε χάνεις πολύ χρόνο. Και αν έχεις και το break assist άστο,ξέχνα τους χρόνους..σε κόβει πολύ πριν την στροφή.. αν και ο πρώτος έχει και αυτός assists λέει και ο 2ος καθόλου setup. 2
aliakas Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 συν ότι είναι χωρίς καθόλου καύσιμο και περνάνε πάνω από τα κερμπ και μην νομίζεις ότι η τιμονιερα είναι ποιο γρήγορη από το pad
BabisTs Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 παίζουν χωρίς assists γιαυτό! (και μάλλον καλύτερα setups) το brake lock on και το traction control σε κάβουν άπειρα,ειδικά το 2ο,στις εξόδους από στροφές το αμάξι δεν δίνει το 100% οπότε χάνεις πολύ χρόνο. Και αν έχεις και το break assist άστο,ξέχνα τους χρόνους..σε κόβει πολύ πριν την στροφή.. αν και ο πρώτος έχει και αυτός assists λέει και ο 2ος καθόλου setup. Break assist δεν έχω....το brake lock on και το traction δεν ήξερα ότι κοστίζουν τόσο!Θα κάνω re-run με και με τα δύο στο off (brake lock on & traction control )! συν ότι είναι χωρίς καθόλου καύσιμο και περνάνε πάνω από τα κερμπ και μην νομίζεις ότι η τιμονιερα είναι ποιο γρήγορη από το pad Τέτοιου είδους game προτιμώ μονοκούκι την τιμονιέρα...τo keyboard & το pad για άλλα games οκ είναι...
nzeppos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Brake lock; ABS δηλαδή; Σε F1;! Ντροπής πράματα (το TCS από την άλλη, με την τερατώδη ροπή που έχουν τα σημερινά μονοθέσια, μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμο)
xtrmsnpr Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 συν ότι είναι χωρίς καθόλου καύσιμο και περνάνε πάνω από τα κερμπ και μην νομίζεις ότι η τιμονιερα είναι ποιο γρήγορη από το pad Αφού γίνεται invalid ο χρόνος αν τα κόψεις.. και χωρίς καύσιμο πως τρέχει;Μέχρι 60 πάει το μονοθέσιο μετά.. Break assist δεν έχω....το brake lock on και το traction δεν ήξερα ότι κοστίζουν τόσο!Θα κάνω re-run με και με τα δύο στο off (brake lock on & traction control )! Τέτοιου είδους game προτιμώ μονοκούκι την τιμονιέρα...τo keyboard & το pad για άλλα games οκ είναι... Δυστυχώς μπορεί η εμπειρία που δίνει το τιμόνι να τα σπάει,αλλά είσαι πιο αργός..λόγω των κινήσεων που πρέπει να κάνεις,απότι στο gamepad. Brake lock; ABS δηλαδή; Σε F1;! Ντροπής πράματα (το TCS από την άλλη, με την τερατώδη ροπή που έχουν τα σημερινά μονοθέσια, μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμο) να με σχωράτε και γω παίζω με το brake lock,σιγά σιγά που συνηθίζωτο παιχνίδι, αφαιρώ βοηθήματα. Είμαι με medium traction control,αλλά full brake lock,χωρίς break assist. Ο φίλος μου που παίζουμε μαζί online πρωτάθλημα,παίζει χωρίς τίποτα και πάει ΣΦΑΙΡΑ..και του λέω πολύ σε ζηλεύω! 1
nzeppos Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δυστυχώς μπορεί η εμπειρία που δίνει το τιμόνι να τα σπάει,αλλά είσαι πιο αργός..λόγω των κινήσεων που πρέπει να κάνεις,απότι στο gamepad. Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ελαφρώς. Αν κάποιος είναι πιο αργός με τιμόνι παρά με gamepad/keyboard, δύο τινά συμβαίνουν συνήθως: 1) Παίζει Need for Speed, Turbo Outrun ή κάποιο άλλο arcade παιχνίδι σχετικά χαμηλών οδηγικών απαιτήσεων (όπως κι αν ορίζονται αυτές σε ένα βιντεοπαιχνίδι). 2) Δεν έχει συνηθίσει ακόμα να παίζει με τιμόνι. Για το (1) πάω πάσο. Κατά καιρούς ακόμα κι εγώ (που θεωρώ εαυτόν hardcore racing sim fan) ευχαριστιέμαι να παίζω ένα Forza Horizon στα γρήγορα με το gamepad του Xbox. Ή ένα Euro Truck Simulator 2 με πληκτρολόγιο. Ακόμα και στο F1 2015 που έπαιξα δυο-τρεις φουλ σεζόν το έκανα με χειριστήριο, μιας και την Logitech G25 την είχα παρατημένη στο χωριό. Για το (2) το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή και φυσικά κατανόηση ότι αυτά που μπορείς να κάνεις με ένα τιμόνι και μια πεταλιέρα (ακόμα κι αν είναι των 50 ευρώ), δεν μπορούν να γίνουν με ένα gamepad/keyboard όσο και να προσπαθήσεις. Με το τελευταίο δεν μπορείς να κάνεις μικρές διορθώσεις στην κατεύθυνση για να φτιάξεις τη γραμμή σου ή να σημαδέψεις το apex turn, δεν μπορείς να κάνεις trailbraking, δεν μπορείς να ανοίξεις σταδιακά το γκάζι στην έξοδο της στροφής (εκτός κι αν έχεις traction control ή πολύ καλά αναλογικά triggers στο gamepad με μεγάλη διαδρομή), δεν μπορείς να κάνεις αποδοτικά γκαζόφρενα (καλά ούτε εγώ μπορώ, ακόμα και με πεταλιέρα). Κι άλλα πολλά πράγματα. Εν ολίγοις με χειριστήριο στο NFS θα είσαι πιο γρήγορος, στα περισσότερα από όσα θεωρούνται racing sims (ακόμα και στο Gran Turismo) θα είσαι πιο αργός. ps: αυτό με την "εμπειρία" δεν είναι μόνο η χαρά της στιγμής, έχει και επίδραση στο πως αντιδρά ο εγκέφαλος και άρα μεταβάλλει και τις επιδόσεις μας στο παιχνίδι. Είναι ο ίδιος λόγος που αρκετός κόσμος παίζει εξομοιωτές με γάντια, racing παπούτσια και... κράνη (οι περισσότερο... προύχοντες και μερακλήδες έχουν VR, buttkicker ή άλλους μηχανισμούς τραντάγματος/κουνήματος καρέκλας). Μεταξύ άλλων όλα αυτά κάνουν τον εγκέφαλο να πιστεύει λίγο περισσότερο πως όντως βρίσκεται μέσα σε αυτοκίνητο και να αντιδρά ανάλογα.
aliakas Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2017 το είπες και μόνος σου έχουν boostαρι το traction control και σε συνδυασμό με τις ποιο άμεσες κινήσεις του pad είναι ποιο γρήγορο έχει γραφτεί και στα forum του steam αυτό και είναι κοινό μυστικό ότι οι CM Boostαρουν τα pads για να μην νιώθουν μειονεκτικά
panos0100 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδιά αυτή η τιμονιερα κανει γι αυτο το παιχνιδι; είναι συμβατή;
ASFE Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 http://blog.codemasters.com/f1/08/f1-2017-supported-wheels-and-controllers/ check here
xtrmsnpr Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 κ Εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω ελαφρώς. Αν κάποιος είναι πιο αργός με τιμόνι παρά με gamepad/keyboard, δύο τινά συμβαίνουν συνήθως: 1) Παίζει Need for Speed, Turbo Outrun ή κάποιο άλλο arcade παιχνίδι σχετικά χαμηλών οδηγικών απαιτήσεων (όπως κι αν ορίζονται αυτές σε ένα βιντεοπαιχνίδι). 2) Δεν έχει συνηθίσει ακόμα να παίζει με τιμόνι. Για το (1) πάω πάσο. Κατά καιρούς ακόμα κι εγώ (που θεωρώ εαυτόν hardcore racing sim fan) ευχαριστιέμαι να παίζω ένα Forza Horizon στα γρήγορα με το gamepad του Xbox. Ή ένα Euro Truck Simulator 2 με πληκτρολόγιο. Ακόμα και στο F1 2015 που έπαιξα δυο-τρεις φουλ σεζόν το έκανα με χειριστήριο, μιας και την Logitech G25 την είχα παρατημένη στο χωριό. Για το (2) το μόνο που χρειάζεται είναι υπομονή και φυσικά κατανόηση ότι αυτά που μπορείς να κάνεις με ένα τιμόνι και μια πεταλιέρα (ακόμα κι αν είναι των 50 ευρώ), δεν μπορούν να γίνουν με ένα gamepad/keyboard όσο και να προσπαθήσεις. Με το τελευταίο δεν μπορείς να κάνεις μικρές διορθώσεις στην κατεύθυνση για να φτιάξεις τη γραμμή σου ή να σημαδέψεις το apex turn, δεν μπορείς να κάνεις trailbraking, δεν μπορείς να ανοίξεις σταδιακά το γκάζι στην έξοδο της στροφής (εκτός κι αν έχεις traction control ή πολύ καλά αναλογικά triggers στο gamepad με μεγάλη διαδρομή), δεν μπορείς να κάνεις αποδοτικά γκαζόφρενα (καλά ούτε εγώ μπορώ, ακόμα και με πεταλιέρα). Κι άλλα πολλά πράγματα. Εν ολίγοις με χειριστήριο στο NFS θα είσαι πιο γρήγορος, στα περισσότερα από όσα θεωρούνται racing sims (ακόμα και στο Gran Turismo) θα είσαι πιο αργός. ps: αυτό με την "εμπειρία" δεν είναι μόνο η χαρά της στιγμής, έχει και επίδραση στο πως αντιδρά ο εγκέφαλος και άρα μεταβάλλει και τις επιδόσεις μας στο παιχνίδι. Είναι ο ίδιος λόγος που αρκετός κόσμος παίζει εξομοιωτές με γάντια, racing παπούτσια και... κράνη (οι περισσότερο... προύχοντες και μερακλήδες έχουν VR, buttkicker ή άλλους μηχανισμούς τραντάγματος/κουνήματος καρέκλας). Μεταξύ άλλων όλα αυτά κάνουν τον εγκέφαλο να πιστεύει λίγο περισσότερο πως όντως βρίσκεται μέσα σε αυτοκίνητο και να αντιδρά ανάλογα. καλα ναι! ότι με βολεύει πιο πολύ το gamepad από την τιμονιέρα σίγουρα! Ελάχιστα την συνδέω πλέον γιατί με κουράζει
panos0100 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 http://blog.codemasters.com/f1/08/f1-2017-supported-wheels-and-controllers/ check here πωωωω σε ευχαριστώ φίλε την έχει μέσα στην λίστα να και δεν περίμενα μια τιμονιερα μίνι των 50Ε να είναι μέσα σε λίστα ενός από τα μεγαλύτερα παιχνίδια αγώνων
nzeppos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2017 κ καλα ναι! ότι με βολεύει πιο πολύ το gamepad από την τιμονιέρα σίγουρα! Ελάχιστα την συνδέω πλέον γιατί με κουράζει Παρόμοιο πρόβλημα είχα κι εγώ για πολλά-πολλά χρόνια μέχρι πολύ πρόσφατα. Η μόνη λύση που είχα βρει τόσο καιρό ήταν ένα μεγάλο τραπέζι (αντί για γραφείο) όπου στη μία άκρη βρισκόταν το PC με όλα τα συμπράγκαλά του και στην άλλη η τιμονιέρα, μόνιμα εγκατεστημένη. Το μόνο που χρειαζόταν να κάνω ήταν να στρίβω την οθόνη 90 μοίρες (άντε και τα ηχειάκια). Με αυτό τον τρόπο είχα γράψει άπειρες ώρες σε GT Legends, Live for Speed κ.α. Τελικά όμως η μοναδική βιώσιμη λύση είναι κανονικό cockpit. Δυστυχώς είναι και η πιο ακριβή. Πρακτικά ένα από φθηνότερα καθίσματα είναι αυτό της Playseat και κοστίζει 200 ευρώ. Δεν είναι σούπερ σταθερό, αλλά έχει το τεράστιο πλεονέκτημα της σχετικά χαμηλής τιμής για την κατηγορία και ότι μαζεύεται, δεν πιάνει χώρο και φυσικά μεταφέρεται εύκολα στο δωμάτιο του PC ή στο σαλόνι όπου βρίσκεται συχνά η κονσόλα . Οτιδήποτε άλλο πρακτικά πάει από 300 ευρώ μέχρι... 1000 και βάλε (πχ. τα F1 cockpits της ίδιας εταιρείας), οπότε πιθανόν ξεφεύγει και απευθύνεται σε πιο φανατικούς τους είδους. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα