Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην πρώτη σελίδα του θέματος, έκανα αυτό το σχόλιο

Είχα πάει από κοντά για να αγοράσω.

Ο τρόπος τους ήταν τέτοιος,

που μετά από ούτε λεπτό, άλλαξα γνώμη και δεν αγόρασα.

 

Αν σημαίνει κάτι.

να διευκρινίσω ότι το κατάστημα EBW που επισκέφτηκα ήταν ακριβώς στο Μαρούσι.

 

 

Μια λύση ακόμα, είναι να τους καλέσεις από κινητό και να καταγράφεις την κλήση, αφού τους ενημερώσεις για αυτό.

Έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις. Θα δεις για πότε αλλάζουν τροπάριο, ειδικά σε θέμα "βρες μόνος σου την άκρη", "στη γγκ δεν ξέρουν τί τους γίνεται" κλπ.

Το έπαιξα πρόσφατα, στο περίπου, με την κοσμοτέ. Ζητούσα προϊστάμενο και κάνανε πως δεν ακούγανε. Μόλις τους θύμισα ότι η κλήση καταγράφεται (από αυτούς!), και πως ήθελα πλέον ρητά να μου επιβεβαιώσουν αν αρνούνται ή όχι, έληξε το θέμα.

Αν στο κλείσουν ή αρνηθούν να συνομιλήσουν, ακόμα καλύτερα για εσένα.

Ακριβώς να καταγράφετε μόνοι σας τις κλήσεις και να μην αφήνεστε στις ηχογραφήσεις που κάνουν εκείνοι.
 
Όταν μας κορόιδεψε το e-shop του Γερμανού στο περσινό Black Friday που 'έχασαν' τις παραγγελίες,
ζήτησα-επικαλέστηκα τις ηχογραφήσεις για τις επικοινωνίες με το support τους, και σφύριζαν αδιάφορα.
 
Μόνοι σας να ηχογραφείτε όπως λέει ο φίλος
αφού προηγουμένως τους ενημερώσετε για αυτό.
  • Like 1
  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Επειδή η συμπεριφορά του καταστήματος είναι πολύ άσχημη στις 15 μέρες από όταν παρέδωσες την κάρτα πάρε και ζητά μια κάρτα προσωρινής αντικατάστασης με τα όσα έχουν πει ως τώρα θα αρνηθούν αλλά θα έχεις ακόμα ένα πάτημα ότι σου λένε να τα ζητάς εγγράφως

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή η συμπεριφορά του καταστήματος είναι πολύ άσχημη στις 15 μέρες από όταν παρέδωσες την κάρτα πάρε και ζητά μια κάρτα προσωρινής αντικατάστασης με τα όσα έχουν πει ως τώρα θα αρνηθούν αλλά θα έχεις ακόμα ένα πάτημα ότι σου λένε να τα ζητάς εγγράφως

 

Αυτο με τις 15 μερες και την προσωρινη καρτα το ειπα και στον Ζ.Π οταν με πηρε τηλεφωνο. Η απαντηση του ηταν πως κατι τετοιο δεν υφισταται και σχεδον γελασε. Μετα του ανεφερα την ΓΓΚ και αρχισε τα δικα του.

 

Ψαχνω να το βρω καπου να το λεει ρητα πως μετα τις 15 μερες δικαιουμαι προσωρινη αντικατασταση. Σε 2-3 σελιδες που παω να μπω στο googe τρωω 404 και μετα το βρισκω σε κατι blog δικηγορικων γραφειων που αναφερουν πως ετσι οριζει ο νομος. Εχεις καποιο λινκ πχ απο europa.eu η κατι παρομοιο να μου στειλεις?

 

"Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτο με τις 15 μερες και την προσωρινη καρτα το ειπα και στον Ζ.Π οταν με πηρε τηλεφωνο. Η απαντηση του ηταν πως κατι τετοιο δεν υφισταται και σχεδον γελασε. Μετα του ανεφερα την ΓΓΚ και αρχισε τα δικα του.

 

Ψαχνω να το βρω καπου να το λεει ρητα πως μετα τις 15 μερες δικαιουμαι προσωρινη αντικατασταση. Σε 2-3 σελιδες που παω να μπω στο googe τρωω 404 και μετα το βρισκω σε κατι blog δικηγορικων γραφειων που αναφερουν πως ετσι οριζει ο νομος. Εχεις καποιο λινκ πχ απο europa.eu η κατι παρομοιο να μου στειλεις?

 

"Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."

Για το τι κομμάτι αναφέρομαι θα κοιτάξω όταν γυρίσω σπίτι από ποιον νόμο είναι, για κάποιο λόγο το efpolis δεν μου ανοίγει

Δημοσ.

Αυτο με τις 15 μερες και την προσωρινη καρτα το ειπα και στον Ζ.Π οταν με πηρε τηλεφωνο. Η απαντηση του ηταν πως κατι τετοιο δεν υφισταται και σχεδον γελασε. Μετα του ανεφερα την ΓΓΚ και αρχισε τα δικα του.

 

Ψαχνω να το βρω καπου να το λεει ρητα πως μετα τις 15 μερες δικαιουμαι προσωρινη αντικατασταση. Σε 2-3 σελιδες που παω να μπω στο googe τρωω 404 και μετα το βρισκω σε κατι blog δικηγορικων γραφειων που αναφερουν πως ετσι οριζει ο νομος. Εχεις καποιο λινκ πχ απο europa.eu η κατι παρομοιο να μου στειλεις?

 

"Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκε

Το νόμο δεν ψαχνεις?

Το λινκ είναι από το Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή. Αρθρο 5.

 

https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwii4bKMl6TUAhXFKJoKHeASCecQFggmMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.eccgreece.gr%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F07%2FN2251-1994-enc2007-el1.pdf&usg=AFQjCNEd5B4zuM_y6gaxayHGF8QgUlIYMg&sig2=R1LUoe0QSWnDmM3CNw-Wxg

 

  • Like 1
Δημοσ.

Για να έχει τέτοια συμπεριφορά το κατάστημα πιστεύω πως έχουν κάνει κάποια λαμογιά με την συγκεκριμένη κάρτα (αγορά refurbished παρτίδας που έχει 6μηνη εγγύηση, εισαγωγή χωρίς χαρτιά ή κι εγώ δεν ξέρω)...

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Ξέχασα να αναφέρω, ότι σου λένε να τι ζητάς εγγράφως, με ηχογραφήσεις δεν θα βγάλεις άκρη μιας και δεν έχουν καμία ισχύ, πάρε ζητά ότι σου λένε εγγράφως και εξήγησε ότι προχωράς σε καταγγελία στις καταναλωτικες οργανώσεις

Δημοσ.

Δυο θεματακια μονο

α) ισως ολοι να καταλαβαινουμε για ποιο λογο πρεπει να υπαρχει επισημος εισαγωγεας ενος προιοντος στην χωρα μας, το προβλημα αυτο εδω ειναι ξεκαθαρα λογω ελλειψης επισημου εισαγωγεα/χονδρεμπορου. Το καταστημα εκανε η δεν εκανε λαμογια προφανος δεν θελει να χρεωθει το κοστος αποστολης της καρτας στο εξωτερικο και αναμονης για παραλαβης νεας γιατι οντως το κοστος αποστολης θα πλησιασει πολυ το κερδος του. Εαν ειχε εισαχθει επισημα απο καποιον η αποστολη εντος της Ελλαδος ειναι σαφως πιο ευκολη υποθεση
β) δεν εχω καταλαβει εαν εχει γινει η επικοινωνια με ΓΓΚ, εαν εγινε η θα γινει θα διαπιστωσεις οτι πρακτικα δεν μπορουν να τους κανουν τιποτα, καλοι οι νομοι αλλα εαν το αλλο μερος εχει αποθρασυνθει και δεν θελει να τους εφαρμοσει θα πρεπει να παει σε δικαστηριο και στην Ελλαδα αυτη η λεξη ειναι σχεδον ανεκδοτο, μεγαλο χρονο αναμονης και υψηλο κοστος

Καλο κουραγιο ξανα

Δημοσ.

Το νόμο δεν ψαχνεις?

Το λινκ είναι από το Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή. Αρθρο 5.

 

Σωραιοοοοος.

 

Για να έχει τέτοια συμπεριφορά το κατάστημα πιστεύω πως έχουν κάνει κάποια λαμογιά με την συγκεκριμένη κάρτα (αγορά refurbished παρτίδας που έχει 6μηνη εγγύηση, εισαγωγή χωρίς χαρτιά ή κι εγώ δεν ξέρω)...

 

Φανταζεσαι? Ε ρε γελιαααα που θα πεσουν...

 

Ξέχασα να αναφέρω, ότι σου λένε να τι ζητάς εγγράφως, με ηχογραφήσεις δεν θα βγάλεις άκρη μιας και δεν έχουν καμία ισχύ, πάρε ζητά ότι σου λένε εγγράφως και εξήγησε ότι προχωράς σε καταγγελία στις καταναλωτικες οργανώσεις

 

Ευχαριστω για τη συμβουλη. Θα την ακολουθησω.

 

β) δεν εχω καταλαβει εαν εχει γινει η επικοινωνια με ΓΓΚ, εαν εγινε η θα γινει θα διαπιστωσεις οτι πρακτικα δεν μπορουν να τους κανουν τιποτα, καλοι οι νομοι αλλα εαν το αλλο μερος εχει αποθρασυνθει και δεν θελει να τους εφαρμοσει θα πρεπει να παει σε δικαστηριο και στην Ελλαδα αυτη η λεξη ειναι σχεδον ανεκδοτο, μεγαλο χρονο αναμονης και υψηλο κοστος

Καλο κουραγιο ξανα

 

Η επικοινωνια με τη ΓΓΚ θα γινει αφου μου απαντησουν σχετικα με την κατασταση της καρτας. Δεν μπορω να παραπονεθω στη ΓΓΚ διχως να εχω σοβαρο προβλημα (οπως πχ οτι δεν μπορουν να μου φτιαξουνε την καρτα και δεν μου δινουν τα χρηματα μου πισω)

 

Ποιους νομους? Ποια δικαστηρια? Ποια δικαιωματα του καταναλωτη? Ποια 2ετης εγγυηση? Ποια ΓΓΚ? Ποια φιλικη εξυπηρετηρη προς τον πελατη? Ολα αυτα ειναι πραγματα που αυτοι εκει μεσα τα χλευαζουν! Τους εδωσες το παραδακι? Αντε γεια! Μονο για αυτο ενδιαφερονται!

 

Δημοσ.

Σημερα 5/6/2017 με πηραν τηλεφωνο.

Το παιδι με το οποιο μιλησα μου ειπε πως ο ιδιος βρισκεται σε συνομιλια με την Palit-Gainward και πως του δωσανε και το email τους (το οποιο μπορει οποιοσδηποτε να το βρει στην ιστοσελιδα της Gainward αλλα τεσπα).

Με ενημερωσε πως η καρτα εχει σταλει και πως θα εχω απαντηση μεσα στην εβδομαδα. (wow)

 

Αυτο που με παραξενεψε πολυ ειναι πως μου ειπε: "Αν δουμε οτι δεν φτιαχνεται, μην ανησυχεις, κατι θα κανονισουμε εδω με τον υπεθυνο μου". Επισης ο τονος του δεν ηταν ουτε επιθετικος ουτε βαριεστημενου δημοσιου υπαλληλου. Τολμω να πω, σωστου επαγγελματια.

 

Ανανεωσαμε το τηλεφωνικο μας ραντεβου για οταν λαβει απαντηση απο την Palit-Gainward. Αντε να δουμε.

Δημοσ.

Σημερα 5/6/2017 με πηραν τηλεφωνο.

 

Το παιδι με το οποιο μιλησα μου ειπε πως ο ιδιος βρισκεται σε συνομιλια με την Palit-Gainward και πως του δωσανε και το email τους (το οποιο μπορει οποιοσδηποτε να το βρει στην ιστοσελιδα της Gainward αλλα τεσπα).

 

Με ενημερωσε πως η καρτα εχει σταλει και πως θα εχω απαντηση μεσα στην εβδομαδα. (wow)

 

Αυτο που με παραξενεψε πολυ ειναι πως μου ειπε: "Αν δουμε οτι δεν φτιαχνεται, μην ανησυχεις, κατι θα κανονισουμε εδω με τον υπεθυνο μου". Επισης ο τονος του δεν ηταν ουτε επιθετικος ουτε βαριεστημενου δημοσιου υπαλληλου. Τολμω να πω, σωστου επαγγελματια.

 

Ανανεωσαμε το τηλεφωνικο μας ραντεβου για οταν λαβει απαντηση απο την Palit-Gainward. Αντε να δουμε.

 τι χαρη σου κανουν δλδ?? 

Δημοσ.

αυτο καταλαβες? οτι του κανουν χαρη? με τα λεγομενα τους λογικα θα τον καλυψουν οτι κ να γινει. μην το κουραζουμε πολυ το θεμα.

Δημοσ.

Καλησπέρα, την κάρτα την πήγες εσύ ο ίδιος στην αντιπροσωπεία; Και αν ναι τι σου είπαν;

Ποια αντιπροσωπεια αγαπητε?Δεν υπαρχει στην Ελλαδα για καμια καρτα γραφικων...... :-(

Δημοσ.

Ποια αντιπροσωπεια αγαπητε?Δεν υπαρχει στην Ελλαδα για καμια καρτα γραφικων...... :-(

Στο εξωτερικό απευθείας έστω φίλε μου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...