Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω το εχω ξανακουσει και μαλιστα σε ανθρωπο που προσεχε το αυτοκινητο.. και μου λεει με μια απαθεια γιατι χρειαζεται!!!

Υπαρχουν κουφετα εξω..

Δημοσ.

Ναι θα το βγάλω φωτό!το είδε μάστορας και είπε ότι δεν παίζει θέμα και ότι ειναι Κομπλε αλλα οπως και να το κάνουμε πρέπει να αλλαχτεί!!

Δημοσ.

Ναι θα το βγάλω φωτό!το είδε μάστορας και είπε ότι δεν παίζει θέμα και ότι ειναι Κομπλε αλλα οπως και να το κάνουμε πρέπει να αλλαχτεί!!

 

Αυτός ο μάστορας πρέπει να είναι διχασμένη προσωπικότητα!

 

Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων προτείνει προληπτικά αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάθε 4 ως 10 χρόνια ή 60 ως 120.000 χλμ, όποιο έρθει πρώτο. Αν δεν αλλαχτεί μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κοπεί κάνοντας πολύ μεγάλη ζημιά στον κινητήρα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να πούμε, άστο έτσι άλλα 15 χρόνια αν θέλεις, απλά μην παραξενευτείς όταν πάθει τη ζημιά.

Δημοσ.

Αν καθεται 5 χρονια σε ακινησια, πολλα θα θελουν αλλαγη, και λαστιχα γιατι θα εχουν στραβωσει, και λαδια, και υγρα φρενων κιβωτιου ταχητητων, αντιψυκτικο ψυγειου, ελεγχος των κολαρων μπαταρια, κτλπ. Επισης και η βενζινη μεσα πιθανον να εχει δημιουργήσει ιζηματα στη δεξαμενη. Η ακινησια ειναι ο μεγαλυτςρος εχθρος του αυτοκινητου.

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Όταν ένα αυτοκίνητο, παραμείνει σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, πάνω από χρόνο, καλό είναι, αν όχι απαραίτητο, να γίνει service, πριν να αρχίσει να κυκλοφορεί. 
Επίσης, το καύσιμο, σίγουρα θα έχει υποστεί αλλοίωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...