Moderators GeorgeMan Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Το τι κWλοχ@νείο είναι φαίνεται από το πρώτο δευτερόλεπτο που συνδιαλέγεσαι μαζί τους. Προσωπικά τους έχω δώσει χρήματα καθώς είναι κοντά στο σπίτι μου, αλλά ξέρω ότι με την πρώτη στραβή, καλή μου τύχη... Συνήθως παραεισαγωγές games και μπλιμπλικια παίρνω βέβαια. Σου εύχομαι ολόψυχα να τους πας και δικαστικά αν χρειαστεί και να τους πάρεις τα σώβρακα, αυτό τους αξίζει με τέτοιες συμπεριφορές. Εύχομαι επίσης να διαβάζει Insomnia και να έρθει εδώ να προσπαθήσει να μας απολογηθεί το κατάστημα. 1
Fulgore Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δεν ξερω τα περι Iphone που κολλανε αλλα ας παρει ο ''υπευθυνος'' ενα τηλεφωνακι την Infoquest(αν οντως το ειπε αυτο)γιατι κοιμουνται ορθιοι. Στα περι εγγυησεων εγω ειχα πει πιο πισω οτι αν τα βλεπεις σκουρα(και δεν εχεις κανει εσυ καποια βλακεια στην καρτα φυσικα μιας και πιο παλια ειχαμε αρκετα τετοια κρουσματα βλαβων απο χρηστες)μιλησε με ΓΓΚ και συνηγορο αν σου τα μασησουν και ακρη θα βγει γρηγορα(μολις αναλλαβουν). Ειναι κριμα παντως να βλεπουμε απο ενα καταστημα το οποιο ειναι στον χωρο αρκετα χρονια να συμπεριφερεται με τετοιο ερασιτεχνικο τροπο. Ποσο πιο απλο δηλαδη να ειναι το ρημαδο rma ρε γμτ?Σου φερνει ο αλλος το χ προιον,το στελνεις στην εταιρεια και αυτη μετα σου λεει το αποτελεσμα. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να τα κανουμε ολα να δειχνουν ενα τεραστιο βουνο,και γιατι να διωχνεις στην ουσια και τους πελατες σου απο μελλοντικες αγορες. Εισαι ανικανος να αναλαβεις την διαδικασια rma?Μην φαιρνεις τετοια ηλεκτρονικα προιοντα και γυρνα το σε video games,παιχνιδια/κουκλες ή δεν ξερω και εγω τι. 3
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Πάρε τηλέφωνο στη γενική γραμματεία και πες τους την κατάσταση, αυτός προσπαθεί να μην ασχοληθεί καθόλου 1
m32s Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Το θέμα είναι ποιός έχει τη νομική υποχρέωση απέναντι στον καταναλωτή. Επειδή διάβασα παραπάνω για οικειοθελείς ενέργειες του support εταιρειών ξένων εταιρειών, είναι άλλο η διάθεση μιας μεγάλης εταιρείας να προστατέψει το όνομά της και να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη και είναι άλλο η από το νόμο υποχρέωση του εμπόρου να υποστηρίξει το προϊόν και την εγγύηση που πουλάει. 2
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Το θέμα είναι ποιός έχει τη νομική υποχρέωση απέναντι στον καταναλωτή. Επειδή διάβασα παραπάνω για οικειοθελείς ενέργειες του support εταιρειών ξένων εταιρειών, είναι άλλο η διάθεση μιας μεγάλης εταιρείας να προστατέψει το όνομά της και να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη και είναι άλλο η από το νόμο υποχρέωση του εμπόρου να υποστηρίξει το προϊόν και την εγγύηση που πουλάει. Βάση νόμου το κατάστημα έχει υποχρέωση (για 2 χρόνια στα ηλεκτρονικά) να σου παρέχει την εγγύηση 2
Fulgore Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Το θέμα είναι ποιός έχει τη νομική υποχρέωση απέναντι στον καταναλωτή. Επειδή διάβασα παραπάνω για οικειοθελείς ενέργειες του support εταιρειών ξένων εταιρειών, είναι άλλο η διάθεση μιας μεγάλης εταιρείας να προστατέψει το όνομά της και να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη και είναι άλλο η από το νόμο υποχρέωση του εμπόρου να υποστηρίξει το προϊόν και την εγγύηση που πουλάει. Οποιος εχει αποριες για βασικα πραγματα οπως αυτα που αναφερθηκαν περι του ποια ειναι η προβλεπομενη διαδικασια του rma σε τεχνολογικα προιοντα μπορει να μιλησει με υπευθυνους φορεις. Το ιδιο και για την εγγυηση των iphone πχ που αναφερθηκε που ολα τα καταστηματα αναφερουν για 1 χρονο εγγυηση αντιπροσωπειας μονο και τιποτα αλλο. Ενα τηλεφωνακι στην infoquest( που αυτη αναλαμβανει πλεον επισημα τα iphone και οχι η Arvato)λυνει τις οποιες αποριες. Για το easybuyworld(οπως και το eshop)το ειχα πει πιο παλια που κοιταζε ο κοσμος λογω των χαμηλων τιμων του οτι καταστημα το οποιο δεν αναγραφει καν στο site του τις σωστες εγγυησεις των προιοντων(σε ολα 1χρονο εγραφε)δεν ειναι να το εμπιστευεσαι για πολλα. Το ιδιο εξακολουθει να κανει και το eshop φυσικα σε παρα πολλα προιοντα με αναγραφομενες λαθος πληροφοριες περι εγγυησεως. 1
bill987 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Είχα διαβάσει από εδώ μέσα τα χειρότερα για αυτό το μαγαζί, βλέπω ότι επιβεβαιώνονται ολοι!! Ποιο απλό rma από αυτό δεν υπάρχει, τι σε ταλαιπωρούν έτσι??? 1
Fulgore Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 @Fulgore Εγω παντως δεν ξαναγοραζω απο σκρουτζομαγαζο. Προτιμω να δωσω 150+ € παραπανω στο eshop Κανεις παλι το λαθος και τσουβαλιαζεις ολα τα σκρουτζομαγαζα μεσα επειδη ετυχες στην περιπτωση του easybuy. Και για να μην γινω πιο συγκεκριμενος,ποιο ηταν το κινητρο αγορας σου απο το εν λογω καταστημα? Σιγουρα οχι τα καλα λογια που δεν εχουν γραφτει στο forum για αυτο(οπως και στις αξιολογησεις στο σκρουτζ)αλλα υποθετω ειχε την χαμηλοτερη τιμη της αγορας.Κανω λαθος? Το ξαναλεω οτι φυσικα ειναι δικαιωμα του καθενος να αγορασει απο οπου θελει το προιον του αλλα μην τσουβαλιαζουμε ολα τα καταστηματα. Εγω προσωπικα θα ειχα ξενερωσει περισσοτερο με την μαμα εταιρεια(gainward)που της εστειλες email και σε εγραψαν ποσες μερες και μετα φυσικα με το καταστημα. Παρολα αυτα αναμενουμε εξελιξεις στο θεμα της καρτας. 2
NotisGtx Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Κανεις παλι το λαθος και τσουβαλιαζεις ολα τα σκρουτζομαγαζα μεσα επειδη ετυχες στην περιπτωση του easybuy. Και για να μην γινω πιο συγκεκριμενος,ποιο ηταν το κινητρο αγορας σου απο το εν λογω καταστημα? Σιγουρα οχι τα καλα λογια που δεν εχουν γραφτει στο forum για αυτο(οπως και στις αξιολογησεις στο σκρουτζ)αλλα υποθετω ειχε την χαμηλοτερη τιμη της αγορας.Κανω λαθος? Το ξαναλεω οτι φυσικα ειναι δικαιωμα του καθενος να αγορασει απο οπου θελει το προιον του αλλα μην τσουβαλιαζουμε ολα τα καταστηματα. Εγω προσωπικα θα ειχα ξενερωσει περισσοτερο με την μαμα εταιρεια(gainward)που της εστειλες email και σε εγραψαν ποσες μερες και μετα φυσικα με το καταστημα. Παρολα αυτα αναμενουμε εξελιξεις στο θεμα της καρτας. Σε αυτο εχεις δικιο, τωρα εν θερμω τσουβαλιαζω ολα τα μαγαζια μαζι επειδη επεσα στο χειροτερο. Για παραδειγμα γνωστοι μου ειχαν τις καλυτερες εντυπωσεις απο το Kaizer, και εγω προσωπικα εμεινα ευχαριστημενος απο αλλο ενα που ετυχε να αγορασω ενα ταμπλετ. Γινε πιο συγκεκριμενος, δεν εχω προβλημα! Το κινητρο αγορας μου ηταν καθαρα οικονομικο! Δεν ηθελα να πληρωσω 900 € στα eshop πχ η στο πλαισιο το οποιο μισω, για μια GPU οταν την εβρισκα 730 στο skroutz! Οσον αφορα τις κακες κριτικες για αυτο το μαγαζι...Ομολογω οτι το πρωτο πραγμα που εμφανιζεται στο google οταν ψαχνεις EasyBuyWorld ειναι ενα θρεντ απο εδω ονοματι "Μακρια απο το EasyBuyWorld". Επισης ομολογω πως δεν εψαξα καθολου να δω τι παιζει με αυτο το μαγαζι και αρκεστηκα στην χαμηλοτερη τιμη της αγορας που προσεφερε. Αρκεστηκα στα "4/5 αστερακια" που εχει στο σκρουτζ και δεν σκρολαρα λιγο πιο κατω να δω τις κακες κριτικες... Ειπα "δεν προκειται να συμβει κατι τετοιο σε μενα"... Και φυσικα το πληρωνω τωρα! Οσο ζεις μαθαινεις! Ναι, ξενερωσα με την μαμα εταιρια που με γραψανε κανονικοτατα, ομως να σου πω την αληθεια δεν περιμενα και ποτε να βγαλω ακρη με το support μιας ταϊβανεζικης εταιριας που αγοραστηκε απο μια αλλη ταϊβανεζικη και ενοποιηθηκαν τα τμηματα support και RMA τους και μπλεξανε τα μπουτια τους. Ομως δεν μπορω να τα βαλω με την Gainward, με το EasyBuyWorld μπορω ομως... Δεν ειχα εγω νταραβερια με την αντιπροσωπεια της Gainward, με ελληνικο μαγαζι ειχα... Αν ειχα αγορασει το προιον απο την Gainward απευθειας τοτε ναι, να θυμωνα με αυτους. Ομως παρα το γεγονος οτι ασχολουνται μονο με διανεμητες/χονδρεμπορους οπως μου ειπανε, εκεινοι ακομα και μετα απο 2 βδομαδες σιγης ασυρματου, και συμβουλες μου εδωσαν για να βεβαιωθω οτι τα επαιξε η καρτα και στο τελος προσφερθηκαν να την κανουνε service εναντι 120 €. Δεν μου ειπανε ποτε την ατακα "Δεν ειμαστε υπευθυνοι εμεις για τιποτα, βρες τα με τον αντιπροσωπο/διανομεα/χονδρεμπορο/εργοστασιο" που μου πεταει συνεχως το EasyBuy... Παντως απο εμπειρια μου καθε εταιρια οπως Gigabyte, Asus, Gainward κλπ αν δεν τους πρηξεις στα μειλ δεν προκειται να σου απαντησουνε. 2 μηνες επρηζα την Gigabyte να μου στειλουνε ειδικο BIOS (το οποιο ειχανε ηδη ετοιμο απο πριν) για την μητρικη ωστε να μπορω να χρησιμοποιησω συσκευη TPM. Και εγω ανυπομονω να δω τι θα γινει! 1
paulchro Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Πάντως όχι ότι και το eshop είναι καλύτερο. Όλα τα ίδια είναι όπου τους συμφέρει. Από τα μεγαλύτερα μέχρι τα μικρότερα. 3
.::NikoS::. Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 3 φορές πριν χρόνια προσπαθούσα να κάνω μικρές αγορές από το EBW, και ποτέ δεν ολοκληρώνονταν επιτυχώς (λάθος περιγραφές προϊόντων, λάθος διαθεσιμότητα, έλλειψη ενημέρωσης για τη μη διαθεσιμότητα κλπ κλπ). Στο chat support τους η κατάσταση ήταν τρελοκομείο και στο τέλος αποφάσισα απλά να αγνοώ την παρουσία αυτού του καταστήματος στον ιντερνετικο χώρο. Πραγματικά οι άνθρωποι φάνηκαν ερασιτέχνες αφού δε κατάφερα να ολοκληρώσω ποτέ 3 παραγγελίες κόστους κάτω των 10 ευρώ έκαστος. Πως είναι δυνατόν λοιπόν να τους εμπιστευτώ αγορά εκατοντάδων ευρώ; Μακάρι να βγάλεις άκρη και λυπάμαι (χμμ καλα όχι και τόσο) που το λέω αλλά κάτι τέτοια μαγαζιά (γιατί υπάρχουν πολλά δυστυχώς) δεν θα πρεπε να μένουν ανοιχτά. Είναι από τις περιπτώσεις που όταν κλείσει θα λέμε επιτέλους και πολύ άργησε. 3
dimoskoutr Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Το θέμα είναι ποιός έχει τη νομική υποχρέωση απέναντι στον καταναλωτή. Επειδή διάβασα παραπάνω για οικειοθελείς ενέργειες του support εταιρειών ξένων εταιρειών, είναι άλλο η διάθεση μιας μεγάλης εταιρείας να προστατέψει το όνομά της και να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη και είναι άλλο η από το νόμο υποχρέωση του εμπόρου να υποστηρίξει το προϊόν και την εγγύηση που πουλάει. Μιας και εγώ ήμουν που έκαναν λόγο για ενέργεια της Logitech απέναντί μου να σου πω ότι συμφωνώ με όσα αναφέρεις με μια σημείωση...Η Logitech λοιπόν δίνει στα gaming ποντίκια και πληκτρολόγιά της 3 χρόνια εγγύηση. Η Ευρωπαϊκή ένωση υποχρεώνει 2 χρόνια να υπάρχουν. Η σοβαρότατη εταιρεία Logitech λοιπόν λέει το εξής...τα πρώτα δύο χρόνια προσπαθείς να βγάλεις άκρη με τον έμπορο για το προϊόν, αν δεν βγάλεις μιλάς με εμάς...τον τρίτο χρόνο μιλάς κατευθείαν με εμάς και δεν ασχολείσαι με κάτι άλλο...εγώ έπεσα στην πρώτη περίπτωση, δεν έβγαλα άκρη με τον έμπορο και καθάρισε η Logitech...γι αυτό προσπαθούμε μόνο από εταιρείες κολοσσούς στο χώρο τους να αγοράζουμε...εγώ πάντως Gainward με αυτά που άκουσα από εδώ δεν παίζει να πάρω ποτέ. Καλή επιτυχία και καλά ξεμπερδέματα στο παλικάρι εδώ. Ελπίζω και πιστεύω να βγάλει άκρη. 1
m32s Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Το θέμα είναι ποιός έχει τη νομική υποχρέωση απέναντι στον καταναλωτή. Επειδή διάβασα παραπάνω για οικειοθελείς ενέργειες του support εταιρειών ξένων εταιρειών, είναι άλλο η διάθεση μιας μεγάλης εταιρείας να προστατέψει το όνομά της και να εξυπηρετήσει τον τελικό χρήστη και είναι άλλο η από το νόμο υποχρέωση του εμπόρου να υποστηρίξει το προϊόν και την εγγύηση που πουλάει. Βάση νόμου το κατάστημα έχει υποχρέωση (για 2 χρόνια στα ηλεκτρονικά) να σου παρέχει την εγγύηση Ναι αυτό λέω. Επειδή διάβασα παραπάνω ότι και καλά ο έμπορος δεν έχει ευθύνη, ακριβώς λέω ότι δεν είναι ακριβές. Από τη στιγμή που ο έμπορος διαθέτει στην αγορά ένα κομμάτι, αναλαμβάνει τις νόμιμες υποχρεώσεις. Ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να πουλάει μια εγγύηση μαζί με το προϊόν και το γνωρίζει όταν πουλάει, όπως το γνωρίζουν και το θεωρούν δεδομένο από το νόμο και οι πελάτες. Το αν η κατασκευάστρια εταιρεία έχει τμήμα υποστήριξης στη χώρα ή όχι, δεν είναι υπόθεση του καταναλωτή. Από μέρους του ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απευθυνθεί στον έμπορο και ο έμπορος είναι υποχρεωμένος να τιμήσει την υποστήριξη που πούλησε. Ο καταναλωτής έχει επιπλέον την ευχέρεια να απευθυνθεί στην κατασκευάστρια εταιρεία εδώ ή έξω, δεν είναι όμως υποχρεωμένος να απευθυνθεί στην κατασκευάστρια εταιρεία και δεν τον περιορίζει αυτή η ευχέρεια. ΥΓ: http://www.insomnia.gr/topic/240914-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-fake-sony-memory-stick-8gb-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-easy-buy-world-ebwgr/ Καταγγελία Πώληση fake SONY memory stick 8GB από το easy buy world / ebw.gr δεν ξέρω τί ήταν αλήθεια από όσα γράφτηκαν, αλλά το ebw το ανακάλυψα από εδώ εν έτει 2008 1
Fulgore Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Η Logitech λοιπόν δίνει στα gaming ποντίκια και πληκτρολόγιά της 3 χρόνια εγγύηση. Οχι δεν ισχυει αυτο που γραφεις πλεον. Αν δεις τα πιο καινουργια προιοντα της τα τελευταια 1.5-2 χρονια πλεον εχουν 2ετη εγγυηση http://gaming.logitech.com/el-gr/product/g403-prodigy-wired-gaming-mouse http://gaming.logitech.com/el-gr/product/g910-orion-spectrum-rgb-gaming-keyboard Πληροφορίες για την εγγύηση Διετής περιορισμένη εγγύηση υλικού 2
dimoskoutr Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Οχι δεν ισχυει αυτο που γραφεις πλεον. Αν δεις τα πιο καινουργια προιοντα της τα τελευταια 1.5-2 χρονια πλεον εχουν 2ετη εγγυηση http://gaming.logitech.com/el-gr/product/g403-prodigy-wired-gaming-mouse http://gaming.logitech.com/el-gr/product/g910-orion-spectrum-rgb-gaming-keyboardΠληροφορίες για την εγγύηση Διετής περιορισμένη εγγύηση υλικού Στο g602 που έχω μπορείς να δεις ότι η εγγύηση είναι τριετής...μπες στο site της Logitech και ψάξε εδώ: http://gaming.logitech.com/en-us/product/g602-wireless-gaming-mouse...Να σημειώσω ότι το συγκεκριμένο προϊόν της πωλείται κανονικά ακόμη και δεν νομίζω ότι έχει ξεπεράσει τα 1.5-2 χρόνια που βγήκε... Τώρα αν στα καινούργια τους δίνουν και αυτοί διετή και αλλάξαν πολιτική κρίμα...πραγματικά κρίμα... Επίσης κατά την άποψη μου βασικό που πρέπει να κάνει το παλικάρι που ταλαιπωρείται αν δεν το έχει κάνει είναι να γράψει την κριτική του στο skroutz μέσα...είναι χρήσιμο να υπάρχει εκεί...εγώ γράφω ακόμη και καλές εντυπώσεις από το μαγαζί και όχι μόνο παράπονα που τυχών είχα...έχουμε κάποια εργαλεία να βοηθάμε ο ένας τον άλλο...ας τα χρησιμοποιούμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις