Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παντως προτεινω να μην πατε ποτε με πολυ τσαμπουκα και στυλακι στα καταστηματα. Μαλακες υπαρχουν παντου και εαν εκνευριστει δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ δυσκολο να χαλασει ο καταστηματαρχης επιτηδες την καρτα, πχ της κανει μια χαρακια με ενα κατσαβιδι, με ενα πενσακι κοβει ενα smd πυκνωτακι. Αντε πες μετα οτι δεν την αφησες σε αυτη την κατασταση. Ακομη και με λεπτομερεις φωτογραφιες ειναι δυσκολο να αποδειξεις το οτιδηποτε.

Μπανανια, υπομονη.

  • Like 3
  • Απαντ. 215
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Προσωπικη επικοινωνια μεσω email με την Logitech. Η απαντηση που μου εδωσαν ειναι ξεκαθαρη. Στο μονο που μπορουν να με βοηθησουν ειναι για προβλημα software. Για προβλημα hardware(στα γνωστα περιφερειακα)πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας γιατι απο εκει αγοραστηκε το προιον.

 

Μονο αν αγοραστει ενα προιον κατευθειαν απο την εταιρεια(πχ απο evga Ευρωπης)ή το καταστημα αγορας/πωλητης κλεισει ξερω γω,μπορει να δεχτει η εταιρεια προιοντα πισω απο τον πελατη.

 

 

Ελεος ο αλλος μπηκε για βοηθεια εδω,οχι για να τον παραπληροφορησουν...

Να πω και εγώ προσωπική εμπειρία με την Logitech φέτος, γιατί πολύ παράξενα μου ακούγονται αυτά που λες φίλτατε ... πληκτρολόγιο και ποντίκι ξεχωριστά αγορασμένα,οχι σετ χάλασαν την ίδια εβδομάδα την τύχη μου. Μετά από τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία μαζί τους αυτό που μου είπαν είναι το εξής... αν το κατάστημα που αρνείται να μου αλλάξει το προϊόν, μου στείλει mail και το προωθήσω στην Logitech θα μου το αλλάξουν αυτοί no questions asked....φυσικά και αυτό έκανα για το ποντίκι και σε μια εβδομάδα είχα άλλο από την Logitech σπίτι μου. Φυσικά και δέχτηκε η ίδια η Logitech να της στείλω το ποντίκι!!! Οπότε δεν υπάρχει αυτό το "την ευθυνη για την αλλαγή έχει το μαγαζί που πήρες κάτι μόνο..." Την τελική ευθύνη την έχει η εταιρεία που παράγει το προϊόν. Αυτή δίνει την εγγύηση. Πάντα. Αυτά που περιγράφω έγιναν τον Οκτώβριο που μας πέρασε και μπορώ να σας δώσω και την γραπτή επικοινωνία μου μαζί τους...οντως να μην παραπληροφορούμε...ας επικοινωνήσει το παλικάρι με την εταιρεία και ας ζητήσει από το κατάστημα ένα mail ότι δεν του αλλάζουν το προϊόν, να το στείλει στην μαμά εταιρεία και θα έχει σπίτι του σίγουρα καινούργια κάρτα από την εταιρεία κατευθείαν! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τον εξυπηρετήσουν.

Δημοσ.

Ο έμπορος μπορεί μετά το εξάμηνο σε κάθε περίπτωση να ισχυριστεί ότι το χάλασε ο καταναλωτής, πατώντας στη δυσκολία της απόδειξης από μεριάς καταναλωτή.... αυτό .Την πρώτη φορά όλα καλά στο service   .Τη δεύτερη φορά τους έστειλα ένα 17ρι laptop για επανακολληση καρτας γραφ. Μου το γυρισαν με ζεβλωμενους- πεταμενους μεντεσεδες σπασμενα τα πλαστικα που συγκρατουν την οθονη.  Στο τηλεφωνο η απαντηση ηταν ετσι το παραλαβαμε 

Δημοσ.

Παντως προτεινω να μην πατε ποτε με πολυ τσαμπουκα και στυλακι στα καταστηματα. Μαλακες υπαρχουν παντου και εαν εκνευριστει δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ δυσκολο να χαλασει ο καταστηματαρχης επιτηδες την καρτα, πχ της κανει μια χαρακια με ενα κατσαβιδι, με ενα πενσακι κοβει ενα smd πυκνωτακι. Αντε πες μετα οτι δεν την αφησες σε αυτη την κατασταση. Ακομη και με λεπτομερεις φωτογραφιες ειναι δυσκολο να αποδειξεις το οτιδηποτε.

 

Μπανανια, υπομονη.

 

Η μπορείς να πας την  κάρτα στο κατάστημα, να την ανοίξεις μπροστά του και να βγάλεις φωτογραφίες μπροστά του και όλα καλά :P 

  • Like 1
Δημοσ.

Θα πω και εγω τη μαλακια μου και ας πεσει κατω

Μονο Αμαζον,οι περισσοτερες ελληνοεπιχειρησεις ειναι μεταπωλητες του κωλου και δε πρεπει να βλεπουν απο κοντα ουτε λεφτα απο μονοπολυ.

  • Like 8
Επισκέπτης
Δημοσ.

Θα πω και εγω τη μαλακια μου και ας πεσει κατω

Μονο Αμαζον,οι περισσοτερες ελληνοεπιχειρησεις ειναι μεταπωλητες του κωλου και δε πρεπει να βλεπουν απο κοντα ουτε λεφτα απο μονοπολυ.

+1. Μέχρι και στους Κινέζους πλέον πιο πολύ προτιμώ να τα σκάω, από ότι Ελλάδα. Εδώ οπότε προπληρώσει κάποιον επίσης, τα μετάνιωσα οικτρά. Έξω είναι πιο επαγγελματίες σε αυτό. Αλλά και τα καλά του PayPal υποθέτω..

Δημοσ.

Παντως προτεινω να μην πατε ποτε με πολυ τσαμπουκα και στυλακι στα καταστηματα. Μαλακες υπαρχουν παντου και εαν εκνευριστει δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ δυσκολο να χαλασει ο καταστηματαρχης επιτηδες την καρτα, πχ της κανει μια χαρακια με ενα κατσαβιδι, με ενα πενσακι κοβει ενα smd πυκνωτακι. Αντε πες μετα οτι δεν την αφησες σε αυτη την κατασταση. Ακομη και με λεπτομερεις φωτογραφιες ειναι δυσκολο να αποδειξεις το οτιδηποτε.

 

Μπανανια, υπομονη.

Στυλάκι έχουν οι έμποροι όταν δεν τους "συμφέρει" κάτι. Αν είναι να το πάμε εκεί και για τους πελάτες δεν είναι καθόλου δύσκολο με ένα κατσαβίδι να κάνουν μια ωραία χαρακιά περιμετρικά στο αυτοκινήτου του καταστηματάρχη. Ελπίζω να μην έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο.

 

 

Ο έμπορος μπορεί μετά το εξάμηνο σε κάθε περίπτωση να ισχυριστεί ότι το χάλασε ο καταναλωτής, πατώντας στη δυσκολία της απόδειξης από μεριάς καταναλωτή.... αυτό .Την πρώτη φορά όλα καλά στο service   .Τη δεύτερη φορά τους έστειλα ένα 17ρι laptop για επανακολληση καρτας γραφ. Μου το γυρισαν με ζεβλωμενους- πεταμενους μεντεσεδες σπασμενα τα πλαστικα που συγκρατουν την οθονη.  Στο τηλεφωνο η απαντηση ηταν ετσι το παραλαβαμε 

Από που και ως που ο έμπορος βγάζει γνωμάτευση ποιος ευθύνεται για το πρόβλημα που έχει το προϊόν. Η εγγύηση είναι για δυο χρόνια και είναι υποχρεωμένος τουλάχιστον να το στείλει στο service της αντιπροσωπεία. Αν μετά αυτοί αποφασίσουν οτι ευθύνεται ο αγοραστής εκεί αλλάζει το πράγμα και πάμε σε άλλες διαδικασίες. Τώρα αν πάμε σε περιπτώσεις δολιοφθοράς όπως λέει ο φίλος παραπάνω τότε τι να πώ θα καταντήσουμε  φαρ ουεστ.

  • Like 1
Δημοσ.

αν το κατάστημα που αρνείται να μου αλλάξει το προϊόν, μου στείλει mail και το προωθήσω στην Logitech θα μου το αλλάξουν αυτοί no questions asked....

 

 

"την ευθυνη για την αλλαγή έχει το μαγαζί που πήρες κάτι μόνο..." Την τελική ευθύνη την έχει η εταιρεία που παράγει το προϊόν.

 

οντως να μην παραπληροφορούμε...

Δεν παραπληροφορω καθολου αν και δεν εχω κρατησει την συνομολια μεσω email που ειχα πριν 2 χρονια που ειχα κανει την αλλαγη.

 

Εγω στην περιπτωση μου δεν τους εστειλα email που να τους λεω οτι το καταστημα αρνειται να μου αλλαξει το ταδε προιον,εγω απλα τους ανεφερα το προβλημα που ειχα και αυτοι μου ειπαν οτι μου ειπαν.

 

Οσο για το δευτερο κομματι που αναφερεις το ξαναλεω για αλλη μια φορα και αν θελεις μιλησε με ΓΓΚ ή συνηγορο να στα πουν και αυτοι πιο επισημα.

 

Αγορασα εγω ενα πληκτρολογιο Logitech εχτες απο το χ καταστημα(Πλαισιο,public,σκρουτζομαγαζο)?Σε περιπτωση που μου χαλασει πχ ο φωτισμος η σωστη διαδικασια ειναι να το παω εγω το πληκτρολογιο στο καταστημα αγορας και αυτοι μετα να το στειλουν στην εταιρεια πισω. Απο το καταστημα το αγορασα οχι απο την ιδια την εταιρεια........

Ασε που ουτως ή αλλως δεν εχουν τα καταστηματα επισημα service ή επιτρεπεται να ελεγχουν τα προιοντα(περαν του Πλαισιου οπου γραφει εγγυηση Πλαισιο).Αν τους πας κατι με προβλημα ειναι υποχρεωμενοι να το στειλουν στην εταιρεια,ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.

 

Σε καποιες ακραιες περιπτωσεις οπου το καταστημα για τον Α ή Β λογο αρνειται να κανει το αυτονοητο και να στειλει το προιον στην εταιρεια,δεν μιλας με την εταιρεια αλλα με την ΓΓΚ ή συνηγορο του πολιτη και να δεις μετα για ποτε θα γινουν αρνακια να το στειλουν με το καλημερα.

 

Μονο σε περιπτωση που το καταστημα εχει κλεισει(ή λειτουργει μονο ηλεκτρονικα ξερω γω)ή το προιον εχει αγοραστει κατευθειαν απο την εταιρεια(ή σε περιπτωση καρτας γραφικων πχ στην Zotac που σου δινει παραπανω εγγυηση αν κανεις register στο site της,αρα εξτρα εγγυηση)να μιλησεις απευθειας με την εταιρεια.

Δημοσ.

Σε καποιες ακραιες περιπτωσεις οπου το καταστημα για τον Α ή Β λογο αρνειται να κανει το αυτονοητο και να στειλει το προιον στην εταιρεια,δεν μιλας με την εταιρεια αλλα με την ΓΓΚ ή συνηγορο του πολιτη και να δεις μετα για ποτε θα γινουν αρνακια να το στειλουν με το καλημερα.

 

Μονο σε περιπτωση που το καταστημα εχει κλεισει(ή λειτουργει μονο ηλεκτρονικα ξερω γω)ή το προιον εχει αγοραστει κατευθειαν απο την εταιρεια(ή σε περιπτωση καρτας γραφικων πχ στην Zotac που σου δινει παραπανω εγγυηση αν κανεις register στο site της,αρα εξτρα εγγυηση)να μιλησεις απευθειας με την εταιρεια.

Ξαναλέω ότι είναι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει να του στείλω την επικοινωνία μου με Logitech ... το ίδιο ακριβώς μου είπε και η msi παλαιότερα για μητρική. Τους έστειλα ότι το κατάστημα αρνείται να κάνει αλλαγή, την απόδειξη αγοράς και ζήτησα από το κατάστημα ένα mail που βεβαιώνουν ότι δεν μου αλλάζουν το προϊόν, τα έστειλα και δεν έμπλεξα πουθενά! Ούτε προστασία καταναλωτή ουτε κάπου αλλού ...ειχα καινούργιο προϊόν σπίτι μου σε λίγες μέρες. Οι εταιρείες οι σοβαρές δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να αρνηθούν αλλαγή, δεν ρισκάρουν το όνομά τους για τέτοια θέματα ...αν είναι να κηνυγαω τον ξύπνιο τον καταστηματάρχη ζήσε Μαη μου να φας τριφύλλι... Όλες οι μεγάλες και σοβαρές εταιρείες από την στιγμή που είσαι στην εγγύηση και τους στείλεις ότι δεν στο αλλάζουν θα αναλάβουν την διαδικασία οι ίδιες... ούτε ταλαιπωρία ούτε τίποτα...

  • Like 1
Δημοσ.

Ξαναλέω ότι είναι στην διάθεση οποιουδήποτε θέλει να του στείλω την επικοινωνία μου με Logitech ... το ίδιο ακριβώς μου είπε και η msi

 παλαιότερα για μητρική.

 

Τους έστειλα ότι το κατάστημα αρνείται να κάνει αλλαγή, την απόδειξη αγοράς και ζήτησα από το κατάστημα ένα mail που βεβαιώνουν ότι δεν μου αλλάζουν το προϊόν, τα έστειλα και δεν έμπλεξα πουθενά! Ούτε προστασία καταναλωτή ουτε κάπου αλλού ...ειχα καινούργιο προϊόν σπίτι μου σε λίγες μέρες. Οι εταιρείες οι σοβαρές δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να αρνηθούν αλλαγή, δεν ρισκάρουν το όνομά τους για τέτοια θέματα ...αν είναι να κηνυγαω τον ξύπνιο τον καταστηματάρχη ζήσε Μαη μου να φας τριφύλλι... 

Δεν καταλαβα ποιο καταστημα αρνηθηκε αλλαγη,για ποιο προιον και με ποια δικαιολογια?

 

Εμενα το καταστημα που αναφερω ηταν το Πλαισιο και το προβλημα στο προιον που ειχα(ποντικι)ηταν στο καλωδιο αλλα το ποντικι ηταν πληρως λειτουργικο. Επειδη ομως γνωριζω οτι ο αρμοδιος στο να σου κρινει αν το προιον σου εχει οντως προβλημα ή οχι ειναι ο κατασκευαστης και οχι ο πωλητης.

 

Ο ενδιαμεσος/πωλητης δεν ειναι τεχνικος για να εχει και αποψη στην κατασταση/προβλημα του προιοντος,εκτος αν εχει επισημο service υπο την σφραγιδα του κατασκευαστη(για Ελληνικα δεδομενα κοινως ανυπαρκτα πραγματα).

Δημοσ.

Δεν καταλαβα ποιο καταστημα αρνηθηκε αλλαγη,για ποιο προιον και με ποια δικαιολογια?

 

Εμενα το καταστημα που αναφερω ηταν το Πλαισιο και το προβλημα στο προιον που ειχα(ποντικι)ηταν στο καλωδιο αλλα το ποντικι ηταν πληρως λειτουργικο. Επειδη ομως γνωριζω οτι ο αρμοδιος στο να σου κρινει αν το προιον σου εχει οντως προβλημα ή οχι ειναι ο κατασκευαστης και οχι ο πωλητης.

 

Ο ενδιαμεσος/πωλητης δεν ειναι τεχνικος για να εχει και αποψη στην κατασταση/προβλημα του προιοντος,εκτος αν εχει επισημο service υπο την σφραγιδα του κατασκευαστη(για Ελληνικα δεδομενα κοινως ανυπαρκτα πραγματα).

Δεν χρειάζεται δημόσια να πω το κατάστημα που αρνήθηκε αλλαγή...ήταν για ένα ποντίκι της Logitech, το G602...είχα θέμα με το middle click...το σημαντικό είναι ότι από την στιγμή που προώθησα το mail που μου έστειλε το κατάστημα ότι δεν μπορούν να κάνουν την αλλαγή, στην Logitech, ανέλαβε η ίδια Logitech να μου στείλει καινούργιο ποντίκι σε μια εβδομάδα...σπίτι μου...ούτε μα, ούτε μου, ούτε ταλαιπωρία...τελείωσε το θέμα εκεί. 

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται δημόσια να πω το κατάστημα που αρνήθηκε αλλαγή...

Σε forum ειμαστε αρα ισα ισα που καλο ειναι να αναφερονται τα καταστηματα(οπως καλη ωρα αυτο του θεματος που συμμετεχουμε)για να γνωριζει ο κοσμος/υποψηφιος αγοραστης τι να προσεχει σε μελλοντικες αγορες.

  • Like 1
Δημοσ.

Σοορυ για την απουσια ενημερωσεων. Οι υποχρεωσεις της σχολης και οχι μονο δεν μου αφησαν ελευθερο χρονο τις τελευταιες μερες.

 

Επι 10 μερες τους παιρνω τηλ. και μου λενε "ασε τηλεφωνο και θα σε παρει ο τεχνικος αυριο". Περιμενω το αυριο, και δεν με παιρνουνε ποτε. Δεν υπαρχει αυτο λεμε.

Τωρα που τελειωσα με την εξεταστικη θα κατεβω κατω Αθηνα στα κεντρικα τους αυτοπροσωπως και θα δω που θα βγει το ολο θεμα. Δεν μου ειναι καθολου δυσκολο να πηγαινω καθε μερα και να τους πρηζω τα @@ αν ειναι να παρω αυτο που δικαιουμαι.

Το αστειο ειναι οτι το support της Gainward μου απαντησε και μου ειπε να επικοινωνησω με το τμημα RMA τους. To οποιο τμημα RMA ειναι σαν να μην υπαρχει και δεν μου εχει απαντησει εδω και 2 βδομαδες σε απειρα μειλ.

Ειλικρινα πιστευω οτι 750 € θα πανε χαμενα. Θα ενημερωσω για οποια εξελιξη.

Δημοσ.

Αδερφέ googlare για το ebw και θα βρεις δεκάδες περιπτώσεις.Επι εποχής xbox360 είχαν γίνει πολλά και μάλιστα είχε παρέμβει και ένας δικός τους σε φόρουμ (360-gr) και απειλούσε θεούς και δαίμονες.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...