Fulgore Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο προϊόν της πωλείται κανονικά ακόμη και δεν νομίζω ότι έχει ξεπεράσει τα 1.5-2 χρόνια που βγήκε... Το εν λογω ποντικι που αναφερεις ειναι 4ετιας http://www.tweaktown.com/news/32552/logitech-releases-new-g602-gaming-mouse-and-two-matching-mouse-pads/index.html 2
thor777 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Ναι, ξενερωσα με την μαμα εταιρια που με γραψανε κανονικοτατα, ομως να σου πω την αληθεια δεν περιμενα και ποτε να βγαλω ακρη με το support μιας ταϊβανεζικης εταιριας που αγοραστηκε απο μια αλλη ταϊβανεζικη και ενοποιηθηκαν τα τμηματα support και RMA τους και μπλεξανε τα μπουτια τους. Ομως δεν μπορω να τα βαλω με την Gainward, με το EasyBuyWorld μπορω ομως... Δεν ειχα εγω νταραβερια με την αντιπροσωπεια της Gainward, με ελληνικο μαγαζι ειχα... Αν ειχα αγορασει το προιον απο την Gainward απευθειας τοτε ναι, να θυμωνα με αυτους. Ομως παρα το γεγονος οτι ασχολουνται μονο με διανεμητες/χονδρεμπορους οπως μου ειπανε, εκεινοι ακομα και μετα απο 2 βδομαδες σιγης ασυρματου, και συμβουλες μου εδωσαν για να βεβαιωθω οτι τα επαιξε η καρτα και στο τελος προσφερθηκαν να την κανουνε service εναντι 120 €. Δεν μου ειπανε ποτε την ατακα "Δεν ειμαστε υπευθυνοι εμεις για τιποτα, βρες τα με τον αντιπροσωπο/διανομεα/χονδρεμπορο/εργοστασιο" που μου πεταει συνεχως το EasyBuy... Καμιά δουλειά δεν έχεις με την Gainward και κακός ασχολήθηκες να επικοινωνήσεις μαζί τους. Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου βρει την λύση από μόνο του μια που είσαι και μέσα στην 2ετία. Αν το κατάστημα θεωρεί ότι η Gainward δεν είναι αξιόπιστη να μην πουλάει τις κάρτες της και σε τελική ανάλυση αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του γενικά ας σταματήσει να πουλάει ηλεκτρονικά είδη. 2
NotisGtx Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Επίσης κατά την άποψη μου βασικό που πρέπει να κάνει το παλικάρι που ταλαιπωρείται αν δεν το έχει κάνει είναι να γράψει την κριτική του στο skroutz μέσα...είναι χρήσιμο να υπάρχει εκεί...εγώ γράφω ακόμη και καλές εντυπώσεις από το μαγαζί και όχι μόνο παράπονα που τυχών είχα...έχουμε κάποια εργαλεία να βοηθάμε ο ένας τον άλλο...ας τα χρησιμοποιούμε. Το αστειο ειναι οτι εγραψα κριτικη στο σκρουτζ. Δεν εχει ανεβει εδω και 2 βδομαδες. Δεν καταλαβαινω το λογο. Ουτε βρισιματα εγραψα ουτε τιποτα, απλα ανεφερα οτι επικοινωνησα με το μαγαζι 3 φορες για την εγγυηση και εκεινοι μου απαντουσαν καθε φορα με οριακα επιθετικο υφος οτι "δεν ειναι ο πωλητης υπευθυνος για την εγγυηση" και "θα πρεπει να τα βρεις μονος σου με την μαμα εταιρια, οκ? Bye τωρα!" Αλλοι εχουν ανεβασει χειροτερα για αυτο το κωλομαγαζο, πραγματικα απορω.
Pitsifrikos Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Θα ανέβει η κριτική σου.Επισης ψωνισες από το χειρότερο μαγαζί που έχει υπάρξει στην Ελλάδα.Το τι γινόταν με τα xbox 360 εκείνη την εποχή δε περιγράφεται. 1
NotisGtx Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Το τι γινόταν με τα xbox 360 εκείνη την εποχή δε περιγράφεται. Ευτυχως ημουνα της Sony απο μικρος
bill987 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Όπως είπε και ο φίλος ποιο πάνω, υπάρχουν εταιρείες που τιμούν τον πελάτη τους, π.χ. με η asus, μου έσπασε ένα κλιπσάκι από την μητρική και το eshop είπε: "Σπάσιμο?? όχι κύριε το σπάσιμο είναι δικιά σας ευθύνη" επικοινώνησα με asus και μετά από 2-3 άμεσες ανταλλαγές email το κλιπσάκι ήρθε στο σπίτι μου! Και με την κάρτα γραφικών μου υπήρξε ένα θέμα με τα παιχνίδια - δώρα, λύθηκε σχετικά γρήγορα! Που θέλω να καταλήξω? Σε αυτά τα λεφτά , αγορά από amazon (σορρυ μαγαζιά της Ελλάδας, άλλα δεν τιμάτε τα λεφτά που σας δίνουμε) και αξιόπιστη υλοποίηση, πλέον προσωπικά asus! Φίλε μου καλά και γρήγορα ξεμπερδέματα! 3
m32s Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 εκεινοι μου απαντουσαν καθε φορα με οριακα επιθετικο υφος οτι "δεν ειναι ο πωλητης υπευθυνος για την εγγυηση" και "θα πρεπει να τα βρεις μονος σου με την μαμα εταιρια, οκ? Bye τωρα!" EasyByeWorld Οι άνθρωποι ήταν πολύ μπροστά αλλά εσείς δεν το πιάσατε το υπονοούμενο! 6
Fulgore Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Που θέλω να καταλήξω? Σε αυτά τα λεφτά , αγορά από amazon (σορρυ μαγαζιά της Ελλάδας, άλλα δεν τιμάτε τα λεφτά που σας δίνουμε) και αξιόπιστη υλοποίηση, πλέον προσωπικά asus! Φίλε μου καλά και γρήγορα ξεμπερδέματα! Αντε παλι με το τσουβαλιασμα ολων των μαγαζιων απο 1 περιστατικο....... 2
m32s Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Αυτοί οι εμπορικοί σύλλογοι κάποια στιγμή υπάρχουν μόνο για να συνδικαλίζονται; Δεν πρέπει κάποια στιγμή να αναλάβουν να προστατέψουν την έξωθεν μαρτυρία του εμπορικού κόσμου; Να ζητήσουν από μόνοι τους να αναλάβουν δικαιοδοσίες και να αναληφθούν νομοθετικές πρωτοβουλίες. Πώς ξέρουν και έχουν άποψη για όλα εκτός από τα αυτονόητα; Απλά η υφιστάμενη ζούγκλα βολεύει φαίνεται και μετά δε φταίει ο απλός κόσμος που στρέφεται στο amazon. 1
Pitsifrikos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Αντε παλι με το τσουβαλιασμα ολων των μαγαζιων απο 1 περιστατικο.......Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια όμως.Στο θέμα εγγύησης όλα τα ελληνικά μαγαζιά σου βγάζουν την ψυχή.Μονο από amazon αγορά. 1
Fulgore Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια όμως.Στο θέμα εγγύησης όλα τα ελληνικά μαγαζιά σου βγάζουν την ψυχή.Μονο από amazon αγορά. Εχεις αγορασει απο ολα τα ελληνικα καταστηματα και εχεις κανει χρηση της εγγυησεως και το γραφεις αυτο? Εγω γιατι σε γενικες γραμμες εχω μεινει ικανοποιημενος και ουτε την ψυχη μου εχουν βγαλει ουτε τπτ? Απλα κανω ερευνα αγορα και ειμαι ενημερος στο πως να το αντιμετωπισω και ολα μια χαρα. Υποψην δεν αγοραζω απο eshop τιποτα,ουτε απο το εν λογω καταστημα. Οχι οτι φυσικα οτι το amazon δεν ειναι γνωστο για την πολυ καλη του πολιτικη απλα ειναι λιγο ακραιο να τα τσουβαλιαζουμε ολα το ξαναλεω. 2
NotisGtx Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) [Ακυρο αλερτ] Συνδεσμος σε προηγουμενο μου μηνυμα σε αυτο το θρεντ το οποιο περιγραφει την εμπειρια μου στις 30/5 οταν πηγα να παραδωσω τελικα την καρτα στο μαγαζι και το οποιο διεγραφη λογω υπερβολικης γλωσσας. Ζητω συγνωμη. [Ακυρο αλερτ] Αντε παλι με το τσουβαλιασμα ολων των μαγαζιων απο 1 περιστατικο....... Εχεις αγορασει απο ολα τα ελληνικα καταστηματα και εχεις κανει χρηση της εγγυησεως και το γραφεις αυτο? Εγω γιατι σε γενικες γραμμες εχω μεινει ικανοποιημενος και ουτε την ψυχη μου εχουν βγαλει ουτε τπτ? Απλα κανω ερευνα αγορα και ειμαι ενημερος στο πως να το αντιμετωπισω και ολα μια χαρα. Υποψην δεν αγοραζω απο eshop τιποτα,ουτε απο το εν λογω καταστημα. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια όμως.Στο θέμα εγγύησης όλα τα ελληνικά μαγαζιά σου βγάζουν την ψυχή.Μονο από amazon αγορά. @Fulgore συμφωνω (οπως και πιο πανω) με την αποψη σου οτι δεν πρεπει να τα τσουβαλιαζουμε ολα μαζι. Σιγουρα θα υπαρχουν καλα και τιμια μαγαζια, δεν αντιλεγω.Ομως δεν θα κατσω να δοκιμασω ενα ενα το καθε μαγαζι που βρισκεται στο σκρουτζ. 2 ξενερες να φας ειναι αρκετες για να σε αποτρεψουν απο να το ξαναδοκιμασεις. Το χειροτερο ειναι οταν σου στελνουν τα στοιχεια του λογαριασμου σου στο μειλ σου σε μορφη plain text, η οταν βλεπεις πως η διαθεσιμοτητα του προιοντος που αγορασες αφου εκανες την παραγγελια σου, επεσε στο "Δεν υπαρχει αποθεμα" απο το "Υπαρχει αποθεμα"... Σε τετοιες περιπτωσεις πολυ απλα δεν ξανα αγοραζω απο εκει.Το μυστικο πιστευω κρυβεται στο σημειο που λες οτι κανεις ερευνα αγορας και εισαι ενημερος για το μαγαζι πριν παραγγειλεις. Να σου πω την αληθεια, προσωπικα σφαλλω (οπως και ο περισσοτερος κοσμος) που δεν ψαχνω σε φορουμ και κριτικες στο φβ και στο σκρουτζ για 3 ωρες πριν διαλεξω απο ποιο μαγαζι θα αγορασω, καθως κανω το λαθος και περιμενω μια αξιοπρεπη αντιμετωπιση απο το καθε μαγαζι, μικρο η μεγαλο, κακες κριτικες η οχι... Για αυτο το λογο εγω αγοραζω σχεδον παντα απο τα eshop που εδω και 10 χρονια ειναι αψογοι μαζι μου. Εσυ ομως και πολλοι αλλοι δεν θελουν να τα δουνε τα eshop ουτε στο χιλιομετρο. Ομως ουτε η δικη μου αποψη ειναι σωστη, ουτε η δικη σου, γιατι η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και δεν σχετιζεται με τις αλλες. Κατα τη γνωμη μου στην Ελλαδα καλουμαστε να διαλεξουμε μια επιλογη απο το τριπτυχο "Λιγες αρνητικες κριτικες αλλα υψηλες τιμες - Καλες τιμες αλλα χαλια support - Ειχα καλη προηγουμενη εμπειρια με το μαγαζι αλλα οι τιμες θα μπορουσαν να ηταν καλυτερες". Αυτο δεν ειναι καλο γιατι δεν επιτρεπει στον κοσμο να διαμορφωσει καλη γνωμη για τα μαγαζια. Δεν μπορω να μιλησω για ολον τον κοσμο, αλλα δεν ειναι λιγες οι φορες που εχω ακουσει αυτο το διαλογο στο campus: "-Απο που πηρες το κινητο? -Απο σκρουτζομαγαζο! - Χαχα, καλη τυχη!" Ειναι αρκετες οι περιπτωσεις που ελληνικα μαγαζια, μικρα η μεγαλα, ταλαιπωρουνε τον κοσμο για την εγγυηση. Το εχω παθει αρκετες φορες, απο τηλεφωνα μεχρι τηλεορασεις. Καθε φορα για να ασκησω τα δικαιωματα μου η θα πρεπει να πρηζω κοσμο στα τηλεφωνα μεχρι να με εξυπηρετησουν μονο και μονο για να με ξεφορτωθουν, η θα ψαχνω τους ορους για ψιλα γραμματα που αναφερουν οτι τελικα ο καταναλωτης δικαιουται πχ αντικατασταση περαν των 2 βδομαδων, η να πηγαινω καθε φορα στο μαγαζι με 50 σελιδες της νομοθεσιας που αναφερει οτι "τελικα δεν ειναι ενας ο χρονος της εγγυησης!"Το εχω βαρεθει αυτο. Για αυτο αγοραζω πια μονο απο ενα μαγαζι. Οταν με απογοητευσει και αυτο, εφυγα για Amazon. Τωρα εαν παρω ποτε τα χρηματα μου πισω σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αγορασω αλλη καρτα απο το εξωτερικο και οχι απο εδω...Δεν θα επρεπε να ειναι ετσι τα πραγματα...TL:DR: Το λιγοτερο που πρεπει να περιμενουμε απο καθε μαγαζι ειναι μια αξιοπρεπη αντιμετωπιση στον πελατη, ειτε τον πελατη των 5 € ειτε τον πελατη των 500 €. Επεξ/σία 2 Ιουνίου 2017 από NotisGtx 1
Pitsifrikos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Μονο amazon και σταματα να ασχολεισαι με τα μικρα μπακαλικα του skroutz.Ξερουν μονο να πουλανε και μολις φτασει η στιγμη της εγγυησης σφυρανε κλεφτικα.Περιμενεις κανενα τριμηνο για να βρεις το δικιο σου.Μακρια. 1
Fulgore Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Περιμενεις κανενα τριμηνο για να βρεις το δικιο σου. και μισο χρονο μη σου πω..... Δηλαδη ολοι εμεις οι υπολοιποι που ειμαστε ικανοποιημενοι και μας εξυπηρετουν μια χαρα τι ειμαστε?Για να παμε να παιξουμε το joker? [Ακυρο αλερτ] Συνδεσμος σε προηγουμενο μου μηνυμα σε αυτο το θρεντ το οποιο περιγραφει την εμπειρια μου στις 30/5 οταν πηγα να παραδωσω τελικα την καρτα στο μαγαζι και το οποιο διεγραφη λογω υπερβολικης γλωσσας. Ζητω συγνωμη. [Ακυρο αλερτ] @Fulgore συμφωνω (οπως και πιο πανω) με την αποψη σου οτι δεν πρεπει να τα τσουβαλιαζουμε ολα μαζι. Σιγουρα θα υπαρχουν καλα και τιμια μαγαζια, δεν αντιλεγω.Ομως δεν θα κατσω να δοκιμασω ενα ενα το καθε μαγαζι που βρισκεται στο σκρουτζ. 2 ξενερες να φας ειναι αρκετες για να σε αποτρεψουν απο να το ξαναδοκιμασεις. Το χειροτερο ειναι οταν σου στελνουν τα στοιχεια του λογαριασμου σου στο μειλ σου σε μορφη plain text, η οταν βλεπεις πως η διαθεσιμοτητα του προιοντος που αγορασες αφου εκανες την παραγγελια σου, επεσε στο "Δεν υπαρχει αποθεμα" απο το "Υπαρχει αποθεμα"... Σε τετοιες περιπτωσεις πολυ απλα δεν ξανα αγοραζω απο εκει. Το μυστικο πιστευω κρυβεται στο σημειο που λες οτι κανεις ερευνα αγορας και εισαι ενημερος για το μαγαζι πριν παραγγειλεις. Να σου πω την αληθεια, προσωπικα σφαλλω (οπως και ο περισσοτερος κοσμος) που δεν ψαχνω σε φορουμ και κριτικες στο φβ και στο σκρουτζ για 3 ωρες πριν διαλεξω απο ποιο μαγαζι θα αγορασω, καθως κανω το λαθος και περιμενω μια αξιοπρεπη αντιμετωπιση απο το καθε μαγαζι, μικρο η μεγαλο, κακες κριτικες η οχι... Για αυτο το λογο εγω αγοραζω σχεδον παντα απο τα eshop που εδω και 10 χρονια ειναι αψογοι μαζι μου. Εσυ ομως και πολλοι αλλοι δεν θελουν να τα δουνε τα eshop ουτε στο χιλιομετρο. Ομως ουτε η δικη μου αποψη ειναι σωστη, ουτε η δικη σου, γιατι η καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και δεν σχετιζεται με τις αλλες. Κατα τη γνωμη μου στην Ελλαδα καλουμαστε να διαλεξουμε μια επιλογη απο το τριπτυχο "Λιγες αρνητικες κριτικες αλλα υψηλες τιμες - Καλες τιμες αλλα χαλια support - Ειχα καλη προηγουμενη εμπειρια με το μαγαζι αλλα οι τιμες θα μπορουσαν να ηταν καλυτερες". Αυτο δεν ειναι καλο γιατι δεν επιτρεπει στον κοσμο να διαμορφωσει καλη γνωμη για τα μαγαζια. Δεν μπορω να μιλησω για ολον τον κοσμο, αλλα δεν ειναι λιγες οι φορες που εχω ακουσει αυτο το διαλογο στο campus: "-Απο που πηρες το κινητο? -Απο σκρουτζομαγαζο! - Χαχα, καλη τυχη!" Ειναι αρκετες οι περιπτωσεις που ελληνικα μαγαζια, μικρα η μεγαλα, ταλαιπωρουνε τον κοσμο για την εγγυηση. Το εχω παθει αρκετες φορες, απο τηλεφωνα μεχρι τηλεορασεις. Καθε φορα για να ασκησω τα δικαιωματα μου η θα πρεπει να πρηζω κοσμο στα τηλεφωνα μεχρι να με εξυπηρετησουν μονο και μονο για να με ξεφορτωθουν, η θα ψαχνω τους ορους για ψιλα γραμματα που αναφερουν οτι τελικα ο καταναλωτης δικαιουται πχ αντικατασταση περαν των 2 βδομαδων, η να πηγαινω καθε φορα στο μαγαζι με 50 σελιδες της νομοθεσιας που αναφερει οτι "τελικα δεν ειναι ενας ο χρονος της εγγυησης!" Το εχω βαρεθει αυτο. Για αυτο αγοραζω πια μονο απο ενα μαγαζι. Οταν με απογοητευσει και αυτο, εφυγα για Amazon. Τωρα εαν παρω ποτε τα χρηματα μου πισω σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αγορασω αλλη καρτα απο το εξωτερικο και οχι απο εδω... Δεν θα επρεπε να ειναι ετσι τα πραγματα... TL:DR: Το λιγοτερο που πρεπει να περιμενουμε απο καθε μαγαζι ειναι μια αξιοπρεπη αντιμετωπιση στον πελατη, ειτε τον πελατη των 5 € ειτε τον πελατη των 500 €. Ναι μονο που εχουν αλλαξει οι εποχες και πλεον μια η κριση,μια τα capital control εχουν φτασει την κατασταση εδω που ειναι. Δυστηχως το λαθος που εκανες δεν ηταν να ψαξεις γενικα το συγκεκριμενο καταστημα αλλα να εψαχνες το συγκεκριμενο καταστημα που ηταν το φθηνοτερο της αγορας ή να ρωταγες εδω τι παιζει. Ο ορος ερευνα αγορας υπαρχει εδω και ουτε εγω ξερω ποσα χρονια και απο αυτο ακριβως προηλθε.Να ξεχωρισει ο ενδιαφερομενος καταστηματα και εταιρειες και να βρει αυτο που τον καλυπτει περισσοτερο. Θελει ο καθενας να αγορασει απο amazon ή αλλο καταστημα του εξωτερικου με γεια του με χαρα του(βεβαια ειδα και απο καποια καταστηματα απο Γερμανια που τα επελεγε ο κοσμος για καρτες γραφικων πχ πως ειχαν πετυχει σε αντιστοιχη χρονοβορα διαδικασια). Υπαρχει λογος αγαπητε που δεν αγοραζουν πολλοι απο amazon και γενικα απο εξωτερικο οπως σου εχω ξαναπει. Αλλα μην τα τσουβαλιαζουμε ολα τα καταστηματα εκτος αν εχουμε απο ολα μονο αρνητικη εμπειρια. Γιατι δυστηχως χανουν αρκετα χρηματα στην μεταπωληση(οσοι αλλαζουν καρτες γραφικων πριν τα 3 χρονια). Και εν τελη γραψτε στο σκρουτζ και δειτε ποια μαγαζια συγκεκριμενα ειναι που εχουν μαζεψει τις περισσοτερες αρνητικες εμπειριες απο τον κοσμο στο forum. Να δωσω μια βοηθεια? EBW,eshop ειναι οι κυριοι υποψηφιοι. Το πρωτο γιατι το εμπιστευοταν ο κοσμος γιατι ειχε την χαμηλοτερη τιμη στο σκρουτζ και το δευτερο γιατι πιο παλια ειχε την μεγαλυτερη ποικιλια απο Ελληνικο καταστημα,παρα πολλα eshop points που βολευαν και επαρχια και φυσικα παρα πολυ καλες τιμες.Παλια ολα αυτα γιατι το eshop πλεον εχει τιμες αλυσιδας. Επισης το eshop εχει αποκτησει κακη φημη γιατι φερνει και αρκετα παρα εισαγωγης πραγματα. 1
mindtrapper Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2017 Κανονικά πιο μεγάλη μεταπωλητική αξία πρέπει να έχει κάτι όταν λες ότι το έχεις πάρει από Amazon. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπλέξεις πάνω από 10 μέρες όταν έχεις πρόβλημα (μαζί με τον χρόνο αποστολής του αντικειμένου ). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις