Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγω θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο και θα ζητήσω να μιλήσω με τον κύριο Ζαχαρία Πράνταλο και θα πω ότι δεν είμαι πελάτης απλά διάβασα την αντιμετόπιση που είχε ένας πελάτης "σας" στο forum του insomnia και μετά θα του αρχίσω τα καντίλια για το πόσο γύφτογύφτουλας και καρμιροκαραγκιόζης της μολδοβλαχειάς που είναι :P

  • Like 3
  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

εγω θα τους πάρω τηλέφωνο αύριο και θα ζητήσω να μιλήσω με τον κύριο Ζαχαρία Πράνταλο και θα πω ότι δεν είμαι πελάτης απλά διάβασα την αντιμετόπιση που είχε ένας πελάτης "σας" στο forum του insomnia και μετά θα του αρχίσω τα καντίλια για το πόσο γύφτογύφτουλας και καρμιροκαραγκιόζης της μολδοβλαχειάς που είναι :P

 

Με αυτο θα καταφερεις δυο πραγματα:

 

1. Να τους πεισεις να κανουν τελικα την απειλη τους πραγματικοτητα και να αρχισουν να κανουν γκελακια με την καρτουλα μου 2-3 φορες πριν την στειλουνε στη Γερμανια. :cry:

2. Να κανεις τους mods να διαγραψουνε και αλλα ποστ μου επειδη τωρα εκτος απο την δικαιολογια οτι χρησιμοποιησα ακραια γλωσσα για να περιγραψω την χυδαια συμπεριφορα τους προς εμενα, θα εχουν και την δικαιολογια οτι υποκινω την παρενοχληση ατομων εκτος Ινσομνια. :confused:

 

Περα απο την πλακα, με εκανες και γελασα. :-D

 

Στα σοβαρα τωρα, αν καμια μερα θες να τσακωθεις λιγακι με καποιον ετσι και μονο για να αναψουν τα αιματα επειδη βαριεσαι, παρε τηλεφωνο και ζητησε τον. Πες του τη φραση "ολα τα ηλεκτρονικα που πουλατε εχουν εγγυηση 2 χρονια και αποκλειστικα υπευθυνοι για την τηρηση αυτης της εγγυησης ειστε εσεις και ΟΧΙ ο αντιπροσωπος" και θα ειναι σαν να εχεις ξυπνησει τον Incredible Hulk...  [JUST KIDDING MODS]

Δημοσ.

Τι λέτε ρε παιδιά τώρα με βάλατε σε σκέψεις... και πως θα πουλήσω εγώ τώρα στις αγγελίες μια περίσσια gigabyte gtx950 αγορασμένη από το ebw. :P

Ευτυχώς 2 αγορές έχω κάνει όλες και όλες και δεν μου έτυχε τίποτα ως τώρα, ας ελπίσω να βγάλουν το 2χρόνο.

 

Θυμάμαι πριν καμιά δεκαετία που έκανα παραγγελία για κάτι φτηνιάρικο και με πήραν τηλέφωνο στις 11 το βράδυ για να με ενημερώσουν, με έκανε μεγάλη εντύπωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Με αυτο θα καταφερεις δυο πραγματα:

 

1. Να τους πεισεις να κανουν τελικα την απειλη τους πραγματικοτητα και να αρχισουν να κανουν γκελακια με την καρτουλα μου 2-3 φορες πριν την στειλουνε στη Γερμανια. :cry:

2. Να κανεις τους mods να διαγραψουνε και αλλα ποστ μου επειδη τωρα εκτος απο την δικαιολογια οτι χρησιμοποιησα ακραια γλωσσα για να περιγραψω την χυδαια συμπεριφορα τους προς εμενα, θα εχουν και την δικαιολογια οτι υποκινω την παρενοχληση ατομων εκτος Ινσομνια. :confused:

 

Περα απο την πλακα, με εκανες και γελασα. :-D

 

Στα σοβαρα τωρα, αν καμια μερα θες να τσακωθεις λιγακι με καποιον ετσι και μονο για να αναψουν τα αιματα επειδη βαριεσαι, παρε τηλεφωνο και ζητησε τον. Πες του τη φραση "ολα τα ηλεκτρονικα που πουλατε εχουν εγγυηση 2 χρονια και αποκλειστικα υπευθυνοι για την τηρηση αυτης της εγγυησης ειστε εσεις και ΟΧΙ ο αντιπροσωπος" και θα ειναι σαν να εχεις ξυπνησει τον Incredible Hulk...  [JUST KIDDING MODS]

καλά οκ θα περιμένω καλού κακού να κάνεις πρώτα την δουλειά σου... κανονικά απλά θα βοηθούσε αλλά με μια δεύτερη σκέψη τέτοια τρωγλοειδή που είναι αυτοί (αν ισχύουν όλα όσα είπες) παίζει να κάνουν καμία τέτοια βλακεία αντί απο ντροπή να σου καλύψουν και τα έξοδα αποστολής για να σε εξυπηρετήσουν γρηγορότερα μπας και σώσουν την κατάσταση με την δημόσια εικόνα τους...

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει λογος που το εν λογω καταστημα πλεον φερνει παρα πολυ λιγοτερα πραγματα σε σχεση με παλια.

  • Like 1
Δημοσ.

καλά οκ θα περιμένω καλού κακού να κάνεις πρώτα την δουλειά σου... κανονικά απλά θα βοηθούσε αλλά με μια δεύτερη σκέψη τέτοια τρωγλοειδή που είναι αυτοί (αν ισχύουν όλα όσα είπες) παίζει να κάνουν καμία τέτοια βλακεία αντί απο ντροπή να σου καλύψουν και τα έξοδα αποστολής για να σε εξυπηρετήσουν γρηγορότερα μπας και σώσουν την κατάσταση με την δημόσια εικόνα τους...

 

Ισως αν ημασταν στο εξωτερικο να βοηθουσε ενα δευτερο παραπονο απο καποιον αλλον. Εκει παιρνουν σοβαρα την εικονα του μαγαζιου τους.

 

Ομως στην παρουσα κατασταση πιστευω (== ειμαι σιγουρος == φοβαμαι) πως περισσοτερες ειναι οι πιθανοτητες ο κυριος με τον οποιο μιλαγα να με παρει τηλεφωνο ενα πρωι και να με αρχισει στο βρισιδι επειδη χαλαω την εικονα της επιχειρησης παρα να ντραπει καποιος εκει μεσα και να μου φερθει σαν σωστο μαγαζι. Λες και τα ακρως αρνητικα σχολια στο φβ δεν την χαλανε αρκετα.

 

Δυστυχως ισχυουν ολα οσα αναφερω. Οπως με απειλησε (με το νου του) και ο υπευθυνος, ΟΛΕΣ μου οι κλησεις εχουν καταγραφει και τις εχει ακουσει!!! Η κατασταση ακουγεται εξωφρενικη και εχεις το δικαιωμα να εισαι σκεπτικος με το αν ισχυουν ολα οσα εχω πει, ομως επειδη μου εδωσες την εντυπωση οτι εισαι ψιλοσοβαρος σχετικα με το θεμα θα σου πω αυτο: Αν θες πραγματικα να το δεις απο πρωτο χερι, απλα παρε τους τηλεφωνο και ανεφερε τα ιδια συμπτωματα με μενα. Πες αγορασα μια καρτα Gainward και εχει προβλημα. Πες πως ειναι εντος εγγυησης. Και η ιστορια θα συνεχιστει ως εξης:

 

1. Οι αληθινα βοηθητικοι υπαλληλοι στο τηλεφωνικο κεντρο θα σου πουνε πως ειτε θα παει για εγγυηση ειτε για αντικατασταση. Seems good right? Θα σου πουνε ασε τηλεφωνο για να σε παρει ο τεχνικος αυριο.

2. Επανελαβε το βημα 1 τουλαχιστον 3 φορες (στην περιπτωση μου τουλαχιστον).

3. Οταν καταφερεις να μιλησεις με τεχνικο, θα σου πει πως η διετης εγγυηση δινεται απο τον κατασκευαστη και πως θα πρεπει να μιλησεις μαζι του για να βγαλεις ακρη. Ειμαι 90% σιγουρος για αυτο. Μιλησα με 3 τεχνικους και μου ειπαν το ιδιο ακριβως πραγμα και οι 3 τους.

4. Αν του πεις πως δεν προκειται να το κανεις αυτο γιατι δεν θες να πληρωσεις μεταφορικα η γιατι υπευθυνος για την επικοινωνια με τον κατασκευαστη ειναι ο πωλητης, τοτε θα σου πει πως δεν μπορει να κανει τιποτα.

5. Αν τον πιεσεις λιγακι, η αν ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ και αναφερεις τη λεξη "νομοθεσια" τοτε ο τεχνικος θα σε στειλει στον ανωτερο ο οποιος θα σε παρει τηλεφωνο εντος 15 λεπτων. Αν τυχεις στον ιδιο υπευθυνο οπως εγω τοτε:

6.Θα ξεκινησει μια πολιτισμενη συνομιλια, αλλα μολις αναφερεις τα δικαιωματα σου και τις υποχρεωσεις του τοτε ο τονος θα αλλαξει πολυ αποτομα.

 

You get the point. Σε παρακαλω, αν πραγματικα δεν εχεις τι να κανεις/εισαι περιεργος δοκιμασε το και πες μου αν η εμπειρια σου μοιαζει με τη δικη μου. Ειμαι πολυ περιεργος να δω αν το κανουνε σε ολους αυτο.

 

 

@NotisGtx καλά πως αντέδρασες όταν σου είπαν ότι μπορεί να την πειράξουν ώστε να βγει εκτός εγγύησης;

 

post-375344-0-68852200-1496444603_thumb.jpg

+ εβγαλα 100 φωτογραφιες την καρτα απο καθε γωνια ωστε να εχω αποδειξεις οτι ειναι σε καλη φυσικη κατασταση.

  • Like 1
Δημοσ.

τι βλακες... αντι να πιεσουν την εταιρια που την αγορασαν να καλυψουν τον πελατη τους , απλα αφηνουν τον πελατη τους απ 'εξω...

 

οκ ευχαριστουμε για την ενημερωση παντως..

  • Like 1
Δημοσ.

Πηρα σημερα τηλεφωνο για να μαθω το στατους της καρτας.

Παιρνω το τηλεφωνικο τους κεντρο και αναφερω οτι θελω να μαθω την κατασταση μιας καρτας που αφησα για εγγυηση στο μαγαζι τους στην Χ περιοχη. Μου λενε θα σε συνδεσουμε με το μαγαζι στο οποιο την αφησες. Με συνδεουνε με το τεχνικο του τμημα. Μιλαω με εναν ενοχλημενο μαγκα που μαλλον τον διεκοψα απο το διαλειμμα του για τσιγαρο και με ρωταει αν η καρτα ειναι εντος εγγυησης. Του λεω ναι. Μου λεει εμεις εδω δεν ασχολουμαστε με καρτες που ειναι εντος εγγυησης και θα πρεπει να ξαναπαρω στο τηλεφωνικο κεντρο (WTF). Ξαναπαιρνω στο τηλεφωνικο κεντρο (το οποιο οπως πληροφορηθηκα δεν ειναι τηλεφωνικο κεντρο αλλα το καταστημα τους στο περιστερι - μαλλον δεν εχουν καν τηλεφωνικο κεντρο και στελνουνε τις κλησεις σε ακυρα καταστηματα εδω και εκει) και αφου εξηγησα τι μου ειπανε, η πολυ βοηθητικη Αγγελικη μαλλον τα εχασε λιγακι καθως δεν περιμενε να φαω τετοιο φτυσιμο απο το μαγαζι που πηγα και αφησα την καρτα. Η ιδια περιμενε να με εξυπηρετησουνε εκεινοι, για αυτο με συνεδεσε με εκεινους!

Εν τελει εδωσα ξανα το τηλεφωνο μου στην Αγγελικη η οποια με πληροφορησε πως τη Δευτερα θα με παρει τηλεφωνο ο υπευθυνος του service, ο ιδιος κυριος που μου ειπε την πρωτη φορα που τους πηρα τηλεφωνο πως για την εγγυηση ειναι υπευθυνος ο κατασκευαστης και οχι το μαγαζι τους και πως θα πρεπει να τα βρω με τον αντιπροσωπο γιατι αυτος εκει δεν μπορει να κανει τιποτα.

Οταν εξεφρασα το παραπονο μου πως τα ιδια μου λεγανε και την προηγουμενη εβδομαδα και τελικα δεν με πηρε κανενας τηλεφωνο, μου ειπε πως του οχι μονο του εστειλε μηνυμα ωστε να το θυμαται, αλλα θα τον παρει η ιδια τη Δευτερα το πρωι τηλεφωνο να του το υπενθυμισει. Αντε να δουμε.

Τα αναφερω ολα αυτα με οση λεπτομερεια μπορω, οχι μονο για να υπαρχει ενα timeline των γεγονοτων εδω στο θρεντ, αλλα για να δειξω οτι υπαρχουν εστω 2-3 ατομα στις κατωτερες βαθμιδες του support που θελουν να βοηθησουν τον πελατη. Το προβλημα ειναι ομως οτι οσο ανεβαινεις τις βαθμιδες του support, τοσο λιγοτερο καλοσυνατος και βοηθητικος ειναι ο ανθρωπος στην απεναντι πλευρα της γραμμης. Ως τωρα η εμπειρια μου στα τηλεφωνα ειναι η εξης:

 

1. Βοηθητικη κοπελα στο τηλεφωνικο κεντρο μου λεει πως η καρτα ειτε θα παει για επισκευη ειτε για αντικατασταση εφοσον ειναι εντος εγγυησης.

2. Ο τεχνικος που κοιταζει την περιπτωση μου με παιρνει τηλ και παπαγαλιζει συνεχως πως πρεπει να τα βρω εγω με τον κατασκευαστη. (πραγμα παρανομο, αλλα ετσι του ειπανε οι ανωτεροι να λεει, ετσι λεει και εκεινος)

3. Αν παραπονεθω και με στειλουν στον ανωτερο, πχ τον κυριο Ζ.Π που κατονομασα πιο πανω στο θρεντ, τοτε αρχιζει η ιδια παπαγαλια μονο που αυτη τη φορα οταν αναφερω τους νομους και τα δικαιωματα μου ο ανωτερος καταφευγει στο να λεει οτι "δεν ειναι ετσι ο νομος", "οι τυποι στην ΓΓΚ δεν ξερουν την τυφλα τους" ξεροντας πολυ καλα πως ετσι ειναι ο νομος, αλλα παρ' ολα αυτα επιλεγει να το παιξει χαζος.

  • Like 1
Δημοσ.

Αγαπητε θα στο πω οσο πιο ξεκαθαρα μπορω γιατι η περιπτωση σου μου θυμιζει του συμφορουμιτη που του ειχε εμφανισει η καρτα του προβλημα και την ειχε αγορασει απο αναλογο καταστημα. Αν εχω καταλαβει καλα απο αυτα που αναφερεις το καταστημα γενικα ισως εχει αλλαξει διευθυνση(καταρχας το κεντρικο τους καταστημα στο Μαρουσι δεν ηταν παλια αν δεν κανω λαθος?)και επειδη μιλαμε για αγορα που εγινε πιθανος απο την προηγουμενη διευθυνση μαλλον γιαυτο περνας οτι περνας.

Γιατι οπως το ξαναλεω μου θυμιζει παρα πολυ παρομοια περιπτωση αλλου συμφορουμιτη περυσι αν δεν κανω λαθος που περασε ακριβως τα ιδια(και οντως ηταν αλλαγη καταστηματος/διευθυνσης).

 

Φυσικα ακομα και αν οντως ισχυουν αυτα και το καταστημα γενικα εχει αλλαξει(και εχει κρατησει μονο το ονομα ιδιο στην χειροτερη περιπτωση)και παλι η αντιμετωπιση σου σαν πελατης ειναι το λιγοτερο απαραδεκτη,ασχετως του ποσου αγορας.

 

Επισης επειδη διαβαζω αρκετες φορες για τεχνικους,τα σκρουτζομαγαζα γενικα δεν εχουν εμπειρο τεχνικο τμημα(και αρα δεν τους αφηνει η εταιρεια)για να ελεγχουν τις καρτες γραφικων ή για να κανουν οτι κανουν.

 

Μονο το Πλαισιο εχει αντιστοιχο τμημα(σε σχεση με τους αλλους βεβαια).

 

Εν ολιγης επειδη και εγω και πολλοι αλλοι μυριζομαστε οτι σε γραφουν εκει που δεν πιανει μελανι,αν δεν το εχεις κανει ξεκινα διαδικασιες με ΓΓΚ και συνηγορο για να εισαι 100% σιγουρος. Και μαλιστα αν θες μετεφερε τους και το παραπανω που γραφεις στο τελος

 

"οι τυποι στην ΓΓΚ δεν ξερουν την τυφλα τους"

και θα σου πω εγω για ποτε θα στρωσουν κατω το κεφαλι(μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα που αρμοζει καλυτερα).


Σε γενικες γραμμες ειναι αλλη μια περιπτωση που φαινεται η κατασταση του μαγαζιου οταν ο προισταμενος εχει τετοια σταση απεναντι στον πελατη. Πραγματικα τα παλικαρια ειναι παραδειγμα προς αποφυγη σε οποιον ανοιγει ή θελει να ανοιξει καταστημα.

Εχω πετυχει αρκετα σκρουτζομαγαζα και σε θεμα αγορας και σε μερικα σε θεμα rma(για αλλο προιον βεβαια).Ακομα και σε αλλες περιπτωσεις που εχω διαβασει στο forum για κακη συμπεριφορα,τοσο ακραια παραδειγματα οπως το παραπανω(και απο προισταμενο κιολας)σπανια να εχω πετυχει.

  • Like 3
Δημοσ.

Μια λύση ακόμα, είναι να τους καλέσεις από κινητό και να καταγράφεις την κλήση, αφού τους ενημερώσεις για αυτό.

 

Έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις. Θα δεις για πότε αλλάζουν τροπάριο, ειδικά σε θέμα "βρες μόνος σου την άκρη", "στη γγκ δεν ξέρουν τί τους γίνεται" κλπ.

 

Το έπαιξα πρόσφατα, στο περίπου, με την κοσμοτέ. Ζητούσα προϊστάμενο και κάνανε πως δεν ακούγανε. Μόλις τους θύμισα ότι η κλήση καταγράφεται (από αυτούς!), και πως ήθελα πλέον ρητά να μου επιβεβαιώσουν αν αρνούνται ή όχι, έληξε το θέμα.

 

Αν στο κλείσουν ή αρνηθούν να συνομιλήσουν, ακόμα καλύτερα για εσένα.

  • Like 2
Δημοσ.

Αγαπητε θα στο πω οσο πιο ξεκαθαρα μπορω γιατι η περιπτωση σου μου θυμιζει του συμφορουμιτη που του ειχε εμφανισει η καρτα του προβλημα και την ειχε αγορασει απο αναλογο καταστημα. Αν εχω καταλαβει καλα απο αυτα που αναφερεις το καταστημα γενικα ισως εχει αλλαξει διευθυνση(καταρχας το κεντρικο τους καταστημα στο Μαρουσι δεν ηταν παλια αν δεν κανω λαθος?)και επειδη μιλαμε για αγορα που εγινε πιθανος απο την προηγουμενη διευθυνση μαλλον γιαυτο περνας οτι περνας.

Γιατι οπως το ξαναλεω μου θυμιζει παρα πολυ παρομοια περιπτωση αλλου συμφορουμιτη περυσι αν δεν κανω λαθος που περασε ακριβως τα ιδια(και οντως ηταν αλλαγη καταστηματος/διευθυνσης).

 

Φυσικα ακομα και αν οντως ισχυουν αυτα και το καταστημα γενικα εχει αλλαξει(και εχει κρατησει μονο το ονομα ιδιο στην χειροτερη περιπτωση)και παλι η αντιμετωπιση σου σαν πελατης ειναι το λιγοτερο απαραδεκτη,ασχετως του ποσου αγορας.

 

Επισης επειδη διαβαζω αρκετες φορες για τεχνικους,τα σκρουτζομαγαζα γενικα δεν εχουν εμπειρο τεχνικο τμημα(και αρα δεν τους αφηνει η εταιρεια)για να ελεγχουν τις καρτες γραφικων ή για να κανουν οτι κανουν.

 

Μονο το Πλαισιο εχει αντιστοιχο τμημα(σε σχεση με τους αλλους βεβαια).

 

Εν ολιγης επειδη και εγω και πολλοι αλλοι μυριζομαστε οτι σε γραφουν εκει που δεν πιανει μελανι,αν δεν το εχεις κανει ξεκινα διαδικασιες με ΓΓΚ και συνηγορο για να εισαι 100% σιγουρος. Και μαλιστα αν θες μετεφερε τους και το παραπανω που γραφεις στο τελος

 

και θα σου πω εγω για ποτε θα στρωσουν κατω το κεφαλι(μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα που αρμοζει καλυτερα).

Σε γενικες γραμμες ειναι αλλη μια περιπτωση που φαινεται η κατασταση του μαγαζιου οταν ο προισταμενος εχει τετοια σταση απεναντι στον πελατη. Πραγματικα τα παλικαρια ειναι παραδειγμα προς αποφυγη σε οποιον ανοιγει ή θελει να ανοιξει καταστημα.

Εχω πετυχει αρκετα σκρουτζομαγαζα και σε θεμα αγορας και σε μερικα σε θεμα rma(για αλλο προιον βεβαια).Ακομα και σε αλλες περιπτωσεις που εχω διαβασει στο forum για κακη συμπεριφορα,τοσο ακραια παραδειγματα οπως το παραπανω(και απο προισταμενο κιολας)σπανια να εχω πετυχει.

 

Εγω αγορασα περυσι την καρτα απο το e-shop τους. Τωρα που χαλασε πηγα και την παρεδωσα στο καταστημα τους στο Μαρουσι. Δεν εγινε καμια αλλαγη διευθυνσης απο οσο ξερω, αρα δεν τιθεται τετοιο θεμα. Περυσι ειχανε 3-4 καταστηματα, τοσα εχουνε και φετος στο ιδιο σημειο. Πολυ απλα δεν εχουν τα τηλεφωνα του καθε μαγαζιου αναρτημενα στην ιστοσελιδα τους παρα μονο αυτο ενος "τηλεφωνικου κεντρου". Δεν αλλαξε το μαγαζι, τα ιδια συστηματα εχουνε ακομα και με εχουνε φακελωμενο απο περσι.

 

Οσο για τους τεχνικους που λεω, ετσι τυχαινει να μου λενε. "Θα σε παρει ο τεχνικος αυριο τηλ" κλπ...

Ομως απο οτι καταλαβα εχουνε καποιους τεχνικους καθως εχουνε και τμημα service (στην ιστοσελιδα τους κατω αριστερα το λεει) το οποιο εδρευει στο κατασημα στο Μαρουσι.

 

Σχετικα με την καρτα μου, το μονο που μου ειπαν στο καταστημα ειναι πως "θα ανοιξει το κουτι ο τεχνικος για να δει οτι δεν λειπει τιποτα (δεν ξερω τι εννοουσε με αυτο) και μετα θα τη στειλουμε στον αντιπροσωπο".

 

Το ξερω πολυ καλα οτι με γραφουνε, το ηξερα απο την αρχη. Τωρα περιμενω πρωτα να παρω απαντηση απο τον αντιπροσωπο (εντος 10 εργασιμων μου ειπανε) σχετικα με την κατασταση της καρτας.

 

Αν ειναι κατι που φτιαχνεται αλλα θελει να πληρωσω, τοτε θα συννενοηθω με ΓΓΚ και συνηγορο οπως λες και θα συνεχισω για να μου την φτιαξουνε "τσαμπα".

Αν ειναι κατι που δεν φτιαχνεται τοτε θα συννενοηθω με ΓΓΚ και συνηγορο ωστε να μου επιστρεψουν τα χρηματα μου πισω.

 

Ολα κρεμονται απο το ποτε θα παρω απαντηση απο τον αντιπροσωπο. Εαν περασουν ομως 12 εργασιμες και δεν εχω λαβει απαντηση, τοτε φυσικα θα συννενοηθω με ΓΓΚ και συνηγορο και θα με συμβουλευσουν για το πως να συνεχισω.

 

Οπως καταλαβες η ΓΓΚ και ο συνηγορος ειναι το επομενο μου βημα, ομως δεν θα τους μπλεξω αν δεν παρω πρωτα απαντηση σχετικα με την κατασταση της καρτας. Θελω να τους παρουσιασω ενα απλο προβλημα: Ειτε ο εμπορος μου ζηταει χρηματα για να φτιαξει προυπαρχον ελαττωμα (το οποιο ετυχε να εμφανιστει 1 χρονο μετα την αγορα απο ο,τι ειδα) ειτε ο εμπορος αρνειται να μου δωσει τα χρηματα μου πισω για προυπαρχον ελαττωμα που δεν φτιαχνεται. Δεν θα τους εξηγησω ολη την ιστορια εκτος αν μου το ζητησουν. Θα τους το κανω πολυ απλο.

 

Και μην ανησυχεις, θα τους μεταφερω τα παντα. Οπως με απειλησε ο Ζ.Π, ολες μου οι κλησεις εχουνε καταγραφει, αρα ισως πρεπει να το χρησιμοποιησω προς οφελος μου!

 

Δυστυχως το συγκεκριμενο παραδειγμα ειναι ακραιο. Ομως αν διαβασεις τα αρνητικα σχολια για το μαγαζι ειτε στο φβ ειτε στο σκρουζ, ολα τα παραδειγματα οπως και το δικο μου συγκλινουν στην παντελη αδιαφορια των προισταμενων για τον πελατη.

 

Θα απαντησει ο αντιπροσωπος, ή δεν θα το κανει. Εγω μια φορα μετα απο 10 εργασιμες εχω φυγει για ΓΓΚ και Συνηγορο.

Μια λύση ακόμα, είναι να τους καλέσεις από κινητό και να καταγράφεις την κλήση, αφού τους ενημερώσεις για αυτό.

 

Έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις. Θα δεις για πότε αλλάζουν τροπάριο, ειδικά σε θέμα "βρες μόνος σου την άκρη", "στη γγκ δεν ξέρουν τί τους γίνεται" κλπ.

 

Το έπαιξα πρόσφατα, στο περίπου, με την κοσμοτέ. Ζητούσα προϊστάμενο και κάνανε πως δεν ακούγανε. Μόλις τους θύμισα ότι η κλήση καταγράφεται (από αυτούς!), και πως ήθελα πλέον ρητά να μου επιβεβαιώσουν αν αρνούνται ή όχι, έληξε το θέμα.

 

Αν στο κλείσουν ή αρνηθούν να συνομιλήσουν, ακόμα καλύτερα για εσένα.

 

Οταν ξαναμιλησω με καποιον προισταμενο, θα τους "ενημερωσω" και εγω οπως ενημερωσαν και εμενα πως η κληση μας καταγραφεται απο την πλευρα τους "για τη διασφαλιση της ποιοτητας του support".

 

Παντως οταν μιλησα με τον Ζ.Π και με απειλησε πως καταγραφομαι, του ειπα ειρωνικα πως καταγραφεται και εκεινος, και παρολα αυτα εκεινος συνεχιζε και ελεγε τα δικα του. Ισως την επομενη φορα πρεπει να το πω και να το εννοω οτι τους καταγραφω.

 

Με την προιστορια που εχουμε, πια πρεπει να λαβω τα νομιμα μετρα για να προστατευθω. Ευχαριστω για την ιδεα. Την επομενη φορα θα σηκωνω τηλεφωνο με μαγνητοφωνακι ετοιμο χαχαχα

  • Like 2
Δημοσ.

Αγαπητε θα στο πω οσο πιο ξεκαθαρα μπορω γιατι η περιπτωση σου μου θυμιζει του συμφορουμιτη που του ειχε εμφανισει η καρτα του προβλημα και την ειχε αγορασει απο αναλογο καταστημα. Αν εχω καταλαβει καλα απο αυτα που αναφερεις το καταστημα γενικα ισως εχει αλλαξει διευθυνση(καταρχας το κεντρικο τους καταστημα στο Μαρουσι δεν ηταν παλια αν δεν κανω λαθος?)και επειδη μιλαμε για αγορα που εγινε πιθανος απο την προηγουμενη διευθυνση μαλλον γιαυτο περνας οτι περνας.

Γιατι οπως το ξαναλεω μου θυμιζει παρα πολυ παρομοια περιπτωση αλλου συμφορουμιτη περυσι αν δεν κανω λαθος που περασε ακριβως τα ιδια(και οντως ηταν αλλαγη καταστηματος/διευθυνσης).

 

Φυσικα ακομα και αν οντως ισχυουν αυτα και το καταστημα γενικα εχει αλλαξει(και εχει κρατησει μονο το ονομα ιδιο στην χειροτερη περιπτωση)και παλι η αντιμετωπιση σου σαν πελατης ειναι το λιγοτερο απαραδεκτη,ασχετως του ποσου αγορας.

 

Επισης επειδη διαβαζω αρκετες φορες για τεχνικους,τα σκρουτζομαγαζα γενικα δεν εχουν εμπειρο τεχνικο τμημα(και αρα δεν τους αφηνει η εταιρεια)για να ελεγχουν τις καρτες γραφικων ή για να κανουν οτι κανουν.

 

Μονο το Πλαισιο εχει αντιστοιχο τμημα(σε σχεση με τους αλλους βεβαια).

 

Εν ολιγης επειδη και εγω και πολλοι αλλοι μυριζομαστε οτι σε γραφουν εκει που δεν πιανει μελανι,αν δεν το εχεις κανει ξεκινα διαδικασιες με ΓΓΚ και συνηγορο για να εισαι 100% σιγουρος. Και μαλιστα αν θες μετεφερε τους και το παραπανω που γραφεις στο τελος

 

και θα σου πω εγω για ποτε θα στρωσουν κατω το κεφαλι(μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα που αρμοζει καλυτερα).

Σε γενικες γραμμες ειναι αλλη μια περιπτωση που φαινεται η κατασταση του μαγαζιου οταν ο προισταμενος εχει τετοια σταση απεναντι στον πελατη. Πραγματικα τα παλικαρια ειναι παραδειγμα προς αποφυγη σε οποιον ανοιγει ή θελει να ανοιξει καταστημα.

Εχω πετυχει αρκετα σκρουτζομαγαζα και σε θεμα αγορας και σε μερικα σε θεμα rma(για αλλο προιον βεβαια).Ακομα και σε αλλες περιπτωσεις που εχω διαβασει στο forum για κακη συμπεριφορα,τοσο ακραια παραδειγματα οπως το παραπανω(και απο προισταμενο κιολας)σπανια να εχω πετυχει.

Τι έμπειρο τεχνικό να έχουν ...

 

Πέρασα απο ενα σχετικά μεγάλο μαγαζί εδώ στο ηράκλειο (αναλαμβάνει και κάνει rebuild στα dell για γραφείο αρκετά κομμάτια κάθε χρόνο για δημόσιες υπηρεσίες κτλ κτλ)

 

Πήγα και ρώτησα "μήπως έχετε ανταπτοράκι USB σε USB type C" και ψάχνει μια ώρα κάτι χύμα καλώδια του λέω δεν νομίζω να βρεις εκει (γιατι όλα ήταν αρκετά μεγάλα και αυτά που θέλω συνήθως αν όχι πάντα είναι μερικά εκατοστά και επίσης δεν πιστεύω να πωλούνται τόσα πολλά ανταπτοράκια για να έχει και στα χύμα)

 

Μου λέει κάτι τύπου "άσε ξέρω" σιωπώ εγώ αφού ξέρει ο τεχνικός....

 

μετα απο 10 λεπτα βρίσκει και τι μου δίχνει USB/USB b (αυτό το καλώδιο που ειναι τετράγωνο απο την μια σαν αυτό που έχουν συνήθως συσκευές όπως οι εκτυπωτές)

 

Του λέω όχι φίλε δεν θέλω τέτοιο θέλω να συνδέσω κάτι στο samsung galaxy (ένα εξωτερικό μικρόφωνο) γιαυτό θέλω θηλυκό USB σε USB type C ...

 

μου λέει ΑΥΤΟ είναι USB type C (και μου δείχνει το TYPE B )

 

του λέω.. στο κινητό αυτό δεν μπαίνει ξέρω τι σου λέω (για να του την πω με το "ασε ξέρω" που μου είπε πριν :P)

 

μου κάνει ... Α mini USB θες δεν έχουμε...

 

Φυσικά και δεν θέλω mini USB αλλά είπα ένα "καλα ευχαριστώ" και έφυγα...

 

Δεν με πείραξε που δεν είχαν αντάπτοράκι δεν με πείραξε που δεν ήξερε τις κατηγορίες USB με πείραξε που ενώ ήταν λάθος αντι απλά έστω να το προσπεράσει αν όχι να το παραδεχτεί μπήκε στην διαδικασία να μου πει ψέματα και να με παραπλανήσει (αν δεν ήξερα ) για να φανεί ο ίδιος σωστός (σαν να μιλάω με κάποια άτομα στο forum δηλαδή :P)

 

να μην ήξερα να πήγαινα και εγώ σε άλλο μαγαζί και να ζητούσα mini usb γιατι έτσι μου είπε ο τεχνικός που "ξέρει αυτός" και να έδινα τζάμπα λεφτά γιατι δεν θα έμπαινε στο κινητό.

 

Το ένα φέρνει το άλλο γιαυτό η αγορά μας ειναι ...δελο.... η νοοτροπία ειναι το κύριο πρόβλημα...

 

Για όσους δεν ξέρουν για να βοηθήσω

 

έψαχνα αυτό 51MX0dwuMZL._SX425_.jpg

 

μου έφερε τέτοιο

 

kramer_c_usb_ab_10_usb_2_0_type_a_male_1

παρουσιάζοντας το ως type C (ενώ είναι type B )

 

και μου είπε ότι χρειάζομαι κάτι τέτοιο (mini usb)

 

UMUSBOTG8IN.B.jpg

 

belkin-usb-type-c-840x428.jpg

 

Ενώ χρειάζομαι τέτοιο (σαν το απο πάνω απο δεξιά)

 

Δεν μοιάζουν κάν για να πω ότι το μπέρδεψε με mico USB...

 

usb-type-guide1.jpg

Δημοσ.

Προσωπικα μονο το καταστημα τους στο Μαρουσι γνωριζα οτι υπηρχε που εχω παει κιολας,αρα για τα υπολοιπα τωρα το μαθαινω(και δεν το λεω ειρωνικα). Οσο για την ψυκτρα φανταζομαι οτι απλα θα ανοιξουν να δουν μηπως ειναι σπασμενη η καρτα ξερω γω υποθετω.

 

 

Αν ειναι κατι που φτιαχνεται αλλα θελει να πληρωσω, τοτε θα συννενοηθω με ΓΓΚ και συνηγορο οπως λες και θα συνεχισω για να μου την φτιαξουνε "τσαμπα"

Αν ειναι κατι που δεν φτιαχνεται τοτε θα συννενοηθω με ΓΓΚ και συνηγορο ωστε να μου επιστρεψουν τα χρηματα μου πισω.

 

Το παραπανω παντως ειναι και τι πιο σωστο και λογικο.

 

Παντως το ξαναλεω(επειδη και εγω σε αυτα που εχω γραψει σε μερικα εχω πεσει εξω),μιλαμε για αντι επαγγελματικη συμπεριφορα,αυτο ειναι που με ξεπερναει περισσοτερο απο ολα.

Οκ εχουμε κριση,capital control και λοιπες αλλες δικαιολογιες για να ειναι αργη η διαδικασια του service,ειδικα απο παρα πολυ μικρο σκρουτζομαγαζο.

Σε καμια περιπτωση ομως δεν ''γραφεις'' τον πελατη και υποψηφιο μελλοντικο αγοραστη,ειδικα οταν υπαρχει ο κινδυνος ειτε να το προχωρησει σε αλλους θεσμους οπως οι παραπανω ή και να διωξει υποψηφιους μελλοντικους αγοραστες.

 

Και αντε πες να ηταν τιποτα μικρης αξιας πχ καμια ξυριστικη μηχανη των 12ευρω ξερω γω(που και παλι δεν ειναι συμπεριφορα αυτη),να μην δειξει τοσο ενδιαφερον,αλλα σε αγορα εκατονταδων ευρω?

Δημοσ.

Αφού το "συζητάμε" ακόμα:

 

Όσοι έχετε σχετικές γνώσεις, γιατί να μην προχωρά το μαγαζί σε RMA/εγγύηση?

 

Τί ακριβώς θα στοιχίσει στο κατάστημα?

 

Θα χρεωθεί την αποστολή στον αντιπρόσωπο-εισαγωγέα (αυτοί δεν είναι αντίστοιχα υπεύθυνοι πριν τη "μαμά"?) ή στην κατασκευάστρια?

 

Δεν τη γνωρίζω τη διαδικασία.

 

Αν είναι μόνο αυτό, ok, ένα 30ρι € (το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι λιγότερο από το κέρδος από τη συγκεκριμένη κάρτα -πόσο μάλλον από πιο φτηνές) το οποίο θα βάλουν από την τσέπη τους, είναι κάποιο θέμα πια.

 

Το καταλαβαίνω, χωρίς να το δέχομαι (αυτό σημαίνει "Κατάστημα", όχι μόνο η είσπραξη...).

 

Μήπως όμως μιλάμε για "ύποπτες" παρτίδες εμπορεύματος? Σε αυτή την περίπτωση, ούτε εγγύηση ούτε τίποτα και το κόστος θα κληθεί να το καλύψει ο "έμπορος".

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...