Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Στο εξωτερικό απευθείας έστω φίλε μου. Το θεμα το διαβασες καθολου ή απλα ειδες τον τιτλο και ειπες να γραψεις κατι? Ακομα και να μην διαβασες(κακως)τις προηγουμενες σελιδες,αυτο που ρωτας απαντιεται λιγα σχολια πιο πανω.
JohnTanto Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Το θεμα το διαβασες καθολου ή απλα ειδες τον τιτλο και ειπες να γραψεις κατι? Ακομα και να μην διαβασες(κακως)τις προηγουμενες σελιδες,αυτο που ρωτας απαντιεται λιγα σχολια πιο πανω. Ειδα τον τιτλο και ειπα να γραψω κι εγω κατι φίλε μου! 7-8 σελίδες δεν μου είναι και εύκολο να κάτσω να τις διαβάσω όλες, προλαβαίνω τυχον σχόλια σου, ναι είναι κούραση. Ρώτησα απλά για να καταλάβω κάποια πραγματα. Αν δεν σε εξυπηρετει η ιδια η αντιπροσωπεια τι περιμενεις ακριβως να μπορεσει να κανει το καταστημα. Αυτά. Καλή συνέχεια σε όλους.
orck Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Με ολο το σεβασμο εισαι εκτος, ευθυνη του καταστηματος ειναι. Αλλο που προσπαθουν να το κανουν γαργαρα και να παιξουν νταηλικη πανω σε ανυποψιαστους πελατες και οπου βγει 1
spyros007 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Ειδα τον τιτλο και ειπα να γραψω κι εγω κατι φίλε μου! 7-8 σελίδες δεν μου είναι και εύκολο να κάτσω να τις διαβάσω όλες, προλαβαίνω τυχον σχόλια σου, ναι είναι κούραση. Ρώτησα απλά για να καταλάβω κάποια πραγματα. Αν δεν σε εξυπηρετει η ιδια η αντιπροσωπεια τι περιμενεις ακριβως να μπορεσει να κανει το καταστημα. Αυτά. Καλή συνέχεια σε όλους. ναι ειπες ας κανω 3 τα 2 μηνηματα που ειχα..... 3
orck Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 post police; τι σχεση εχει ποσα ποστ εχει η ποτε εκανε εγγραφη στο φορουμ; ημαρτον 2
Fulgore Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2017 post police; τι σχεση εχει ποσα ποστ εχει η ποτε εκανε εγγραφη στο φορουμ; ημαρτον Μαλλον ηθελε να πει οτι εν μερη δεν τον πειραζει σε τετοιο account αν γραψει τιποτα ακυρο,παρα να δωθει πραγματικη εμφαση στον αριθμο των post. Ειδα τον τιτλο και ειπα να γραψω κι εγω κατι φίλε μου! 7-8 σελίδες δεν μου είναι και εύκολο να κάτσω να τις διαβάσω όλες και για να γινω και λιγο κακος,επειδη διαβαζω οτι να ναι δικαιολογιες. Εχεις δικιο οτι 7 σελιδες δεν ειναι και λιγες για να κατσεις να τις διαβασει ολες για να βγαλεις ακρη αλλα δεν μπηκες στον κοπο να διαβασεις το αρχικο σχολιο του ενδιαφερομενου στην πρωτη σελιδα(που ειναι το πιο βασικο φυσικα και αναφερει και την ολη διαδικασια που ακολουθησε)και τα τελευταια σχολια του στην τελευταια σελιδα 5-7Post πανω απο σενα(σχολια 93,99 και 100). Αρα αγαπητε για ποιες αντιπροσωπειες καθομαστε και μιλαμε? την κάρτα την πήγες εσύ ο ίδιος στην αντιπροσωπεία; Εχω την εντυπωση οτι με αυτη ακριβως την φραση μαλλον εβαλες στο ιδιο τσουβαλι καρτες γραφικων με κινητα για να το εγραψες αυτο.
orck Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Πολυ κακη εικονα αυτη για το καταστημα. Πανω που κοιτουσα για να παρω δυο 2DS μαζι για καλοκαιρινη ασχολια των μικρων και μου εβγαινε το καταστημα απο τα πρωτα οσον αφορα το κοστος. Απο οτι καταλαβαινω ομως δεν ειναι φτηνες οι κονσολες, ειναι φτηνες οι υπηρεσιες τους. Μακρια και αγαπημενοι λοιπον. 4
tyf Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 εγω παιδια πηγα καρτα στους 35 μηνες στο eshop . μια r9 280x την πηγα για τον ανεμηστηρα που κολλαγε. την εφτιαξαν αλλα το ξαναεκανε. την ξαναπαω μου την φτιαχνουν την βαζω επανω και με το που σηκωνε load κολλαγε. την ξαναπαω πισω και μου κανανε refund ολο το ποσο της αγορας μου με πιστωτικο. μετα απο 3 χρονια. γιατι να ισχυει κατι διαφορετικο στα αλλα μαγαζια? μηπως καποια μαγαζια τα παιρνουν απο εξω και για αυτο εχουν και δημιουργουν θεματα με της εγγυησεις?
petranthe Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 μηπως καποια μαγαζια τα παιρνουν απο εξω και για αυτο εχουν και δημιουργουν θεματα με της εγγυησεις? Όχι μήπως... Σίγουρα το κάνουν και ναι, είναι ένας λόγος που σου δημιουργούν πολλά προβλήματα με τις εγγυήσεις. Αν ένα προϊών είναι παραεισαγωγής δεν ισχύει η ίδια εγγύηση αλλά μειωμένη... Πολλά σκρουτζομάγαζα αλλά και το eshop φέρνουν παραεισαγωγής. Γιατί; Μα φυσικά να μεγιστοποιήσουν το κέρδος του καθώς αγοράζουν φθηνότερα. Για αυτό και πουλάνε τόσο φθηνότερα και βλέπουμε εμείς πιο φτηνές τιμές στο σκρουτζ. Αν πάθει κάτι το προϊόν πλέον θέλει τύχη στα πιο πολλά μαγαζιά.
IT chef Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Όχι μήπως... Σίγουρα το κάνουν και ναι, είναι ένας λόγος που σου δημιουργούν πολλά προβλήματα με τις εγγυήσεις. Αν ένα προϊών είναι παραεισαγωγής δεν ισχύει η ίδια εγγύηση αλλά μειωμένη... Πολλά σκρουτζομάγαζα αλλά και το eshop φέρνουν παραεισαγωγής. Γιατί; Μα φυσικά να μεγιστοποιήσουν το κέρδος του καθώς αγοράζουν φθηνότερα. Για αυτό και πουλάνε τόσο φθηνότερα και βλέπουμε εμείς πιο φτηνές τιμές στο σκρουτζ. Αν πάθει κάτι το προϊόν πλέον θέλει τύχη στα πιο πολλά μαγαζιά. Kαι πάμε πάλι... Καμμία τύχη δε θέλει. Το αγόρασε από Καζακστάν το κατάστημα;Χέστηκες.Δύο χρόνια εγγύηση από το κατάστημα,έχει το προιόν σου. Το ότι προφανώς δεν μπορεί να το στείλει Καζακστάν,γιατί δε θα το καλύψει η εγγύηση εκεί,δεν είναι θέμα δικό σου. Αν εσύ θες επισκευή ντε και καλά,θα πληρώσει το κατάστημα να επισκευαστεί. Αλλιώς,να σου πουλήσει μια παπάτζα "δεν επισκευάζεται", και να δώσει πιστωτικό ή επιστροφή που δικαιούσαι. 3
petranthe Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Θέλει για τύχη για να εξυπηρετηθείς σωστά λεω... Δεν είπα ότι δε θα βγάλεις άκρη..
Fulgore Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Kαι πάμε πάλι... Καμμία τύχη δε θέλει. Το αγόρασε από Καζακστάν το κατάστημα;Χέστηκες.Δύο χρόνια εγγύηση από το κατάστημα,έχει το προιόν σου. Βεβαια αρκετες εταιρειες δινουν στις καρτες γραφικων τους 3χρονια εγγυηση. Επισης Αν ένα προϊών είναι παραεισαγωγής δεν ισχύει η ίδια εγγύηση αλλά μειωμένη... παραπληροφορεις τον κοσμο με το παραπανω αγαπητε. Τι παει να πει μειωμενη εγγυηση σε παραεισαγωγης?Για εισαγωγη απο Ευρωπη μιλαμε που οι εγγυησεις ειναι οι ιδιες,σε τι μειωμενες εγγυησεις αναφερεσαι? 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Από όπου και να έφερε την κάρτα το κατάστημα ακόμα και σε εκείνη την χώρα αν δίνουν πχ 6 μήνες για εγγύηση, το κατάστημα εφόσον είναι Ελλάδα και γενικότερα μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση έχει υποχρέωση να παρέχει 2 χρόνια εγγύηση στο προϊόν
petranthe Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Βεβαια αρκετες εταιρειες δινουν στις καρτες γραφικων τους 3χρονια εγγυηση. Επισης παραπληροφορεις τον κοσμο με το παραπανω αγαπητε. Τι παει να πει μειωμενη εγγυηση σε παραεισαγωγης?Για εισαγωγη απο Ευρωπη μιλαμε που οι εγγυησεις ειναι οι ιδιες,σε τι μειωμενες εγγυησεις αναφερεσαι? Πχ. Πήρα την οθόνη της υπογραφής μου από ελληνικό κατάστημα Ήρθε με ενοχλητικό blacklight bleeding. Παίρνω τηλέφωνο για αλλαγή και με παρέπεμψαν στην αρχή στην LG Hellas. Επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το φέρνει επίσημα η LG στην Ελλάδα μου είπαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι και να απευθυνθώ στο κατάστημα. Μιλάω λοιπόν και απαιτώ αλλαγή όπου και έγινε μετά από καταγγελίες κτλ.. Και μ' ενημέρωσαν ότι η συγκεκριμένη οθόνη δεν καλύπτεται με εγγύηση προϊόντος της ΕΕ γιατί είναι εισαγωγή από χώρα εκτός ΕΕ. Συγκεκριμένα έχει ένα χρόνο εγγύηση. Αυτά. Δεν παραπληροφορώ κανέναν αγαπητε.
VonLoutsos Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Πχ. Πήρα την οθόνη της υπογραφής μου από ελληνικό κατάστημα Ήρθε με ενοχλητικό blacklight bleeding. Παίρνω τηλέφωνο για αλλαγή και με παρέπεμψαν στην αρχή στην LG Hellas. Επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το φέρνει επίσημα η LG στην Ελλάδα μου είπαν ότι δε μπορούν να κάνουν κάτι και να απευθυνθώ στο κατάστημα. Μιλάω λοιπόν και απαιτώ αλλαγή όπου και έγινε μετά από καταγγελίες κτλ.. Και μ' ενημέρωσαν ότι η συγκεκριμένη οθόνη δεν καλύπτεται με εγγύηση προϊόντος της ΕΕ γιατί είναι εισαγωγή από χώρα εκτός ΕΕ. Συγκεκριμένα έχει ένα χρόνο εγγύηση. Αυτά. Δεν παραπληροφορώ κανέναν αγαπητε. Είμαι σίγουρος πως αν απαιτήσεις (πάλι με καταγγελίες κτλ) 2 χρόνια εγγύηση, θα την πάρεις... Ίσως απλά στο είπε για να σε ξεφορτωθεί το κατάστημα με συνοπτικές διαδικασίες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις