Fulgore Δημοσ. 27 Μαΐου 2017 Δημοσ. 27 Μαΐου 2017 Αν βλεπεις και δεν υπαρχει φως στο τουνελ ξεκινα τις διαδικασιες με συνηγορο του πολιτη και ΓΓΚ και μια χαρα ακρη θα βρεις. Το μονο προβλημα ειναι οτι γενικα το θεμα καρτας γραφικων ειναι αρκετα χρονοβορα διαδικασια δυστηχως ανεξαρητως το μαγαζι αγορας. 2
countass Δημοσ. 27 Μαΐου 2017 Δημοσ. 27 Μαΐου 2017 Πάλι για easybuy.Παραγγέλνω κουτί cube,αυτό το φτηνό powertech.έλεγε στο site τους εγκατεστημένοι 2 120 ανεμιστήρες και ένας 80.Το ανοίγω όταν πάω στο κατάστημα να το πάρω και είχε μόνο έναν.Λέω το αφήνω,πείτε μου τι θα κάνουμε.Θα ενημερώσουμε λέει για τη διαδικασία εγκατάστασης των 2 ανεμιστήρων ή την επιστροφή χρημάτων.Να μην τα πολυλογώ,πέρασαν 4 βδομάδες,πολλά call me back στην υπηρεσία τους,χρήσιμη,να μου λένε οι τεχνικοί ότι δεν ανοίγουν τα κουτιά,έτσι τα πήραν από τους κινέζους,και κάτι τέτοια κουλά.Τελικά έβγαλα άκρη,πήγα στο κατάστημα να το ξαναπάρω και τους εξήγησα ευγενικά ότι "κάποιοι από εσάς είναι πολύ άσχετοι", επίσης κάπου ενδιάμεσα είχα ζητήσει επιστροφή γιατί τον παίζανε,και στο τέλος,μου βάλανε και τα λεφτά,και τους ανεμιστήρες! Τόσο μπάχαλο!Με πήρε μία τηλέφωνο και μου λέει έγινε λάθος και αν μπορείτε να τα βάλετε πίσω γιατί θα έχουν πρόβλημα με το λογιστήριο κλπ.Ναι λέω,δεν έβαλα τίποτα πίσω,και δεν με ξαναενόχλησαν.
Fulgore Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Πάλι για easybuy.Παραγγέλνω κουτί cube,αυτό το φτηνό powertech.έλεγε στο site τους εγκατεστημένοι 2 120 ανεμιστήρες και ένας 80.Το ανοίγω όταν πάω στο κατάστημα να το πάρω και είχε μόνο έναν. Και παλι η λυση ηταν απλη εξ αρχης. Παρελαβες ενα προιον το οποιο δεν ειχε τα χαρακτηριστικα που ανεγραφε στο site?Η σου φερνανε αλλο που να τα ειχε αυτα(δηλαδη τους ανεμιστηρες)ή επιστροφη χρηματων. 1
countass Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Και παλι η λυση ηταν απλη εξ αρχης. Παρελαβες ενα προιον το οποιο δεν ειχε τα χαρακτηριστικα που ανεγραφε στο site?Η σου φερνανε αλλο που να τα ειχε αυτα(δηλαδη τους ανεμιστηρες)ή επιστροφη χρηματων. Μα αυτο είπα πως επιδίωξα.Το θέμα είναι ότι τους πήρε κανα μήνα.
tarantules Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Δημοσ. 28 Μαΐου 2017 Ειλικρινα πιστευω οτι 750 € θα πανε χαμενα. Θα ενημερωσω για οποια εξελιξη. Αυτό να μην το ξαναπείς... Ή θα σου αντικαταστήσουν την κάρτα με καινούρια ή θα πάρεις τα χρήματα στο ακέραιο. Μην χάνεις άλλο το χρόνο σου με το να πας στο μαγαζί τους και να χαλάσεις και τα νεύρα σου (γιατί στο τέλος αυτό θα καταφέρεις). Επικοινώνησε άμεσα με τη γραμματεία καταναλωτή και αυτοί θα διευθετήσουν το θέμα σου. Είχα περίπτωση με έναν μαγκάκο πωλητή του Πλαίσιου πριν μερικά χρόνια που μου έστειλε μεταχειρισμένη κάρτα γραφικών για καινούρια "φασκιωμένη" κακήν κακώς σε σκισμένη συσκευασία και τον έκανα άλογο από το τρέξιμο. Και μετά μου λέτε να υποστηρίζουμε τα ελληνικά καταστήματα.Να κλείσουν όλα τα ρημάδια μπορούν; Μόνο από έξω πλέον. 3
7nisiotis Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Κλασσική περίπτωση λαμογιστικης Μπανανίας! Εύχομαι να βρεις το δίκιο σου! Γι αυτό παιδιά όσο και να θέλεις να υποστηρίξεις την αγορά εδώ οι ίδιοι οι καταστηματάρχες είναι για ξύλο με τέτοιες τακτικές. Οπότε αγορά από Ευρώπη όσο είμαστε κομμάτι της. Γερμανία, Γαλλία κλπ Αμαζον και οοοοοοταν βάλουν μυαλό τα ζ€#_+α εδώ τα λέμε.
Fulgore Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Κλασσική περίπτωση λαμογιστικης Μπανανίας! Γι αυτό παιδιά όσο και να θέλεις να υποστηρίξεις την αγορά εδώ οι ίδιοι οι καταστηματάρχες είναι για ξύλο με τέτοιες τακτικές. Γιατι παλι αυτο το πραγμα αγαπητε?Γιατι πρεπει να τσουβαλιαζουμε ολα τα καταστημα ξανα οταν εμφανιζεται ενα τετοιο περιστατικο δεν καταλαβα. Ουτως ή αλλως το εν λογω καταστημα ειναι γνωστο οτι ο λογος προτιμησης του απο τον κοσμο ηταν για τις πολυ χαμηλες τιμες που ειχε,πραγμα που φαινεται τωρα για ποιο λογο. Το χουμε κανει θεμα αυτο το πραγμα με καθε πρωτη αφορμη να αναφερεται αγορα απο το εξωτερικο. Οποιος θελει να αγορασει απεξω(κατι που θα εκανε εδω και χρονια ουτως ή αλλως)με γεια του με χαρα του αλλα μεχρι εκει. 1
petranthe Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Άλλη μια φορά ακούγεται για άσχημο λόγο το συγκεκριμένο κατάστημα. Καταρχήν εύχομαι να βρεις το δίκιο σου. Επίσης όπου μπορείς να κάνεις καταγγελία και δυσφήμιση κάνε φίλε μου. Δυστυχώς δεν αξίζει να αγοράζεις πλέον από Ελλάδα εκτός από 1-2 καταστήματα και οι πιο πολλοί το ξέρουν αλλά υπάρχουν οι δοσείς κτλ που αναγκάζουν πολλους να το κάνουν.
Fulgore Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Το χουμε ξαναγραψει απειρες φορες αλλα ορισμενοι δεν λενε να το καταλαβουν. Ειναι προφανες να ανοιχτει θεμα για οταν καποιος δεν μεινει ικανοποιημενος απο καποιο καταστημα παρα αν μεινει ικανοποιημενος απο αυτο. Το γεγονος λοιπον οτι δεν βλεπετε θεματα στα οποια καποιος να λεει μπραβο στο χ καταστημα για την οποια εξυπηρετιση δεν σημαινει οτι ειναι κατι που δεν γινεται και ολα τα καταστηματα ειναι για τα μπαζα. 3
Πέτρος Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Το χουμε ξαναγραψει απειρες φορες αλλα ορισμενοι δεν λενε να το καταλαβουν. Ειναι προφανες να ανοιχτει θεμα για οταν καποιος δεν μεινει ικανοποιημενος απο καποιο καταστημα παρα αν μεινει ικανοποιημενος απο αυτο. Το γεγονος λοιπον οτι δεν βλεπετε θεματα στα οποια καποιος να λεει μπραβο στο χ καταστημα για την οποια εξυπηρετιση δεν σημαινει οτι ειναι κατι που δεν γινεται και ολα τα καταστηματα ειναι για τα μπαζα. Κακό πράγμα το τσουβάλιασμα, όντως. Κακά τα ψέματα όμως, ποιό κατάστημα δεν έχει προκαλέσει πρόβλημα (τουλάχιστον)? Πλαίσιο? e-shop? MSystems? Χ/Ψ "σκρουτζομάγαζο"? Μιλάμε για ταλαιπωρία μηνών, για άρνηση τήρησης εγγυήσεων (ειδικά το αστείο πλέον σκηνικό 1vs2 έτη), για επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων, για αλλαγή με ανοιγμένα/χρησιμοποιημένα, για αλλαγή με υποδεέστερα, για άρνηση εφαρμογής νόμων/αποφάσεων (DOA, αντικατάσταση με ισάξιο/ανώτερο ή επιστροφή χρημάτων, ανανέωση εγγύησης). Δεν πιάνω U, MM, Public κλπ, δεν είναι καν καταστήματα τα οποία μπορείς στα σοβαρά να σκεφτείς για τέτοιες "δουλειές". Το τυχόν κατάστημα που μας εξυπηρέτησε σωστά, είναι πλέον εξαίρεση. Όχι τίποτε άλλο, αλλά η μία φορά (είτε θετικά, είτε αρνητικά), δεν έχει σημασία. Σε βάθος χρόνου είναι που "μετράμε". Μην ξεχνάς πως αν ψάχνω για κάτι, στη "γειτονιά" μου θα ψάξω. Αν είναι να αλλάξω πόλη/νομό επειδή το "Χ" κατάστημα σήμερα είχε καλύτερη τιμή και σε 1 χρόνο που θα χρειαστώ εγγύηση αρχίσω τα +15-20-30€ για μεταφορικά και άκρη να μη βγάζω...Amazon ή τα 2-3 γνωστά-μεγάλα Ευρωπαϊκά που επανειλημμένα έχουν τιμήσει την προτίμηση του κόσμου. Τα παραδείγματα, δυστυχώς, είναι πολλά. 2
NotisGtx Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 @Fulgore και υπολοιποι, επιτελους επικοινωνησα με καποια κοπελα στο "support" (οχι τεχνικο, αυτοι πουθενα λεμε) απο εκει μεσα που ξερει τι της γινεται. Με ενημερωσε πως πρεπει να στειλω την καρτα σε αυτους ειτε με κουριερ ειτε να την αφησω σε μαγαζι, και θα προχωρησουν ειτε σε αντικατασταση ειτε σε επιστροφη χρηματων (her exact words - δεν περιμενα να ακουσω τη φραση "επιστροφη χρηματων" απο αυτους).Αυριο Τριτη θα παρω τηλεφωνο στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη να σιγουρευτω για τα δικαιωματα μου σε περιπτωση που μου πουνε να πληρωσω "για επισκευη" και Τεταρτη θα παω σε μαγαζι να την αφησω μαζι με ενα στικακι με αποδειξεις σε βιντεο για την κακη λειτουργια της. Δεν εμπιστευομαι κουριερ. Μακαρι να μπορουσα να παω στα Σπατα στα κεντρικα αλλα βγαινει μακρια. Θα αρκεστω σε μαγαζι, ελπιζω να μην τυχω καναν ηλιθιο μονο.Το αστειο ειναι οτι εστειλα ενα τελευταιο μειλ στo RMA τμημα της Gainward και τους εβρισα λιγακι και απαντησανε σημερα. Απο κατω η απαντηση του τμηματος: Dear Sir, We are sorry to hear that you are experiencing issues with your graphics card . Given that we normally only supply distributors and wholesale customers in Europe, we in fact do not have any legal or contractual obligation to grant warranty claims to end customers. As an end customer you only have a 2-year warranty claim against your retailer, since he is your sole contract partner. Nonetheless, we try our best in the case of retailer insolvencies to find a fair and customized solution for you. In such a case, we can offer you as an end customer a voluntary warranty service subject to a charge. The price for repair is 119,-€ . When you agree with it, you can send us mail, you will get proforma invoice.Και εδω η απορια μου: Αν αυτοι στειλουνε την καρτα στην Gainward και μου πουνε μετα απο δυο βδομαδες "πρεπει να σκασεις 120 € για επισκευη" εγω τι θα κανω?Εχω 2 χρονια εγγυηση και απο οσο ξερω καθε επισκευη μεσα σε αυτα τα 2 χρονια ειναι δωρεαν. Νομιζω ειναι μεσα στα δικαιωματα μου να ζητησω ολοκαινουργια καρτα και οχι refurbished οπως ετυχε στον @tarantules. Εαν δεν μπορουν να το κανουνε αυτο (δεν στοκαρουνε πια 980ti) τοτε εχω καθε νομικο δικαιωμα να ζητησω τα χρηματα μου πισω.Εαν κανω καπου λαθος πειτε μου να το ξερω. Πριν μπλεξω με αυτους θελω να ξερω τα δικαιωματα και τις επιλογες μου απ' εξω και ανακατωτα που λεμε.Θα τα ξαναπουμε! @tarantules ευχαριστω για την υποστηριξη!Υ.Γ: Η κοπελα με ενημερωσε οτι θα με παρει αυριο τεχνικος τηλεφωνο. Γελωντας της ειπα ευχαριστω. Οψομεθα!
Chrysostomos Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Αφού έχεις έναν χρόνο εγγύησης ακόμα,δεν βλέπω τον λόγο να πληρώσεις εσύ κάτι.
Fulgore Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Δημοσ. 29 Μαΐου 2017 Κακό πράγμα το τσουβάλιασμα, όντως. Κακά τα ψέματα όμως, ποιό κατάστημα δεν έχει προκαλέσει πρόβλημα (τουλάχιστον)? Πλαίσιο? e-shop? MSystems? Χ/Ψ "σκρουτζομάγαζο"? Μιλάμε για ταλαιπωρία μηνών, για άρνηση τήρησης εγγυήσεων (ειδικά το αστείο πλέον σκηνικό 1vs2 έτη), για επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων, για αλλαγή με ανοιγμένα/χρησιμοποιημένα, για αλλαγή με υποδεέστερα, για άρνηση εφαρμογής νόμων/αποφάσεων (DOA, αντικατάσταση με ισάξιο/ανώτερο ή επιστροφή χρημάτων, ανανέωση εγγύησης). Δεν πιάνω U, MM, Public κλπ, δεν είναι καν καταστήματα τα οποία μπορείς στα σοβαρά να σκεφτείς για τέτοιες "δουλειές". Το τυχόν κατάστημα που μας εξυπηρέτησε σωστά, είναι πλέον εξαίρεση. Όχι τίποτε άλλο, αλλά η μία φορά (είτε θετικά, είτε αρνητικά), δεν έχει σημασία. Σε βάθος χρόνου είναι που "μετράμε". Μην ξεχνάς πως αν ψάχνω για κάτι, στη "γειτονιά" μου θα ψάξω. Αν είναι να αλλάξω πόλη/νομό επειδή το "Χ" κατάστημα σήμερα είχε καλύτερη τιμή και σε 1 χρόνο που θα χρειαστώ εγγύηση αρχίσω τα +15-20-30€ για μεταφορικά και άκρη να μη βγάζω...Amazon ή τα 2-3 γνωστά-μεγάλα Ευρωπαϊκά που επανειλημμένα έχουν τιμήσει την προτίμηση του κόσμου. Τα παραδείγματα, δυστυχώς, είναι πολλά. Κοιταξε να δεις τα πραγματα ειναι πολυ απλα. Η διαφορα με το σκρουτζομαγαζο απο την μεγαλη αλυσιδα στο θεμα καρτας γραφικων(το τονιζω γιατι γενικα ειναι πολυ ιδιαιτερη περιπτωση στο θεμα Rma και αυτο το βλεπουμε και απο την απαντηση της ιδιας της εταιρειας που τον ειχε γραμμενο τον αλλο αν και πελατη της)ειναι οτι αν σου κανει λαλακια η μεγαλη αλυσιδα ή το μεγαλο σκρουτζομαγαζο τυπου Msyst ή MGmanager κλπ,τοτε πας στα φθηνοτερα δυνατα της αγορας που ναι μεν θα ειναι λιγο πιο αργη η διαδικασια αλλα θα εχεις παρει την καρτα γραφικων φθηνοτερα. Ασε που τα πολυ μικρα καταστηματα το τελευταιο που θελουν ειναι να μαζευουν αρνητικες του κοσμου γιατι αν πεσει κραξιμο τοτε την εκατσαν. Δεν εχουν δυνατοτητα προβολης και διαφημισης οπως οι αλυσιδες. Εγω στο ξαναλεω οτι επειδη την καρτα γραφικων την αλλαζω προσωπικα σε διαστημα λιγοτερο των 3ετων που εχουν οι καρτες που αγοραζω,δεν με συμφερει το amazon κυριως λογω της μεταπωλησης και αυτο ισχυει και για τον περισσοτερο κοσμο που πραττει αναλογα. Για το easybuyworld δυστηχως γενικα δεν ειναι τυχαιο που πλεον δεν φερνει αρκετα προιοντα σε σχεση με παλια. Αλλος του ειχε χαλασει τροφοδοτικο evga που πλεον το καταστημα ζητημα να ειχε συνολικα 3-5τροφοδοτικα(ολων των εταιρειων)προς αγορα. Η μονη μας προστασια σαν καταναλωτες σε επιφοβες καταστασεις οπως ειναι αυτη ειναι(οπως το λεω καθε φορα)να προτιμαμε εταιρειες με βαρβατο after sales support αναλογα το προιον οπως Corsair,EVGA,logitech,dell,kingston,samsung(στους ssd)που εκει ακομα και επιφοβο να ειναι το καταστημα ξερεις οτι θα βγαλεις μια χαρα ακρη λογω της εταιρειας που ειναι απο πισω. Σιγουρα αυτο περιοριζει αρκετα τις οποιες αγοραστικες μας επιλογες υπαρχουν αλλα ειναι ισως το καλυτερο μετρο σε τετοιες περιπτωσεις. Εχω 2 χρονια εγγυηση και απο οσο ξερω καθε επισκευη μεσα σε αυτα τα 2 χρονια ειναι δωρεαν. Νομιζω ειναι μεσα στα δικαιωματα μου να ζητησω ολοκαινουργια καρτα και οχι refurbished οπως ετυχε στον @tarantules. Εαν δεν μπορουν να το κανουνε αυτο (δεν στοκαρουνε πια 980ti) τοτε εχω καθε νομικο δικαιωμα να ζητησω τα χρηματα μου πισω. Λοιπον οσον αφορα την περιπτωση σου τα πραγματα ειναι απλα. 980ti το καταστημα δεν πρεπει να εχει αρα για να σου δωσουν ιδια δεν παιζει(ουτε gtx 1070 πρεπει να εχουν). Αρα ναι ή η καρτα θα επισκευαστει αν το προβλημα ειναι επισκευασιμο ή θα σου δωθει η GTX 1070 8gb που ειναι καρτα ιδιων χαρακτηριστικων με την δικια σου. Υποψην οτι σε αυτη την περιπτωση επειδη μιλαμε για νεο προιον θα κοπει και νεα αποδειξη φυσικα με καινουργια απο την αρχη εγγυηση. Φυσικα υπαρχει και η τελευταια δυνατοτητα επιστροφης χρηματων. Αν το καταστημα δεν θελει να σου δωσει 1070 και θελει τα χρηματα πισω οπως ειπες και εσυ γιατι οχι Οσο για τα της Gainward τωρα,εχω την εντυπωση οτι αυτοι καταλαβαν κατι περι ειδικης εγγυησης δεν καταλαβα ακριβως τι εννοουν με το voluntary warranty δεν γνωριζω και τι τους ειχες απαντησει/στειλει εσυ. Ισως αλλα καταλαβαν και μπερδευτηκαν. Τωρα οσον αφορα τα δικαιωματα που λες,το πρωτο ειναι η επισκευη της καρτας αν γινεται. Αν η καρτα μπορει να επισκευαστει τοτε εννοειται οτι θα στην επισκευασουν και θα στην στειλουν πισω. Αρα οχι αν γινεται να επισκευαστει η καρτα δεν μπορεις να ζητησεις με το εστι θελω καινουργια καρτα. Αν ομως η εταιρεια κρινει οτι η καρτα σου δεν μπορει να επισκευαστει τοτε ναι εκει πανε στα σεναρια που αναφερω παραπανω περι gtx 1070(με νεα αποδειξη/εγγυηση φυσικα)ή επιστροφη χρηματων.
~Palpatin~ Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 @Fulgore και υπολοιποι, επιτελους επικοινωνησα με καποια κοπελα στο "support" (οχι τεχνικο, αυτοι πουθενα λεμε) απο εκει μεσα που ξερει τι της γινεται. Με ενημερωσε πως πρεπει να στειλω την καρτα σε αυτους ειτε με κουριερ ειτε να την αφησω σε μαγαζι, και θα προχωρησουν ειτε σε αντικατασταση ειτε σε επιστροφη χρηματων (her exact words - δεν περιμενα να ακουσω τη φραση "επιστροφη χρηματων" απο αυτους). Αυριο Τριτη θα παρω τηλεφωνο στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη να σιγουρευτω για τα δικαιωματα μου σε περιπτωση που μου πουνε να πληρωσω "για επισκευη" και Τεταρτη θα παω σε μαγαζι να την αφησω μαζι με ενα στικακι με αποδειξεις σε βιντεο για την κακη λειτουργια της. Δεν εμπιστευομαι κουριερ. Μακαρι να μπορουσα να παω στα Σπατα στα κεντρικα αλλα βγαινει μακρια. Θα αρκεστω σε μαγαζι, ελπιζω να μην τυχω καναν ηλιθιο μονο. Το αστειο ειναι οτι εστειλα ενα τελευταιο μειλ στo RMA τμημα της Gainward και τους εβρισα λιγακι και απαντησανε σημερα. Απο κατω η απαντηση του τμηματος: Dear Sir, We are sorry to hear that you are experiencing issues with your graphics card . Given that we normally only supply distributors and wholesale customers in Europe, we in fact do not have any legal or contractual obligation to grant warranty claims to end customers. As an end customer you only have a 2-year warranty claim against your retailer, since he is your sole contract partner. Nonetheless, we try our best in the case of retailer insolvencies to find a fair and customized solution for you. In such a case, we can offer you as an end customer a voluntary warranty service subject to a charge. The price for repair is 119,-€ . When you agree with it, you can send us mail, you will get proforma invoice. Και εδω η απορια μου: Αν αυτοι στειλουνε την καρτα στην Gainward και μου πουνε μετα απο δυο βδομαδες "πρεπει να σκασεις 120 € για επισκευη" εγω τι θα κανω? Εχω 2 χρονια εγγυηση και απο οσο ξερω καθε επισκευη μεσα σε αυτα τα 2 χρονια ειναι δωρεαν. Νομιζω ειναι μεσα στα δικαιωματα μου να ζητησω ολοκαινουργια καρτα και οχι refurbished οπως ετυχε στον @tarantules. Εαν δεν μπορουν να το κανουνε αυτο (δεν στοκαρουνε πια 980ti) τοτε εχω καθε νομικο δικαιωμα να ζητησω τα χρηματα μου πισω. Εαν κανω καπου λαθος πειτε μου να το ξερω. Πριν μπλεξω με αυτους θελω να ξερω τα δικαιωματα και τις επιλογες μου απ' εξω και ανακατωτα που λεμε. Θα τα ξαναπουμε! @tarantules ευχαριστω για την υποστηριξη! Υ.Γ: Η κοπελα με ενημερωσε οτι θα με παρει αυριο τεχνικος τηλεφωνο. Γελωντας της ειπα ευχαριστω. Οψομεθα! Όσο κάθεσαι και ασχολείσαι με αυτούς που σου γράφουν να στείλεις στον κατασκευαστή αυτό θα γίνεται!!! Είναι αστείο πραγματικά άτομα που δεν γνωρίζουν τα βασικά έστω να δίνουν συμβουλές τέτοιου τύπου, από την άλλη εάν γνωρίζουν δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γράφονται αυτά. Τέλος πάντων έχω πραγματικά κουραστεί να διαβάζω τα ίδια σε κάθε θέμα με εγγύηση προϊόντος. Η palit gainward Asus και οποιοσδήποτε εταιρεία δεν έχει την παραμικρή ιδέα ποιος είναι ο easy buy, όταν αυτό γίνει κατανοητό θα πάψουν όλα αυτά.
NotisGtx Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2017 Μολις μιλησα με εναν μαγκα απο εκει μεσα και μου ειπε τα κλασσικα "εχει 2 χρονια εγγυηση απο τον κατασκευαστη" και "θα πρεπει να τη στειλετε εσεις στην αντιπροσωπεια". Οταν του απανταω πως τα 2 χρονια εγγυησης νομος οριζει οτι τα δινουν εκεινοι και οτι δεν προκειται να πληρωσω μεταφορικα για Γερμανια καθως αυτο ειναι δικο τους θεμα, με εβαλε να μιλησω στον "υπευθυνο" κυριο Ζαχαρία Πράνταλο ο οποιος μεταξυ αλλων μου ειπε οτι ακουσε τις προηγουμενες συνομιλιες μου που ηχογραφουνταν, σε μια προσπαθεια να με φοβισει, ξερω γω? Ειπωθηκαν πολλες επικες ατακες οπως "Δεν ειμαστε εμεις υπευθυνοι για την εγγυηση", "Υπαρχει μια περιπτωση να την εχετε χαλασει εσεις την καρτα", "Υπαρχει η περιπτωση να την βαρεσουμε λιγο εμεις για να πουμε οτι εχει ζημια που δεν καλυπτεται απο την εγγυηση" (no joke), "Τα iPhone εχουν 1 χρονο εγγυησης", "Δωσε το ονομα μου στη ΓΓΚ να μιλησουν αυτοι μαζι μου γιατι δεν ξερουν" κλπ.Η πιο επικη ηταν ομως αυτη: "Εμεις την καρτα θα τη στειλουμε στον αντιπροσωπο, θα κανει την εκθεση του ο τεχνικος και απο εκει και περα θα μιλησετε εσεις μαζι του". Οταν το ειπε αυτο νευριασα και το υπολοιπο 50% της ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗΣ ΚΛΗΣΗΣ οπως με ενημερωσαν, περασε με εμενα να του λεω οτι υπευθυνος για να βρει λυση με τον αντιπροσωπο απο το νομο ειναι ο εμπορος και οχι ο end consumer και εκεινον να λεει οτι "λυση δεν σημαινει παντοντε αντικατασταση". Μηλα εγω, πορτοκαλια αυτος.Το σχεδιο δρασης του: "Αν ειναι να μιλησουμε με τον αντιπροσωπο, θα σας πουμε τι μας ειπε, θα γραψετε εσεις μια απαντηση, και θα μας τη στειλετε σε μειλ για να του τη στειλουμε εμεις", δηλαδη θα κανω και τη δουλεια των ηλιθιων απο πανω.Θα περασω να αφησω την καρτα σε μαγαζι μαζι με ο,τι αποδειξεις μπορω για την καλη υλικη κατασταση (ο τυπος μου τα εκανε τσουρεκια οτι μπορει να εχει υγρασια) μαζι με 2 κιλα σακουλακια κατα της υγρασιας, σφραγισμενη, ωστε να ανοιχτει μονο απο τον αντιπροσωπο και θα ζητησω χαρτι που να γραφει πανω οτι την παρελαβαν σφραγισμενη και σε καλη κατασταση (δεν εμπιστευομαι κανεναν εκει μεσα, ειδικα μετα απο το "μπορει να την βαρεσουμε εμεις"). Πληροφορηθηκα πως θα εχω απαντηση απο τεχνικο του αντιπροσωπου σε 10 μερες (καλυτερη επιδοση απο τις 20 μερες που πετυχα εγω με την Gainward) και απο εκει και περα θα δουμε τι θα γινει. Bonus points: Aποκαλουσα συνεχεια τον αντιπροσωπο εργοστασιο καταλαθος και μου απανταει "δεν ειπα ΠΟΤΕ οτι θα τα βρειτε εσεις με το εργοστασιο, εγω με τον αντιπροσωπο ειπα!" λες και μαζευει αποδειξεις για το δικαστηριο ο τυπας... 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις