Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είμαι σίγουρος πως αν απαιτήσεις (πάλι με καταγγελίες κτλ) 2 χρόνια εγγύηση, θα την πάρεις... Ίσως απλά στο είπε για να σε ξεφορτωθεί το κατάστημα με συνοπτικές διαδικασίες.

 

Το νόημα και της πρώτης παράθεσης που έκανα αυτό ήταν... Δεν είπα ότι δε θα βρει κάποιος το δίκιο αν αρχίσει τις καταγγελίες κτλ. Αλλά δεν έχουν όλοι τη διάθεση να μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία με καταγγελίες για να πάρουν αυτό που δικαιούνται. Θέλουν απλά όταν αγοράζουν κάτι να τους καλύπτει η κλασική εγγύηση ώστε αν γίνει κάτι μέσα σε 2-3 χρονια να μην χρεωθούν. Απλά τα πράγματα

  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πχ. Πήρα την οθόνη της υπογραφής μου από ελληνικό κατάστημα Ήρθε με ενοχλητικό blacklight bleeding. Παίρνω τηλέφωνο για αλλαγή και με παρέπεμψαν στην αρχή στην LG Hellas. Επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το φέρνει επίσημα η LG στην Ελλάδα μου είπαν ότι  δε μπορούν να κάνουν κάτι και να απευθυνθώ στο κατάστημα. Μιλάω λοιπόν και απαιτώ αλλαγή όπου και έγινε μετά από καταγγελίες κτλ.. Και μ' ενημέρωσαν ότι η συγκεκριμένη οθόνη δεν καλύπτεται με εγγύηση προϊόντος της ΕΕ γιατί είναι εισαγωγή από χώρα εκτός ΕΕ. Συγκεκριμένα έχει ένα χρόνο εγγύηση. Αυτά. Δεν παραπληροφορώ κανέναν αγαπητε.

Αντε παλι τα ιδια.

 

Το θεμα αφορα συγκεκριμενα ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ και εσυ μου φερνεις παραδειγμα οθονη.

Ναι στο παραδειγμα που αναφερεις παραπανω την ευθυνη την εχει αποκλειστικα και μονο το καταστημα που την αγορασες αν δεν σε ενημερωσε για την εισαγωγη της οθονης και την μειωμενη εγγυηση.

Αν πχ στο site του αναφερει 2χρονια εγγυηση και ισχυουν τα παραπανω τοτε μπορει το καταστημα να βρει και τον μπελα του ασχημα.

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ισχυει σε ολα τα προιοντα κανονικα.

 

Τελος οταν λεμε παρα εισαγωγης εννοουμε φυσικα για εισαγωγη απο χωρες της Ευρωπαικης Ενωσης και οχι εξω απο αυτην.

  • Moderators
Δημοσ.

Αντε παλι τα ιδια.

 

Το θεμα αφορα συγκεκριμενα ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ και εσυ μου φερνεις παραδειγμα οθονη.

Ναι στο παραδειγμα που αναφερεις παραπανω την ευθυνη την εχει αποκλειστικα και μονο το καταστημα που την αγορασες αν δεν σε ενημερωσε για την εισαγωγη της οθονης και την μειωμενη εγγυηση.

Αν πχ στο site του αναφερει 2χρονια εγγυηση και ισχυουν τα παραπανω τοτε μπορει το καταστημα να βρει και τον μπελα του ασχημα.

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ισχυει σε ολα τα προιοντα κανονικα.

 

Τελος οταν λεμε παρα εισαγωγης εννοουμε φυσικα για εισαγωγη απο χωρες της Ευρωπαικης Ενωσης και οχι εξω απο αυτην.

Ότι και να γράφει στη σελίδα το κατάστημα, ακόμα και αν τον ενημερώσει για 1 χρόνο εγγύηση βάση νόμου στα ηλεκτρονικά είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να παρέχει 2 χρόνια εγγύηση, το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικου κοινού αγνοεί σε μεγάλο βαθμό τα δικαιώματα του σαν αγοραστής

  • Like 2
Δημοσ.

Ότι και να γράφει στη σελίδα το κατάστημα, ακόμα και αν τον ενημερώσει για 1 χρόνο εγγύηση βάση νόμου στα ηλεκτρονικά είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να παρέχει 2 χρόνια εγγύηση, το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικου κοινού αγνοεί σε μεγάλο βαθμό τα δικαιώματα του σαν αγοραστής

Ναι αλλο το τι ειναι υποχρεωμενος να κανει σαν πωλητης σε προιον που δεν εχει 2χρονια εγγυηση,και αλλο τι ειναι υποχρεωμενος να κανει σαν πωλητης σε προιον που εχει 2χρονια εγγυηση,εγω αυτο ανεφερα.

 

Για προιον που εισαγεται απο χωρα εκτος Ευρωπης(Αμερικη,ασια,Αυστραλια ή δεν ξερω και εγω απο που)το καταστημα ειναι υποχρεωμενο ειτε να το αναφερει αυτο στην σελιδα του,ειτε να ενημερωνει τον πωλητη κατα την αγορα για την ιδιαιτεροτητα του προιοντος ως προς την χωρα προελευσης.

Δημοσ.

ναι ειπες ας κανω 3 τα 2 μηνηματα που ειχα.....

ναι φίλε μου ακριβώς έτσι!! γελάω. 

 

Μαλλον ηθελε να πει οτι εν μερη δεν τον πειραζει σε τετοιο account αν γραψει τιποτα ακυρο,παρα να δωθει πραγματικη εμφαση στον αριθμο των post.

 

και για να γινω και λιγο κακος,επειδη διαβαζω οτι να ναι δικαιολογιες. Εχεις δικιο οτι 7 σελιδες δεν ειναι και λιγες για να κατσεις να τις διαβασει ολες για να βγαλεις ακρη αλλα δεν μπηκες στον κοπο να διαβασεις το αρχικο σχολιο του ενδιαφερομενου στην πρωτη σελιδα(που ειναι το πιο βασικο φυσικα και αναφερει και την ολη διαδικασια που ακολουθησε)και τα τελευταια σχολια του στην τελευταια σελιδα 5-7Post πανω απο σενα(σχολια 93,99 και 100).

 

Αρα αγαπητε για ποιες αντιπροσωπειες καθομαστε και μιλαμε?

Εχω την εντυπωση οτι με αυτη ακριβως την φραση μαλλον εβαλες στο ιδιο τσουβαλι καρτες γραφικων με κινητα για να το εγραψες αυτο.

έθεσα μια απορία που μου ήρθε στο μυαλό αφού έχω διαβάσει το αρχικό θέμα. δεν τσουβάλιασα τίποτα ούτε είχα σκοπό κάτι άλλο. Αυτά. 

Δημοσ.

ναι φίλε μου ακριβώς έτσι!! γελάω. 

 

έθεσα μια απορία που μου ήρθε στο μυαλό αφού έχω διαβάσει το αρχικό θέμα. δεν τσουβάλιασα τίποτα ούτε είχα σκοπό κάτι άλλο. Αυτά. 

Εθεσες μια απορια που σου ηρθε στο μυαλο αφου διαβασες το αρχικο θεμα?

 

Ποιο αρχικο θεμα λες?Αυτο που ο ενδιαφερομενος αναφερει σχεδον σε καθε του σχολιο(μεχρι και στον τιτλο) την επικοινωνια του με το καταστημα?

 

Καλησπέρα, την κάρτα την πήγες εσύ ο ίδιος στην αντιπροσωπεία; Και αν ναι τι σου είπαν;

Και εστω οτι εγω ειμαι ο κακος της παρεας η αντιπροσωπεια στις καρτες γραφικων απο που προκυπτει(για να παει την καρτα ο αλλος σε αυτην)απο την στιγμη που ποτε δεν υπηρχε εστω και για 1 εταιρεια στην Ελλαδα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με πηρε σημερα τηλεφωνο ο υπευθυνος των τεχνικων τελος παντων.

Μου ειπε πως ελαβε απαντηση απο τον αντιπροσωπο ο οποιος του ειπε πως η καρτα ειναι εκτος εγγυησης διχως να το αιτιολογησει. Ο τυπος μου ειπε πως θα τους ρωτησει για παραπανω λεπτομερειες και θα με ξαναπαρει τηλεφωνο. Κριμα γιατι δεν την εκανα ουτε 100 MHz overclock επειδη φοβομουν ακριβως ενα τετοιο σεναριο και ελεγα "αστο δεν πειραζει, 5 fps λιγοτερα δεν ειναι τιποτα"... Αν ηξερα οτι θα μου την βγαζανε εκτος εγγυησης τοσο ευκολα θα την εφτανα 2 GHz :-D

 

Επισης μου ειπε πως οι τεχνικοι του easybuyworld ειχαν δει την καρτα και τον ενημερωσαν πως χρειαζεται GPU Reflow. Απο τη συνομιλια μας καταλαβα οτι πια ο αντιπροσωπος δεν μπορει να κανει τιποτα για να με σωσει. Εχω ξεμεινει με αυτους. Μου ειπε πως θα μιλησει με τους τεχνικους να δει αν μπορει να κανει κατι, και αν δεν γινεται τιποτα θα παμε σε αντικατασταση η μερικο πιστωτικο. Οταν του ειπα πως δεν θελω τιποτα απο αυτα (εννοωντας οτι θελω φουλ πιστωτικο) μου ειπε απεξω απεξω πως εφοσον ο αντιπροσωπος την εβγαλε εκτος εγγυησης, ειμαι στο ελεος τους και πως κανενα απο τα δικαιωματα μου δεν ισχυει (αντικατασταση, μερικο η ολικο πιστωτικο) και πως με λιγα λογια ειμαι τυχερος που μου ανεφερε την αντικατασταση η το μερικο πιστωτικο σαν λυση.

Αυτο ειναι αληθεια? Γιατι αν ειναι τοτε την εχω πατησει ασχημα. (δες edit)

Δεν θελω να μου βαλουνε την καρτα στο φουρνο σαν τον Linus για να την φτιαξουνε γιατι σε μια βδομαδα-μηνα-χρονο θα ξαναεχω τα ιδια προβληματα. Το Reflow ουσιαστικα σημαινει οτι η καρτα ειναι dead. Δεν θα παιζω με χαλασμενα πραγματα. Του ζητησα αν μπορω να εχω σε γραπτη μορφη ο,τι μου λεει και μου απανταει πως θα πρεπει να ρωτησει το αφεντικο του πρωτα.

 

Ενα αλλο αστειο ειναι πως προσπαθουσε να μου δωσει τα τηλεφωνα της Gainward για να μιλησω εγω μαζι τους. Ευγενικα ειπα: "οχι ευχαριστω, αυτη ειναι δικη σας δουλεια."

Τωρα εγω εκτος απο το να απελπιστω, να παρω τηλεφωνο τη ΓΓΚ και να βριζω την τυχη μου, τι αλλο μπορω να κανω?

 

Υ.Γ: Του μιλησα για τις αθλιες κριτικες του μαγαζιου τους και φανηκε να του ειναι παντελως αγνωστο αυτο το γεγονος. Δεν συνειδητοποιουν καν οτι εχουν ενα απο τα χειροτερα μαγαζια στην Ελλαδα...

 

Υ.Γ 2: Εχει καταντησει πια γραφικο να σας λεω πως στη συνομιλια μας μου ανεφερε το γεγονος οτι οι συνομιλιες ηχογραφουνται σαν να θελει να με απειλησει. Δεν καταλαβαινω γιατι το κανουνε αυτο

 

Edit: Apparently, ειναι αληθεια. Πηρα τηλεφωνο το 1520 και μου το ειπαν. Πως ομως γινεται αυτο δεν καταλαβαινω. Δεν γινεται μια καρτα ετσι στο ακυρο να ειναι "εκτος εγγυησης". Εγω φταιω που προσεχω τα πραγματα μου σαν τα ματια μου και δεν αφηνω ουτε ιχνος σκονης μεσα στο πισι. Αυτα παθαινω.

 

Το γεγονος ομως οτι δεν μου εχουνε δωσει εγγραφως κατι που να αναφερει το λογο που ο αντιπροσωπος βγαζει την καρτα εκτος εγγυησης ηταν αρκετο για να μου πει η κοπελα να προχωρησω σε καταγγελια, πραγμα που εκανα. (απαραδεκτο παντως το γεγονος οτι η ΓΓΚ δεν εχει σαν "μεθοδο πωλησης" το ηλεκτρονικο καταστημα οταν πας να κανεις καταγγελια).

 

Το πιθανοτερο ειναι πως καποιος απο τη ΓΓΚ θα δει αυτο το θρεντ (Say hiiiii) μιας και η ολη ιστορια ηταν πολυ μεγαλη για να την γραψω στην καταγγελια μου. Εγραψα μονο τα βασικα.

 

Παντως, I am royally fucked.

 

Bonus Points: Οταν με ρωτησε η κοπελα για ποιο μαγαζι μιλαμε, λεω EasyBuyWorld και εκεινη κανει ενα "Aαα"...

Επεξ/σία από NotisGtx
Δημοσ.

Τόση ταλαιπωρία για " εκτός εγγύησης " . Ωρα για ΓΓΚ και κάθε νόμιμο δικαίωμα. Ότι συνομιλίες έχεις μαζι τους με mail, mail της εταιρείας τα πάντα. Τι σημαίνει ηχογραφούν τις συνομιλίες. Τι ψευτομαγκια είναι αυτη . Παράνομο δεν είναι αυτό;

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι, από τη στιγμή που σε ενημερώνουν από την αρχή της συνομιλίας.

 

Το ίδιο έχεις κι εσύ διακαίωμα να κάνεις, βέβαια.

 

Στο προκείμενο:

 

Δεν θα ζητήσεις, αλλά θα απαιτήσεις η οποιαδήποτε απάντηση να σου έρθει εγγράφως, τυπωμένη (όχι χειρόγραφο), υπογεγραμμένη, με πλήρη αιτιολόγηση.

 

Είσαι εντός εγγύησης από θέμα αγοράς-απόδειξης. Αν δεν δέχεται η "μαμά" να την τιμήσει (μην παίρνεις κι όρκο ότι όντως μίλησαν μαζί τους), οφείλουν να το αιτιολογήσουν-αποδείξουν.

 

Μαζεύεις, ΓΓΚ, και (δυστυχώς), αναμονή.

  • Like 3
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι γτ δεν κατάλαβα διαβάζοντας το νήμα. Οκ πες οτι το κατάστημα ειναι αθλίο, οταν μιλησες με το support της gainward πως βγάλανε διάγνωση ότι θέλει 120€ επισκευή? Εξ αποστάσεως? Δλδ πήγες να ακολουθήσεις την διαδικασία που λέει εδώ http://www.gainward.com/main/support_detail.php?id=9 και σε πιστολίασανε ουσιαστικά? 

Δημοσ.

Το EasyBuy μολις μου προωθησε το μειλ που τους εστειλε ο αντιπροσωπος. Ειναι απλα αστειο. Δειτε το. Επισης δεν μπορω να καταλαβω γιατι και αν ο Ανεστης που μιλαει με τον αντιπροσωπο μιλαει σαν να ειναι ο τελικος πελατης (εγω) η οχι, καθως αναφερει: "Ι have my warranty..."

Το ξερω οτι ειναι η πιο μικρη λεπτομερεια που θα μπορουσε να δει κανεις αλλα ειμαι χαμενος εδω, ψαχνω ενα σημειο να πιαστω που λεμε...

 

Όχι, από τη στιγμή που σε ενημερώνουν από την αρχή της συνομιλίας.

 

Δεν σε ενημερωνει κανενας, ουτε ανθρωπος ουτε ηχογραφημενο μηνυμα πως προκειται να καταγραφει η συνομιλια σου.


Να ρωτήσω κάτι γτ δεν κατάλαβα διαβάζοντας το νήμα. Οκ πες οτι το κατάστημα ειναι αθλίο, οταν μιλησες με το support της gainward πως βγάλανε διάγνωση ότι θέλει 120€ επισκευή? Εξ αποστάσεως? Δλδ πήγες να ακολουθήσεις την διαδικασία που λέει εδώ http://www.gainward.com/main/support_detail.php?id=9 και σε πιστολίασανε ουσιαστικά?

 

Αν δεις εδω λεει: "Warranty claims regarding GAINWARD's products can only be carried out by

Representative parties to GAINWARD" [...] "End-users with warranty claims, support issues or other technical enquiries regarding GAINWARD's line of products are therefore required to directly contact their place of purchase. These places will forward any enquiries, claims or other errands to the correct representative within GAINWARD. Direct handling of warranty claims with GAINWARD can only be carried out if the product has been purchased directly from GAINWARD, e.g. Via GAINWARD's Webshop or under similar circumstances." [...]

 

Εγω παρ' ολα αυτα επικοινωνησα με την Gainward πριν 2 βδομαδες ποτε ητανε. Χρειαστηκε 10 μερες και απειρα μειλ απο πλευρας μου για να μου απαντησουνε και μου ειπανε οτι παρα το γεγονος οτι δεν μπλεκονται με τους πελατες για θεματα εγγυησεων, θα μπορουσαν να μου "κανουνε ενα σερβις" για 120 €. Και ναι, εξ αποστασεως το διαγνωσανε αυτο χαχαχα!

post-375344-0-13338200-1496911832_thumb.png

Δημοσ.

Οταν ρώτησες γτ είναι εκτός εγγύησης (υποθέτω ότι το έκανες) τι σου απάντησαν? Ρωτάω γτ κάπου είχα ακούσει ότι μερικά καταστήματα αγοράζουν χωρίς εγγύηση προιόντα με χαμηλοτερη τιμή (ίσως είναι και ράδιο αρβύλα μου φαίνεται λίγο κουφό). Αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο ίσως έτσι χτυπήσεις το κατάστημα. 

  • Moderators
Δημοσ.

Το out of warranty μπορεί απλά να τους είπαν ότι έχουν τη τάδε κάρτα με το serial σου χωρίς να δώσουν ημερομηνία αγοράς, οπότε το εργοστάσιο βλέπει ημερομηνία παραγωγής

Αν πχ η κάρτα φτιάχτηκε 1/1/15 έχεις εγγύηση μέχρι 1/1/17, εσύ με μπορεί την κάρτα να την αγόρασες 1/1/16 από το κατάστημα (κάτι που η εταιρία δεν μπορεί να το ξέρει αν δεν στείλεις και απόδειξη με ημερομηνία αγοράς)

 

Εκτός εγγύησης μπορεί να σε βγάλουν αν πχ είχε αυτοκόλλητα σε βίδες και εσύ τα έβγαλες για να αλλάξεις thermal paste πχ είτε η κάρτα έχει εμφανή σημάδια "κακοποίησης"

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν ρώτησες γτ είναι εκτός εγγύησης (υποθέτω ότι το έκανες) τι σου απάντησαν? Ρωτάω γτ κάπου είχα ακούσει ότι μερικά καταστήματα αγοράζουν χωρίς εγγύηση προιόντα με χαμηλοτερη τιμή (ίσως είναι και ράδιο αρβύλα μου φαίνεται λίγο κουφό). Αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο ίσως έτσι χτυπήσεις το κατάστημα. 

 

Οταν ρωτησα τον Ανεστη γιατι του ειπαν οτι η καρτα ειναι εκτος εγγυησης, με ενημερωσε πως δεν του ειπαν το λογο και πως θα τους ξανα ρωτησει.

 

Το out of warranty μπορεί απλά να τους είπαν ότι έχουν τη τάδε κάρτα με το serial σου χωρίς να δώσουν ημερομηνία αγοράς, οπότε το εργοστάσιο βλέπει ημερομηνία παραγωγής

Αν πχ η κάρτα φτιάχτηκε 1/1/15 έχεις εγγύηση μέχρι 1/1/17, εσύ με μπορεί την κάρτα να την αγόρασες 1/1/16 από το κατάστημα (κάτι που η εταιρία δεν μπορεί να το ξέρει αν δεν στείλεις και απόδειξη με ημερομηνία αγοράς)

 

Εκτός εγγύησης μπορεί να σε βγάλουν αν πχ είχε αυτοκόλλητα σε βίδες και εσύ τα έβγαλες για να αλλάξεις thermal paste πχ είτε η κάρτα έχει εμφανή σημάδια "κακοποίησης"

 

Το μηνυμα σου ειναι ενθαρρυντικο. Δεν μπορω να γνωριζω αν τους δωσανε ημερομηνια αγορας η κατι τετοιο (δεν νομιζω να τους δωσανε αλλα ποιος ξερει). Δεν νομιζω καν να τους στειλανε την αποδειξη, αν καταλαβαινω καλα απο αυτο που λεει ο Ανεστης ("I have my invoice").

 

Το κολπο με τα αυτοκολλητακια στις βιδες το ξερουμε ολοι. Δεν τιθεται τετοιο θεμα διοτι ετσι οπως πηρα την καρτα ετσι την εβαλα στο pc. Καπου ειχα διαβασει πως πια ειναι παρανομα αυτα τα αυτοκολλητακια αλλα αυτο ειναι συζητηση για αλλη φορα...

  • Moderators
Δημοσ.

Οταν ρωτησα τον Ανεστη γιατι του ειπαν οτι η καρτα ειναι εκτος εγγυησης, με ενημερωσε πως δεν του ειπαν το λογο και πως θα τους ξανα ρωτησει.

 

 

Το μηνυμα σου ειναι ενθαρρυντικο. Δεν μπορω να γνωριζω αν τους δωσανε ημερομηνια αγορας η κατι τετοιο (δεν νομιζω να τους δωσανε αλλα ποιος ξερει). Δεν νομιζω καν να τους στειλανε την αποδειξη, αν καταλαβαινω καλα απο αυτο που λεει ο Ανεστης ("I have my invoice").

 

Το κολπο με τα αυτοκολλητακια στις βιδες το ξερουμε ολοι. Δεν τιθεται τετοιο θεμα διοτι ετσι οπως πηρα την καρτα ετσι την εβαλα στο pc. Καπου ειχα διαβασει πως πια ειναι παρανομα αυτα τα αυτοκολλητακια αλλα αυτο ειναι συζητηση για αλλη φορα...

Ότι αυτός έχει την απόδειξη δεν σημαίνει ότι την έστειλε κιόλας, εκτός αν πήραν εν γνώση τους refub κάρτα που οι κατασκευαστές δίνουν συνήθως 6 μήνες εγγύηση, αλλά και τι παραπάνω να ισχύει εσύ είσαι καλυμενος γιατί δεν σε ενημέρωσαν

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...